oh helemaal niet zoveel dusquote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
¤200,- inclusief GTA, nog een spel, een headset en controller met batterijen.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, dat ik soms wel een snel boos ben
en dat ik best veel drank drink
en dat ik eerst niet met jou af durfde te spreken
etc.
Duur, ik zou het niet doen als je broertje hem al krijgt.quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer ja
ik koop wel een xbox, hoe duur zijn die?
106 en 206 bazenauto'squote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n kind op mn Facebook heeft ook der eerste auto hoor..
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Zweetteef het volgende:
Wat een domme kut film. Totaal niet grappig, slecht geacteerd. Zonde van het geld en tijd.
Zeg, laat die arme jongedame eens met rust. Je moet gewoon niet zo fucking stoer doen joh, CARLTON. Met je neus.quote:
maar die heeft geen xboxquote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Duur, ik zou het niet doen als je broertje hem al krijgt.
Maak je niet druk, CF is moeilijker.quote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
Maar ik ben super slecht en dan krijg ik net zo'n gevoel als met cf
fiat puntoquote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef J.James het volgende:
Oké, wat zouden jullie me dan aanraden qua auto en kleur?
quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Zeg, laat die arme jongedame eens met rust. Je moet gewoon niet zo fucking stoer doen joh, CARLTON. Met je neus.
Zo, ik ben lvl 34.
(zag je dat, ryan?)
Ach, dat zeggen ze.quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heftig, je bent duidelijk fucking goed in dit spel, en dat is heel zacht uitgedrukt
Die oudjes ook hoor.quote:
Sorry, met die foto ik postte vind ik je echt wel voor lul rijden bwhehequote:Op maandag 30 december 2013 20:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Die oudjes ook hoor.
306 is ook leuk, je heb daar ook een snelle uitvoering van.
Zijn gewoon mooie bakkies rij je niet mee voor lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |