abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135016835
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
pi_135016842
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:08 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Correct maar het werkt ook zonder chantage als mooie cash cow
Alles draait om geld voor jou he. :{
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_135016854
Heb je weer wat geleerd Arjan.

Voortaan iets meer inlezen voordat je gaat posten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135016862
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:08 schreef waht het volgende:

[..]

Alles draait om geld voor jou he. :{
Als libertopia ooit kocht komen weet ik me wel aan te passen aan die achterlijkheid :Y).

En Wallstreet was op TV gister :7
pi_135016871
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:02 schreef Euribob het volgende:

[..]

Dat 99.999 het kinderachtige trekje heeft om de jostiband uit te fluiten als ze beginnen te spelen maakt hem zelf nog niet zwakzinnig.
Nee, dat zou ik ook niet direct zo willen stellen. Maar laten we zeggen dat ik in dat -ik denk zo ongeveer een jaar- dat ik hier actief ben, met veel verschillende mensen hier discussie heb gevoerd. Daarbij ben ik mensen tegen gekomen die hun standpunten zo goed weten te onderbouwen en verwoorden dat ze mij nieuwe inzichten boden, of op andere wijzen blijk gaven van capaciteiten of een goed onderbouwd moreel kompas. Laten we zeggen dat de verhouding "grote bek vs capaciteiten" bij 99.999 naar mijn mening volledig zoek is.

Zal vast een gezellige kerel zijn, maar op enig niveau discussiëren is er volgens mij niet bij.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:11:41 #6
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_135016902
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:10 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Nee, dat zou ik ook niet direct zo willen stellen. Maar laten we zeggen dat ik in dat -ik denk zo ongeveer een jaar- dat ik hier actief ben, met veel verschillende mensen hier discussie heb gevoerd. Daarbij ben ik mensen tegen gekomen die hun standpunten zo goed weten te onderbouwen en verwoorden dat ze mij nieuwe inzichten boden, of op andere wijzen blijk gaven van capaciteiten of een goed onderbouwd moreel kompas. Laten we zeggen dat de verhouding "grote bek vs capaciteiten" bij 99.999 naar mijn mening volledig zoek is.

Zal vast een gezellige kerel zijn, maar op enig niveau discussiëren is er volgens mij niet bij.
Volgens mij hoef je het helemaal niet moeilijk te maken om de gaten in een libertarische beredenering aan te tonen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_135016912
Alle drugs legaal in Lollerbertopia. Cocaïne kopen in de buurtsuper en bij je oma opsnuiven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2014 11:12:35 ]
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:12:23 #8
66825 Reya
Fier Wallon
pi_135016920
quote:

[..]

99.999 is dan ook primair verantwoordelijk voor het gooi- en smijtwerk.
pi_135016949
Ik ben net begonnen aan de serie revolution. Ook al zo'n sprookje over de libertarische heilstaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:14:10 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_135016963
quote:

[..]

Hij wint daar zelfs prijzen mee..

POL / Fok! POL verkiezingen 2013, De uitslagen
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_135016983
quote:

[..]

Om Paper_Tiger nu als inspirerende discussiepartner te ervaren, is wellicht ook een teken aan de wand.
pi_135016999
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:09 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als libertopia ooit kocht komen weet ik me wel aan te passen aan die achterlijkheid :Y).

En Wallstreet was op TV gister :7
godver. weer gemist. ehh.. het was toch the making of the wolf of wallstreet ?
pi_135017027
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:11 schreef Friek_ het volgende:
Alle drugs legaal in Lollerbertopia. Cocaïne kopen in de buurtsuper en bij je oma opsnuiven.
Goed middeltje tegen de griep/aanstellerij.
pi_135017066
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
Heb je weer wat geleerd Arjan.

Voortaan iets meer inlezen voordat je gaat posten.
Mja.. lees al zat eigenlijk, word je alleen maar gestoorder van

En ok. Toch zijn typische moslims Arabieren vind ik.. mja maakt ook geen zak uit
pi_135017098
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:17 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Mja.. lees al zat eigenlijk, word je alleen maar gestoorder van

En ok. Toch zijn typische moslims Arabieren vind ik.. mja maakt ook geen zak uit
Arabieren hebben geld, derhalve onmogelijk typische moslims te noemen.
pi_135017136
quote:

[..]

Sorry maar dit is een gevalletje van de pot die de ketel verwijt dat ze zwart ziet _O-
pi_135017165
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:15 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

godver. weer gemist. ehh.. het was toch the making of the wolf of wallstreet ?
Weet ik niet, alleen de jaren 80 film gezien, gisteren.
pi_135017176
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:15 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Om Paper_Tiger nu als inspirerende discussiepartner te ervaren, is wellicht ook een teken aan de wand.
Die man weet waar het in het leven om draait.
pi_135017181
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:15 schreef Friek_ het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ik mijn "I <3 Paper_Tiger" tattoo niet had vermeld in dit stukje tekst.
pi_135017199
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Weet ik niet, alleen de jaren 80 film gezien, gisteren.
blue horseshoe loves anacott steel
pi_135017221
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_135017237
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:22 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ik mijn "I <3 Paper_Tiger" tattoo niet had vermeld in dit stukje tekst.
Probleem met jou is dat je denkt dat wanneer je teksten maar lang genoeg zijn en je maar voldoende complexe termen gebruikt, je verhaal vanzelf plausibel wordt. Ik mag dat graag de 'geschiedenisproefwerk-aanpak' noemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_135017294
quote:
Ik zie geen reden tot bezorgdheid.
pi_135017297
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem met jou is dat je denkt dat wanneer je teksten maar lang genoeg zijn en je maar voldoende complexe termen gebruikt, je verhaal vanzelf plausibel wordt. Ik mag dat graag de 'geschiedenisproefwerk-aanpak' noemen.
Ik hou er, in tegenstelling tot sommigen, van om mijn verhaal compleet te maken, en zo correct mogelijk te formuleren om misverstanden te voorkomen en de discussiepunten duidelijk af te bakenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')