Robin, diplomacy..quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bitterballen vind ik echt zo lekker.
Maar goed.. Kaassoufflés zijn ook lekker.
En sinds 2002?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:04 schreef arjan1112 het volgende:
ik wou dit neerzetten..
het gaat goed met de wereld
[ afbeelding ]
Jawel man. Dikke prima hier op aarde.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:09 schreef Webschip het volgende:
Het gaat echt niet beter met de wereld.
Vroeger stonden vrouwen achter het aanrecht. Nu niet meer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel man. Dikke prima hier op aarde.
Vooruitgang, dit zorgde ervoor dat de huizenprijzen omhoog vlogen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vroeger stonden vrouwen achter het aanrecht. Nu niet meer.
Kwam ook door de HRA.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooruitgang, dit zorgde ervoor dat de huizenprijzen omhoog vlogen.
Dat is toch ook een ding in de fiscale sfeer?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
nou nee want die bestaat al sinds 1900.
wel dat banken allerlei construkties verzonnen enzo.. spaarhypotheek enz
Het is juist een goede ontwikkeling dat vrouwen onafhankelijker zijn geworden!quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vroeger stonden vrouwen achter het aanrecht. Nu niet meer.
Ik geloof in een traditionele rolverdeling. In die zin ben ik dan weer een echte SGP-er.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is juist een goede ontwikkeling dat vrouwen onafhankelijker zijn geworden!
Toch een stukje vrijheid voor vrouwen in kwestie dat ze in ieder geval zelf kunnen kiezen of ze willen werken of niet.
Dat kunnen vader en moeder ook prima beide!quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik geloof in een traditionele rolverdeling. In die zin ben ik dan weer een echte SGP-er.
Een moeder die altijd voor de kinderen is. Ze is de spil in het gezin.
Nou de vader is dan de kostwinner. Een man aan het fornuis vind ik echt geen gezicht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kunnen vader en moeder ook prima beide!
Wat deed jij ook weer voor de kost?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou de vader is dan de kostwinner. Een man aan het fornuis vind ik echt geen gezicht.
Wereldkampioen koeievlaai eten?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:32 schreef betyar het volgende:
Hoppa, Gemonde is een wereldkampioen rijker
Dat vind ik een beetje seksistisch eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou de vader is dan de kostwinner. Een man aan het fornuis vind ik echt geen gezicht.
Nou ja zeg. Je lijkt al een beetje op Femke.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje seksistisch eerlijk gezegd.
Denk niet echt dat een vrouw zou moeten kiezen om te willen werken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is juist een goede ontwikkeling dat vrouwen onafhankelijker zijn geworden!
Toch een stukje vrijheid voor vrouwen in kwestie dat ze in ieder geval zelf kunnen kiezen of ze willen werken of niet.
Hetzelfde geldt voor mannen vind ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk niet echt dat een vrouw zou moeten kiezen om te willen werken.
Werken is de norm, geen vorm van vrijwillige dagbesteding.
Barbies.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:58 schreef arjan1112 het volgende:
Maar domme meisjes zijn meestal wel erg knap ?
Ach, misschien is ze erg dyslectisch en moet je de diepgang in andere zaken vinden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:56 schreef De_Guidance het volgende:
"het muziek" "getalendeerd"
Heb ik weer, leuk meisje, spelling te pijnlijk voor woorden.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:32 schreef betyar het volgende:
Hoppa, Gemonde is een wereldkampioen rijker
Jij kan ook niet veel anders dan poep praten, of wel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:47 schreef Drugshond het volgende:
Hij ksn bieren...no credit.. Held eigenlijk.
Zie Co Stompé.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij darts vormt een verstandelijke beperking een voordeel.
Het lokale dartteam in elke kroeg met hun teampakjes en altijd die ene lul met z'n cola 'omdat hij moet rijden' is even exemplarisch.quote:
quote:
quote:Kenmerkend voor Stompé is zijn pose na een gewonnen wedstrijd, dit betreft de zogenaamde kraanvogelstand, geïnspireerd op de gelijknamige stand die in de film The Karate Kid gebezigd wordt.
Man o man, over een dartspelende inteeltboer gesproken.quote:
Ik denk dat EG nog wel een paar kattenpiraatjes heeft.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:21 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen whippersnappers. Eindelijk weer eens een normale dag.
Op de radio is alles weer 'normaal'. Nou ja, normaal, wat een kleuterprogramma volgt er na de nos. Ghislaine Plag & Co, zonde van de tijd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:22 schreef arjan1112 het volgende:
maandag is het pas weer ´normaal´ vandaag en morgen hebben nog veel mensen vrij.. drukker in de winkels enz
Kattenpiraatjes?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat EG nog wel een paar kattenpiraatjes heeft.
Echt grappig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Piraatjes is in de echte wereld slang voor rotjes.
WTF ziijn hollenbonkers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
Altijd mooi als Piet zich op gaat winden over het standpunt van anderen ten aanzien van hollenbonkers.
Rugridder, bruinwerker, poepstamper.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
WTF ziijn hollenbonkers.
Google leverde serieus 0 resultaten op.
Insider knows his world.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rugridder, bruinwerker, poepstamper.
Moet ik doorgaan?
Ah, ben je hier nog steeds aan het lurken. Stiekem je neus tussen de deur stekend, benieuwd wat die malle POL'ertjes allemaal schrijven.quote:
Yo. Vuurwerk op?quote:
En als het hem niet zint gelijk als een waanzinnige gaan DM'en om te proberen ze een hak te zetten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, ben je hier nog steeds aan het lurken. Stiekem je neus tussen de deur stekend, benieuwd wat die malle POL'ertjes allemaal schrijven.
Is hij er zo eentje, ja? Zo'n laffe aap die achter onze rug naar Danny stapt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En als het hem niet zint gelijk als een waanzinnige gaan DM'en om te proberen ze een hak te zetten.
Kijk naar de leescount van de SC. Er zijn hier nogal wat lurkers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is hij er zo eentje, ja? Zo'n laffe aap die achter onze rug naar Danny stapt?
Trieste mongolen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kijk naar de leescount van de SC. Er zijn hier nogal wat lurkers.
Armoedigquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb alleen een paar grondtollen gedaan. Die had ik nog.
Een hoop is fake, omdat elke klik hier telt. Dat is gewoon een abbo en verkoopiets. Dus elke klik op de SC verhoogt het inkomen van Danny.quote:
Een domme uitstraling is juist er onaantrekkelijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:58 schreef arjan1112 het volgende:
Maar domme meisjes zijn meestal wel erg knap ?
Zoekmachine-bots?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kijk naar de leescount van de SC. Er zijn hier nogal wat lurkers.
Hoe is het met je meid?quote:
dat vind jij omdat je op van die nette kantoormeisjes met een bril valtquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een domme uitstraling is juist er onaantrekkelijk
Ik vind het een prima onderwerp voor een discussiebattle tussen El_Matador en Bram_van_Loon. Even aangenomen dat de eerste tegen een verbod is en de tweede voor.quote:
Tja, als je in iedere inhoudelijke discussie het aflegt, dan moet watquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is hij er zo eentje, ja? Zo'n laffe aap die achter onze rug naar Danny stapt?
Ik vrees dat je dan nog zeker 3/4 jaar geduld moeten hebben. Die discussie bloedt nu dood.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het een prima onderwerp voor een discussiebattle tussen El_Matador en Bram_van_Loon. Even aangenomen dat de eerste tegen een verbod is en de tweede voor.
Een ultieme autistenbattlequote:Op donderdag 2 januari 2014 10:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het een prima onderwerp voor een discussiebattle tussen El_Matador en Bram_van_Loon. Even aangenomen dat de eerste tegen een verbod is en de tweede voor.
Gast. Je bent zelf een stinktokkie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan nog zeker 3/4 jaar geduld moeten hebben. Die discussie bloedt nu dood.
Overigens ben ik geen voorstander van een verbod. Ik heb echter niks met vuurwerk. Heb deze jaarwisseling ook geen vuurpijl of rotje aangeraakt. Laat die stink-Tokkies zich maar lekker afsteken. Mij niet gezien.
idd dan kan je je kapot lachen.. het liefste als LBK zich er ook nog mee bemoeit..quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |