Dat heeft geen reet te maken met de geografische indeling van Azie. Dat is namelijk niet afhankelijk van de reizen van Ome Cor. Maar ik kan je ook vertellen dat de Arabische wereld slechts 20% van de moslims ter wereld bevat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:48 schreef arjan1112 het volgende:
Ja er is niemand die zegt ik ga op Vakantie naar Azie als ie naar Jemen gaat
Als mensen de bosporus oversteken zeggen ze al dat ze naar Azië gaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:48 schreef arjan1112 het volgende:
Wij waren druk bezig de berichtgeving inzake "Gaza" en "Libanon" te sturen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:45 schreef Reya het volgende:
[..]
We hadden de opdracht aan Ronny Naftaniel gedelegeerd. Het zijn altijd dezelfden die het verpesten.
mavo, zei je toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:46 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Jij bent zelf achterlijk man, met je opmerking van 70% van de moslims woont in Azie.. ja als je het hele Midden-Oosten pakistan , afganistan india en indonesie meerekend wel..
Met Azie word bedoeld china, thailand, Vietnam, Cambodja, Japan..
Dat doe je dan ook slechts ter voorbereiding op je strijd als Jihadist in Afghanistan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:48 schreef arjan1112 het volgende:
En in het Libertarisch Paradijs leef je in prachtige aangeharkte gated communities. Je wilt natuurlijk niet dat mensen in jóuw straat van honger of ziekte sterven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Private politie.
Geen belasting.
De markt faalt nooit.
Vervolgens krijgen ze een knuppel in de nek van een Turkse gezagsdrager.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als mensen de bosporus oversteken zeggen ze al dat ze naar Azië gaan.
Enkel als het journalisten betreft. Terecht, uiteraard.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:50 schreef waht het volgende:
[..]
Vervolgens krijgen ze een knuppel in de nek van een Turkse gezagsdrager.
Verdorie, u was me voor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, dan zeg je "ik sluit me bij de jihad aan".
Daar gelooft zelfs de meest verstokte libertarier niet in.quote:
Je afval weer gewoon verbranden op straat dus geen instructie meer nodig voor vrijwilligers die papier ophalenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heeft geen reet te maken met de geografische indeling van Azie. Dat is namelijk niet afhankelijk van de reizen van Ome Cor. Maar ik kan je ook vertellen dat de Arabische wereld slechts 20% van de moslims ter wereld bevat.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:25 schreef Trebo het volgende:
Ras zoekt ras, soort zoekt soort.
De multiculti is een pleonasme, waar ook ter wereld.
Afvalverwerking kan prima worden geprivatiseerd, godse communist.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je afval weer gewoon verbranden op straat dus geen instructie meer nodig voor vrijwilligers die papier ophalen
Er moeten excuses verzonnen worden voor het falen van libertopia. Dat is voer voor filosofen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar gelooft zelfs de meest verstokte libertarier niet in.
Alle terroristen komen uit die donkere gebieden, toeval? Neen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:54 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat moet wel meer zijn. Mauritanie Mali, Soedan Turkije en vanaf Iran is geen Arabische wereld ok. maar 20% lijkt me toch wat weinig.
De gated community; de gemeenschap die door een vrijwillig lidmaatschap met reguliere, financiële contributies tot stand kwam. Iedereen die weigerde deze contributie te betalen, werd de gemeenschap uitgetrapt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
En in het Libertarisch Paradijs leef je in prachtige aangeharkte gated communities. Je wilt natuurlijk niet dat mensen in jóuw straat van honger of ziekte sterven.
Zeker maar in libertopia heeft de gemiddelde consument geen geld om dat te betalen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:54 schreef waht het volgende:
[..]
Afvalverwerking kan prima worden geprivatiseerd, godse communist.
Wat heb je nou aan percentage van de bevolking als je het totale aantal wil weten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:54 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat moet wel meer zijn. Mauritanie Mali, Soedan Turkije en vanaf Iran is geen Arabische wereld ok. maar 20% lijkt me toch wat weinig.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:55 schreef waht het volgende:
[..]
Alle terroristen komen uit die donkere gebieden, toeval? Neen.
Omdat je geen kennis hebt van de bevolkingsgrootte. Ik weet niet, maar dit is toch wel basisschoolkennis.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:54 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |