Opgedoft en al? Moge het dan droog blijvenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Onweer, hagel, regen... heerlijk binnenblijfweer, maar ik moet naar een nieuwjaarsreceptie
Nou, niet té opgedoft, daar had ik geen zin in. Dat bewaar ik voor morgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Opgedoft en al? Moge het dan droog blijven![]()
Meneer Knob en ik hebben samen in wel een hele 20 minuten (uit en thuis) de boodschappen gedaan, nou had ik een briefje gemaakt maar dat dus uiteraard typisch thuis laten liggen maar hoezee, niet één ding vergeten, hoera voor mijn toch nog 2 werkende hersencellen)
Mooi, morgen wordt het iets beter weer (hoop ik)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, niet té opgedoft, daar had ik geen zin in. Dat bewaar ik voor morgen
O guttegut, hoe jammerdebammer is dat nou tochquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben maandag vrij, volgens mij loop ik de nieuwjaarsreceptie daardoor mis
Ja, ik heb een hekel aan dat gezoen. Ik krijg namelijk barstende koppijn van alle luchtjes die mensen ophebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
O guttegut, hoe jammerdebammer is dat nou toch
Dat wat jij gehoord zou hebben als je niet dat geluid van je spelletjes zo kneiterhard zou zettenquote:
Geen spelletjes hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat wat jij gehoord zou hebben als je niet dat geluid van je spelletjes zo kneiterhard zou zetten
Hoe herkenbaar, alles en iedereen komt maar aan je trekken om te zoenen, inclusief die stinkluchtjes, vooral al die luchtjes door elkaar als je je laat zoenen , ik zeg altijd dat ik óf snotverkouden ben of een koortslip (die ik nog nooit gehad heb) voel aankomen en geef keurig een stevige handquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hekel aan dat gezoen. Ik krijg namelijk barstende koppijn van alle luchtjes die mensen ophebben.
En ik ontkom er dinsdag toch niet aan (want zondag jarig) maar dan zijn het alleen mijn teamgenoten, niet de complete afdeling plus wat daar nog omheen zit
dat doe ik meestal maar deze keer was ik toch al ziek.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, alles en iedereen komt maar aan je trekken om te zoenen, ik zeg altijd dat ik óf snotverkouden ben of een koortslip (die ik nog nooit gehad heb) voel aankomen en geef keurig een stevige hand
Ik gooi wel een pak zakdoekjes op mijn bureau dinsdagquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hoe herkenbaar, alles en iedereen komt maar aan je trekken om te zoenen, inclusief die stinkluchtjes, vooral al die luchtjes door elkaar als je je laat zoenen , ik zeg altijd dat ik óf snotverkouden ben of een koortslip (die ik nog nooit gehad heb) voel aankomen en geef keurig een stevige hand
Mooi, ben je die dans ontsprongen, het was nogal heftig hier. En nu weer zo kalm als wat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen spelletjes hierEn ook geen onweer
Neus rood poederen en pontificaal rondlopen met een doos tissues in je handquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik gooi wel een pak zakdoekjes op mijn bureau dinsdag
Nou ik had best onweer willen hebben andersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Mooi, ben je die dans ontsprongen, het was nogal heftig hier. En nu weer zo kalm als wat.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Neus rood poederen en pontificaal rondlopen met een doos tissues in je hand
Is dat niet wat laat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef sararaats het volgende:
maandag levende kerststal op m'n vrijwillgerswerk
Is ook mooi om te zien....behalve als je net naar de auto moet rennen en van een nog net mens binnen 10 seconden getransformeerd wordt tot compleet hopeloosquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:21 schreef Oognip het volgende:
Hier ging het net ook even helemaal los met onweer, regen en windWas heel mooi om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |