O ik ging er sowieso vanuit dat D meekwam, dat is toch altijd zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik heb 's avonds nog verplichtingen kwam ik achter, dus ik moet even kijken of dat wel uitkomt. Maar ik had er niet bij stil gestaan dat ik D natuurlijk gewoon mee kan nemen, dat scheelt al qua reisgedoe natuurlijk
Nee, niet altijd, maar wel vaak, dat klopt.... we kijken wel even, moeten het voor woensdag aan roos doorgevenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik ging er sowieso vanuit dat D meekwam, dat is toch altijd zo
Paul komt ook mee
Gelukkig leven we niet in de VS, dan had die bowlingbaan kapot geweest nuquote:
Thanksquote:
Ik wilde net posten: hij is alleen maar nieuwsgierig en niet bang - en toen schoot hij naar binnenquote:Op zondag 5 januari 2014 10:26 schreef banaantjeEE het volgende:
Is al een tijdje geleden dat ik hier nog gepost heb....
Alvast mijn beste wensen voor iedereen en..... Flynn heeft gisteren zijn eerste pasjes buitenshuis gemaakt en alles staat op camera
Ja, verschrikkelijk hoe angstig hij wordt van die windquote:Op zondag 5 januari 2014 10:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wilde net posten: hij is alleen maar nieuwsgierig en niet bang - en toen schoot hij naar binnen
Held op sokkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |