Matig betoog. Ik heb het ook gekocht zonder eerst te proberen. VMS zelfs een hele Xbox zonder het te proberen. Pasta kocht het zonder het te proberen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet een hele xbox kopen voor 1 spel als je het ook gewoon gratis kan spelen?
Mijn broer heeft een xbox en ik een ps3. Mijn broer heeft voor mijn ps3 GTA5 gekocht, ik ga echt niet nog een keer het spel kopen voor zijn xbox, we kunnen het gewoon allebei op ps3 doen. Laat staan dat ik een hele Xbox zou kopen!
Koop dan liever bitcoins
Maar okay, ik snap dat je graag met die grote groep wil spelen, lijkt me ook leuk, maar hoevaak gaan ze dat nou doen? En misschien vind je het wel helemaal niet zo leuk, en dan heb je 200 euro voor weinig uitgegeven. Wat ik je aanraad is om te wachten tot je broertje hem heeft, dan even spelen, kijken of je het leuk vind, en als je het echt leuk vind kan je hem altijd nog kopen, maar niet zomaar blindelings kopen, dat deed ik dus ook vroeger. Ik had namelijk een xbox360 gekocht terwijl ik al een ps3 had en mijn broer had al een xbox360. Later verkocht voor 100 euro en 580 One Piece afleveringen aan goede vriend, maar toch aardig verlies er op.
Wat vind je daarvan?quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gehoord dat Jhali seks met mij wilde
ik heb gehoord dat jij mij wilde peggenquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Crack_ het volgende:
Moet ik nog over nadenken. Misschien is het payback omdat ik ook een kut heb.quote:
en terechtquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Crack_ het volgende:
okquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Elan het volgende:
Tjacka + 5 op mijn lijst van gewaardeerde mods.
Je staat nu net onder Heatwave.
Die heeft een soa zou ik niet doen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Crack_ het volgende:
Zie je, weer zo'n rare post. Er hoort een lelijke jongen bij dit soort postsststsquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil enkel met Rodawa in een whatsappgroep. Mijn leven is bij deze compleet. Tijd om er op mijn hoogtepunt uit te stappen Jon Nödtveidt stijl
Ik moest lachen, pas dus maar op.quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Crack_ het volgende:
Die naam zegt me niks, maar ik voel me toch vereerd.quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil enkel met Rodawa in een whatsappgroep. Mijn leven is bij deze compleet. Tijd om er op mijn hoogtepunt uit te stappen Jon Nödtveidt stijl
Ohquote:
Ahwquote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest lachen, pas dus maar op.
Ga je mond spoelen met dettol, LR is alles behalve een lelijke jongen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zie je, weer zo'n rare post. Er hoort een lelijke jongen bij dit soort postsststs
Je zit verkeerdquote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zie je, weer zo'n rare post. Er hoort een lelijke jongen bij dit soort postsststs
Ik ben goed in het accepteren van complimenten maar ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik dit heel positief kan opvatten.quote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
sorry ik ga alquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met dettol, LR is alles behalve een lelijke jongen.
Tevens ben je zelf een lelijke jongen.
Ja, daar kwam ik ook achter. Ben nog steeds verbaasd.quote:
Op zich wel een punt, maar het is wel 200 euro heh, het spel zelf zou het zeker waard zijn, maar zou het echt 200 euro waard zijn terwijl je het ook gewoon gratis kan spelen op een ps3?quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Rodawa het volgende:
Matig betoog. Ik heb het ook gekocht zonder eerst te proberen. VMS zelfs een hele Xbox zonder het te proberen. Pasta kocht het zonder het te proberen.
Niemand is teleurgesteld.
ik ga naar zijn concertquote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik luister Justin Timberlake met Mirrors. Ik kan niks anders doen dan de borstel pakken en dramatisch gaan zingen met nog meer dramtische bewegingen. Zo overdreven.
Oh, leukquote:
Precies, en dat is het dubbel en dwars waard.quote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Spatieloos het volgende:
Dus eigenlijk betaal je 200 euro om met jullie 5 te spelen en niet voor het spel zelf.
Ik begin een beetje bang te worden.quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Crack_ het volgende:
OHSHIT, heb zo'n goed ideeeeeeeeee. LR?!!?!?!?!? LRRRRRRRRRRRR?!!? JAAAAAAAA?
neequote:
Zullen we van jou een Brian Molko maken?!?!quote:Op maandag 30 december 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin een beetje bang te worden.
Kon PS3 en Xbox maar samen, dan was alles opgelostquote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Precies, en dat is het dubbel en dwars waard.Gewoon met skype en alles erbij, veel leuker dan met die onbekende snotneusjes die je om de haverklap neer proberen te schieten omdat je je voeten veegt aan hun deurmat.
Ja, XBL kost geld. Ik heb pas 3 maanden gekocht voor ¤18,-. Maar binnenkort is PSN ook niet gratis meer, begreep ik.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, leuk.
Ja, verder was die posts van mij niet heel erg positief. Maar leuk, ben je grote fan van 'm?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Sof vind dat make-up mij al goed staat, dus waarom niet.
watquote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Sof vind dat make-up mij al goed staat, dus waarom niet.
Ja, denk dat hij wel een luek showtje geeftquote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]nee, niet eens. Vriendin wilde heel graag en ik dacht, naja waarom niet. Dus goedkoopste tickets genomen. En het is gewoon in Arnhem, dus geen reiskosten oid
Denk wel dat het een leuke show wordt.
Ohh, hoezo?quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik heb broeken gekocht, maar weet niet of ik ze pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |