Kan, maar dan moet hij er wel een beetje sportief uitzien.quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Kan rood misschien ook nog?
wij hebben geen xboxquote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wtf, waar heb je GTA gedaan? Doe dat nog eens online op de Xbox 360 en ik kom ook.
Zijn geen betrouwbare auto's. Koppakking gaat snel lekken en werken met verouderde software waardoor de wegenwacht je niet goed zal kunnen helpen als je elektronische problemen krijgt.quote:Op maandag 30 december 2013 20:37 schreef J.James het volgende:
[..]
Deze wil ik:
[ afbeelding ]
En dan lekker toeren, door Nederland maar misschien ook naar het buitenland
Ah zo, jammer. Je kan, als je GTA5 van hem steelt, wel met Bou samen online. Ook heel gezellig.quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben geen xbox
ik deed gta san andreas op ps3 maar broertje krijgt gta5 volgende week voor zijn verjaardag
hahah ja dat is vet grappigquote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef Elan het volgende:
Tjacka gaat mij straks sherlocken dan ziet hij 22x zijn naam.
23
nee dan zegt hij dat ik incapabel benquote:
Jawel, je moet gewoon ongelukkige meisjes redden van jongens die vet gemeen tegen ze doen, dan level je snel. Hoe hoger je level, hoe liever de meisjes je willen. Ik geef zo wel even een voorbeeld.quote:
Heeft Bou op de ps3? Ik ook, ik zou dat eens met hem moeten doen, maar ik heb het nog steeds niet gespeeldquote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah zo, jammer. Je kan, als je GTA5 van hem steelt, wel met Bou samen online. Ook heel gezellig.
Jammer alleen dat je dan niet kan met VA, Pasta, VMS, Rozzje en mij.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan, maar dan moet hij er wel een beetje sportief uitzien.
Oh, waarom geen rood dan?quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef Crack_ het volgende:
oh, is dat een opel Corsa? Dan geen rood.
je geheim?quote:Op maandag 30 december 2013 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee dan zegt hij dat ik incapabel ben
en dan raakt hij een gevoelige snaar
en gaat hij mijn geheimen in gc plaatsen
dus ik moet wel luisteren naar hem
toch
Jammer jaquote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah zo, jammer. Je kan, als je GTA5 van hem steelt, wel met Bou samen online. Ook heel gezellig.
Jammer alleen dat je dan niet kan met VA, Pasta, VMS, Rozzje en mij.
ja, dat ik soms wel een snel boos benquote:
¤200,- inclusief GTA, nog een spel, een headset en controller met batterijen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer ja
ik koop wel een xbox, hoe duur zijn die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |