quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maak je niet druk, CF is moeilijker.
curvefeverquote:
ja dit is niet mijn auto hahaquote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kentekenplaat is een beetje vies xD![]()
![]()
Ja maar je gaat toch niet een hele xbox kopen voor 1 spel als je het ook gewoon gratis kan spelen?quote:
doe jij ook nietquote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
jhali kan niet met nummers omgaan en vraagt van te voren niet of mensen in een groepswa willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ik vraag altijd of mensen erin willenquote:
heb je nooit aan mij gevraagdquote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vraag altijd of mensen erin willen
NEE DUHquote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je nooit aan mij gevraagd
en ook niet aan jhali
quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Tjacka het volgende:
kunnen jullie die grap van elan en werk?BoefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zat brie in mijn pakket van de Voedselbank, heb jij dat gemaakt?blablablabla
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=white%20knightquote:Op maandag 30 december 2013 20:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, dat zeggen ze.Ik heb pas 34 mädchens gered, dus het valt best mee.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
gvd ik wil echt niet met twee van die debielen die alleen kunnen praten over seks en dat ze elkaars sappen willen eten in een groepwa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |