quote:Op maandag 30 december 2013 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Liever de keiharde pener van Etsu in mijn keelgat dan seks met jou.
In het geel ook?quote:Op maandag 30 december 2013 20:37 schreef J.James het volgende:
[..]
Deze wil ik:
[ afbeelding ]
En dan lekker toeren, door Nederland maar misschien ook naar het buitenland
quote:Op maandag 30 december 2013 20:38 schreef Crack_ het volgende:
Zie je mij al in zo'n auto zitten.. Moet godver een kinderstoeltje bij pakken.
Geen mannelijke kleur dit.quote:Op maandag 30 december 2013 20:37 schreef J.James het volgende:
[..]
Deze wil ik:
[ afbeelding ]
Neem jij Etsu maar, dan offer ik mij wel op voor xcachet.quote:Op maandag 30 december 2013 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Liever de keiharde pener van Etsu in mijn keelgat dan seks met jou.
Ik denk het wel ja, wat dan?quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het geel ook?
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neem jij Etsu maar, dan offer ik mij wel op voor xcachet.
Ik weet niet, maar ik vind geel vaak zo lelijk op een auto.quote:
Deal!quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neem jij Etsu maar, dan offer ik mij wel op voor xcachet.
Oké, welke kleur zou jij doen?quote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik vind geel vaak zo lelijk op een auto.
Ik ben level 45 met Candy Crush.quote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor zogenaamde prinses. Een beetje je lvl 32 witte ridder emogiffen.
FU
Wtf, waar heb je GTA gedaan? Doe dat nog eens online op de Xbox 360 en ik kom ook.quote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
rodawa ik ging vanmiddag gta doen en ik was heel slecht
ik kan niet achteruit rijden
Wit, blauw, zwart.. rood zilver weet ik het. Normale kleurenquote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef J.James het volgende:
[..]. Heb jij dan tips voor me qua kleur?
Kan, maar dan moet hij er wel een beetje sportief uitzien.quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Kan rood misschien ook nog?
wij hebben geen xboxquote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wtf, waar heb je GTA gedaan? Doe dat nog eens online op de Xbox 360 en ik kom ook.
Zijn geen betrouwbare auto's. Koppakking gaat snel lekken en werken met verouderde software waardoor de wegenwacht je niet goed zal kunnen helpen als je elektronische problemen krijgt.quote:Op maandag 30 december 2013 20:37 schreef J.James het volgende:
[..]
Deze wil ik:
[ afbeelding ]
Ah zo, jammer. Je kan, als je GTA5 van hem steelt, wel met Bou samen online. Ook heel gezellig.quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben geen xbox
ik deed gta san andreas op ps3 maar broertje krijgt gta5 volgende week voor zijn verjaardag
hahah ja dat is vet grappigquote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef Elan het volgende:
Tjacka gaat mij straks sherlocken dan ziet hij 22x zijn naam.
23
nee dan zegt hij dat ik incapabel benquote:
Jawel, je moet gewoon ongelukkige meisjes redden van jongens die vet gemeen tegen ze doen, dan level je snel. Hoe hoger je level, hoe liever de meisjes je willen. Ik geef zo wel even een voorbeeld.quote:
Heeft Bou op de ps3? Ik ook, ik zou dat eens met hem moeten doen, maar ik heb het nog steeds niet gespeeldquote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah zo, jammer. Je kan, als je GTA5 van hem steelt, wel met Bou samen online. Ook heel gezellig.
Jammer alleen dat je dan niet kan met VA, Pasta, VMS, Rozzje en mij.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan, maar dan moet hij er wel een beetje sportief uitzien.
Oh, waarom geen rood dan?quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef Crack_ het volgende:
oh, is dat een opel Corsa? Dan geen rood.
je geheim?quote:Op maandag 30 december 2013 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee dan zegt hij dat ik incapabel ben
en dan raakt hij een gevoelige snaar
en gaat hij mijn geheimen in gc plaatsen
dus ik moet wel luisteren naar hem
toch
Jammer jaquote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah zo, jammer. Je kan, als je GTA5 van hem steelt, wel met Bou samen online. Ook heel gezellig.
Jammer alleen dat je dan niet kan met VA, Pasta, VMS, Rozzje en mij.
ja, dat ik soms wel een snel boos benquote:
¤200,- inclusief GTA, nog een spel, een headset en controller met batterijen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer ja
ik koop wel een xbox, hoe duur zijn die?
oh helemaal niet zoveel dusquote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
¤200,- inclusief GTA, nog een spel, een headset en controller met batterijen.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, dat ik soms wel een snel boos ben
en dat ik best veel drank drink
en dat ik eerst niet met jou af durfde te spreken
etc.
Duur, ik zou het niet doen als je broertje hem al krijgt.quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer ja
ik koop wel een xbox, hoe duur zijn die?
106 en 206 bazenauto'squote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n kind op mn Facebook heeft ook der eerste auto hoor..
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Zweetteef het volgende:
Wat een domme kut film. Totaal niet grappig, slecht geacteerd. Zonde van het geld en tijd.
Zeg, laat die arme jongedame eens met rust. Je moet gewoon niet zo fucking stoer doen joh, CARLTON. Met je neus.quote:
maar die heeft geen xboxquote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Duur, ik zou het niet doen als je broertje hem al krijgt.
Maak je niet druk, CF is moeilijker.quote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
Maar ik ben super slecht en dan krijg ik net zo'n gevoel als met cf
fiat puntoquote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef J.James het volgende:
Oké, wat zouden jullie me dan aanraden qua auto en kleur?
quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Zeg, laat die arme jongedame eens met rust. Je moet gewoon niet zo fucking stoer doen joh, CARLTON. Met je neus.
Zo, ik ben lvl 34.
(zag je dat, ryan?)
Ach, dat zeggen ze.quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heftig, je bent duidelijk fucking goed in dit spel, en dat is heel zacht uitgedrukt
Die oudjes ook hoor.quote:
Sorry, met die foto ik postte vind ik je echt wel voor lul rijden bwhehequote:Op maandag 30 december 2013 20:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Die oudjes ook hoor.
306 is ook leuk, je heb daar ook een snelle uitvoering van.
Zijn gewoon mooie bakkies rij je niet mee voor lul.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maak je niet druk, CF is moeilijker.
curvefeverquote:
ja dit is niet mijn auto hahaquote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kentekenplaat is een beetje vies xD![]()
![]()
Ja maar je gaat toch niet een hele xbox kopen voor 1 spel als je het ook gewoon gratis kan spelen?quote:
doe jij ook nietquote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
jhali kan niet met nummers omgaan en vraagt van te voren niet of mensen in een groepswa willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ik vraag altijd of mensen erin willenquote:
heb je nooit aan mij gevraagdquote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vraag altijd of mensen erin willen
NEE DUHquote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je nooit aan mij gevraagd
en ook niet aan jhali
quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Tjacka het volgende:
kunnen jullie die grap van elan en werk?BoefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zat brie in mijn pakket van de Voedselbank, heb jij dat gemaakt?blablablabla
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=white%20knightquote:Op maandag 30 december 2013 20:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, dat zeggen ze.Ik heb pas 34 mädchens gered, dus het valt best mee.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
gvd ik wil echt niet met twee van die debielen die alleen kunnen praten over seks en dat ze elkaars sappen willen eten in een groepwa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |