Lijkt me wel iets voor v_P.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me vooral af welke mallotige private partij het riool gaat beheren.
Oh, dat wil ik wel doen, een mooi natuurlijk monopolie zonder alternatief. Dat is erg winstgevend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
Wat voor de één een legitiem protest is, is voor de ander een revolutionaire misdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:55 schreef waht het volgende:
[..]
Alle terroristen komen uit die donkere gebieden, toeval? Neen.
Je zal gemist worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon een IQ van hoger dan 100 eisen. Of iets verzinnen om geloof te meten. Dan is dat probleem opgelost.
Gelul op de basisschool word je niet geleerd hoeveel inwoners alle landen van de wereld hebben en wat hun geloof is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat je geen kennis hebt van de bevolkingsgrootte. Ik weet niet, maar dit is toch wel basisschoolkennis.
Akkoord, maar dat gaat de gemiddelde inwoner de nodige centen kosten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik wel doen, een mooi natuurlijk monopolie zonder alternatief. Dat is erg winstgevend.
Je leert er wel met percentages rekenen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gelul op de basisschool word je niet geleerd hoeveel inwoners alle landen van de wereld hebben en wat hun geloof is.
Je bent een libertarisch bloggertje dat denkt dat zijn mening relevant is.quote:
Uiteraard, dat kost ze gewoon de hoofdprijs.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Akkoord, maar dat gaat de gemiddelde inwoner de nodige centen kosten.
Lekker boeiend dat er schijt doorheen stroomt, je hoeft er niet in te gaan liggen om het te exploiteren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
Klopt, je regelt iemand die de klachten afhandelt door minimale service te bieden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:00 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat er schijt doorheen stroomt, je hoeft er niet in te gaan liggen om het te exploiteren.
Geen probleem, het borrelt zo weer via de WCpot naar boven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:01 schreef Friek_ het volgende:
Af en toe dat riool laten vastlopen als de hoge heren van de gated community niet meewerken.
Dat 99.999 het kinderachtige trekje heeft om de jostiband uit te fluiten als ze beginnen te spelen maakt hem zelf nog niet zwakzinnig.quote:
Slimmer is om het afvalwater te onderzoeken op drugssporen teneinde dat tuig te chanteren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:01 schreef Friek_ het volgende:
Af en toe dat riool laten vastlopen als de hoge heren van de gated community niet meewerken.
Hoho, die doen nog wel hun best.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat 99.999 het kinderachtige trekje heeft om de jostiband uit te fluiten als ze beginnen te spelen maakt hem zelf nog niet zwakzinnig.
Ik heb mijzelf nooit als libertarisch omschreven. Ik heb me er eens in verdiept, ontdekt dat er een aantal legitieme punten in zitten, en die leg ik uit aan de mensen die hun mening al klaar hebben zonder enig kennis van zaken te hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent een libertarisch bloggertje dat denkt dat zijn mening relevant is.
Het zou hilarisch zijn als het zo enorm triest was.
Dat is dan toch volkomen legaal? Immers dan bestaan er geen junks meer en is drugs goedkoper dan eten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:03 schreef waht het volgende:
[..]
Slimmer is om het afvalwater te onderzoeken op drugssporen teneinde dat tuig te chanteren.
Je verdedigt blind een dogma, dat is net even iets andersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf nooit als libertarisch omschreven. Ik heb me er eens in verdiept, ontdekt dat er een aantal legitieme punten in zitten, en die leg ik uit aan de mensen die hun mening al klaar hebben zonder enig kennis van zaken te hebben.
Koester de illusie dat jouw journalistieke meesterwerken de bevolking op de barricaden zal krijgen, regeringen doet vallen en multinationals in verlegenheid brengt. Dan praten we wel weer verder.
Wie koestert die illusie dan precies? Ik heb gewoon de schurft aan bloggers en vooral aan scribentjes die een betweterig toontje erop nahouden. Jij bent er zo eentje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Koester de illusie dat jouw journalistieke meesterwerken de bevolking op de barricaden zal krijgen, regeringen doet vallen en multinationals in verlegenheid brengt. Dan praten we wel weer verder.
Belasting is diefstal en de staatsmacht kan niet/nauwelijks gelegitimeerd worden. Akkoord.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf nooit als libertarisch omschreven. Ik heb me er eens in verdiept, ontdekt dat er een aantal legitieme punten in zitten, en die leg ik uit aan de mensen die hun mening al klaar hebben zonder enig kennis van zaken te hebben.
Mogelijk maar ook legale zaken kunnen gebruikt worden om iemands goede naam te besmeuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is dan toch volkomen legaal? Immers dan bestaan er geen junks meer en is drugs goedkoper dan eten.
pakistan indonesie en india doen het um.. Bangladesh had ik niet verwacht 150 miljoen moslims! erg veel inwoners voor dat land..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
Speciaal voor Arjan:
http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_by_country
Van die figuren die weigeren om van hun oorspronkelijke verhaaltje af te wijken al weet iedereen dat ze volkomen fout zittenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie koestert die illusie dan precies? Ik heb gewoon de schurft aan bloggers en vooral aan scribentjes die een betweterig toontje erop nahouden. Jij bent er zo eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |