casletje is zo zomer 2013quote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou niemand opvallen of jij ergens wel of niet meer zou posten hoor casletje.
Dat zie toch?quote:
Rijbewijs halen wordt steeds duurder. Doe het zo snel als je kan.quote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef Crack_ het volgende:
Misschien toch maar aan zo'n cursus denken dan.
ezell cachet en ik hebben super veel naamtopics gehadquote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zie toch?
Als niemand ene neuk geeft heb je geen 4 naamtopicsBaas, ik ben het
Volgend jaar juist goedkoper toch?quote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rijbewijs halen wordt steeds duurder. Doe het zo snel als je kan.
ik heb het bedacht n00bquote:
Mn ouders betalen en het maakt hun niet uit..quote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rijbewijs halen wordt steeds duurder. Doe het zo snel als je kan.
Die gaven jullie elkaar.quote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ezell cachet en ik hebben super veel naamtopics gehad
ik ken knut nietquote:Op maandag 30 december 2013 20:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaven jullie elkaar.
Knut zou jou nooit een naamtopic geven. Jij bent te dom om iemands vijand te zijn.
12quote:
Met duurdere benzine en duurdere verzekeringen? Hoe doen ze dat?quote:
Ik snap niet waarom het geen zin zou hebben, maar goed.quote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn ouders betalen en het maakt hun niet uit..
Ik mocht 'm zelfs niet eerder want dat had helemaal geen zin, so they said.
caslet houdt niet in dat cachet een slet is, het is gewoon een mooie bijnaam toch?quote:Op maandag 30 december 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
ik ga niet quoten wanneer ik voor het eerst caslet zei want daar heb ik een note voor gekregen
hoe danquote:
neequote:Op maandag 30 december 2013 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
caslet houdt niet in dat cachet een slet is, het is gewoon een mooie bijnaam toch?
Ja, maar op dit moment ben ik echt minimaal afhankelijk van anderen. In Den Haag doe ik alles met de fiets en naar mn ouders/vrienden ga ik heel makklijk met de treinquote:Op maandag 30 december 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met duurdere benzine en duurdere verzekeringen? Hoe doen ze dat?
[..]
Ik snap niet waarom het geen zin zou hebben, maar goed.
Als je een rijbewijs hebt, ben je sowieso minder afhankelijk van anderen, wat fijn is.
het is een mooie bijnaam toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |