volgens mij zijn de drie koningen dan pas bij de stal aangekomen anders hebben ze me iets wijsgemaaktquote:
Onvoorstelbaar is dat toch altijd, zo maar ineens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Adnap het volgende:
Lees her en der dathet echt bar en boos is.
Mooi om te zien trouwens dat veel sschaatsers de mooie dienst voor sjoerd huisman bijwoonden, moet de familie kracht geven
Nee hoor dat kloptquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
volgens mij zijn de drie koningen dan pas bij de stal aangekomen anders hebben ze me iets wijsgemaakt
moeten ze doorlopenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
volgens mij zijn de drie koningen dan pas bij de stal aangekomen anders hebben ze me iets wijsgemaakt
Als ze waren doorgelopen was het kerstverhaal heel anders geweestquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier (overijssel) ging t ook goed los![]()
zitten in een super luxe huisje met sauna /whirlpool e.d.!
O gaaf, veel plezier joh!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
have funquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een leuke verrassing van IBquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het had makkelijk gekundquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ze gaat zelf in die container zitten en heeft zo een gratis ritje richting supermarkt of zo. Nu alleen nog hopen dat de wind draait om weer naar huis te rollen
geniet er vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
2 nachtjes!
Ja erg lief van IBHet is voor ons vijfjarig samenzijn
Ga naast mij staan, dan vallen die paar kilo's niet opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Moet nog wel aantal kilo's afvallen hoor
Gaaf!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
2 nachtjes!
Ja erg lief van IBHet is voor ons vijfjarig samenzijn
en jij dan weer naast mijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga naast mij staan, dan vallen die paar kilo's niet op
sinds mei toen we elkaar zagen, ja kilo of 8 erbij. Pas mijn pak niet meer.quote:
Toen was je dun dus nu zal het wel meevallenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
sinds mei toen we elkaar zagen, ja kilo of 8 erbij. Pas mijn pak niet meer.
slijmbalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen was je dun dus nu zal het wel meevallen
Hier geen schadequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef Toekito het volgende:
Sara pas je op WKN / Schade en overlast door noodweer in Belgie en Nederland
veel plezier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 07:54 schreef Adnap het volgende:
Mogge, vandaag ga ik na 23 jaar mijn vriendinnetje an vroeger weer ziendus zie je een grijze adnap met meezingende vrouw, it is I
Ik vind het wat cryptisch, maar dat kan aan het tijdstip liggenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 07:54 schreef Adnap het volgende:
Mogge, vandaag ga ik na 23 jaar mijn vriendinnetje an vroeger weer ziendus zie je een grijze adnap met meezingende vrouw, it is I
Oja, Lego bouwen is heerlijk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:42 schreef Bamba het volgende:
Ik heb mijn avond nuttig besteed: ik heb R. zijn brandweerkazerne van Lego in elkaar gezetIk vind Lego leuk
Even heerlijk mijn hoofd leegmaken en maar bouwen
Leuk! Veel plezierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 07:54 schreef Adnap het volgende:
Dan kom ik op panda, maar ik ken geen zangeressen met die naam. Maar nogmaals, het is nog vroeg, dus ik denk er later op de dag nog weleens over naquote:Op zaterdag 4 januari 2014 08:08 schreef Adnap het volgende:
Draai adnap eens omen ik zing altijd rete vals mee met de radio/cd
Dank je, we kijken er beide erg naar uit.
denk ik vervoersmiddelenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 08:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan kom ik op panda, maar ik ken geen zangeressen met die naam. Maar nogmaals, het is nog vroeg, dus ik denk er later op de dag nog weleens over na
Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:01 schreef Adnap het volgende:
[..]
denk ik vervoersmiddelenen dan een grijze, dan zit ik er in, meezingend.
Ik kom net bij van de volgende aanvalquote:
Beterschappiesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik kom net bij van de volgende aanvalGing helemaal mis gistermiddag. Heb wel gisterochtend nog gemaild, dus ben benieuwd.
Heb je het idee dat het ergens door getriggerd wordt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kom net bij van de volgende aanvalGing helemaal mis gistermiddag. Heb wel gisterochtend nog gemaild, dus ben benieuwd.
Ik heb echt geen flauw idee nu. Vroeger (toen ik 1 aanval per 3 maanden had) was het te weinig slaap, onregelmatig eten etc. Maar daar let ik nu goed op dus dat is het in ieder geval niet. Ik eet al weken geen dingen van het triggerlijstje (chocola, kaas, varkensvlees, etc) dat ik op het Internet vond. Helpt ook niet. Detoxen helpt blijkbaar niet. Ik weet niet wat ik moet doen of laten om dit te voorkomen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je het idee dat het ergens door getriggerd wordt?
Nee, hopeloos zeg. Dagboek bijhouden misschien? Om zo op een of andere manier toch een verband te ontdekken?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee nu. Vroeger (toen ik 1 aanval per 3 maanden had) was het te weinig slaap, onregelmatig eten etc. Maar daar let ik nu goed op dus dat is het in ieder geval niet. Ik eet al weken geen dingen van het triggerlijstje (chocola, kaas, varkensvlees, etc) dat ik op het Internet vond. Helpt ook niet. Detoxen helpt blijkbaar niet. Ik weet niet wat ik moet doen of laten om dit te voorkomen.
Doe ik al. Maar daar is niets aan te zien helaas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, hopeloos zeg. Dagboek bijhouden misschien? Om zo op een of andere manier toch een verband te ontdekken?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Doe ik al. Maar daar is niets aan te zien helaas.
Ik wil er gewoon vanaf. Lijkt me heerlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je er helemaal wanhopig van wordt
Ja, dat moet een enorme opluchting zijn als je hiervanaf komtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik wil er gewoon vanaf. Lijkt me heerlijk
Ah kijk, dat helpt!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:01 schreef Adnap het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:06 schreef Oognip het volgende:
Ik snap niet waar adnap is maar dat zal wel aan mij liggen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:01 schreef Adnap het volgende:
[..]
Met wie ga je?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ballonvaren
![]()
Net een Groupon deal gekocht voor zes personen.
Hoiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ballonvaren
![]()
Oeh gaaf!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ballonvaren
![]()
Gaafquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ballonvaren
![]()
Takke, andere vriendin, vriendin van die vriendin, mijn vader en mijn petekindje (verjaardagskado). Gevarieerd gezelschap dus. Nu nog een datum zien te prikken.quote:
Weet jij meteen hoe het definitieve reisgezelschap eruit ziet.quote:
alleen die vriendin van de vriendin ken ik niet...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet jij meteen hoe het definitieve reisgezelschap eruit ziet.
Ik ook niet, maar blijkbaar hebben B en ik op de kermis een keer een schaap voor haar gewonnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
alleen die vriendin van de vriendin ken ik niet...
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:18 schreef Queller het volgende:
We hebben mijn moeder en haar zus een keer een ballonvaart cadeau gedaan.... Lachuhhhh!!!
Ze hebben beiden nog weken blauwe plekken gehad na een landing in een drooggevallen sloot
Spanningh ende sensaatsie!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:28 schreef Takaiki het volgende:
Joepie
Ik ben al eens geweest en we landden toen in een distelveld
Voor of na de champagne?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:56 schreef Takaiki het volgende:
Je weet toch ook wel dat je moet meehelpen de ballon op te vouwen he
Ehm, wat dacht je van meteen als je de mand uitgeklauterd bent, anders krijgt de wind er misschien weer grip opquote:
Voor, dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ehm, wat dacht je van meteen als je de mand uitgeklauterd bent, anders krijgt de wind er misschien weer grip op
Zie Cat al wegvliegen met dat doekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ehm, wat dacht je van meteen als je de mand uitgeklauterd bent, anders krijgt de wind er misschien weer grip op
Je kent het wel. Kerk, huizen, winkels, soms een voetbalstadion en in de meeste gevallen weinig bomen. De onze bestaat dit jaar 600 jaar.quote:
Da's jammer, waar zou je heen gaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Boh, onze theatervoorstelling van vanavond gaat niet door
On golden pond, metquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's jammer, waar zou je heen gaan?
dorpquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kent het wel. Kerk, huizen, winkels, soms een voetbalstadion en in de meeste gevallen weinig bomen. De onze bestaat dit jaar 600 jaar.
Wat jammer zegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
On golden pond, metBram van der Vlugt
Jenny Arean heeft zich geblesseerd...
zeker jammerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
On golden pond, metBram van der Vlugt
Jenny Arean heeft zich geblesseerd...
Geniet van je weekendje samenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vandaag heerlijk uitgeslapen en daarna wezen winkelen in Zwolleik heb een nieuw badpak en nieuwe schoenen en Ib twee nieuwe broeken en nieuwe schoenen
![]()
Vanavond lekker filmpje kijken op de bank en wss nog even lekker in bad
SEH...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat durf ik echt niet hoor. Straks komt er iemand binnen die dringender hulp nodig heeft en dan zijn ze met mij bezig omdat ik koppijn heb. Maar ik heb wel gemaild!quote:
Je gaat out van de hoofdpijn en dan denk je dat dat niet ernstig is?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat durf ik echt niet hoor. Straks komt er iemand binnen die dringender hulp nodig heeft en dan zijn ze met mij bezig omdat ik koppijn heb. Maar ik heb wel gemaild!
Ze laten je rustig een paar uur liggen wachten als er iets ergers langskomtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat durf ik echt niet hoor. Straks komt er iemand binnen die dringender hulp nodig heeft en dan zijn ze met mij bezig omdat ik koppijn heb. Maar ik heb wel gemaild!
Doe ff normaal en bel minimaal de HAquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |