Volgens mij komt er niets van die HP meet maar wordt het enkel een LR meet.quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag ik dan komen om jouw make-up te doen? Heb altijd al met schmink willen werken.
Je noemt hier schmink en make up hetzlefde.. ik ben nu bang dat ik als clown naar huis moetquote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag ik dan komen om jouw make-up te doen? Heb altijd al met schmink willen werken.
Ik wil ook buitenwijkje, met veel groenquote:Op maandag 30 december 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een Harry Potter meet?
[..]
Ja toch.![]()
In het centum woon je niet lekker. Geen ruimte en veel lawaai.
Dit dusquote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
jhali kan niet met nummers omgaan en vraagt van te voren niet of mensen in een groepswa willen
quote:Op maandag 30 december 2013 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit in Leiden gevierd, ik lul maar wat.
Het is toch een Ezellfanmeet?quote:Op maandag 30 december 2013 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij komt er niets van die HP meet maar wordt het enkel een LR meet.
Ik kan met beide niet omgaan, dus het maakt niet uit met wat ik werk.quote:Op maandag 30 december 2013 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je noemt hier schmink en make up hetzlefde.. ik ben nu bang dat ik als clown naar huis moet
Wanneer is die ezellfanmeet?!!quote:Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is toch een Ezellfanmeet?
[..]
Ik kan met beide niet omgaan, dus het maakt niet uit met wat ik werk.
Trut.quote:Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Hahaquote:Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Politie sprak toen van een rustig Oud&Nieuw. De hele politiemacht liep daar rond en er vlogen 2 auto's in de fik
quote:Op maandag 30 december 2013 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je noemt hier schmink en make up hetzlefde.. ik ben nu bang dat ik als clown naar huis moet
Ga maar lekker samen meeten, ik ga wel solo HP kijken op m'n kamer.quote:Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
moet je aan organisator sof vragenquote:Op maandag 30 december 2013 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wanneer is die ezellfanmeet?!!
quote:
Omdat jij geen kitten voor mij hebt gestolen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom verpest jij je eigen verrassingsfeest?
Wil je graag een kitten dan?quote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat jij geen kitten voor mij hebt gestolen.
Eventueel wel interesse, ja.quote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet luek.
[..]
Een harry potter film kijken meet
quote:Op maandag 30 december 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je graag een kitten dan?
quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal het overwegenZie dan hoe schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Jaja ik moet mij scheren)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |