quote:
Ezell ik heb gisternacht geknuffeld met een kitten. Ik durfde hem niet mee te stelen voor je alleen aangezien hij van een vriend was.quote:Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik heb broeken gekocht, maar weet niet of ik ze pas.
Ik heb óf 36 óf 38, dus dat is soms een beetje lastig. Nu heb ik gewoon een maat gekocht zonder te passen. Wil niet terug.quote:
Lenen?quote:Op maandag 30 december 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell ik heb gisternacht geknuffeld met een kitten. Ik durfde hem niet mee te stelen voor je alleen aangezien hij van een vriend was.
Ezell, waarom niet eerst passen jij drolquote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb óf 36 óf 38, dus dat is soms een beetje lastig. Nu heb ik gewoon een maat gekocht zonder te passen. Wil niet terug.
[..]
Lenen?
Ik zal het overwegenquote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb óf 36 óf 38, dus dat is soms een beetje lastig. Nu heb ik gewoon een maat gekocht zonder te kopen. Wil niet terug.
[..]
Lenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Jaja ik moet mij scheren)
Omdat het nu teringdruk is in Amsterdam.quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ezell, waarom niet eerst passen jij drol.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal het overwegenAwhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Jaja ik moet mij scheren)![]()
![]()
En je leert het wel, selfies machen.
[..]
Ik zal het overwegenEen baardje van 2 dagen is heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Jaja ik moet mij scheren)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Pffoe, amsterdam jaa..quote:Op maandag 30 december 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat het nu teringdruk is in Amsterdam.
[..]
Awhh![]()
![]()
Was geen selfie. Ik durf nog niet zo goed maar ik heb ik Rodawa mijn nieuwe meester.quote:Op maandag 30 december 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat het nu teringdruk is in Amsterdam.
[..]
Awhh![]()
![]()
[..]
Ik zal het overwegenLeuke kitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Jaja ik moet mij scheren)Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Had je maar niet moeten zeggen dat hij lelijk was hehquote:
[..]
Ik zal het overwegenomgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Jaja ik moet mij scheren)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dat was toch een grapjequote:Op maandag 30 december 2013 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten zeggen dat hij lelijk was heh
quote:
jajajaquote:
Normaal kan ik het wel aan, maar niet met deze drukte. Ongelooflijk!quote:
Foto van jezelf dan.quote:Op maandag 30 december 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was geen selfie. Ik durf nog niet zo goed maar ik heb ik Rodawa mijn nieuwe meester.
Lief geil konijntje toch.quote:
ik hoor niksquote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Stel dat al het vuurwerk wat je nu hoort geen vuurwerk was maar bommen, fucking eng right
Wat zeg jij nou Ezellquote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Normaal kan ik het wel aan, maar niet met deze drukte. Ongelooflijk!
[..]
Foto van jezelf dan.![]()
O god, wat zijn kittens toch schattig en leuk. Wil er eentje.
[..]
Lief geil konijntje toch.
Ohquote:
Hier is echt 0 vuurwerk.quote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Stel dat al het vuurwerk wat je nu hoort geen vuurwerk was maar bommen, fucking eng right
Dat is een beetje overdreven. Ik vind LR wel een lieve, schattige jongen. Maar ik zou niet op hem kunnen geilen.quote:
Jaaa hoor, jij geilt op iedereen in de sc maar níét op LR?!quote:Op maandag 30 december 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven. Ik vind LR wel een lieve, schattige jongen. Maar ik zou niet op hem kunnen geilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |