quote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Negeer hem nou gewoon, dan gaat hij eerder weg!
Bedoel als ik weg ben jij wel mij zal missen. Je noemt mijn naam veel.quote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zie toch?
Als niemand ene neuk geeft heb je geen 4 naamtopicsBaas, ik ben het
Klinkt als zo'n ding wat je bij de snackbar kunt halenquote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit autootje wil ik, toettoet.
okquote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef J.James het volgende:
[..]
Klinkt als zo'n ding wat je bij de snackbar kunt halen
Ik snap jou echt niet.quote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedoel als ik weg ben jij wel mij zal missen. Je noemt mijn naam veel.
Deze wil ik:quote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit autootje wil ik, toettoet.
jaquote:Op maandag 30 december 2013 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet.
Je wil me weg en vervolgens zet je mijn naam in de TT.
Volgens mij ben je verliefd op me
Binnenstad moet je hier niet komen de auto, zijn toch geen plekken.quote:Op maandag 30 december 2013 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Handig met parkeren in de binnenstad.
Zulks een bazenautoquote:
Dit heb ik dus ook en daarom nog altijd geen echte eigen auto. Dure verzekeringen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar op dit moment ben ik echt minimaal afhankelijk van anderen. In Den Haag doe ik alles met de fiets en naar mn ouders/vrienden ga ik heel makklijk met de trein.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Liever de keiharde pener van Etsu in mijn keelgat dan seks met jou.
pff ja.. brandstof kan ik betalen maar die verzekeringen..quote:Op maandag 30 december 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn FoBo is vetgedrukt. Help
[..]
Dit heb ik dus ook en daarom nog altijd geen echte eigen auto. Dure verzekeringen.
Maare.quote:
doeiquote:Op maandag 30 december 2013 20:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Maare.
Als je wil dat ik oprot uit je kinderdagverblijf prima maar zet mijn naam dan ook niet in de TT ok?
Begrepen, zo duidelijk nou prima dan nou gr gr weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |