ik vier het hier. Kom aanstaand weekend terug.quote:Op maandag 30 december 2013 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, morgen weer terug of vier je oud en nieuw daar?
coolquote:Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef Muto het volgende:
[..]
ik vier het hier. Kom aanstaand weekend terug.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef Elan het volgende:
Topics met Tjacka in de TT lopen een stuk minder goed.
Need I say more..quote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan het niet helpen dat je jezelf belachelijk hebt gemaakt
zeker. Maar ik ga weer. Tot snelquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
Mijn moeder is gevallen. Ze heeft nu 9 hechtingen in haar hoofd en ze is nog knapper dan ik.
zelfde. Al wilde ik het je om 00:02 naar ne dm'en.quote:
Mindere grap desalniettemin veel sterke gewenst met je moeder. Ik hoop dat mijn KPD post je iets kan opbeuren.quote:
Moet nu meehelpen met het huishoudenquote:Op maandag 30 december 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mindere grap desalniettemin veel sterke gewenst met je moeder. Ik hoop dat mijn KPD post je iets kan opbeuren.
jij ookquote:
wat voor beurtenquote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef Etsu het volgende:
Tjacka, kom nu. Anders geen beurten meer voor jou.
kom nou maar gewoonquote:
oke ik kom alquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:05 schreef Ezell het volgende:
iedereen in tc ontwikkelt nu een haat voor tjacka
o jeetje, 2014 wordt een lastig modjaar
Niet boos zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet boos zijnWauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
we houden je hand vastquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WauwohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie ben jij nou weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |