quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal het overwegenNetjes, zoiets deed ik gisteren met mijn witte poes, maar zij haalde meteen uit. Toen ze nog kitten was kon ik haar ook op de neus zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Jaja ik moet mij scheren)Had gisteren nog een prachtige foto samen met de zon, wellicht stuur ik die nog wel straks.quote:Op maandag 30 december 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was geen selfie. Ik durf nog niet zo goed maar ik heb ik Rodawa mijn nieuwe meester.∞
Ik dm je mijn pics wel.quote:Op maandag 30 december 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven. Ik vind LR wel een lieve, schattige jongen. Maar ik zou niet op hem kunnen geilen.
Jep. Heb afgelopen maand 3 keer iets gehoord ofzo.quote:
Morgen wel. Ik hield voorheen wel van vuurwerk, maar de laatste paar keren ging het telkens foutquote:
Leiden is beschaafd.quote:
Oké deal. Maar je zal mijn haar wel moeten stijlen. Ik heb echt teveel krullen voor dat soort haar.quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Gghihi, als LR een Brian Molko wordt heuh.. Ik mocht van Tchockie met Brian Molko zoenen dus ja 1 +1 ghighgighi
Je moet ze ook niet vanuit je handen afvuren.quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Morgen wel. Ik hield voorheen wel van vuurwerk, maar de laatste paar keren ging het telkens fout
Rondvliegende handen?quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Morgen wel. Ik hield voorheen wel van vuurwerk, maar de laatste paar keren ging het telkens fout
Mensen mogen jouw haar stijlen?quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké deal. Maar je zal mijn haar wel moeten stijlen. Ik heb echt teveel krullen voor dat soort haar.
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Had gisteren nog een prachtige foto samen met de zon, wellicht stuur ik die nog wel straks.
Dat baardje staat je welquote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké deal. Maar je zal mijn haar wel moeten stijlen. Ik heb echt teveel krullen voor dat soort haar.
Woon jij in de buitenwijk ofzoquote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dm je mijn pics wel.
[..]
Jep. Heb afgelopen maand 3 keer iets gehoord ofzo.
Erg fout?quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon.. stad = vuurwerkquote:
Oke, ik heb een stijltangquote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Man man manquote:
Nee die potten vielen om en er kwam een pijl naar ons toe en toen raakte die pijl ons enzo ;s waren mensen gewond okeej ;squote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet vanuit je handen afvuren.
oke wat is je nummer?quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef Crack_ het volgende:
Mag ik ook op die HP meet komen?! Dan hou ik me wel met LR bezig.
Mag ik dan komen om jouw make-up te doen? Heb altijd al met schmink willen werken.quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Woon jij in de buitenwijk ofzo.
[..]
Erg fout?Eng he
[..]
Ik dacht gewoon.. stad = vuurwerk.
[..]
Oke, ik heb een stijltang. En make up. Dream coming true. Jaa, Brian Molko je bent precies zo'n typetje
was engquote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee die potten vielen om en er kwam een pijl naar ons toe en toen raakte die pijl ons enzo ;s waren mensen gewond okeej ;s
Ik heb het eigenlijk nooit in Leiden gevierd, ik lul maar wat.quote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man man man
Heb het eens in de Kooi gevierd, oud jaar. Wat een bende. Zulks een tokkies.
Een Harry Potter meet?quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef Crack_ het volgende:
Ja toch.quote:
Toevallig net in de groep gegooid.quote:
Hoe ernstig was het?quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee die potten vielen om en er kwam een pijl naar ons toe en toen raakte die pijl ons enzo ;s waren mensen gewond okeej ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |