Matig betoog. Ik heb het ook gekocht zonder eerst te proberen. VMS zelfs een hele Xbox zonder het te proberen. Pasta kocht het zonder het te proberen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet een hele xbox kopen voor 1 spel als je het ook gewoon gratis kan spelen?
Mijn broer heeft een xbox en ik een ps3. Mijn broer heeft voor mijn ps3 GTA5 gekocht, ik ga echt niet nog een keer het spel kopen voor zijn xbox, we kunnen het gewoon allebei op ps3 doen. Laat staan dat ik een hele Xbox zou kopen!
Koop dan liever bitcoins
Maar okay, ik snap dat je graag met die grote groep wil spelen, lijkt me ook leuk, maar hoevaak gaan ze dat nou doen? En misschien vind je het wel helemaal niet zo leuk, en dan heb je 200 euro voor weinig uitgegeven. Wat ik je aanraad is om te wachten tot je broertje hem heeft, dan even spelen, kijken of je het leuk vind, en als je het echt leuk vind kan je hem altijd nog kopen, maar niet zomaar blindelings kopen, dat deed ik dus ook vroeger. Ik had namelijk een xbox360 gekocht terwijl ik al een ps3 had en mijn broer had al een xbox360. Later verkocht voor 100 euro en 580 One Piece afleveringen aan goede vriend, maar toch aardig verlies er op.
Wat vind je daarvan?quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gehoord dat Jhali seks met mij wilde
ik heb gehoord dat jij mij wilde peggenquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Crack_ het volgende:
Moet ik nog over nadenken. Misschien is het payback omdat ik ook een kut heb.quote:
en terechtquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Crack_ het volgende:
okquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Elan het volgende:
Tjacka + 5 op mijn lijst van gewaardeerde mods.
Je staat nu net onder Heatwave.
Die heeft een soa zou ik niet doen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Crack_ het volgende:
Zie je, weer zo'n rare post. Er hoort een lelijke jongen bij dit soort postsststsquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil enkel met Rodawa in een whatsappgroep. Mijn leven is bij deze compleet. Tijd om er op mijn hoogtepunt uit te stappen Jon Nödtveidt stijl
Ik moest lachen, pas dus maar op.quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Crack_ het volgende:
Die naam zegt me niks, maar ik voel me toch vereerd.quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil enkel met Rodawa in een whatsappgroep. Mijn leven is bij deze compleet. Tijd om er op mijn hoogtepunt uit te stappen Jon Nödtveidt stijl
Ohquote:
Ahwquote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest lachen, pas dus maar op.
Ga je mond spoelen met dettol, LR is alles behalve een lelijke jongen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zie je, weer zo'n rare post. Er hoort een lelijke jongen bij dit soort postsststs
Je zit verkeerdquote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zie je, weer zo'n rare post. Er hoort een lelijke jongen bij dit soort postsststs
Ik ben goed in het accepteren van complimenten maar ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik dit heel positief kan opvatten.quote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
sorry ik ga alquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met dettol, LR is alles behalve een lelijke jongen.
Tevens ben je zelf een lelijke jongen.
Ja, daar kwam ik ook achter. Ben nog steeds verbaasd.quote:
Op zich wel een punt, maar het is wel 200 euro heh, het spel zelf zou het zeker waard zijn, maar zou het echt 200 euro waard zijn terwijl je het ook gewoon gratis kan spelen op een ps3?quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Rodawa het volgende:
Matig betoog. Ik heb het ook gekocht zonder eerst te proberen. VMS zelfs een hele Xbox zonder het te proberen. Pasta kocht het zonder het te proberen.
Niemand is teleurgesteld.
ik ga naar zijn concertquote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik luister Justin Timberlake met Mirrors. Ik kan niks anders doen dan de borstel pakken en dramatisch gaan zingen met nog meer dramtische bewegingen. Zo overdreven.
Oh, leukquote:
Precies, en dat is het dubbel en dwars waard.quote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Spatieloos het volgende:
Dus eigenlijk betaal je 200 euro om met jullie 5 te spelen en niet voor het spel zelf.
Ik begin een beetje bang te worden.quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Crack_ het volgende:
OHSHIT, heb zo'n goed ideeeeeeeeee. LR?!!?!?!?!? LRRRRRRRRRRRR?!!? JAAAAAAAA?
neequote:
Zullen we van jou een Brian Molko maken?!?!quote:Op maandag 30 december 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin een beetje bang te worden.
Kon PS3 en Xbox maar samen, dan was alles opgelostquote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Precies, en dat is het dubbel en dwars waard.Gewoon met skype en alles erbij, veel leuker dan met die onbekende snotneusjes die je om de haverklap neer proberen te schieten omdat je je voeten veegt aan hun deurmat.
Ja, XBL kost geld. Ik heb pas 3 maanden gekocht voor ¤18,-. Maar binnenkort is PSN ook niet gratis meer, begreep ik.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, leuk.
Ja, verder was die posts van mij niet heel erg positief. Maar leuk, ben je grote fan van 'm?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Sof vind dat make-up mij al goed staat, dus waarom niet.
watquote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Sof vind dat make-up mij al goed staat, dus waarom niet.
Ja, denk dat hij wel een luek showtje geeftquote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]nee, niet eens. Vriendin wilde heel graag en ik dacht, naja waarom niet. Dus goedkoopste tickets genomen. En het is gewoon in Arnhem, dus geen reiskosten oid
Denk wel dat het een leuke show wordt.
Ohh, hoezo?quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik heb broeken gekocht, maar weet niet of ik ze pas.
quote:
Ezell ik heb gisternacht geknuffeld met een kitten. Ik durfde hem niet mee te stelen voor je alleen aangezien hij van een vriend was.quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik heb broeken gekocht, maar weet niet of ik ze pas.
Ik heb ķf 36 ķf 38, dus dat is soms een beetje lastig. Nu heb ik gewoon een maat gekocht zonder te passen. Wil niet terug.quote:
Lenen?quote:Op maandag 30 december 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell ik heb gisternacht geknuffeld met een kitten. Ik durfde hem niet mee te stelen voor je alleen aangezien hij van een vriend was.
Ezell, waarom niet eerst passen jij drolquote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb ķf 36 ķf 38, dus dat is soms een beetje lastig. Nu heb ik gewoon een maat gekocht zonder te passen. Wil niet terug.
[..]
Lenen?
Ik zal het overwegenquote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb ķf 36 ķf 38, dus dat is soms een beetje lastig. Nu heb ik gewoon een maat gekocht zonder te kopen. Wil niet terug.
[..]
Lenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Jaja ik moet mij scheren)
Omdat het nu teringdruk is in Amsterdam.quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ezell, waarom niet eerst passen jij drol.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal het overwegenAwhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Jaja ik moet mij scheren)![]()
![]()
En je leert het wel, selfies machen.
[..]
Ik zal het overwegenEen baardje van 2 dagen is heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Jaja ik moet mij scheren)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Pffoe, amsterdam jaa..quote:Op maandag 30 december 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat het nu teringdruk is in Amsterdam.
[..]
Awhh![]()
![]()
Was geen selfie. Ik durf nog niet zo goed maar ik heb ik Rodawa mijn nieuwe meester.quote:Op maandag 30 december 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat het nu teringdruk is in Amsterdam.
[..]
Awhh![]()
![]()
[..]
Ik zal het overwegenLeuke kitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Jaja ik moet mij scheren)Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Had je maar niet moeten zeggen dat hij lelijk was hehquote:
[..]
Ik zal het overwegenomgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Jaja ik moet mij scheren)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dat was toch een grapjequote:Op maandag 30 december 2013 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten zeggen dat hij lelijk was heh
quote:
jajajaquote:
Normaal kan ik het wel aan, maar niet met deze drukte. Ongelooflijk!quote:
Foto van jezelf dan.quote:Op maandag 30 december 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was geen selfie. Ik durf nog niet zo goed maar ik heb ik Rodawa mijn nieuwe meester.
Lief geil konijntje toch.quote:
ik hoor niksquote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Stel dat al het vuurwerk wat je nu hoort geen vuurwerk was maar bommen, fucking eng right
Wat zeg jij nou Ezellquote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Normaal kan ik het wel aan, maar niet met deze drukte. Ongelooflijk!
[..]
Foto van jezelf dan.![]()
O god, wat zijn kittens toch schattig en leuk. Wil er eentje.
[..]
Lief geil konijntje toch.
Ohquote:
Hier is echt 0 vuurwerk.quote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Stel dat al het vuurwerk wat je nu hoort geen vuurwerk was maar bommen, fucking eng right
Dat is een beetje overdreven. Ik vind LR wel een lieve, schattige jongen. Maar ik zou niet op hem kunnen geilen.quote:
Jaaa hoor, jij geilt op iedereen in de sc maar níét op LR?!quote:Op maandag 30 december 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven. Ik vind LR wel een lieve, schattige jongen. Maar ik zou niet op hem kunnen geilen.
[..]
Ik zal het overwegenNetjes, zoiets deed ik gisteren met mijn witte poes, maar zij haalde meteen uit. Toen ze nog kitten was kon ik haar ook op de neus zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Jaja ik moet mij scheren)Had gisteren nog een prachtige foto samen met de zon, wellicht stuur ik die nog wel straks.quote:Op maandag 30 december 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was geen selfie. Ik durf nog niet zo goed maar ik heb ik Rodawa mijn nieuwe meester.∞
Ik dm je mijn pics wel.quote:Op maandag 30 december 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven. Ik vind LR wel een lieve, schattige jongen. Maar ik zou niet op hem kunnen geilen.
Jep. Heb afgelopen maand 3 keer iets gehoord ofzo.quote:
Morgen wel. Ik hield voorheen wel van vuurwerk, maar de laatste paar keren ging het telkens foutquote:
Leiden is beschaafd.quote:
Oké deal. Maar je zal mijn haar wel moeten stijlen. Ik heb echt teveel krullen voor dat soort haar.quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Gghihi, als LR een Brian Molko wordt heuh.. Ik mocht van Tchockie met Brian Molko zoenen dus ja 1 +1 ghighgighi
Je moet ze ook niet vanuit je handen afvuren.quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Morgen wel. Ik hield voorheen wel van vuurwerk, maar de laatste paar keren ging het telkens fout
Rondvliegende handen?quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Morgen wel. Ik hield voorheen wel van vuurwerk, maar de laatste paar keren ging het telkens fout
Mensen mogen jouw haar stijlen?quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké deal. Maar je zal mijn haar wel moeten stijlen. Ik heb echt teveel krullen voor dat soort haar.
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Had gisteren nog een prachtige foto samen met de zon, wellicht stuur ik die nog wel straks.
Dat baardje staat je welquote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké deal. Maar je zal mijn haar wel moeten stijlen. Ik heb echt teveel krullen voor dat soort haar.
Woon jij in de buitenwijk ofzoquote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dm je mijn pics wel.
[..]
Jep. Heb afgelopen maand 3 keer iets gehoord ofzo.
Erg fout?quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon.. stad = vuurwerkquote:
Oke, ik heb een stijltangquote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Man man manquote:
Nee die potten vielen om en er kwam een pijl naar ons toe en toen raakte die pijl ons enzo ;s waren mensen gewond okeej ;squote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet vanuit je handen afvuren.
oke wat is je nummer?quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef Crack_ het volgende:
Mag ik ook op die HP meet komen?! Dan hou ik me wel met LR bezig.
Mag ik dan komen om jouw make-up te doen? Heb altijd al met schmink willen werken.quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Woon jij in de buitenwijk ofzo.
[..]
Erg fout?Eng he
[..]
Ik dacht gewoon.. stad = vuurwerk.
[..]
Oke, ik heb een stijltang. En make up. Dream coming true. Jaa, Brian Molko je bent precies zo'n typetje
was engquote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee die potten vielen om en er kwam een pijl naar ons toe en toen raakte die pijl ons enzo ;s waren mensen gewond okeej ;s
Ik heb het eigenlijk nooit in Leiden gevierd, ik lul maar wat.quote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man man man
Heb het eens in de Kooi gevierd, oud jaar. Wat een bende. Zulks een tokkies.
Een Harry Potter meet?quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef Crack_ het volgende:
Ja toch.quote:
Toevallig net in de groep gegooid.quote:
Hoe ernstig was het?quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee die potten vielen om en er kwam een pijl naar ons toe en toen raakte die pijl ons enzo ;s waren mensen gewond okeej ;s
Volgens mij komt er niets van die HP meet maar wordt het enkel een LR meet.quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag ik dan komen om jouw make-up te doen? Heb altijd al met schmink willen werken.
Je noemt hier schmink en make up hetzlefde.. ik ben nu bang dat ik als clown naar huis moetquote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag ik dan komen om jouw make-up te doen? Heb altijd al met schmink willen werken.
Ik wil ook buitenwijkje, met veel groenquote:Op maandag 30 december 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een Harry Potter meet?
[..]
Ja toch.![]()
In het centum woon je niet lekker. Geen ruimte en veel lawaai.
Dit dusquote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
jhali kan niet met nummers omgaan en vraagt van te voren niet of mensen in een groepswa willen
quote:Op maandag 30 december 2013 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit in Leiden gevierd, ik lul maar wat.
Het is toch een Ezellfanmeet?quote:Op maandag 30 december 2013 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij komt er niets van die HP meet maar wordt het enkel een LR meet.
Ik kan met beide niet omgaan, dus het maakt niet uit met wat ik werk.quote:Op maandag 30 december 2013 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je noemt hier schmink en make up hetzlefde.. ik ben nu bang dat ik als clown naar huis moet
Wanneer is die ezellfanmeet?!!quote:Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is toch een Ezellfanmeet?
[..]
Ik kan met beide niet omgaan, dus het maakt niet uit met wat ik werk.
Trut.quote:Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Hahaquote:Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Politie sprak toen van een rustig Oud&Nieuw. De hele politiemacht liep daar rond en er vlogen 2 auto's in de fik
quote:Op maandag 30 december 2013 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je noemt hier schmink en make up hetzlefde.. ik ben nu bang dat ik als clown naar huis moet
Ga maar lekker samen meeten, ik ga wel solo HP kijken op m'n kamer.quote:Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
moet je aan organisator sof vragenquote:Op maandag 30 december 2013 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wanneer is die ezellfanmeet?!!
quote:
Omdat jij geen kitten voor mij hebt gestolen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom verpest jij je eigen verrassingsfeest?
Wil je graag een kitten dan?quote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat jij geen kitten voor mij hebt gestolen.
Eventueel wel interesse, ja.quote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet luek.
[..]
Een harry potter film kijken meet
quote:Op maandag 30 december 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je graag een kitten dan?
[..]
Ik zal het overwegenZie dan hoe schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Jaja ik moet mij scheren)![]()
Was even afgeleid door Rodawa zijn selfie. Mijn verering begin naar homoseksualiteit over te slaan.quote:
Schatjequote:Op maandag 30 december 2013 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk gekkie.
Je lokpost heeft overduidelijk gewerkt.
Wtf.quote:Op maandag 30 december 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was even afgeleid door Rodawa zijn selfie. Mijn verering begin naar homoseksualiteit over te slaan.
En ja deze post maakte ik expres om aan je beeld te blijven voldoen
Je mag niet afgeleid raken.quote:Op maandag 30 december 2013 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu net of liefde enkel op basis van uiterlijk is.
Kom starbound spelenquote:Op maandag 30 december 2013 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga maar lekker samen meeten, ik ga wel solo HP kijken op m'n kamer.
Te veel gegamed gisteren en vandaag, ik ga sociaal doen aka op FOK! zitten.quote:
Al die liefde ineens voor Rodawa, en die posts in KPD. Ik weet het niet meer, ik weet het niet meer.quote:Op maandag 30 december 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NooitWe moeten nog zoveel optredens samen afgaan en politie bevechten
Maar dat is gayquote:Op maandag 30 december 2013 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Te veel gegamed gisteren en vandaag, ik ga sociaal doen aka op FOK! zitten.
haha je noemt jezelf nu gayquote:
Dank je voor je steun, ik heb het nodig.quote:Op maandag 30 december 2013 21:29 schreef Ezell het volgende:
Ik steun Heppie in deze moeilijke tijd.
Trouw met mij.quote:Op maandag 30 december 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net weer een hoop berg afgewassen, alleen de borden niet want dat past niet meer op t aanrecht om te drogen
;oquote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik trouw liever met een vrouw dan met jou.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schatjes, alvast gelukkig nieuwjaar.
Ben morgen niet online, want werk.
Jij ookquote:Op maandag 30 december 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jhaliquote:Op maandag 30 december 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Welke boeler hier heeft mij vanavond toe zitten voegen aan groepschats?__
quote:Op maandag 30 december 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
gespamt.quote:Op maandag 30 december 2013 21:48 schreef Toto69 het volgende:
Mensen... het was me een waar genoegen!
2013, een jaar vol FOK!
42.500 posts in een jaar,
Allemaal gespamt in JNG!, GRTD, BIT, etc
Bij deze allemaal alvast een gelukkig nieuw jaar en tot volgend jaar
Dus je bent bi?quote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik trouw liever met een vrouw dan met jou.
Sorry.quote:Op maandag 30 december 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beste wensen en steek geen vuurwerk af bij DIEREN!quote:Op maandag 30 december 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werd nog een keer toegevoegd toen ik er uit gestapt wasquote:Op maandag 30 december 2013 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo is Jhali. Het is heel lastig, maar ik voel met je mee.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik werd nog een keer toegevoegd toen ik er uit gestapt was
Misschien miste ze VA wel.quote:Op maandag 30 december 2013 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik stapte ook eruit en toen niks meer gezien/gehoord/gevoeld.
Ik niet.quote:Op maandag 30 december 2013 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je bent bi?![]()
Want iedereen wil mij .
niet door mij, ben er zelf ook uitgegaanquote:Op maandag 30 december 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik werd nog een keer toegevoegd toen ik er uit gestapt was
quote:Op maandag 30 december 2013 21:53 schreef Elan het volgende:
Jhali wilde mij ook toevoegen wat een raar kind is het toch ook
Kus op je rechterbil.quote:Op maandag 30 december 2013 21:53 schreef Jhali het volgende:
tevens, wat roddelen jullie over mij, apen. etsu backstab.
ff kijkenquote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik word overal buitengeslotenzelfs op tc
quote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef Ezell het volgende:
damn jhali![]()
jij bent echt een serieus aapje
quote:Op maandag 30 december 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
jhali kan niet met nummers omgaan en vraagt van te voren niet of mensen in een groepswa willen
Dit dusquote:
Ik was er nietquote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit dus
Helemaal met mensen die ik niet ken
Ik zag jouw nummer, die van cachie, fok-it en dacht rodawa. Verder een stuk of 8 die ik niet kende
Oh nee, er was juist gezegd dat ze jouw er niet in wilde omdat jij dat niet zou willen.quote:
quote:
wohin?quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Ben bezig met inpakken voor morgen enzo. Neem om 11 uur de trein en 's ochtends vergeet ik sws de helft
wegquote:Op maandag 30 december 2013 22:03 schreef Elan het volgende:
Wanneer mag ik in de chat schattenbouten?
spatieboos?quote:
Omdat ik bezig ben met dingenquote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom ben je niet TC?
Echt iedereen is daar.
Waar fap je op?quote:
Ja, maar het slaat nergens opquote:
wat kijk je?quote:
neequote:Op maandag 30 december 2013 23:26 schreef Muto het volgende:
Mag ik hier mijn woede uiten over het ongevraagd toevoegen van users in een whappgroepsgesprek?
Hoeft niet, je mag het ook leeg laten hoor. Doet Crack_ ook.quote:Op maandag 30 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar het slaat nergens op
Er moet IETS staan heb ik het gevoel
Grappig zeg.quote:Op maandag 30 december 2013 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee
mond houden anders voeg ik jou ook toe
sorryquote:
hahh ik heb je nummer hihahoquote:Op maandag 30 december 2013 23:26 schreef Muto het volgende:
Mag ik hier mijn woede uiten over het ongevraagd toevoegen van users in een whappgroepsgesprek?
Degene die iedereen ging toevoegen moet zich kapot schamen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sorry
het spijt me dat ik verkapt jouw nummer vroeg
tjaackquote:
daarom doe ik niet mee met groepschatsquote:Op maandag 30 december 2013 23:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Degene die iedereen ging toevoegen moet zich kapot schamen.
Ben daar nog. Is leuk ja, kwam alleen even mijn boos doen.quote:
Oh, morgen weer terug of vier je oud en nieuw daar?quote:Op maandag 30 december 2013 23:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben daar nog. Is leuk ja, kwam alleen even mijn boos doen.
ik vier het hier. Kom aanstaand weekend terug.quote:Op maandag 30 december 2013 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, morgen weer terug of vier je oud en nieuw daar?
coolquote:Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef Muto het volgende:
[..]
ik vier het hier. Kom aanstaand weekend terug.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef Elan het volgende:
Topics met Tjacka in de TT lopen een stuk minder goed.
Need I say more..quote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan het niet helpen dat je jezelf belachelijk hebt gemaakt
zeker. Maar ik ga weer. Tot snelquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
Mijn moeder is gevallen. Ze heeft nu 9 hechtingen in haar hoofd en ze is nog knapper dan ik.
zelfde. Al wilde ik het je om 00:02 naar ne dm'en.quote:
Mindere grap desalniettemin veel sterke gewenst met je moeder. Ik hoop dat mijn KPD post je iets kan opbeuren.quote:
Moet nu meehelpen met het huishoudenquote:Op maandag 30 december 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mindere grap desalniettemin veel sterke gewenst met je moeder. Ik hoop dat mijn KPD post je iets kan opbeuren.
jij ookquote:
wat voor beurtenquote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef Etsu het volgende:
Tjacka, kom nu. Anders geen beurten meer voor jou.
kom nou maar gewoonquote:
oke ik kom alquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:05 schreef Ezell het volgende:
iedereen in tc ontwikkelt nu een haat voor tjacka
o jeetje, 2014 wordt een lastig modjaar
Niet boos zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet boos zijnWauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
we houden je hand vastquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WauwohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie ben jij nou weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |