Op zich wel een punt, maar het is wel 200 euro heh, het spel zelf zou het zeker waard zijn, maar zou het echt 200 euro waard zijn terwijl je het ook gewoon gratis kan spelen op een ps3?quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Rodawa het volgende:
Matig betoog. Ik heb het ook gekocht zonder eerst te proberen. VMS zelfs een hele Xbox zonder het te proberen. Pasta kocht het zonder het te proberen.
Niemand is teleurgesteld.
ik ga naar zijn concertquote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik luister Justin Timberlake met Mirrors. Ik kan niks anders doen dan de borstel pakken en dramatisch gaan zingen met nog meer dramtische bewegingen. Zo overdreven.
Oh, leukquote:
Precies, en dat is het dubbel en dwars waard.quote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Spatieloos het volgende:
Dus eigenlijk betaal je 200 euro om met jullie 5 te spelen en niet voor het spel zelf.
Ik begin een beetje bang te worden.quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Crack_ het volgende:
OHSHIT, heb zo'n goed ideeeeeeeeee. LR?!!?!?!?!? LRRRRRRRRRRRR?!!? JAAAAAAAA?
neequote:
Zullen we van jou een Brian Molko maken?!?!quote:Op maandag 30 december 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin een beetje bang te worden.
Kon PS3 en Xbox maar samen, dan was alles opgelostquote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Precies, en dat is het dubbel en dwars waard.Gewoon met skype en alles erbij, veel leuker dan met die onbekende snotneusjes die je om de haverklap neer proberen te schieten omdat je je voeten veegt aan hun deurmat.
Ja, XBL kost geld. Ik heb pas 3 maanden gekocht voor ¤18,-. Maar binnenkort is PSN ook niet gratis meer, begreep ik.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, leuk.
Ja, verder was die posts van mij niet heel erg positief. Maar leuk, ben je grote fan van 'm?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Sof vind dat make-up mij al goed staat, dus waarom niet.
watquote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Sof vind dat make-up mij al goed staat, dus waarom niet.
Ja, denk dat hij wel een luek showtje geeftquote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]nee, niet eens. Vriendin wilde heel graag en ik dacht, naja waarom niet. Dus goedkoopste tickets genomen. En het is gewoon in Arnhem, dus geen reiskosten oid
Denk wel dat het een leuke show wordt.
Ohh, hoezo?quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik heb broeken gekocht, maar weet niet of ik ze pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |