Alles draait om geld voor jou he.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct maar het werkt ook zonder chantage als mooie cash cow
Als libertopia ooit kocht komen weet ik me wel aan te passen aan die achterlijkheidquote:
Nee, dat zou ik ook niet direct zo willen stellen. Maar laten we zeggen dat ik in dat -ik denk zo ongeveer een jaar- dat ik hier actief ben, met veel verschillende mensen hier discussie heb gevoerd. Daarbij ben ik mensen tegen gekomen die hun standpunten zo goed weten te onderbouwen en verwoorden dat ze mij nieuwe inzichten boden, of op andere wijzen blijk gaven van capaciteiten of een goed onderbouwd moreel kompas. Laten we zeggen dat de verhouding "grote bek vs capaciteiten" bij 99.999 naar mijn mening volledig zoek is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat 99.999 het kinderachtige trekje heeft om de jostiband uit te fluiten als ze beginnen te spelen maakt hem zelf nog niet zwakzinnig.
Volgens mij hoef je het helemaal niet moeilijk te maken om de gaten in een libertarische beredenering aan te tonen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet direct zo willen stellen. Maar laten we zeggen dat ik in dat -ik denk zo ongeveer een jaar- dat ik hier actief ben, met veel verschillende mensen hier discussie heb gevoerd. Daarbij ben ik mensen tegen gekomen die hun standpunten zo goed weten te onderbouwen en verwoorden dat ze mij nieuwe inzichten boden, of op andere wijzen blijk gaven van capaciteiten of een goed onderbouwd moreel kompas. Laten we zeggen dat de verhouding "grote bek vs capaciteiten" bij 99.999 naar mijn mening volledig zoek is.
Zal vast een gezellige kerel zijn, maar op enig niveau discussiëren is er volgens mij niet bij.
99.999 is dan ook primair verantwoordelijk voor het gooi- en smijtwerk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet direct zo willen stellen. Maar laten we zeggen dat ik in dat -ik denk zo ongeveer een jaar- dat ik hier actief ben, met veel verschillende mensen hier discussie heb gevoerd. Daarbij ben ik mensen tegen gekomen die hun standpunten zo goed weten te onderbouwen en verwoorden dat ze mij nieuwe inzichten boden, of op andere wijzen blijk gaven van capaciteiten of een goed onderbouwd moreel kompas. Laten we zeggen dat de verhouding "grote bek vs capaciteiten" bij 99.999 naar mijn mening volledig zoek is.
Zal vast een gezellige kerel zijn, maar op enig niveau discussiëren is er volgens mij niet bij.
Hij wint daar zelfs prijzen mee..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om Paper_Tiger nu als inspirerende discussiepartner te ervaren, is wellicht ook een teken aan de wand.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
godver. weer gemist. ehh.. het was toch the making of the wolf of wallstreet ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als libertopia ooit kocht komen weet ik me wel aan te passen aan die achterlijkheid.
En Wallstreet was op TV gister
Goed middeltje tegen de griep/aanstellerij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:11 schreef Friek_ het volgende:
Alle drugs legaal in Lollerbertopia. Cocaïne kopen in de buurtsuper en bij je oma opsnuiven.
Mja.. lees al zat eigenlijk, word je alleen maar gestoorder vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
Heb je weer wat geleerd Arjan.
Voortaan iets meer inlezen voordat je gaat posten.
Arabieren hebben geld, derhalve onmogelijk typische moslims te noemen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:17 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Mja.. lees al zat eigenlijk, word je alleen maar gestoorder van
En ok. Toch zijn typische moslims Arabieren vind ik.. mja maakt ook geen zak uit
Sorry maar dit is een gevalletje van de pot die de ketel verwijt dat ze zwart zietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet ik niet, alleen de jaren 80 film gezien, gisteren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
godver. weer gemist. ehh.. het was toch the making of the wolf of wallstreet ?
Die man weet waar het in het leven om draait.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om Paper_Tiger nu als inspirerende discussiepartner te ervaren, is wellicht ook een teken aan de wand.
En ik maar denken dat ik mijn "I <3 Paper_Tiger" tattoo niet had vermeld in dit stukje tekst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om Paper_Tiger nu als inspirerende discussiepartner te ervaren, is wellicht ook een teken aan de wand.
blue horseshoe loves anacott steelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weet ik niet, alleen de jaren 80 film gezien, gisteren.
Probleem met jou is dat je denkt dat wanneer je teksten maar lang genoeg zijn en je maar voldoende complexe termen gebruikt, je verhaal vanzelf plausibel wordt. Ik mag dat graag de 'geschiedenisproefwerk-aanpak' noemen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik mijn "I <3 Paper_Tiger" tattoo niet had vermeld in dit stukje tekst.
Ik zie geen reden tot bezorgdheid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:23 schreef Monolith het volgende:
http://www.theguardian.co(...)cal-trials?CMP=fb_gu
Ik hou er, in tegenstelling tot sommigen, van om mijn verhaal compleet te maken, en zo correct mogelijk te formuleren om misverstanden te voorkomen en de discussiepunten duidelijk af te bakenen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem met jou is dat je denkt dat wanneer je teksten maar lang genoeg zijn en je maar voldoende complexe termen gebruikt, je verhaal vanzelf plausibel wordt. Ik mag dat graag de 'geschiedenisproefwerk-aanpak' noemen.
Maar ondertussen blijft de inbreng beperkt tot het spuien van wat dogma's en het vooral niet luisteren naar je discussiepartner.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem met jou is dat je denkt dat wanneer je teksten maar lang genoeg zijn en je maar voldoende complexe termen gebruikt, je verhaal vanzelf plausibel wordt. Ik mag dat graag de 'geschiedenisproefwerk-aanpak' noemen.
80% van wat zich Arabier noemt is oorspronkelijk niet eens een Arabier. En wat is een typische Arabier? Laat staan dat typische moslims Arabieren zouden zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:17 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Mja.. lees al zat eigenlijk, word je alleen maar gestoorder van
En ok. Toch zijn typische moslims Arabieren vind ik.. mja maakt ook geen zak uit
Waar zou dat uit moeten blijken? Je probeert overal onzin bij te verzinnen, dat dan weer wel. Maar of het daar completer van wordt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hou er, in tegenstelling tot sommigen, van om mijn verhaal compleet te maken,
Daar zou ik dan eens mee proberen te beginnen als ik jou was.quote:en zo correct mogelijk te formuleren om misverstanden te voorkomen en de discussiepunten duidelijk af te bakenen.
Uit 2012:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:23 schreef Monolith het volgende:
http://www.theguardian.co(...)cal-trials?CMP=fb_gu
En vervolgens heeft de discussiepartner er weer niets van begrepen, jaja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar ondertussen blijft de inbreng beperkt tot het spuien van wat dogma's en het vooral niet luisteren naar je discussiepartner.
Maar wanneer je wordt gevraagd naar de praktische toepasbaarheid van e woordenbrij, dan is de discussie plots niet leuk meer en is 99.999 een vervelende discussievoerder.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hou er, in tegenstelling tot sommigen, van om mijn verhaal compleet te maken, en zo correct mogelijk te formuleren om misverstanden te voorkomen en de discussiepunten duidelijk af te bakenen.
Exact, ik zie geen etatist met die eer strijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef GSbrder het volgende:
Als libertarier is het niet moeilijk beste discussievoerder te worden.
Kijk naar mij.
Zegt toch niks. Ik heb die award in 2010 gewonnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef GSbrder het volgende:
Kijk naar mij.
Dat las ik nu eens net.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jouw discussies zitten ook gewoon doorspekt met drogredeneringen, daar niet van.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef GSbrder het volgende:
Kijk naar mij.
Jij bent een nepperd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef GSbrder het volgende:
Kijk naar mij.
haha, een tikje doorzichtig is het wel allemaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
En vervolgens heeft de discussiepartner er weer niets van begrepen, jaja.
Als de wegenbelasting gebruikt zou worden voor de wegen hadden we nooit meer files.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:27 schreef betyar het volgende:
Als nou iedereen een stukje weg koopt zijn we van de wegenbelasting af!
Ook mooi dat bijvoorbeeld Wegenbouwer op exact hetzelfde punt wel inzag dat er wat die punten betreft toch nog wel wat tekortkomingen zaten in zijn ideologie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wanneer je wordt gevraagd naar de praktische toepasbaarheid van e woordenbrij, dan is de discussie plots niet leuk meer en is 99.999 een vervelende discussievoerder.
Nee, want die heeft de plicht om je stoepje schoon te vegen juist jaren terug afgeschaft.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:29 schreef arjan1112 het volgende:
Dan moet je wel elke keer de straat voor je huis vegen en repareren.. dan krijg je vervolgens weer ruzie met je buurman omdat hij dat steeds te laat doet, vervolgens ga je met de hele straat een raad oprichten die raad stelt iemand aan die moet controleren of iedereen zich eraan houd, daarna gaan de controleurs samenwerken en vervolgens heb je weer een overheid zoals die nu bestaat.
Als je je eigen ego aan je ideologie gaat hangen dan is het toegeven dat je fout zit ook nog eens een verlies van eigenwaarde, daarom zijn die extremisten ook zo volhardend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wanneer je wordt gevraagd naar de praktische toepasbaarheid van e woordenbrij, dan is de discussie plots niet leuk meer en is 99.999 een vervelende discussievoerder.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:29 schreef arjan1112 het volgende:
Dan moet je wel elke keer de straat voor je huis vegen en repareren.. dan krijg je vervolgens weer ruzie met je buurman omdat hij dat steeds te laat doet, vervolgens ga je met de hele straat een raad oprichten die raad stelt iemand aan die moet controleren of iedereen zich eraan houd, daarna gaan de controleurs samenwerken en vervolgens heb je weer een overheid zoals die nu bestaat.
Appel mag graag het adagium 'wie dan leeft, wie dan zorgt' hanteren. Oftewel, dat zien we later wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook mooi dat bijvoorbeeld Wegenbouwer op exact hetzelfde punt wel inzag dat er wat die punten betreft toch nog wel wat tekortkomingen zaten in zijn ideologie.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als de wegenbelasting gebruikt zou worden voor de wegen hadden we nooit meer files.
Pokkels vond het echter allemaal prima, dat welvaartsverlies.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook mooi dat bijvoorbeeld Wegenbouwer op exact hetzelfde punt wel inzag dat er wat die punten betreft toch nog wel wat tekortkomingen zaten in zijn ideologie.
Ongeveer exact het motto van ons pensioenstelsel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Appel mag graag het adagium 'wie dan leeft, wie dan zorgt' hanteren. Oftewel, dat zien we later wel.
Omdat ik ingeslagen zijweggetjes doorgaans weer terug probeer te leiden naar de aanvankelijke het twistpunten, bijvoorbeeld door de vergelijking weer compleet te maken door het alternatief ertegenover te zetten. Dat is iets dat ik in 95% van de discussie hier voor het gemak maar even "vergeten" zie worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar zou dat uit moeten blijken? Je probeert overal onzin bij te verzinnen, dat dan weer wel. Maar of het daar completer van wordt?
Er is vast een of andere gesubsidieerde overheidscursus waar lieve mensen je van je problemen met mijn taalgebruik af kunnen helpen. Lutz Jacobi heeft nog eens staan Lingoën om laaggeletterdheid bespreekbaar te maken. Niets om je voor te schamen dus.quote:[..]
Daar zou ik dan eens mee proberen te beginnen als ik jou was.
Nee, daar zat hij nogal dubbel in. Want wanneer dat welvaartverlies werd aangehaald was dat allemaal onzin en leugens. Pas na heel veel aandringen was hij bereid toe te geven dat het misschien toch wel speelde maar alleen als wij zeggen dat we grote voorstanders zijn van slavernij...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Pokkels vond het echter allemaal prima, dat welvaartsverlies.
Ondanks dat al verklapt was dat het middel maar heel weinig wordt toegepast omdat iedereen er, juist vanwege de eventuele dreiging van dat middel, er belang bij heeft er onderling uit te komen.quote:Dat hij iemand kent waarbij een dergelijke transactie zonder onteigening werkte maakt enige andere discussie overbodig.
Speelt al wel langer inderdaad. Gaat nog wel even duren voordat er een goed functionerend systeem is met vooraf geregistreerde trials e.d.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uit 2012:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)amiflu-is-onbewezen/
Wel fel gekant zijn tegen onteigening, maar geen werkbaar alternatief aandragen. Typisch weer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat hij iemand kent waarbij een dergelijke transactie zonder onteigening werkte maakt enige andere discussie overbodig.
Er valt me juist iets anders bij je op. Hebben we een mooi concreet onderwerp bij de oren en dan probeer jij er een heel ander onderwerp bij te slepen om maar niet toe te hoeven geven dat je ideologie faalt op het eerdere punt. Lijkt mij een zwaktebod.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omdat ik ingeslagen zijweggetjes doorgaans weer terug probeer te leiden naar de aanvankelijke het twistpunten,
Nee, je zet niet het alternatief er tegenover, je verzint iets wat niks met het onderwerp te maken heeft om je discussiepartners daarmee zwart te maken, heel wat anders en het lijkt mij een zwaktebod.quote:bijvoorbeeld door de vergelijking weer compleet te maken door het alternatief ertegenover te zetten. Dat is iets dat ik in 95% van de discussie hier voor het gemak maar even "vergeten" zie worden.
Jaja, oud-libertarisch op de man spelen, hulde. Wel een zwaktebod overigens.quote:Er is vast een of andere gesubsidieerde overheidscursus waar lieve mensen je van je problemen met mijn taalgebruik af kunnen helpen. Lutz Jacobi heeft nog eens staan Lingoën om laaggeletterdheid bespreekbaar te maken. Niets om je voor te schamen dus.
Dat was dan ook wederom een voorbeeld van een ongelijke vergelijking. Er werd mij verweten dat ik mijn principes betreffende dwang en rechtenschendingen voor welvaartsmaximalisatie liet gaan. Als ik daar vervolgens tegenover stel dat dat impliceert dat men kennelijk zelf van mening is dat de tegengestelde situatie preferabel zou zijn (een complete vergelijking), en men daarmee bijvoorbeeld ook slavernij goed zou praten, dan speel ik weer op de manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat hij iemand kent waarbij een dergelijke transactie zonder onteigening werkte maakt enige andere discussie overbodig.
Wel fel gekant zijn tegen slavernij, maar geen werkbaar* alternatief aandragen. Typisch weer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel fel gekant zijn tegen onteigening, maar geen werkbaar alternatief aandragen. Typisch weer.
Jij hebt echt geen flauw idee hoe projecten van de grond komen en onteigening in z'n werk gaat, of wel?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wel fel gekant zijn tegen slavernij, maar geen werkbaar* alternatief aandragen. Typisch weer.
* "MOETEN WE ZEKER OVEREENKOMSTEN GAAN SLUITEN?! EN ZE GAAN BETALEN?! EN WAT ALS ZE NIET WILLEN?!"
Jawel, het alternatief is een grote onderklasse, het liefst hier ver vandaan, die voor een habbekrats werkt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wel fel gekant zijn tegen slavernij, maar geen werkbaar* alternatief aandragen. Typisch weer.
Die slavernijonzin van je heeft gewoon totaal niets met de discussie over onteigening te maken. In het topic kwam iemand ook met een mooie term van dat type drogredenering. Je bent wel consequent in het drogredeneren overigens, ook knapquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat was dan ook wederom een voorbeeld van een ongelijke vergelijking. Er werd mij verweten dat ik mijn principes betreffende dwang en rechtenschendingen voor welvaartsmaximalisatie liet gaan. Als ik daar vervolgens tegenover stel dat dat impliceert dat men kennelijk zelf van mening is dat de tegengestelde situatie preferabel zou zijn (een complete vergelijking), en men daarmee bijvoorbeeld ook slavernij goed zou praten, dan speel ik weer op de man
Wat dat betreft verschillen ze niet veel van de VVD.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:44 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, het alternatief is een grote onderklasse, het liefst hier ver vandaan, die voor een habbekrats werkt.
Nee, maar is dat nodig dan? De markt regelt straks toch gewoon alles?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen flauw idee hoe projecten van de grond komen en onteigening in z'n werk gaat, of wel?
Of de SP, die teert maar wat graag op het leed van zwakkeren die hier geen politieke invloed hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat dat betreft verschillen ze niet veel van de VVD.
Topvergelijking.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
* "MOETEN WE ZEKER OVEREENKOMSTEN GAAN SLUITEN?! EN ZE GAAN BETALEN?! EN WAT ALS ZE NIET WILLEN?!"
Elke grootmacht zal vroeg of laat verdwijnen.quote:
Ook vooral niet inhoudelijk ingaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die slavernijonzin van je heeft gewoon totaal niets met de discussie over onteigening te maken. In het topic kwam iemand ook met een mooie term van dat type drogredenering. Je bent wel consequent in het drogredeneren overigens, ook knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |