Robin, diplomacy..quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bitterballen vind ik echt zo lekker.
Maar goed.. Kaassoufflés zijn ook lekker.
En sinds 2002?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:04 schreef arjan1112 het volgende:
ik wou dit neerzetten..
het gaat goed met de wereld
[ afbeelding ]
Jawel man. Dikke prima hier op aarde.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:09 schreef Webschip het volgende:
Het gaat echt niet beter met de wereld.
Vroeger stonden vrouwen achter het aanrecht. Nu niet meer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel man. Dikke prima hier op aarde.
Vooruitgang, dit zorgde ervoor dat de huizenprijzen omhoog vlogen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vroeger stonden vrouwen achter het aanrecht. Nu niet meer.
Kwam ook door de HRA.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooruitgang, dit zorgde ervoor dat de huizenprijzen omhoog vlogen.
Dat is toch ook een ding in de fiscale sfeer?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
nou nee want die bestaat al sinds 1900.
wel dat banken allerlei construkties verzonnen enzo.. spaarhypotheek enz
Het is juist een goede ontwikkeling dat vrouwen onafhankelijker zijn geworden!quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vroeger stonden vrouwen achter het aanrecht. Nu niet meer.
Ik geloof in een traditionele rolverdeling. In die zin ben ik dan weer een echte SGP-er.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is juist een goede ontwikkeling dat vrouwen onafhankelijker zijn geworden!
Toch een stukje vrijheid voor vrouwen in kwestie dat ze in ieder geval zelf kunnen kiezen of ze willen werken of niet.
Dat kunnen vader en moeder ook prima beide!quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik geloof in een traditionele rolverdeling. In die zin ben ik dan weer een echte SGP-er.
Een moeder die altijd voor de kinderen is. Ze is de spil in het gezin.
Nou de vader is dan de kostwinner. Een man aan het fornuis vind ik echt geen gezicht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kunnen vader en moeder ook prima beide!
Wat deed jij ook weer voor de kost?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou de vader is dan de kostwinner. Een man aan het fornuis vind ik echt geen gezicht.
Wereldkampioen koeievlaai eten?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:32 schreef betyar het volgende:
Hoppa, Gemonde is een wereldkampioen rijker
Dat vind ik een beetje seksistisch eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou de vader is dan de kostwinner. Een man aan het fornuis vind ik echt geen gezicht.
Nou ja zeg. Je lijkt al een beetje op Femke.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje seksistisch eerlijk gezegd.
Denk niet echt dat een vrouw zou moeten kiezen om te willen werken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is juist een goede ontwikkeling dat vrouwen onafhankelijker zijn geworden!
Toch een stukje vrijheid voor vrouwen in kwestie dat ze in ieder geval zelf kunnen kiezen of ze willen werken of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |