Deze kende ik ook nog wel van de TV. Is het alleen mij, of komen er de laatste twee jaar enorm veel celebs om?quote:
AMSTERDAM -
Acteur James Avery, vooral bekend door zijn rol van Will Smiths 'Uncle Phil' in de comedyserie 'The Fresh Prince of Bel-Air', is overleden.
De acteur is 65 jaar geworden. James lag al in het ziekenhuis in LA, het is nog onduidelijk wat er met hem aan de hand was.
Op Oudejaarsavond verslechterde zijn toestand, meldt TMZ.com. Zijn vrouw Barbara was net even weg om iets te eten te halen toen de acteur plotseling stierf.
James speelde de rol van Philip Banks in The Fresh Prince of Bel-Air vanaf 1990 tot het einde van de serie in 1996. Zijn televisiezoon Alfonso Ribeiro, die Carlton Banks speelde in de comedy, twittert: "Ik ben heel verdrietig dat James is overleden. Hij was als een tweede vader voor mij. Ik zal hem vreselijk missen."
James speelde onder meer ook rollen in de series Star Trek: Enterprise en The Closer.
http://www.telegraaf.nl/p(...)le_Phil__dood__.html
Volgens mij niet meer dan anders.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Is het alleen mij, of komen er de laatste twee jaar enorm veel celebs om?
En dit herinnert mij weer aan die aflevering van 'Family Matters' waarbij die dikke zwarte agent, de oom van Steve Urkel' ook een afvalprogramma moet volgen ivm hartaanvalrisico.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:13 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik moet nu wel meteen denken aan die aflevering dat ie af moest vallen maar dat Will toch een cheeseburger voor hem kocht, en dat ie toen een hartaanval kreeg.
Hij was iets aan de zware kant?quote:De acteur is 65 jaar geworden. James lag al in het ziekenhuis in LA, het is nog onduidelijk wat er met hem aan de hand was
quote:Zijn vrouw Barbara was net even weg om iets te eten te halen
Het is natuurlijk een voor de hand liggende verhaallijn voor de wat dikkere personages.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:15 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
En dit herinnert mij weer aan die aflevering van 'Family Matters' waarbij die dikke zwarte agent, de oom van Steve Urkel' ook een afvalprogramma moet volgen ivm hartaanvalrisico.
Staat niet bij dat het voor hem was.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:43 schreef slashdotter3 het volgende:
James lag al in het ziekenhuis in LA, het is nog onduidelijk wat er met hem aan de hand was.
Op Oudejaarsavond verslechterde zijn toestand, meldt TMZ.com. Zijn vrouw Barbara was net even weg om iets te eten te halen toen de acteur plotseling stierf.
Dus hij lag in het ziekenhuis en z'n vrouw ging naast het ziekenhuis voedsel nog apart eten voor hem halen?
Misschien wil die vrouw zelf ook wat eten?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:43 schreef slashdotter3 het volgende:
James lag al in het ziekenhuis in LA, het is nog onduidelijk wat er met hem aan de hand was.
Dus hij lag in het ziekenhuis en z'n vrouw ging naast het ziekenhuis voedsel nog apart eten voor hem halen?
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:43 schreef slashdotter3 het volgende:
denk dat er vooral meer celebes dood gaan die 'wij jongeren' hebben meegemaakt tijdens ons opgroeien. Dat het meer opvalt omdat de personen meer betekenis hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:26 schreef UpsideDown het volgende:
Enig idee hoeveel 'celebs' er zijn? Precies, er komen ieder jaar meer bij dus er gaan ook ieder jaar veel dood. Einstein.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:15 schreef KingRoland het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
godver
Precies, zo ervaar ik het dan. Wij van de MTV generatie in ieder geval.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:09 schreef n8n het volgende:
[..]
denk dat er vooral meer celebes dood gaan die 'wij jongeren' hebben meegemaakt tijdens ons opgroeien. Dat het meer opvalt omdat de personen meer betekenis hebben.
Ik las "zwarte"quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij was iets aan de zware kant?
Waarschijnlijk komen we op de leeftijd waar het langzaam steeds normaler wordt dat iconen uit onze jeugd overlijden. En we beginnen bij de ouderen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Deze kende ik ook nog wel van de TV. Is het alleen mij, of komen er de laatste twee jaar enorm veel celebs om?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |