Haha dank je, is wel een bangerik hoorquote:
Hoe is het met je vriend afgelopen? Spiraalbreuk las ik geloof ik, da's niet geweldigquote:
Spiraalbreuk idd. Morgen moet ie de orthopedisch chirurg bellen voor een OK afspraak.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriend afgelopen? Spiraalbreuk las ik geloof ik, da's niet geweldig
En hoe is het met je binnenste?
Fijn dat je je beter voelt. Vreet energie dus dat je moe bent vind ik niet vreemd.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:20 schreef Qwea het volgende:
Spiraalbreuk idd. Morgen moet ie de orthopedisch chirurg bellen voor een OK afspraak.
Met mijn binnenste goed. Geen last meer. Ben alleen alweer compleet doodmoe ende gesloopt. Donderdag internist.
Jup, we hebben echt voor een 'solide' tent gekozen omdat we hier de komende tig jaar wel mee vooruit willen, en voor Noorwegen is een tent die ook fijn is met minder weer, toch wel erg handigquote:Op zondag 5 januari 2014 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties
Candaasje, klinkt als een handige tentKatoen is fijn, wel zwaarder natuurlijk maar ook veel degelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt het niet van. Ben al jaren zo extreem vermoeid. Ook toen mijn crohn rustig was.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fijn dat je je beter voelt. Vreet energie dus dat je moe bent vind ik niet vreemd.
quote:Op zondag 5 januari 2014 11:32 schreef Candaasje het volgende:
Jup, we hebben echt voor een 'solide' tent gekozen omdat we hier de komende tig jaar wel mee vooruit willen, en voor Noorwegen is een tent die ook fijn is met minder weer, toch wel erg handig![]()
(En eventueel rondtrekken kunnen we gewoon met ons huidige (lichtgewicht) tentje, die is daar voor gemaakt)
Dit is hem geworden:Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zondag 5 januari 2014 11:34 schreef Qwea het volgende:
Komt het niet van. Ben al jaren zo extreem vermoeid. Ook toen mijn crohn rustig was.Dus dat is een kut excuus wat de internist ook altijd gebruikt en waar ik wel klaar mee ben van zijn kant
Neequote:Op zondag 5 januari 2014 11:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]Ja dat snap ik. Als je dat altijd hebt, kan het niet (alleen) de Crohn zijn.
Dat is wel raar dan ja. Maar weer gezellig wat buisjes bloed doneren lijkt me.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:39 schreef Qwea het volgende:
NeeEn laatst riep hij ook "Ja is de reuma" ja, mijn kont. Ik had het al voor de reuma. En de reuma is nu ook rustig, dus dat is het ook niet, vriend.
En aangezien ik echt doodmoe ben en overdag moet slapen om het vol te kunnen houden, ben ik er klaar mee
Nou, hier komt er nog een: Gefeliciteeeeerdquote:Op zondag 5 januari 2014 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik voel me erg jarig door al die felicitatiesDank jullie wel
Nieuwe sloffenquote:Op zondag 5 januari 2014 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, hier komt er nog een: Gefeliciteeeeerd
Nog leuke cadeautjes gehad van je mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |