quote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Even de groepsnaam iets wijzigen voor de volgende keer dat je in zo'n situatie komt.
SARA?quote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef xcachet het volgende:
Jongens, kunnen jullie even naar de OP kijken en zeggen wie er missen en wat er niet goed is?
quote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee sweetj. Ik droomde van de week over jou.
Ik droomde dat ik met je had afgesproken bij jou thuis en toen bleek je huis een kringloop winkel te zijn. Was heel raar maar leuk.
Ah, dat is altijd pijnlijk. Sterkte er mee.quote:Op maandag 30 december 2013 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yes, ik ga niet.
Nog even met mn moeder gebeld en met haar afgesproken dat ze me belt als ze me wel nodig heeft. En mn vader ook nog even gebeld (het is zijn moeder) en die vind alles prima.
En ik zelf denk niet dat ik wat aan het afscheid heb aangezien ze voor mij al lang mn oma niet meer was.
Wel beetje verdrietig tho, maar dat is omdat ik dan denk aan de oma die ze ooit was.
Doe normaal.quote:Op maandag 30 december 2013 20:12 schreef Etsu het volgende:
Cachet, ben je doof ofzo? Ik zei dat ik er niet in hoefde en wilde.
Nou wat flauw. Ik wilde deze opmerking nou juist niet maken.quote:
Begrijpelijk en goed opgelost zo. Er is in ieder geval duidelijkheid en je steun staat alsnog.quote:Op maandag 30 december 2013 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yes, ik ga niet.
Nog even met mn moeder gebeld en met haar afgesproken dat ze me belt als ze me wel nodig heeft. En mn vader ook nog even gebeld (het is zijn moeder) en die vind alles prima.
En ik zelf denk niet dat ik wat aan het afscheid heb aangezien ze voor mij al lang mn oma niet meer was.
Wel beetje verdrietig tho, maar dat is omdat ik dan denk aan de oma die ze ooit was.
Ohquote:Op maandag 30 december 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Er is wel een kringloopwinkel om de hoek, dat dan weer wel.
Maar verder zijn al mijn spullen nieuw. Al is alles te koop voor de juiste prijs.
Maar leuk dat je op bezoek kwam.
[..]
Ah, dat is altijd pijnlijk. Sterkte er mee.
Een groepsapp met twee personen?quote:Op maandag 30 december 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
Ik wil een groepwa met sara en stuart
Mja, ik vind het wel fijn om te horen dat mensen mijn keuze niet raar vinden oidquote:Op maandag 30 december 2013 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk en goed opgelost zo. Er is in ieder geval duidelijkheid en je steun staat alsnog.
Maar ik had hetzelfde gedaan. Ik wilde eigenlijk ook niet meer naar mijn opa in zijn laatste week... Dat deed enkel af van het beeld wat ik van hem had zover als hij heen was en in jouw geval speelde het zelfs al jaren...![]()
Nogmaals sterkte gewenst in ieder geval.
Nee ik zit er dan ook bijquote:Op maandag 30 december 2013 20:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een groepsapp met twee personen?
Insinueer je nou dat Sara dik is?
quote:Op maandag 30 december 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb nog wel een lastige kwestie die ik zou willen bespreken, zijn jullie daar voor in?!
oke, dan kom ik ook ff langsquote:Op maandag 30 december 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb nog wel een lastige kwestie die ik zou willen bespreken, zijn jullie daar voor in?!
Whehehe. Heb ik eindelijk een vaste baanquote:Op maandag 30 december 2013 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Nouja was best raar want soms moest je ook weer weg omdat er klanten waren
.
Thanks
Ja, hier ook alquote:Op maandag 30 december 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Ze steken hier al flink wat vuurwerk af trouwens.
Zeg het me.quote:Op maandag 30 december 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |