Als je het zo zegt, slaat het idd nergens opquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en dan laten ze die persoon doodbloeden omdat ze met jou bezig zijn.![]()
Want ze hebben maar één arts en één parttime verpleegkundige en die kunnen geen triage doen.![]()
Hou es op met jezelf minder belangrijk maken en vooral met het al bedenken hoe andere mensen hun werk zullen doen. En dat bedoel ik op de meest paarse en fluffy little pony manier.
Leuk he, psychologie?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, slaat het idd nergens opMaar ik wil ook niet een aansteller zijn
Ik wacht gewoon dinsdag even af. Schiet dat niet op, dan ga ik naar de SEH bij de volgende aanval.
En paarse fluffy little pony dingen zijn best gezellig hoor!
Huispakken kopen bij de Action jonguh!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
HuispakkenThuiszitten in je huispak
Thuis shoppen voor huispakken in je huispak!
![]()
Alsof ik daar met m'n dikke achterwerk inpasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huispakken kopen bij de Action jonguh!
Drie woorden voor je:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
Over kleding gesproken. Ik heb een haat/liefdeverhouding met de uitverkoop. Ik heb zo'n 2 maanden terug een aantal redelijk dure kledingstukken gekocht voor werk. Althans, ik vond ze duur. Nu zijn ze allemaal 50% en meer afgeprijst. Aan de andere kant heb ik een tuniek kunnen scoren voor 18 euro, die normaal 80 euro kost en me werkelijk absolutely fabulous staat
010 kleding bedoel jequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huispakken kopen bij de Action jonguh!
welke?quote:
#Yoloswag!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
welke?
Ik ga naar verjaardag van mijn swagroepende neefje van 22
Dat heb ik altijd met kleding. Ik loop er graag netjes en goed gekleed bij, maar heb echt een hekel aan x-honderd euro uitgevenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik haat teveel geld uitgeven als dat niet nodig is
Leuk!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Adnap het volgende:
Zo, gezwaaid naar Laysa en de postbus van Rewimo en nu weer thuis, wat was het een fijne dag.
Echt zo een met een gouden randje, na 23 jaar gewoon de draad weer oppakken alsof we elkaar gisteren nog gezien hebbenBizar ook hoe onze levens dezelfde zaken bevatten, parallel gelopen hebben zelfs
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef Qwea het volgende:
Zo, dat was een leuk avondje bowlen!
10 min op de baan, toen kon de ambu komen en kon een vriend afgevoerd worden. Enkel gebroken
Ik had verwacht de weddenschap wel te winnen, maar dit keer hoefde ik niet te SEHquote:
nee die niet, flauw hoor, moet je m toch eens leren. afslag naar jou ook nog gezien maar Panda wilde echt rechtdoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Leuk!
Heeft de postbus nog teruggezwaaid?
wow dan moet ie wel goed onderuit gegaan zijn, net geoliede baan zekerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:30 schreef Qwea het volgende:
Zo, dat was een leuk avondje bowlen!
10 min op de baan, toen kon de ambu komen en kon een vriend afgevoerd worden. Enkel gebroken
Gevallen op de baan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:31 schreef Qwea het volgende:
Ik had verwacht de weddenschap wel te winnen, maar dit keer hoefde ik niet te SEH
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef Adnap het volgende:
[..]
wow dan moet ie wel goed onderuit gegaan zijn, net geoliede baan zeker
Jup. 1ste keer gooit ie (hij was als eerste aan de beurt) vol op zijn smoel. Opstaan, nog es gooien, weer bijna op zijn bek. Ik gooien, baan was echt glad, ik ging ook bijna op mijn muil. Nou de rest gooien, hij nog een x gooien, VOL onderuit, en gelijk grijpen naar zijn enkel. Dacht eerst enkelbanden. Dus schoen uitgedaan, sok stuk geknipt, geen hematoom of zwelling. Dus niet banden.. ambu gebeld want hij had loeiveel pijn... enkel gebrokenquote:
Oh das helemaal ruk, ik hoop dat hij hersteltquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Jup. 1ste keer gooit ie (hij was als eerste aan de beurt) vol op zijn smoel. Opstaan, nog es gooien, weer bijna op zijn bek. Ik gooien, baan was echt glad, ik ging ook bijna op mijn muil. Nou de rest gooien, hij nog een x gooien, VOL onderuit, en gelijk grijpen naar zijn enkel. Dacht eerst enkelbanden. Dus schoen uitgedaan, sok stuk geknipt, geen hematoom of zwelling. Dus niet banden.. ambu gebeld want hij had loeiveel pijn... enkel gebroken
Is die vriend met ALS.
Kuitbeen tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:50 schreef Qwea het volgende:
Ooh, nou niet enkel, maar spirale fracture van de fibula. Nu gips en Maandag afspraak maken bij de chirurg voor de OK.
Ja! Heel leuk!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Daar was Nip volgens mij ook naartoe geweest.
O, dat is echtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef Qwea het volgende:
Jup. 1ste keer gooit ie (hij was als eerste aan de beurt) vol op zijn smoel. Opstaan, nog es gooien, weer bijna op zijn bek. Ik gooien, baan was echt glad, ik ging ook bijna op mijn muil. Nou de rest gooien, hij nog een x gooien, VOL onderuit, en gelijk grijpen naar zijn enkel. Dacht eerst enkelbanden. Dus schoen uitgedaan, sok stuk geknipt, geen hematoom of zwelling. Dus niet banden.. ambu gebeld want hij had loeiveel pijn... enkel gebroken
Is die vriend met ALS.
Nou, ik had uiteraard nét al wel het restaurant geboekt voor vanavond toen het bekend werd. Dus wij hebben tot tien uur bij de sushi gezetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:39 schreef indaha het volgende:
Soof was leuk, daar ben ik vorige week geweest![]()
PB , goed luisteren naar alle wijze raad
Cat gaat ballonnen![]()
Zonde van je avondje uit Miss D
Wel naar dat je nu nóg een keer uit eten moetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ik had uiteraard nét al wel het restaurant geboekt voor vanavond toen het bekend werd. Dus wij hebben tot tien uur bij de sushi gezeten![]()
Op zich kwam het goed uit, het was bizar druk, dus anders hadden we maar twee ronden kunnen eten. Bij de herkansing dus pizza of Grieks of zoiets
Goed geregeld van de bowlingbaan ook, jeetje zegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is die vriend met ALS.
Ja... en dan niet naar de sushi dus hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wel naar dat je nu nóg een keer uit eten moet
Gewoon volgende week komenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja... en dan niet naar de sushi dus he
Als de voorstelling tenminste doorgaat, ik hoop het toch wel, dat horen we van de week...
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Is die vriend met ALS.
O die sushi maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik had uiteraard nét al wel het restaurant geboekt voor vanavond toen het bekend werd. Dus wij hebben tot tien uur bij de sushi gezeten![]()
Op zich kwam het goed uit, het was bizar druk, dus anders hadden we maar twee ronden kunnen eten. Bij de herkansing dus pizza of Grieks of zoiets
Nou, ik heb 's avonds nog verplichtingen kwam ik achter, dus ik moet even kijken of dat wel uitkomt. Maar ik had er niet bij stil gestaan dat ik D natuurlijk gewoon mee kan nemen, dat scheelt al qua reisgedoe natuurlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:15 schreef indaha het volgende:
[..]
O die sushi maakt een hoop goed, komen jullie volgende week ook of is dat teveel sushi
O ik ging er sowieso vanuit dat D meekwam, dat is toch altijd zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik heb 's avonds nog verplichtingen kwam ik achter, dus ik moet even kijken of dat wel uitkomt. Maar ik had er niet bij stil gestaan dat ik D natuurlijk gewoon mee kan nemen, dat scheelt al qua reisgedoe natuurlijk
Nee, niet altijd, maar wel vaak, dat klopt.... we kijken wel even, moeten het voor woensdag aan roos doorgevenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik ging er sowieso vanuit dat D meekwam, dat is toch altijd zo
Paul komt ook mee
Gelukkig leven we niet in de VS, dan had die bowlingbaan kapot geweest nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |