quote:Op maandag 30 december 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Welke boeler hier heeft mij vanavond toe zitten voegen aan groepschats?__
quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
jhali kan niet met nummers omgaan en vraagt van te voren niet of mensen in een groepswa willen
Dit dusquote:
Ik was er nietquote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit dus
Helemaal met mensen die ik niet ken
Ik zag jouw nummer, die van cachie, fok-it en dacht rodawa. Verder een stuk of 8 die ik niet kende
Oh nee, er was juist gezegd dat ze jouw er niet in wilde omdat jij dat niet zou willen.quote:
quote:
wohin?quote:Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Ben bezig met inpakken voor morgen enzo. Neem om 11 uur de trein en 's ochtends vergeet ik sws de helft
wegquote:Op maandag 30 december 2013 22:03 schreef Elan het volgende:
Wanneer mag ik in de chat schattenbouten?
spatieboos?quote:
Omdat ik bezig ben met dingenquote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom ben je niet TC?
Echt iedereen is daar.
Waar fap je op?quote:
Ja, maar het slaat nergens opquote:
wat kijk je?quote:
neequote:Op maandag 30 december 2013 23:26 schreef Muto het volgende:
Mag ik hier mijn woede uiten over het ongevraagd toevoegen van users in een whappgroepsgesprek?
Hoeft niet, je mag het ook leeg laten hoor. Doet Crack_ ook.quote:Op maandag 30 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar het slaat nergens op
Er moet IETS staan heb ik het gevoel
Grappig zeg.quote:Op maandag 30 december 2013 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee
mond houden anders voeg ik jou ook toe
sorryquote:
hahh ik heb je nummer hihahoquote:Op maandag 30 december 2013 23:26 schreef Muto het volgende:
Mag ik hier mijn woede uiten over het ongevraagd toevoegen van users in een whappgroepsgesprek?
Degene die iedereen ging toevoegen moet zich kapot schamen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sorry
het spijt me dat ik verkapt jouw nummer vroeg
tjaackquote:
daarom doe ik niet mee met groepschatsquote:Op maandag 30 december 2013 23:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Degene die iedereen ging toevoegen moet zich kapot schamen.
Ben daar nog. Is leuk ja, kwam alleen even mijn boos doen.quote:
Oh, morgen weer terug of vier je oud en nieuw daar?quote:Op maandag 30 december 2013 23:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben daar nog. Is leuk ja, kwam alleen even mijn boos doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |