Awwwquote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Zweetteef het volgende:
Wat een domme kut film. Totaal niet grappig, slecht geacteerd. Zonde van het geld en tijd.
Jij had toch een dinnetje?quote:Op maandag 30 december 2013 16:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Awww
Zullen we samen naar een betere film?Ghihi
Maar niet helemaal?quote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat wel een beetje grappig zou zijn
Jamaar dan kunnen toch evengoed filmpiefilmpie doen?quote:
Ik heb ergens de indruk dat de film in de TT het tegenovergestelde is van de film die jij benoemd.quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik zag laatst een voorstukje van "soof" in de bios.
Wat een extreem niet grappige film lijkt me dat. Echt zo'n "laten we een humor film voor dikke huisvrouwen met korte en pittige kapsels gaan maken". En dan in het extreem kutte doorgevoerd.
2 chicks?quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jamaar dan kunnen toch evengoed filmpiefilmpie doen?![]()
We gaan niet rommelen xD geakkie
Heb je vooraf de trailer bekeken?quote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat wel een beetje grappig zou zijn
quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jaa toen leek die wel okéquote:Op maandag 30 december 2013 16:52 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Heb je vooraf de trailer bekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dag dat jij van FOK! verdwijnt zal de mooiste dag van mijn leven worden.quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op maandag 30 december 2013 18:37 schreef luckass het volgende:
[..]
De dag dat jij van FOK! verdwijnt zal de mooiste dag van mijn leven worden.
Als nog een keer zo kansloos praat, mep ik zo hard op mn computer dat je het via je internetverbinding zo op je bakkes krijgt.quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Of ik moet nog eens tegen een trio met twee wulpse Latijns-Amerikaanse dames aanlopen natuurlijk.quote:
In dat geval is herhaling wel welkom.quote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Of ik moet nog eens tegen een trio met twee wulpse Latijns-Amerikaanse dames aanlopen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |