abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134891679
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb nog wel een lastige kwestie die ik zou willen bespreken, zijn jullie daar voor in?!
Ik beloof mijn verkrachters glimlach niet op te zetten :D

Nee maar zonder gekheid, doe je ding in zoverre ik kan helpen dan.
pi_134891698
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:18 schreef supersof het volgende:

[..]

:Y ja
Oke.

Nou, ik wil na dit schooljaar dus doorstuderen op een universiteit. Mijn voorkeur gaat naar een master in Wageningen. Veel van die studies die mij interessant lijken staat een loting voor.. dus ik weet pas op het begin van het schooljaar of ik word toegelaten of niet. Zou ik niet worden toegelaten op de universiteit van Wageningen dan wil ik naar Amsterdam..

Maar nu, ik wil graag mijn rijbewijs halen voor Wageningen. Het openbaar vervoer is ontzettend om en met de auto scheelt erg veel tijd.. maarja ik moet dan dus mn rijbewijs hebben vóór school begint maar ik weet pas of ik naar Wageningen ga als het al te laat is om te beginnen met lessen.

Wat moet ik doen? Gewoon de gok wagen en gewoon beginnen met lessen of niet doen?

Ps: mn ouders betalen mn rijbewijs
Baby darling doll face honey
pi_134891734
Oh, ik kondigde het misschien iets te serieus aan :') :@.
pi_134891759
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Oke.

Nou, ik wil na dit schooljaar dus doorstuderen op een universiteit. Mijn voorkeur gaat naar een master in Wageningen. Veel van die studies die mij interessant lijken staat een loting voor.. dus ik weet pas op het begin van het schooljaar of ik word toegelaten of niet. Zou ik niet worden toegelaten op de universiteit van Wageningen dan wil ik naar Amsterdam..

Maar nu, ik wil graag mijn rijbewijs halen voor Wageningen. Het openbaar vervoer is ontzettend om en met de auto scheelt erg veel tijd.. maarja ik moet dan dus mn rijbewijs hebben vóór school begint maar ik weet pas of ik naar Wageningen ga als het al te laat is om te beginnen met lessen.

Wat moet ik doen? Gewoon de gok wagen en gewoon beginnen met lessen of niet doen?

ANWB-cursus. Je bent wat duurder uit maar kunt je rijbewijs binnen een week hebben.
pi_134891764
Edit: mn ouders betalen mn rijbewijs wel maar ik moet wel zelf mn auto betalen + maandelijkse kosten etc. Dus dat is dan een hoopgeld
pi_134891804
quote:

[..]

Oke.

Gewoon doen, dan heb je dat pasje gewoon al op zak mocht je toch naar Amsterdam gaan. Mooi meegenomen toch? :Y
pi_134891806
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

ANWB-cursus. Je bent wat duurder uit maar kunt je rijbewijs binnen een week hebben.
Ja, maar dat zie ik niet zitten en de kans op slagen is heel laag :'(.. Maarja, zal het overwegen. En als we die ANWB-cursus niet meetellen, wat zou je dan doen?
pi_134891808
Vier naamtopics op rij _O_
blablablabla
  maandag 30 december 2013 @ 20:22:50 #134
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_134891823
quote:

[..]

Oke.

Rijbewijs is altijd handig toch? Zou het gewoon doen.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_134891857
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef Elan het volgende:
Vier naamtopics op rij _O_
Zou er in jouw geval niet trots op zijn.
pi_134891878
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gewoon doen, dan heb je dat pasje gewoon al op zak mocht je toch naar Amsterdam gaan. Mooi meegenomen toch? :Y
Ja, behalve dat wanneer ik mn rijbewijs heb ook écht wil gaan rijden en geen jaar thuis zitten niksen want dan heb ik het idee alsof ik de helft vergeet en ben ik bang dat ik daarna niet meer durf te rijden :P. Ik vind mn rijbewijs halen eng, vandaar :P en auto's en snelheid ben ik ook niet al te stoer mee.
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef supersof het volgende:

[..]

Rijbewijs is altijd handig toch? Zou het gewoon doen.
Kost wel minimaal 100 euro per maand :P.
pi_134891892
Ga maar uit van 150 euro in de maand.
pi_134891941
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:

[..]

Zou er in jouw geval niet trots op zijn.
Het zou niemand opvallen of jij ergens wel of niet meer zou posten hoor casletje.
blablablabla
pi_134891950
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, maar dat zie ik niet zitten en de kans op slagen is heel laag :'(.. Maarja, zal het overwegen. En als we die ANWB-cursus niet meetellen, wat zou je dan doen?
Hoezo laag?, niet lager dan een normale cursus lijkt mij. Doordat je 2 weken echt veel uren maakt kom je er juist beter in. (Ik er ook één gevolgd)

En als je ouders betalen kan een rijbewijs toch nooit kwaad, Wageningen of niet?
pi_134891959
Grapje.
Ik ben vereerd cachet O+
blablablabla
pi_134891964
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, behalve dat wanneer ik mn rijbewijs heb ook écht wil gaan rijden en geen jaar thuis zitten niksen want dan heb ik het idee alsof ik de helft vergeet en ben ik bang dat ik daarna niet meer durf te rijden :P. Ik vind mn rijbewijs halen eng, vandaar :P en auto's en snelheid ben ik ook niet al te stoer mee.

[..]

Geloof me, autorijden verleer je niet. Eerste 5 minuten is wennen, maar dan weet je wel weer hoe het moet etc. Het is net zoals zwemmen.
pi_134891977
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Crack_ het volgende:
ligt er ook aan hoeveel je rijd.
150 ben ik per maand al aan benzine kwijt
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  maandag 30 december 2013 @ 20:25:10 #143
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_134891995
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Crack_ het volgende:

[..]

[..]

Ik zie het probleem eigenlijk niet?

- Je hebt je rijbewijs en als je wordt toegelaten in Wageningen kan je gewoon met de auto.
- Je hebt je rijbewijs en wordt niet toegelaten.
- Je hebt niet je rijbewijs en moet met ov.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  maandag 30 december 2013 @ 20:25:13 #144
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134891998
quote:

[..]

Oke.

Rijbewijs is sowieso handig. Lekker in de vakantie een 10-daagse cursus doen en klaar.
Auto kun je altijd later kopen als je zekerheid hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134892009
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hoezo laag?, niet lager dan een normale cursus lijkt mij. Doordat je 2 weken echt veel uren maakt kom je er juist beter in. (Ik er ook één gevolgd)

En als je ouders betalen kan een rijbewijs toch nooit kwaad, Wageningen of niet?
Hmm, oké.
Jawel want ik wil wanneer ik mijn rijbewijs heb ook een auto omdat ik dan ook écht wil gaan rijden. Nogal prijzig als straks blijkt dat ik het niet echt nodig zou hebben :').
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ligt er ook aan hoeveel je rijd.
150 ben ik per maand al aan benzine kwijt
Ja, dat snap ik.. :D.
pi_134892013
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon één keer een mooi bedrag sparen zodat je kunt doorpakken als dat tenminste mogelijk is.
blablablabla
pi_134892040
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Het zou niemand opvallen of jij ergens wel of niet meer zou posten hoor casletje.
:')

Jij wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2013 20:26:13 ]
  maandag 30 december 2013 @ 20:26:04 #148
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_134892054
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb nog wel een lastige kwestie die ik zou willen bespreken, zijn jullie daar voor in?!
Altijd.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_134892056
Ja hallo, ik wil meteen rijden als ik mn rijbewijs heb zeg ik toch.. Maar het is nogal onzinnig om mn rijbewijs te halen en een auto te kopen als ik niet naar Wageningen ga.
pi_134892077
Misschien toch maar aan zo'n cursus denken dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')