Jaha, ik ben dan ook enorm technischquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:14 schreef Bamba het volgende:
Wat een weer! De containers vlogen door de straat
toch geen schade?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:14 schreef Bamba het volgende:
Je mag ze ook niet uitlaten zonder riemquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:14 schreef Bamba het volgende:
Hey knof!quote:
1tje kwam tegen de bumper van mijn man zijn bus. Zal vast geen schade aan zijn, ik had vrij weinig zin om langer buiten te blijven. Toen ik de 2 containers op zn kant legde bij de huizen waar ze bij hoorde vloog ik zelf bijna wegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
toch geen schade?
Ik ga maar eens Disney Infinity spelen, prima weer voor.
Boe zit ook in mijn bol, eerlijk is eerlijk, het is natuurlijk een oudje, hoe stoer ook, en dan dat gezicht, ik roep het altijd, boe heeft geen kop, die heeft echt een gezicht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey knof!
Ja, wel aardig. Hij ligt nu te maffen. Heb het idee dat hij nog wel steeds van die pijnsteekjes oid heeft. Maar hij is niet lusteloos of extreem onrustig (enkel als we film zitten te kijken, dan sleept ie steevast alles uit zijn bak en gaat blaffen want spelen). Lopen gaat iets moeizamer heb ik het idee, maar is ook niet zo gek, injectie is een maand geleden. En zijn pijnstilling is behoorlijk omlaag geschroeft.
Hij is wel wat onvoorspelbaarder geworden. Eerst blaffen en willen spelen en als je dan komt om te spelen gaat hij happen![]()
Maar al met al gaat het wel oke met hem. Hij drinkt niet zo heel veel meer, maar nog wel veel. Brokjes bevallen goed en we hebben net lopen knuffelen. Dus al met al mogen we geloof ik niet klagen
Thnx for asking~Hoe is het met HHH?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Boe zit ook in mijn bol, eerlijk is eerlijk, het is natuurlijk een oudje, hoe stoer ook, en dan dat gezicht, ik roep het altijd, boe heeft geen kop, die heeft echt een gezicht.
HHH wordt ook alweer 12 zo ongeveer rond mei en ik merk ook dat zij eea wat minder makkelijk doet, maar weet je wat het is? We willen er gewoon niet aan, ze horen tot onze dood bij ons te blijven, wat een utopie is dus af en toe maken ze ons een beetje wakker, door van alles te gaan mankeren wat wij niet willen maar wat wel de bittere realiteit is. Maar wat een geluksgevoel als onze harige vierpoters zo sterk blijken, mede door een zooi liefde en goede zorg, daar wordt je als baasje nu eenmaal dolgelukkig van. De realiteit die er aan zit te komen, hoe verder weg hoe liever uiteraard, stoppen we in dat vergeetlaadje in ons brein. Daarom hebben we honden, om van te houden en soms even niet zo heel erg reëel te mogen zijn. En dat is altijd mooi aan hondenbaasjes, als de tijd rijp is doen we dat wat we niet willen maar niet anders kan uit pure liefde. Sommigen vinden het zwaar kut als ik het zeg maar denk dat voor baasjes een dier net zo veel betekend als een kind, en zo is dat toevallig wel.
Boe wordt 20 en HHH ook, deal.
kijk je uitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
1tje kwam tegen de bumper van mijn man zijn bus. Zal vast geen schade aan zijn, ik had vrij weinig zin om langer buiten te blijven. Toen ik de 2 containers op zn kant legde bij de huizen waar ze bij hoorde vloog ik zelf bijna weg
Ze gaat zelf in die container zitten en heeft zo een gratis ritje richting supermarkt of zo. Nu alleen nog hopen dat de wind draait om weer naar huis te rollenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ze gaat zelf in die container zitten en heeft zo een gratis ritje richting supermarkt of zo. Nu alleen nog hopen dat de wind draait om weer naar huis te rollen
Y ligt ook heel vaak zo (op de krabpaal), maar als ik dan een foto wil maken schrikt 'ie wakkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit slaapt toch niet lekker?
En idd, ze moeten 20 worden![]()
Katten zijn wat dat betreft soort Sarrasanni's, die kunnen om zichzelf heen kronkelen, zo ongeveer dat je voor- noch achterkant kunt herkennen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Y ligt ook heel vaak zo (op de krabpaal), maar als ik dan een foto wil maken schrikt 'ie wakker![]()
Ik ben altijd jaloers op de lenigheid van katten, ik kraak al aan alle kanten als ik ja knikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:52 schreef sararaats het volgende:
Frasier ligt meestal in een standje schroevendraaier of een opgerold vleesje
wij hebben al een onweer met hagel gehadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef Rewimo het volgende:
Onweer komt eraan, dus ik denk dat we zo even de stekker uit het internet trekken
Opgedoft en al? Moge het dan droog blijvenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Onweer, hagel, regen... heerlijk binnenblijfweer, maar ik moet naar een nieuwjaarsreceptie
Nou, niet té opgedoft, daar had ik geen zin in. Dat bewaar ik voor morgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Opgedoft en al? Moge het dan droog blijven![]()
Meneer Knob en ik hebben samen in wel een hele 20 minuten (uit en thuis) de boodschappen gedaan, nou had ik een briefje gemaakt maar dat dus uiteraard typisch thuis laten liggen maar hoezee, niet één ding vergeten, hoera voor mijn toch nog 2 werkende hersencellen)
Mooi, morgen wordt het iets beter weer (hoop ik)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, niet té opgedoft, daar had ik geen zin in. Dat bewaar ik voor morgen
O guttegut, hoe jammerdebammer is dat nou tochquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben maandag vrij, volgens mij loop ik de nieuwjaarsreceptie daardoor mis
Ja, ik heb een hekel aan dat gezoen. Ik krijg namelijk barstende koppijn van alle luchtjes die mensen ophebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
O guttegut, hoe jammerdebammer is dat nou toch
Dat wat jij gehoord zou hebben als je niet dat geluid van je spelletjes zo kneiterhard zou zettenquote:
Geen spelletjes hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat wat jij gehoord zou hebben als je niet dat geluid van je spelletjes zo kneiterhard zou zetten
Hoe herkenbaar, alles en iedereen komt maar aan je trekken om te zoenen, inclusief die stinkluchtjes, vooral al die luchtjes door elkaar als je je laat zoenen , ik zeg altijd dat ik óf snotverkouden ben of een koortslip (die ik nog nooit gehad heb) voel aankomen en geef keurig een stevige handquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hekel aan dat gezoen. Ik krijg namelijk barstende koppijn van alle luchtjes die mensen ophebben.
En ik ontkom er dinsdag toch niet aan (want zondag jarig) maar dan zijn het alleen mijn teamgenoten, niet de complete afdeling plus wat daar nog omheen zit
dat doe ik meestal maar deze keer was ik toch al ziek.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, alles en iedereen komt maar aan je trekken om te zoenen, ik zeg altijd dat ik óf snotverkouden ben of een koortslip (die ik nog nooit gehad heb) voel aankomen en geef keurig een stevige hand
Ik gooi wel een pak zakdoekjes op mijn bureau dinsdagquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hoe herkenbaar, alles en iedereen komt maar aan je trekken om te zoenen, inclusief die stinkluchtjes, vooral al die luchtjes door elkaar als je je laat zoenen , ik zeg altijd dat ik óf snotverkouden ben of een koortslip (die ik nog nooit gehad heb) voel aankomen en geef keurig een stevige hand
Mooi, ben je die dans ontsprongen, het was nogal heftig hier. En nu weer zo kalm als wat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen spelletjes hierEn ook geen onweer
Neus rood poederen en pontificaal rondlopen met een doos tissues in je handquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik gooi wel een pak zakdoekjes op mijn bureau dinsdag
Nou ik had best onweer willen hebben andersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Mooi, ben je die dans ontsprongen, het was nogal heftig hier. En nu weer zo kalm als wat.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Neus rood poederen en pontificaal rondlopen met een doos tissues in je hand
Is dat niet wat laat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef sararaats het volgende:
maandag levende kerststal op m'n vrijwillgerswerk
Is ook mooi om te zien....behalve als je net naar de auto moet rennen en van een nog net mens binnen 10 seconden getransformeerd wordt tot compleet hopeloosquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:21 schreef Oognip het volgende:
Hier ging het net ook even helemaal los met onweer, regen en windWas heel mooi om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |