abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:43:14 #101
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_135016185
Wie weet een goede oefening voor de lateral delts, als vervanger voor lateral raises? Ik vind lateral raises een heerlijke oefening, maar ik merk dat mijn traps ook aardig meewerken als ik de oefening uitvoer. Mijn traps groeien al snel genoeg en dus zoek ik eigenlijk een oefening waarbij de lateral delts worden aangepakt met zo weinig mogelijke traps activatie.
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:44:58 #102
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_135016231
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:43 schreef jeurse04 het volgende:
Wie weet een goede oefening voor de lateral delts, als vervanger voor lateral raises? Ik vind lateral raises een heerlijke oefening, maar ik merk dat mijn traps ook aardig meewerken als ik de oefening uitvoer. Mijn traps groeien al snel genoeg en dus zoek ik eigenlijk een oefening waarbij de lateral delts worden aangepakt met zo weinig mogelijke traps activatie.
Upright rows?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:45:39 #103
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_135016250
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:44 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Upright rows?
Met upright rows voel ik m'n traps nóg meer dan bij lateral raises :P.
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:48:18 #104
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_135016308
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:45 schreef jeurse04 het volgende:

[..]

Met upright rows voel ik m'n traps nóg meer dan bij lateral raises :P.
Volgens mij voer je de oefening dan niet lekker uit. Als je je traps voelt doe je er een halve shrug bij ipv aan die delts te werken. Minder zwaar pakken/cheaten dus en keep the elbows up.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:53:52 #105
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135016450
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:44 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Upright rows?
Pas nog ergens een heel artikel gezien erover dat die scht slecht zijn voor je schouders, iets wat ik jaren geleden al vermoedde door zelf last te krijgen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:00:03 #106
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_135016602
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:53 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Pas nog ergens een heel artikel gezien erover dat die scht slecht zijn voor je schouders, iets wat ik jaren geleden al vermoedde door zelf last te krijgen
Heb zelf vrij gevoelige schouders dus pak ze altijd maar licht. Vind het geen prettige oefening omdat het voor mijn gevoel altijd een beetje russisch roulette is. Het gevoel dat als ik 3kg erbij pak ik
m'n hele schouders verneuk. Hoe strikt ik ze ook uitvoer. Dacht altijd dat ik de enige was die dit had.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:09:56 #107
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_135016865
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:53 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Vind het inderdaad niet lekker om ze zwaar te pakken, maar high volume low weight tot max schouderhoogte zijn ze prima te doen en goede burn.
Denk aan 5*10 oid.
Deathlift or Die.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:29:54 #108
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135017420
Ik heb jaren geleden m´n linkerschouder verziekt met upright rows. Ik hoorde letterlijk *plop* in m´n schouder. Dat kwam doordat ik de bar veel te ver van mijn lijf hield.

Ik doe ze nu weer, zonder pijn, maar wel alleen met perfecte form.
pi_135017735
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:03 schreef star_gazer het volgende:
Zo! Nieuw jaar, nieuw schema. Iedere workout bestaat uit vier delen: een main lift for kracht (5/3/1), een assist lift voor hypertrophy (BBB, 5x10), twee andere assists om zwakke punten aan te spreken en een oefening gericht op postuur en/of blessure preventie (rotator cuffs, rear delts, abs, dat werk)...... (tekst)

Is het met BBB juist niet de bedoeling om de Mainlift ook als BBB te doen? Dus 5x10 op 50%?

Ik heb zelf ook een soortgelijke training met oog op posture / prehab, dit werkt wel heel fijn moet ik zeggen. Verder op de LB-dagen nog yoga-achtige oefeningen om mijn flexibiliteit / mobiliteit te verbeteren, dit begint voor mij wel vruchten af te werpen, met name bij de squat kan ik dit merken. Ik kan veel makkelijker below parallel gaan nu.

Welke schoenen gebruiken jullie bij het trainen? Merk dat ik met mijn schoenen soms stabiliteit verlies met squat en dergelijke.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:50:24 #110
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135017925
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:42 schreef FootieB het volgende:

[..]

Is het met BBB juist niet de bedoeling om de Mainlift ook als BBB te doen? Dus 5x10 op 50%?

Ik heb zelf ook een soortgelijke training met oog op posture / prehab, dit werkt wel heel fijn moet ik zeggen. Verder op de LB-dagen nog yoga-achtige oefeningen om mijn flexibiliteit / mobiliteit te verbeteren, dit begint voor mij wel vruchten af te werpen, met name bij de squat kan ik dit merken. Ik kan veel makkelijker below parallel gaan nu.

Welke schoenen gebruiken jullie bij het trainen? Merk dat ik met mijn schoenen soms stabiliteit verlies met squat en dergelijke.
Nope, dit is de originele BBB. http://www.t-nation.com/f(...)big_3month_challenge

Die begint met de mainlift op 531.

Wat voor schoenen gebruik je nu?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:56:25 #111
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135018093
Damn yeah. Ik kwam er gisteren achter dat de zomer alweer dichterbij is, dat we over de helft zitten zeg maar. En bovendien zit ik in mei op de Malediven. Tijd om alvast na te gaan denken over het cutten. Hoe pak ik dit nu het meest effectief aan?

500 onder onderhoud. Hoog in de eiwitten en dat was het?
pi_135018626
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nope, dit is de originele BBB. http://www.t-nation.com/f(...)big_3month_challenge

Die begint met de mainlift op 531.

Wat voor schoenen gebruik je nu?
Op dit moment gebruik ik diadora schoenen (gymschoenen, waarschijnlijk niet de beste keuze gok ik!)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:17:00 #113
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_135018805
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:16 schreef 1517 het volgende:

[..]

Waarom staan de snatch en clean en jerk achter oefeningen zoals squat/bench/dead?
Ik heb heel benieuwd naar de logica achter jouw volgorde.

Focus je op techniek in de o-lifts en ga voor verstandinge rep ranges in squat/bench/dead

Mijn aanpassingen op jouw schema zouden zijn, gebaseerd op het feit dat je een beginnende olympic lifter bent met redelijke basis kracht

( sets x reps
Maandag
Snatch 6x2
Snatch assistence/snatch balance/snatch deadlift/snatch pulls
Front Squat
Overhead press
Muscle up

Woe
C&J 6x2
clean en jerk assistence/ power clean/ push press/ jerkpress/ clean pulls
Back squat
deadlift / clean pulls
bor
pull up

Fri: (buffeldag, middel intensiteit)
Bench press
Squat variant (als jij je wilt verdiepen in o-liften squat = high bar squat)
Deadlift
Dips
Chins
Calf

Oh en PS. Zoek een coach/vriend/film je zelf voor de olifts
Voornaamste waar ik me op focus is kracht. Vandaar dat ik fris aan de deadlift/squat wil beginnen.

C&J en snatch is meer of techniek gefocust en minder op gewicht. Reden waarom ik ze heb toegevoegd is om wat meer explosiviteit en flexibiliteit te krijgen. Enkel flexibiliteit is mijn grootste probleem.

Dus niet zo zeer om olympisch lifter te worden, maar als assistentie omdat ik ze leuk vindt en helpen in de flexibiliteit. Maar 2x6 lijkt met wel wat handiger om meer focus en explosiviteit te behouden op de lifts. Zal binnenkort eens filmen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Verbosity op 03-01-2014 13:08:49 ]
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:17:35 #114
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135018830
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef FootieB het volgende:

[..]

Op dit moment gebruik ik diadora schoenen (gymschoenen, waarschijnlijk niet de beste keuze gok ik!)
Het ligt er aan welke je hebt, maar waarschijnlijk hebben die een dikke zool die niet echt stabiel is. Over het algemeen zijn schoenen met een platte zool het beste.
pi_135020899
Ik zat eens te zoeken naar de werking van cholesterol en ik kwam daarbij onder andere dit artikel tegen: http://wetenschap.infonu.(...)-en-vaatziekten.html

Zijn het allemaal feiten die erin staan? Als dit zo is dan het toch een behoorlijk zieke industrie.
pi_135020951
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het ligt er aan welke je hebt, maar waarschijnlijk hebben die een dikke zool die niet echt stabiel is. Over het algemeen zijn schoenen met een platte zool het beste.
Het heeft wel een lage / platte zool. Maar ik las ook op internet dat je schoenen hebt met een hoge hak en dit dus beter is voor squats. (Je kan dieper gaan). Maar dit is dus niet noodzakelijk?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:36:50 #117
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135021450
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:09 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Vind het inderdaad niet lekker om ze zwaar te pakken, maar high volume low weight tot max schouderhoogte zijn ze prima te doen en goede burn.
Denk aan 5*10 oid.
Ik doe ze nooit, er zijn betere en veiligere manieren om je schouders te trainen

elastic bands zijn ook een uitkomst trouwens hiervoor
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:39:24 #118
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135021582
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:23 schreef FootieB het volgende:

[..]

Het heeft wel een lage / platte zool. Maar ik las ook op internet dat je schoenen hebt met een hoge hak en dit dus beter is voor squats. (Je kan dieper gaan). Maar dit is dus niet noodzakelijk?
Daarom zei ik eigenlijk 'over het algemeen'. Voor squats is een hoge hiel wel beter, maar dan niet een sportschoen hak die instabiel is. Je verziekt er je enkels mee als je niet oppast. Je hebt er een harde hiel voor nodig.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:48:30 #119
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_135021980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:42 schreef FootieB het volgende:

[..]

Nee, dit is een veel voorkomende misvatting. Je mag bij BBB de main en assist lift ook 'omdraaien'. Zie example 2 op wendler's blog.

Yoga is inderdaad heerlijk en als ik er tijd voor heb, gooi ik er een sessie in. Schoenen? Do-wins! Powerlifting schoenen zijn een must :)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:06:59 #120
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_135022878
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:43 schreef jeurse04 het volgende:
Lateral delts en trapezius descendus zijn niet apart te belasten. Aangezien het clavicula (aanhechtingspunt van de trapezius descendus) ook omhoog wordt gebracht bij het heffen van je armen. Andere oefeningen zijn upright rows,reverse flyes en dumbbell raises. Maar bij alle oefeningen die je schouders trainen helpen de trapezius spieren mee.

Verder kan je de upright rows ook met kleine aanpassingen veiliger uitvoeren. Bijv. ellebogen niet voorbij de schouders laten komen, schouders naar achteren houden, nek in neutrale positie en zoveel mogelijk elevatie van de schouder voorkomen(gebruik je minder traps).

Op deze manier dus. Zou zelf voor dumbbells of cables kiezen aangezien die beter aan te passen is qua gewicht.
Verbo is terug?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:15:34 #121
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_135023190
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:06 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Lateral delts en trapezius descendus zijn niet apart te belasten. Aangezien het clavicula (aanhechtingspunt van de trapezius descendus) ook omhoog wordt gebracht bij het heffen van je armen. Andere oefeningen zijn upright rows,reverse flyes en dumbbell raises. Maar bij alle oefeningen die je schouders trainen helpen de trapezius spieren mee.

Verder kan je de upright rows ook met kleine aanpassingen veiliger uitvoeren. Bijv. ellebogen niet voorbij de schouders laten komen, schouders naar achteren houden, nek in neutrale positie en zoveel mogelijk elevatie van de schouder voorkomen(gebruik je minder traps).

[ afbeelding ]

Op deze manier dus. Zou zelf voor dumbbells of cables kiezen aangezien die beter aan te passen is qua gewicht.
Oke thanks! Dus eigenlijk is het het beste om de upright row met zo goed mogelijke form uit te voeren? Welke grip raad je aan? Helemaal breed, smal of ertussen in? Ik doe upright rows meestal met een barbell, en ik voel m'n traps dan eigenlijk meer dan m'n schouder zelf. Ik ben blijkbaar genetically gifted als het om m'n traps gaat, die groeien als kool. Maar met deadlift pak ik m'n traps al genoeg aan. Ik wil daarom m'n traps zo weinig mogelijk aanspreken omdat het anders uit verhouding wordt (aestethics > mass jwz).
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:27:58 #122
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_135023680
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:15 schreef jeurse04 het volgende:

[..]

Oke thanks! Dus eigenlijk is het het beste om de upright row met zo goed mogelijke form uit te voeren? Welke grip raad je aan? Helemaal breed, smal of ertussen in? Ik doe upright rows meestal met een barbell, en ik voel m'n traps dan eigenlijk meer dan m'n schouder zelf. Ik ben blijkbaar genetically gifted als het om m'n traps gaat, die groeien als kool. Maar met deadlift pak ik m'n traps al genoeg aan. Ik wil daarom m'n traps zo weinig mogelijk aanspreken omdat het anders uit verhouding wordt (aestethics > mass jwz).
Relatief smal. Zoals de afbeelding al aangeeft. Voor jou is het meeste waar je op moet letten dan het omhoog brengen van de armen zonder de schouder omhoog te brengen. Zal wat onnatuurlijk aanvoelen in het begin. Verder werken lateral raises net zo goed zo niet beter. Maar daarvoor telt hetzelfde; schouders laag houden en naar achteren , nek in normale positie en niet hoger dan de schouder zelf tillen.
Verbo is terug?
pi_135030994
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Voornaamste waar ik me op focus is kracht. Vandaar dat ik fris aan de deadlift/squat wil beginnen.

C&J en snatch is meer of techniek gefocust en minder op gewicht. Reden waarom ik ze heb toegevoegd is om wat meer explosiviteit en flexibiliteit te krijgen. Enkel flexibiliteit is mijn grootste probleem.

Dus niet zo zeer om olympisch lifter te worden, maar als assistentie omdat ik ze leuk vindt en helpen in de flexibiliteit. Maar 2x6 lijkt met wel wat handiger om meer focus en explosiviteit te behouden op de lifts. Zal binnenkort eens filmen.
Ah, snap het.

Zelf train ik op gewichtheffen en merk dat het het beste werkt als ik begin met snatch of clean en jerk.

In beide oefeningen zit een squat waardoor ik tijd bespaar als ik daarna squat.
Mijn trainingen volgen het volgende template:

A:
1. Snatch in tweetjes tot dagelijkse max
2. Snatch dagelijkse max -10 kg
Front Squat
Press variant
Deadlift variant

B is het zelfde maar dan met Clean en jerk ipv Snatch. en back ipv front squat
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_135034314
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 09:03 schreef star_gazer het volgende:
Zo! Nieuw jaar, nieuw schema. Iedere workout bestaat uit vier delen: een main lift for kracht (5/3/1), een assist lift voor hypertrophy (BBB, 5x10), twee andere assists om zwakke punten aan te spreken en een oefening gericht op postuur en/of blessure preventie (rotator cuffs, rear delts, abs, dat werk).

Maandag

Main lift 5/3/1: squat
Assist lift BBB: deadlift
Assist 1: pull-ups 3x8 / failure
Assist 2: biceps curl 3x5-8
Posture / prehab: rhomboid row 3x15 (bat wings)

Woensdag
Hardlopen 30-45 minuten

Dinsdag

Main lift 5/3/1: bench press
Assist lift BBB: overhead press
Assist 1: floor press 3x8-12
Assist 2: triceps pushdown 3x5-8
Posture / prehab: face pull 3x15

Donderdag

Main lift 5/3/1: deadlift
Assist lift BBB: squat
Assist 1: Chin ups 3x10/failure
Assist 2: Glute bridges 3x8-12
Posture / prehab: rotator cuffs 3x15 (cable machine)

Vrijdag

Main lift 5/3/1: overhead press
Assist lift BBB: bench
Assist 1: Dumbbell lateral raise 3x8-12
Assist 2: triceps push down / biceps curl afwisselend 5x12 (a la Yuri)
Posture / prehab: Planks 3 sets

Zaterdag / zondag

Rust en evt wat hardlopen
Waarom op de biceps curls 5-8?

Heb trouwens imo een beter tricep pushdown dan de rope pushdown gevonden: single arm reverse grip tricep pushdown. Hele mond vol. Stricte vorm en feel dem burns.

4x12 trouwens, niet 5.
If not now, then when.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:21:52 #125
77130 star_gazer
pi_135048025
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waarom op de biceps curls 5-8?

Heb trouwens imo een beter tricep pushdown dan de rope pushdown gevonden: single arm reverse grip tricep pushdown. Hele mond vol. Stricte vorm en feel dem burns.

4x12 trouwens, niet 5.
ik train armen 1 x op kracht (5-8) en 1 x op hypertrophy (5x12). Mijn armen lopen zowel qua kracht als massa chronisch achter.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 07:41:12 #126
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135057054
Ik vond een record overzicht van powerlifters in Nederland. Ik kan niet zien van welke bond dit nou is, maar het is leuk om te zien. De 60 - 69 jarigen maken nog prima cijfers. :D

http://www.wimwam.nl/records/NPB-Records.htm
  zaterdag 4 januari 2014 @ 08:54:25 #127
77130 star_gazer
pi_135057300
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 07:41 schreef Snakey het volgende:
Ik vond een record overzicht van powerlifters in Nederland. Ik kan niet zien van welke bond dit nou is, maar het is leuk om te zien. De 60 - 69 jarigen maken nog prima cijfers. :D

"kniebuigen" :')
-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 08:56:32 #128
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135057305
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 08:54 schreef star_gazer het volgende:

[..]

"kniebuigen" :')
Jah, kniebuigen, bankdrukken, deadlift. Wat past er niet in het rijtje? :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 09:39:19 #129
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135057612
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  zaterdag 4 januari 2014 @ 10:30:47 #130
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_135058110
Detoxen jongens, we moeten detoxen. Groene smoothies alles.

Jesse in de Telegraaf weekkrant van vandaag. :') :D
pi_135058592
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:30 schreef BigSmurf het volgende:

[ afbeelding ]

'Verjongingscoach?' Hoe oud is hijzelf 60? Hij ziet er jong uit
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:43:32 #132
366465 Virtud
y paciencia
pi_135059276
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:30 schreef BigSmurf het volgende:

[ afbeelding ]

Zoiets kan ook echt alleen weer in de Telegraaf staan he...
pi_135061709
Ben weer terug jongens, hebben jullie mij gemist ?

inbe4: ja, als kiespijn :')
pi_135062615
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:21 schreef Weissman het volgende:
Ben weer terug jongens, hebben jullie mij gemist ?

inbe4: ja, als kiespijn :')
Las laatst een oud topic waarin je zei: 'ik heb alles gepland tot 1jan 2014'. Heel toevallig was dat. Topic uit 2011 geloof ik(bb) maar je was al 200 dagen offline en kon je niet quoten. Doelen gehaald?

Dat was van de week, ik zoek het terug!
pi_135062730
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:49 schreef Atemno het volgende:

[..]

Las laatst een oud topic waarin je zei: 'ik heb alles gepland tot 1jan 2014'. Heel toevallig was dat. Topic uit 2011 geloof ik(bb) maar je was al 200 dagen offline en kon je niet quoten. Doelen gehaald?
September 2012 schouder operatie gehad. Lange herstel periode enzo. Train nu sinds 2 maanden weer. Muscle memory. Heb het vrij snel weer opgepakt. Squat 90kg, DL 110kg momenteel.

Nieuw doel voor 2016, joining the 1000lbs club. :@
pi_135062860
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

September 2012 schouder operatie gehad. Lange herstel periode enzo. Train nu sinds 2 maanden weer. Muscle memory. Heb het vrij snel weer opgepakt. Squat 90kg, DL 110kg momenteel.

Aha oke. Ik heb het gevonden. (Zie edit zo)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:57:31 #137
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135062879
quote:

[..]

Was je nou de man van de cake of niet? :P

En welkom terug.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_135062890
Ik heb de laatste tijd steeds vaker last van mijn kuiten bij de warming up (hardlopen). Na een paar minuten begin ik spierpijn erin te krijgen. Verder bij de beenoefeningen geen last ervan, alleen bij het hardlopen. Waar kan dit vandaan komen?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:01:35 #139
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_135063003
quote:

[..]

September 2012 schouder operatie gehad. Lange herstel periode enzo. Train nu sinds 2 maanden weer.
Volledig hersteld? Je had toen toch een schouder uit de kom of iets dergelijjks?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:03:21 #140
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135063065
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker last van mijn kuiten bij de warming up (hardlopen). Na een paar minuten begin ik spierpijn erin te krijgen. Verder bij de beenoefeningen geen last ervan, alleen bij het hardlopen. Waar kan dit vandaan komen?
Verkeerde schoenen? Ga eens naar een hardloopwinkel en laat je filmen
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_135063119
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:03 schreef Champy het volgende:

[..]

Verkeerde schoenen? Ga eens naar een hardloopwinkel en laat je filmen
Zou kunnen maar waarom had ik er dan de afgelopen paar jaar nooit last van? Ik ben niet meer en ook niet harder gaan lopen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:06:23 #142
69994 seto
-|||--------|||-
pi_135063153
Misschien shin splints?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_135063889
quote:

Maat van me staat er ook tussen met Nederlands record deadlift van vorige maand :D.
Soukidan op je oogbal.
pi_135064088
Kniebuigen. :') Doe toch normaal man.
If not now, then when.
pi_135064109
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:06 schreef seto het volgende:
Misschien shin splints?
Hmm, interessant. Volgende keer eens op de form letten
pi_135064715
quote:

Zijn die stats voor vrouwen (19-23) serieus? Een vriendin van mij is ~62 kg en heeft 287,5 score op 5 reps en 312,5 score op 1 rep met kniebuigen (85), bankdrukken (67,5) en deadliften (115, 1RM 140) en is ruimweg een jaar bezig. Aanmelden? :D
pi_135065024
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef Virtud het volgende:

[..]

Zoiets kan ook echt alleen weer in de Telegraaf staan he...
pi_135065039
quote:

Er is dus nog hoop voor ons.
pi_135065067
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:49 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Zijn die stats voor vrouwen (19-23) serieus? Een vriendin van mij is ~62 kg en heeft 287,5 score op 5 reps en 312,5 score op 1 rep met kniebuigen (85), bankdrukken (67,5) en deadliften (115, 1RM 140) en is ruimweg een jaar bezig. Aanmelden? :D
Eerst pics.
pi_135065370
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb zelf het compartimentsyndroom gehad in mijn kuiten. Alleen was het geen spierpijn maar een verzuring wat ik voelde. Met pech kun je dit krijgen van creatine gebruik (zie onderste zin). http://www.shinsplint.nl/html/comp__syndroom.html
l|||-------|||l
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')