abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134879998
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, brokkenpiloot regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)

joppie_saus, ex-hiker regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, Kamikaze regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
pi_134880214
Morgen 6.00 op. Ach, zit ik in ieder geval in de trein lang voordat alle rotjochies bij mij in de buurt beginnen te knallen.
pi_134880327
Hier 'pas' om 08:15 uur de bus. Relatief uitslapen voor een EW dagje ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_134880745
Nu wordt het wel een dilemma dus. Of slapen in de trein zodat ik het 's avonds langer uithou of alvast aan het bier in de trein
  maandag 30 december 2013 @ 16:45:43 #5
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134880790
Heeft er eigenlijk iemand al gereserveerd voor de 3e van januari?

quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2013 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu wordt het wel een dilemma dus. Of slapen in de trein zodat ik het 's avonds langer uithou of alvast aan het bier in de trein
Alvast aan de pils, een dutje tussendoor is nog veel slechter
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_134880984
Ik heb het afgelopen jaar elke dag naar Amsterdam gereisd. Trein van 7.42 en daarin sliep ik al-tijd (reis van een uurtje). Kwam ik altijd veel fitter uit dan dat ik er in ging :P
  maandag 30 december 2013 @ 16:54:57 #7
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134881226
Dat is ritme, das wat anders dan zo maar even een stukje slaap pakken ;)
pi_134881318
Ik heb voor morgen een Ford Focus 1.0 :'(
Nee, toch niet
pi_134881341
Ach, ik ga vanavond gewoon uiterlijk 22.00 slapen en dan zie ik wel wat ik ga doen.
pi_134881366
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef Solidberg het volgende:
Ik heb voor morgen een Ford Focus 1.0 :'(
Schijnt niet eens zo vervelend te zijn, maar wel veel te zuipen.
pi_134881507
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Heeft schijnbaar wel 100pk, maar waarschijnlijk moet je 4000rpm draaien om 100 te rijden
Nee, toch niet
pi_134881688
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Heeft schijnbaar wel 100pk, maar waarschijnlijk moet je 4000rpm draaien om 100 te rijden
125 toch zelfs?
  maandag 30 december 2013 @ 17:12:14 #13
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134882002
100 of 125 kan allebei
pi_134882066
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Wát een kloteauto die Astra. Ik waai alle kanten op op de snelweg, hij draait 4000rpm bij 130 op de teller en op de oprit werd ik er uitgereden door een Kever uit 1970 :')
Ik leef met je mee, moest een tijdje geleden een Astra station rijden met de 1.3 ctdi: 95 pk, 0-100 in 15 seconden. :+
Moet je voorstellen, de nieuwprijs van de uitvoering die ik reed kostte +- 30k. Voor dat geld krijg je dus een auto die langzamer is dan een Aygo, maar ruim 3x zoveel kost. :')

---
Noobvraagje: waarom zijn er rond de maandwissel meer ritten dan anders?
pi_134882466
Moet morgen ook nog Prius ophalen volgens EW, als ik kenteken check doe, zie ik een Auris staan. Zie morgen wel :)
Nee, toch niet
  maandag 30 december 2013 @ 17:22:24 #16
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134882509
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef Schaafkaas het volgende:
Mensen die nog snel een auto willen ?Voor de nieuwe regels van 2014?

Misschien dat er nu ook gewoon veel hikers niet beschikbaar zijn, en de hoeveelheid werk hetzelfde is..
pi_134882546
Morgen gaat Dordrecht - Utrecht niet door, maar krijg ik Vlaardingen - Houten. Geen V60 T4, maar een Corsa 1.3CDTI :'(

Pluspunt: ophalen in woonplaats, dus 3 kwartier langer pitten.
pi_134882702
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Mensen die nog snel een auto willen ?Voor de nieuwe regels van 2014?

Misschien dat er nu ook gewoon veel hikers niet beschikbaar zijn, en de hoeveelheid werk hetzelfde is..
Ik bedoel eigenlijk niet specifiek deze maandwissel, maar gewoon elke. Tijdens maandwissels zijn er vaak meer ritten, toch? Waarom is dat?
pi_134882802
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk niet specifiek deze maandwissel, maar gewoon elke. Tijdens maandwissels zijn er vaak meer ritten, toch? Waarom is dat?
Ik denk dat de meeste leasecontracten gewoon op de 30e/31e van een bepaalde maand aflopen.
pi_134882950
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste leasecontracten gewoon op de 30e/31e van een bepaalde maand aflopen.
Ah, op die manier. Nooit aan gedacht, maar klinkt logisch. :)
pi_134883376
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef bokkepoot het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand al gereserveerd voor de 3e van januari?
Dat is een goeie!

Als iedereen even wil bevestigen dat die komt, en zichzelf anders even van de lijst af wil halen. Dan kan het juiste aantal worden gereserveerd ;)

Waar: Kartfabrique, Utrecht
Hoelaat: 19:30 uur Heeft iedereen ruim de tijd om evt uit werk hiernaar toe te komen en na die tijd weer naar alle uithoeken van het land ;)

Vrijdag 3 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Sarasi
- Bokkepoot
- Kiprollade
- Rubenr3
- Amoeba
- Fiorano
- Babananana
- Gehaktstaaf123
- Solidberg
- Panthera.
pi_134883477
Vrijdag 3 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Sarasi
- Bokkepoot
- Kiprollade
- Rubenr3
- Amoeba
- Fiorano
- Babananana
- Gehaktstaaf123
- Panthera

Ik red het niet meer, zit dan nog in Duitsland, kom volgende keer wel!
Nee, toch niet
pi_134883487
I'm in
  maandag 30 december 2013 @ 17:42:58 #24
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134883547
Ik doe ook mee, als er nog mensen uit de omgeving nunspeet mee willen kachelen kan dat allemaal...

Ik wil eventueel ook wel mensen oppikken vanuit het C.S. in Utrecht.

Mits ik optijd klaar ben met werken, anders laat ik me even afzetten ter plekke
pi_134885641
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, die motoren met op papier grote zuinigheid :') De Fiat Panda 2 cylinder kan er ook wat van.

Morgen ook twee ritten, Enschede (lekker uit de regio) - Waalwijk en Helmond - Amersfoort. A5 met 170pk en A4 automaat met 180pk dus kan slechter.

En:

Vrijdag 3 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Sarasi
- Bokkepoot
- Kiprollade
- Rubenr3
- Amoeba
- Fiorano
- Babananana
- Gehaktstaaf123
- Panthera

Ik zal er zijn.

quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2013 17:42 schreef bokkepoot het volgende:
Ik doe ook mee, als er nog mensen uit de omgeving nunspeet mee willen kachelen kan dat allemaal...

Ik wil eventueel ook wel mensen oppikken vanuit het C.S. in Utrecht.

Mits ik optijd klaar ben met werken, anders laat ik me even afzetten ter plekke
Station Maarssen is op anderhalve km, als je vanaf daar kan pendelen vind ik het ook prima :) Vlakbij Utrecht station is het een ramp om te rijden/stoppen met de auto.
pi_134886061
Morgen trouwens weer naar Houten, dan ga ik eens langs die Esso in Driebergen. Lijkt me wel wat, gewoon kunnen blijven zitten :7

Adres is de Engweg als ik het goed zie?
pi_134886906
Vandaag telt waarschijnlijk wel als grootste ongeluksdag die ik heb meegemaakt voor AR.

1. Veolia rijdt met Lijn 2 in Breda de vakantiedienstregeling, maar geeft dit niet door aan 9292. Toen ik het navroeg aan het loket op Breda Centraal beweerden ze dat alle bussen de normale dienstregeling reden. De buschauffeur zei wat anders.
2. Datzelfde loket weet niks over Veolia dienstregelingen in andere gemeentes. Ze verwezen me naar het loket van op station Roosendaal. Dat bestaat niet.
3. In Roosendaal werd de normale dienstregeling gereden, op het eerste gezicht. Ik neem bus 104 richting Bergen op Zoom, stap uit in Wouw om met de buurtbus richting Steenbergen naar Moerstraten te gaan. De buurtbus komt niet opdagen.
4. Ik mag een taxi bellen van AR. Ik bellen, maar moet verplicht een adres met huisnummer opgeven. Gevolg: ik moet een halve kilometer aan de telefoon hangend lopen voordat ik een huis tegen kom.
5. Bij afleveren van de auto wil de berijder hem alleen in ontvangst nemen met een volle tank. Hij was op de druppel leeg gereden toen ik de rit genaakt had. Gelukkig heb ik haar kunnen overtuigen hem toch in ontvangst te nemen.

Lekker middagje, niet? ;)

Die Superb wel echt een fijne bak, maar boven de 100 is de fut eruit. Daaronder is die 1.9TDI wel lekker fel. De bediening en geluidsdemping is overigens veel beter dan in onze Golf Variant. Terwijl de nieuwprijs maar ¤1500 scheelt.

En ik ben vrijdag present! Moet dan bij het lokale verhuurbedrijf in Breda werken tot 17.30, dus dat haal ik net met de auto.

quote:
0s.gif [b]Op maandag 30 december 2013 17:39 schreef S-RS het volgende:
Als iedereen even wil bevestigen dat die komt, en zichzelf anders even van de lijst af wil halen. Dan kan het juiste aantal worden gereserveerd ;)

Waar: Kartfabrique, Utrecht
Hoelaat: 19:30 uur Heeft iedereen ruim de tijd om evt uit werk hiernaar toe te komen en na die tijd weer naar alle uithoeken van het land ;)

Vrijdag 3 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
- Sarasi
- Bokkepoot
- Kiprollade
- Rubenr3
- Amoeba
- Fiorano
- Babananana
- Gehaktstaaf123
- Solidberg
- Panthera.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_134887333
Kan je eigenlijk bij Shell stations ook met je shellpas voor de wasbeurten betalen? Moet morgen eindigen in Vianen, en de auto moet voor aflevering gewassen worden
Nee, toch niet
pi_134887435
Voor Vianen is er toch een verplichte wasstraat? En dat is een Total geloof ik.

Maar ik dacht dat de Esso-pas ook gold voor wassen en zelfs zooi kopen uit de shop, dus dat zal voor de Shell-pas ook wel gelden.
pi_134887562
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor Vianen is er toch een verplichte wasstraat? En dat is een Total geloof ik.

Maar ik dacht dat de Esso-pas ook gold voor wassen en zelfs zooi kopen uit de shop, dus dat zal voor de Shell-pas ook wel gelden.
Oké bedankt :) Bij de ritinformatie staat die Total in en eentje van Shell. Aangezien ik een Shell tankpas heb, ga ik natuurlijk voor de 2de
Nee, toch niet
pi_134887729
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 19:05 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Oké bedankt :) Bij de ritinformatie staat die Total in en eentje van Shell. Aangezien ik een Shell tankpas heb, ga ik natuurlijk voor de 2de
Ah, al te lang niet meer daar geweest merk ik al :+
pi_134888840
Mits ik kan meerijden vanuit Groningen met iemand, ben ik erbij. Anders ga ik dat niet met goed fatsoen redden en dan wordt het zo'n gestress en daar heb ik helemaal geen trek in.

Iemand uit Grunn die met de auto komt? O-)
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 30 december 2013 @ 19:51:52 #33
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134889953
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 18:28 schreef Panthera. het volgende:
Station Maarssen is op anderhalve km, als je vanaf daar kan pendelen vind ik het ook prima :) Vlakbij Utrecht station is het een ramp om te rijden/stoppen met de auto.
Ook goed, dan ben ik daar zo rond 10 over 7....

Meer mensen die mee willen rijden vanaf Maarssen?
pi_134890793
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik leef met je mee, moest een tijdje geleden een Astra station rijden met de 1.3 ctdi: 95 pk, 0-100 in 15 seconden. :+
Moet je voorstellen, de nieuwprijs van de uitvoering die ik reed kostte +- 30k. Voor dat geld krijg je dus een auto die langzamer is dan een Aygo, maar ruim 3x zoveel kost. :')

---
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 19:31 schreef Sarasi het volgende:
Mits ik kan meerijden vanuit Groningen met iemand, ben ik erbij. Anders ga ik dat niet met goed fatsoen redden en dan wordt het zo'n gestress en daar heb ik helemaal geen trek in.

Als het zaterdag/zondag zou zijn geweest had je met mij mee kunnen rijden. Zoals het er nu naar uitziet kan ik vrijdag niet(Hoewel mijn stagebedrijf vandaag failliet is verklaart..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_134891006
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

[..]

Als het zaterdag/zondag zou zijn geweest had je met mij mee kunnen rijden. Zoals het er nu naar uitziet kan ik vrijdag niet(Hoewel mijn stagebedrijf vandaag failliet is verklaart..)
Bummer. }:| Maar laat het me weten als je onverwachts toch komt.

Oh ja, in het geval van meerijden dok ik natuurlijk mee voor brandstof en als er iemand uit Groningen met OV gaat en ik mee mag reizen, getal ik met mijn sprankelende persoonlijkheid. En een kopje koffie. :P
  maandag 30 december 2013 @ 20:37:59 #36
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134892760
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 19:31 schreef Sarasi het volgende:

Kom op jongens, niemand uit Groningen die haar even kan oppikken?

quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 19:51 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ook goed, dan ben ik daar zo rond 10 over 7....

Meer mensen die mee willen rijden vanaf Maarssen?
Ik kom zelf met de auto, maar goed bezig! ^O^
pi_134892987
Samen reizen met OV vind ik ook best, en anders kijk ik ebben wat ik kan regelen... Hoe lang duurt karten + kletsen en borrelen ongeveer? :)
pi_134893078
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 20:09 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Bummer. }:| Maar laat het me weten als je onverwachts toch komt.

Oh ja, in het geval van meerijden dok ik natuurlijk mee voor brandstof en als er iemand uit Groningen met OV gaat en ik mee mag reizen, getal ik met mijn sprankelende persoonlijkheid. En een kopje koffie. :P
Ik rijd op LPG, dus zo'n hoge bijdrage is dan niet eens nodig ;) Moet je wel bij mij in de auto durven. (Ik rijd volgens sommigen nogal stevig door..)
pi_134893312
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik rijd op LPG, dus zo'n hoge bijdrage is dan niet eens nodig ;) Moet je wel bij mij in de auto durven. (Ik rijd volgens sommigen nogal stevig door..)
Ik heb bij verschillende afgrijselijke wegpiraten in de auto gezeten, ik ben wel wat gewend. :P Zolang je een gordel hebt, overleef ik het wel. Aan boetes betaal ik niet mee. :+
pi_134893535
Ik moet nog steeds even definitief de auto van m'n pa in beslag nemen, maar ik ga ervan uit dat dat wel goed gaat komen :+

Ik haal dus sowieso kiprollade op bij Kralingse Zoom, verder nog gegadigden voor een lift vanuit regio Rotterdam? Ik wil ook heus wel heen en weer rijden tussen station Maarssen en de baan mocht dat nog nodig zijn.

Verder: geen benzinekosten, want leasebak met tankpas :7
  maandag 30 december 2013 @ 20:52:45 #41
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134893702
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Verder: geen benzinekosten, want leasebak met tankpas :7
Kom ik aan met mijn 2.0 met een verbruik van 1 op 12/11 :P
pi_134893832
quote:
8s.gif Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Vind ik nog netjes, mijn ma heeft een Swift 1.5 en die verbruikt ook ongeveer dat _O-
  maandag 30 december 2013 @ 20:55:41 #43
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134893917
Dat is zeker stad verkeer? Mijnes vooral snelweg en 80 wegen, anders word het nog erger

Of rijd ze ook wel een 4000 toeren weg zoals elke bejaarde?
pi_134893969
Hier had ik met een 1.2 ongeveer 1 op 11 ;(
  maandag 30 december 2013 @ 20:59:10 #45
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134894165
Ik had vroeger een 1.6 en daar kon ik gassen mee wat ik wou..

Ding zoop gewoon 1 op 14, en ik kreeg hem niet lager dan 1 op 13,5... En dat betekende wel elke keer de toerenbegrenzer aantikken..
pi_134894179
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef bokkepoot het volgende:
Dat is zeker stad verkeer? Mijnes vooral snelweg en 80 wegen, anders word het nog erger

Of rijd ze ook wel een 4000 toeren weg zoals elke bejaarde?
Ze rijdt vooral veel stadsverkeer ja en daar doet ie 1 op 11 ofzo. 4000rpm doet ze dan weer niet :P Maar ze is ook weer niet van het nieuwe rijden, waardoor ze bijvoorbeeld 50 standaard in 3 doet (waar ik altijd in z'n 4 zit).

Afgelopen zomer heb ik met die auto een roadtrip gemaakt en gedurende 3500km ongeveer 1 op 12 gereden. Door allerlei binnendoorwegen in Scandinavië waar je dus heel veel moet klimmen en dalen, volgeladen met bagage, airco aan en op de terugweg over de Autobahn continu 200 op de teller, dat dan weer wel.
  maandag 30 december 2013 @ 21:03:11 #47
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134894422
Haalt zo'n swift gewoon serieus de 200 ja ?

We hebben het toch over zoiets ja?
pi_134894779
quote:
11s.gif Op maandag 30 december 2013 21:03 schreef bokkepoot het volgende:
Haalt zo'n swift gewoon serieus de 200 ja ?

We hebben het toch over zoiets ja?
[ afbeelding ]
Jazeker :P

194 op de GPS hebben we gehaald. En dan was dat gewoon op een vlakke weg, niet eens heuveltje af.

Bewijs :P

En dit is de auto zelf, wachtend op de boot van Frederikshavn naar Oslo
  maandag 30 december 2013 @ 21:27:58 #49
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134895932
Ah, verbruik. Kreeg er vandaag nog een opmerking over. Gemiddelde op werk is 8,6 liter per 100km. Ik zit op 9,7 liter per 100km.. :')
#26 || Luciano da Silva
pi_134896113
Ach, al dat downsize-gelul werkt daar ook niet echt aan mee. In die Swift ligt een 'ouderwetse' 1.5 met 102pk, niet in de mode van nu natuurlijk, maar het verschil in het verbruik tussen 130 op de teller in Denemarken of 200 op de teller in Duitsland was eigenlijk te verwaarlozen.
  maandag 30 december 2013 @ 21:35:54 #51
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134896399
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2013 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Jazeker :P

194 op de GPS hebben we gehaald. En dan was dat gewoon op een vlakke weg, niet eens heuveltje af.

Bewijs :P
[ afbeelding ]

En dit is de auto zelf, wachtend op de boot van Frederikshavn naar Oslo
[ link | afbeelding ]
Gloeiende gloeiend, en dat met zo'n kart _O_

En over verbruik.... Gemiddelde van 1 op 5 met 150 pk :P
pi_134896596
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2013 21:35 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Gloeiende gloeiend, en dat met zo'n kart _O_

En over verbruik.... Gemiddelde van 1 op 5 met 150 pk :P
[ link | afbeelding ]

Ik heb ook ooit 180 op de teller gehaald met een Twingo uit 2001 :')
Dat was wel in Frankrijk, zwaar heuvelaf. En doodeng trouwens :')

Daarna ging ik weer heuvelop en kwam ik niet boven de 110 trouwens _O-

Wat is dat trouwens voor apparaat? Zo'n Renault Mascott zeker?

[ Bericht 2% gewijzigd door Irritatie100 op 30-12-2013 21:45:35 ]
pi_134896868
quote:
8s.gif Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

mwah, dat doet mijn 1.4 ook hoor...
pi_134896928
Stadsverkeer is wel funest voor je verbruik. Mijn Ma's Golf 3 1.6 van 1995 zit het hele jaar door op zo'n 1:11 (ongeveer 500km/maand). Afgelopen zomer had ik hem op vakantie mee naar de Ardennen, gemiddeld 1:17 met 4 kerels erin, en het was de boodschappenkar dus sommige stukken ook nog achterin afgeladen. Ik sta er nog versteld van voor een auto van 18 jaar oud :o
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
  maandag 30 december 2013 @ 21:55:17 #55
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134897494
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2013 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wat is dat trouwens voor apparaat? Zo'n Renault Mascott zeker?
Zo te zien aan het dashboard Opel Vivaro bouwjaar rond 2004
#26 || Luciano da Silva
pi_134897626
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Zo te zien aan het dashboard Opel Vivaro bouwjaar rond 2004
Ik herkende het eigenlijk als Renault-dash :P :@
  maandag 30 december 2013 @ 22:01:09 #57
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134897821
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2013 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dash is hetzelfde, maar Renault heeft een ronder lettertype. Eens kijken of ik de foto nog heb van het dashboard van onze huidige Trafics. Laatst even uitgewisseld met S-RS :9
#26 || Luciano da Silva
  maandag 30 december 2013 @ 22:02:35 #58
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134897917
quote:
6s.gif Op maandag 30 december 2013 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
U gaat door voor de koelkast, een Renault Master...
Een van de zeldzaamste uitvoering, namelijk gewoon met een platte laadvloer.

Geweldige wagens. _O_ Al is het gewoon een Nissan met Renault ombouw
pi_134897964
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

U gaat door voor de koelkast, een Renault Master...
Een van de zeldzaamste uitvoering, namelijk gewoon met een platte laadvloer.

Geweldige wagens. _O_ Al is het gewoon een Nissan met Renault ombouw
Ah, maar dan had ik wel het model fout :P
  maandag 30 december 2013 @ 22:05:28 #60
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134898102
Een Mascott en Master zijn geloof ik hetzelfe. Tenminste er zitten ook stickers op met de Mascott
pi_134898221
Ik heb 1 keer een Mascott gereden, dat was zo'n geval:

maandag 30 december 2013 @ 22:11:31 #62
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134898437
Dat is een trekker, dat zijn helemaal schijtdingen.....

Die zijn er voor gemaakt om grote karren te trekken. En dat merk je in de versnellingsbak.
Namelijk heel veel toeren bij 100+
pi_134899612
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef bokkepoot het volgende:
Dat is een trekker, dat zijn helemaal schijtdingen.....

Die zijn er voor gemaakt om grote karren te trekken. En dat merk je in de versnellingsbak.
Namelijk heel veel toeren bij 100+
Klopt, echt een kutding was dat _O- Heette trouwens ook Mascott dat geval.

Maar ik geloof dat het een "gewone" 2.0DCI was die daar in lag. 6 versnellingen enzo, net als een Master. Hoewel dat waarschijnlijk wel iets aangepast is in deze trekker.
pi_134901608
Heb het karten even niet gevolgd, heb het druk, en morgen ook. Maar als iemand zich geroepen voelt om te reserveren, graag, heb morgenmiddag pas weer tijd. Maar misschien is het dan al te laat voor een plekkie ;)

Vandaag trouwens 13 uur gedraaid. Morgen korter dagje:
Groningen - Amsterdam
Amsterdam - Hilversum
Amsterdam - Groningen

^O^
pi_134901906
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef S-RS het volgende:
Heb het karten even niet gevolgd, heb het druk, en morgen ook. Maar als iemand zich geroepen voelt om te reserveren, graag, heb morgenmiddag pas weer tijd. Maar misschien is het dan al te laat voor een plekkie ;)

Groningen - Amsterdam
Amsterdam - Hilversum
Amsterdam - Groningen

^O^
Hoe ga jij erheen en mag ik meereizen? :) O+
  maandag 30 december 2013 @ 23:29:30 #66
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134903977
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Normaal neemt hij alleen vrouwen mee die single zijn...
  maandag 30 december 2013 @ 23:30:58 #67
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134904064
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef S-RS het volgende:

Groningen - Amsterdam
Amsterdam - Hilversum
Amsterdam - Groningen

^O^
Ze zijn ook pas smiddags los, vanaf een uur of 2 als ik het me goed herinner ;)
pi_134904594
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sorry, lees je PM nu pas! Komt er een terug ;)
pi_134904629
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:30 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ze zijn ook pas smiddags los, vanaf een uur of 2 als ik het me goed herinner ;)
Zal morgen na het werken even kijken, dikke kans dat het gewoon online kan :)
  maandag 30 december 2013 @ 23:39:57 #70
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134904689
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 23:29 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Normaal neemt hij alleen vrouwen mee die single zijn...
Ik heb verhalen gehoord dat hem dat niet eens uitmaakt ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_134904870
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:39 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Zeg sukkel, moet jij niet mee karten? Of gaan we spontaan autistisch doen?
  maandag 30 december 2013 @ 23:45:29 #72
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134905044
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:42 schreef S-RS het volgende:

[..]

Oh oh wat haal ik aan :D

Maar idd, moet jij niet gewoon ook komen karten?
pi_134905145
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:38 schreef S-RS het volgende:

[..]

Sorry, lees je PM nu pas! Komt er een terug ;)
Als er een groepje vanuit Groningen reist ga ik wel mee, heb eigenlijk niet zoveel zin om in m'n eentje te reizen.
pi_134905240
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Als er een groepje vanuit Groningen reist ga ik wel mee, heb eigenlijk niet zoveel zin om in m'n eentje te reizen.
Lijkt te veel op werken zeker.
pi_134905300
quote:

[..]

Ah, zo ken ik er meer.. :)
pi_134905386
quote:

[..]

Jij komt. Dm je morgen wel, nu tukken!
pi_134905413
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 23:45 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

[..]

Oh oh wat haal ik aan :D

Maar idd, moet jij niet gewoon ook komen karten?
Relnicht

Grtjs
pi_134905706
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef S-RS het volgende:

[..]

Jij komt. Dm je morgen wel, nu tukken!
Ik wacht in spanning af, nu ook tukken, morgen Groningen - Assen en Rolde - Enter. Monsterritten in een Passat en een Prius :') Gelukkig rijdt er vanuit Enter maar liefst 1 bus per uur waardoor ik even goed moet plannen hoe ik bij m'n ouders thuis kom. (Wat overigens maar 3,5 uur reizen is vanaf daar)
  dinsdag 31 december 2013 @ 00:02:13 #79
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134906004
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:51 schreef S-RS het volgende:

[..]

Relnicht

Grtjs
Wanneer mag je kleren en make-up weer eens lenen>?
Jij zag er ook goed uit

Groetjes van mij. xx
  dinsdag 31 december 2013 @ 00:23:41 #80
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134907000
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:42 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ik ben er niet, 3 januari ;)

De tijd van spontane autisme heb ik gehad, dat syndroom viel spontaan van me af toen ik van de loonlijst van EW verdween ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_134908482
Ik ben er ook niet, te ver fietsen.
pi_134908801
Ik sowieso niet.

Karten :r :r!
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134909244
Morgen Schijndel - Almere in een Insignia met 220pk *) en daarna Amsterdam - Waalwijk in een Passat (1.6 ecoslowmotion)

Heb zin in een Opel, dat ik me dat nog hoor zeggen :P
pi_134909816
Ik sluit 2013 af met een Grand Espace 170pk en een XC90 D5 ^O^ Nu maar eens slapen...
pi_134914843
Kutzooi, moest vanmorgen om 8.00 op het ophaaladres zijn, maar mijn wekker ging niet af :r
Uiteindelijk om 8.15 wakker geworden en omdat het ophaaladres vlakbij mijn huis was 'slechts' 3 kwartier te laat.

Wel mijn hele planning naar de tering natuurlijk. Heb op rit 1 Flitsnav aangezet en lekker door gereden, maar inlopen doe je natuurlijk nooit.
Uiteindelijk in Houten een half uur later dan gepland de bus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Irritatie100 op 31-12-2013 12:18:37 ]
pi_134915016
Maar ik ben wel uitgerust voor vanavond zo :')
pi_134917022
quote:

[..]

Ik moet sowieso uit Groningen vertrekken. Ik heb ook niet zo'n zin om alleen te reizen, dus dat lijkt me een goede match. :P
pi_134919741
Vanuit Nieuwegein op weg naar huis. Normaal hou ik niet van dit soort korte dagen, maar voor vandaag is het prima.

Trouwens, die nieuwe stem die de haltes omroept in de Connexxion-bussen :')
pi_134919977
Kan iemand mij even een bericht sturen met het telefoonnummer voor hikers? Easyway heeft gebeld en ik moet terugbellen maar kan het nummer nergens vinden..
pi_134920231
Die 1.0 motor in die Ford was niet eens zo erg, die hybride onzin Auris daarentegen :') 3 minuten met elektromotor en accu is alweer op
Nee, toch niet
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:37:01 #91
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134920471
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef discotex2 het volgende:
Kan iemand mij even een bericht sturen met het telefoonnummer voor hikers? Easyway heeft gebeld en ik moet terugbellen maar kan het nummer nergens vinden..
Done!
pi_134920554
508 e-HDI is eigenlijk ook wel prima. Alleen had ik de semi-automaat en dat is en blijft een onding.
pi_134920599
Hoe stuur je eigenlijk dm via mobiele versie van fok? En klembord werkt bij mij niet op deze website . Betreft een Samsung S4 icm Firefox Mobile
Nee, toch niet
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:44:01 #94
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_134920724
Gaat AR hikers van EW proberen te paaien ofzo? Wordt net door hun toegevoegd op Twitter.
pi_134920870
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:40 schreef Solidberg het volgende:
Hoe stuur je eigenlijk dm via mobiele versie van fok? En klembord werkt bij mij niet op deze website . Betreft een Samsung S4 icm Firefox Mobile
Je kan surfen naar dm.fok.nl
pi_134921063
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je kan surfen naar dm.fok.nl
Bedankt :)
EW belde mij net nog voor donderdag, terwijl ik voor donderdag heb aangegeven niet beschikbaar te zijn :S Volgens hun sta ik wel op beschikbaar, hebben ze daar last van een Y2k14 bug ofzo?
Nee, toch niet
pi_134921491
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:52 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Bedankt :)
EW belde mij net nog voor donderdag, terwijl ik voor donderdag heb aangegeven niet beschikbaar te zijn :S Volgens hun sta ik wel op beschikbaar, hebben ze daar last van een Y2k14 bug ofzo?
Dan hebben ze je zeker met mij verward, ik ben beschikbaar maar nog niet gebeld :(
pi_134921531
Alles zit tegen vandaag. Stond al 50 minuten op de bus moeten wachten, vervolgens bus te laat en nu net trein gemist op 5 seconden omdat de deuren al eerder dichtgingen.

Van elf tot kwart over twee over een stuk van 50km, maar vooral wachten.
pi_134922803
Bij mij zat ov eens mee, ware het niet dat ik echt vanuit een uithoek moet komen en ondertussen al 1.5 uur onderweg ben en nog eens 2 uur voor de boeg heb. Maar wel makkelijk verdiend op deze manier.
pi_134923361
Ik was al om 12:20 op het ophaal adres, 13:00 kwam ze thuis en ze is nu nog schade formulieren aan het invullen. Achja, de klok tikt wel door😄
pi_134923759
Donderdag Rotterdam - Nieuwegein in een nieuwe C4 Grand Picasso en Leusden - Breda in een Kia Sorento.
pi_134924458
Zo, alle auto's zijn van me af. Nu mag ik het OV nog een uur of 2 knuffelen. :)
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:45:06 #103
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134925979
Net terug van Amsterdam - Houten in een 508SW 1.6THP. Wat een onding als je een full-option 2.0HDI bent gewend. Toch weer 6 uurtjes te pakken, dus weer een dikke prima.
pi_134927170
Moest de laatste auto afleveren bij de bekende in Assen. Die zijn nu failliet! De parking amper vol en de hele showroom was leeg. Er stonden enkel nog wat kerstbomen en een paar stapels banden :o
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:20:56 #105
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134927421
Die in Groningen is ook failliet.
#26 || Luciano da Silva
pi_134927703
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:15 schreef dery1990 het volgende:
Moest de laatste auto afleveren bij de bekende in Assen. Die zijn nu failliet! De parking amper vol en de hele showroom was leeg. Er stonden enkel nog wat kerstbomen en een paar stapels banden :o
En binnen staat er nog heel verloren de receptie, ik moest daar vanochtend ook zijn, trieste boel is het zo.
  dinsdag 31 december 2013 @ 15:59:16 #107
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134929013
Ik kom nooit in Groningen en Assen. Over welke gaat 't?
pi_134929070
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:59 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik kom nooit in Groningen en Assen. Over welke gaat 't?
http://nos.nl/artikel/590465-autodealer-pouwnoord-failliet.html
pi_134929107
Ritje voor donderdag is binnen. Alphen a/d Rijn - Diemen in een BMW 118. Is dat wat? Eerste BMW ervaring. :P
pi_134929381
Ik moet donderdag beginnen in Zwolle, werk vanuit regio Leeuwarden :')

Zwolle - Nieuwegein (exact dezelfde rit als vandaag :') ) in een Megane
Naaldwijk - Amersfoort in een Honda Civic

De tweede auto kan pas tussen 13:30 en 14:00 uur worden opgehaald, dus dat wordt ergens tussen Nieuwegein en Naaldwijk een koffietentje opzoeken :7 c_/
pi_134930357
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:42 schreef S-RS het volgende:
Ik was al om 12:20 op het ophaal adres, 13:00 kwam ze thuis en ze is nu nog schade formulieren aan het invullen. Achja, de klok tikt wel door😄
Dat was een groot kruis, zijkant was aardig naar de tering bij jou :) Bedacht me later nodig dat ik die auto ook een keer voor hun heb gereden.

Bus ging trouwens gewoon vanaf die bushalte, maar die vervalt per 5-1 en dan gaat hij een andere route rijden.
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:14:48 #112
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134931689
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:02 schreef Amoeba het volgende:
Ritje voor donderdag is binnen. Alphen a/d Rijn - Diemen in een BMW 118. Is dat wat? Eerste BMW ervaring. :P
Lachen, waar moet je zijn? Bij BMW dealer of Bunstma zeker?
pi_134933183
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:15 schreef dery1990 het volgende:
Mijn werkgelegenheid, wat doe je ; (
Nee, toch niet
pi_134933712
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:38 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat was een groot kruis, zijkant was aardig naar de tering bij jou :) Bedacht me later nodig dat ik die auto ook een keer voor hun heb gereden.

Bus ging trouwens gewoon vanaf die bushalte, maar die vervalt per 5-1 en dan gaat hij een andere route rijden.
Haha, hij zat er van voor toch achter onder, ze was tegen een verkeersbord aangereden bij wegwerkzaamheden. En aan de andere kant was er een fiets op gevallen. Ze was daar zo kwaad over, ze had de fiets opgetild en is er mee weggelopen en heeft hem ergens neer geflikkert _O_ _O-

Moest jij de auto toen ook bij haar afleveren of bij het bedrijf waar ze werkte? Het was namelijk geen verkeerd uitzicht voor een uur en een kwartier :9~ De koffie was helaas wel op, maar die thee ging er ook prima in :D

Mm'n dan blijven er daar maar weinig bushaltes over....

@Sarasi, Ruben Gehakstaaf
Dikke kans dat ik gewoon met de auto ga vanaf Meppel, vanaf daar kunnen jullie meerijden ^O^
pi_134933945
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, hij zat er van voor toch achter onder, ze was tegen een verkeersbord aangereden bij wegwerkzaamheden. En aan de andere kant was er een fiets op gevallen. Ze was daar zo kwaad over, ze had de fiets opgetild en is er mee weggelopen en heeft hem ergens neer geflikkert _O_ _O-

Moest jij de auto toen ook bij haar afleveren of bij het bedrijf waar ze werkte? Het was namelijk geen verkeerd uitzicht voor een uur en een kwartier :9~ De koffie was helaas wel op, maar die thee ging er ook prima in :D

Mm'n dan blijven er daar maar weinig bushaltes over....

Dikke kans dat ik gewoon met de auto ga vanaf Meppel, vanaf daar kunnen jullie meerijden ^O^
Ik moest hem toen ophalen in Utrecht, omdat haar eigen Up (die ik bracht) helemaal in elkaar had gezeten. Dus zal wel een andere zijn geweest.

Er komt een bushalte voor terug aan de wismarweg dus voor ons alleen maar prima. Volgens mij gaat hij wel via Europapark rijden.

Er was net nog een storing dus Meppel en Zwolle dus kneep hem wel ff, gelukkig maar 10 minuten vertraging.
pi_134934688
quote:

[..]

_O_
pi_134935351
quote:

Dat zou helemaal top zijn!
  dinsdag 31 december 2013 @ 19:37:21 #118
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134936924
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:38 schreef S-RS het volgende:

[..]

Zal morgen na het werken even kijken, dikke kans dat het gewoon online kan :)
En gekeken :P ?
pi_134937240
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:37 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

En gekeken :P ?
Zojuist gedelegeerd, moest na het werk gelijk weer door -__-'
pi_134937821
Ik zie net dat de laatste trein vrijdag om één uur uit Meppel vertrekt. Dat moet te halen zijn, toch?
  dinsdag 31 december 2013 @ 20:10:51 #121
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134938073
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:46 schreef S-RS het volgende:
Zojuist gedelegeerd, moest na het werk gelijk weer door -__-'
Hahaha word nog wat als het echt nog kan...

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 20:03 schreef Sarasi het volgende:
Ik zie net dat de laatste trein vrijdag om één uur uit Meppel vertrekt. Dat moet te halen zijn, toch?
Jawel, karten duurt maar een kwartiertje per heat.. dus dat is zo gebeurt..
Als we half 8 terecht kunnen je
pi_134938114
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 december 2013 20:10 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Jawel, karten duurt maar een kwartiertje per heat.. dus dat is zo gebeurt..
Als we half 8 terecht kunnen je
:) Zo'n druk kart centrum dan?
  dinsdag 31 december 2013 @ 20:14:13 #123
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134938155
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 20:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

:) Zo'n druk kart centrum dan?
Nouja, weet niet of ze heel toevallig nog om half 8 vrijdagavond na een O&N nog 2-3 heats vrijhebben... Maar we zullen wel zien

[ Bericht 0% gewijzigd door bokkepoot op 31-12-2013 20:40:01 ]
pi_134938735
Hmm, donderdag Den Bosch - Elst in een Golf en Groningen - Den Bosch in een Passat. Leuk dagje denk ik maar :)
pi_134939141
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 december 2013 20:10 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Hahaha word nog wat als het echt nog kan...
Terug gedelegeerd, bel morgen even als ze open zijn :)
  dinsdag 31 december 2013 @ 21:26:09 #126
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134939856
Oalvast: Elkenain veul hail en zegen veur 2014!

#26 || Luciano da Silva
pi_134940381
Alvast een fijne jaarwisseling! O+
pi_134944461
Vanuit Meppel een goed 2014 met z'n allen en hopen op veel leuke auto's en lange buitenlandritten! En speciaal voor Joppie: veel snoep in de automaten!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_134946008
Lieve collegae, gelukkig nieuw jaar! Afgeragde bedrijfsbusjes, dikke BMW's, maar vooral veel veilige kilometers toegewenst!
Kusjes en tot vrijdag. Ik ga nu eerst even slapen.
pi_134946062
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 01:37 schreef Kevindinhinho het volgende:
Vanuit Meppel een goed 2014 met z'n allen en hopen op veel leuke auto's en lange buitenlandritten! En speciaal voor Joppie: veel snoep in de automaten!
+1 gelukkig nieuw jaar allemaal!
pi_134947475
Beste wensen allemaal :)

Morgen weer een lekker stukkie. Den Bosch > Schiedam > Almere en dan weer terug :) Een BMW 320ed en een Passat CC. Ik kan ergere dingen bedenken.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134948662
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:14 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Lachen, waar moet je zijn? Bij BMW dealer of Bunstma zeker?
Nee, een bedrijf dat die wagen in lease heeft denk ik. Software bedrijfje. :P
pi_134948697
Om half 8 de trein in. Okay.
pi_134949131
Nog één keer voor de mensen van Autoreset:

Om het jaar 2013 juist en tijdig af te sluiten, verzoeken wij u er zorg voor te dragen dat alle gegevens met betrekking tot het jaar 2013, uiterlijk zondag 5 januari 2014 door u zijn ingevoerd dan wel in ons bezit zijn. Na deze datum is het niet meer mogelijk 2013 mutaties nog in te voeren. Dit betekent dat de ritten en declaraties uit 2013, hierna ook niet meer worden verloond.
pi_134949215
Ik werd gisteren al gebeld door ze dat ik dat moet doen :')

Vanavond maar eens voor gaan zitten. Heb nog een uur of 30 en zo'n 30 euro aan tankbonnen denk ik.
pi_134949293
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 13:30 schreef BlackLining het volgende:
Ik werd gisteren al gebeld door ze dat ik dat moet doen :')

Vanavond maar eens voor gaan zitten. Heb nog een uur of 30 en zo'n 30 euro aan tankbonnen denk ik.
Ik werd gisteren ook gebeld. Bedrijf aan de Europalaan had mijn uren niet doorgegeven na een dagje locatiewerk. Toch wel netjes dat AR dan zelf even belt en naar die uren vraagt. Gelukkig wist ik nog uit mijn hoofd dat ik van 8-16 ingepland was maar van 8-17 had gewerkt met 20 minuten pauze. :P

Ik heb de slechte gewoonte mijn uren niet te controleren namelijk. Ik weet wat ik ongeveer moet vangen en dan geloof ik het vaak wel. :')
pi_134950492
Nog een gelukkig, gezond en veel veilige kilometers in 2014 toegewenst!
pi_134954731
Net geprobeerd de kartbaan te bellen, maar die zijn vandaag gesloten. Morgen om 9 uur hang ik aan de lijn om te reserveren ^O^

Amoeba, weet je al of je komt? Je zat misschien in Duitsland ofzo toch?

Heb vaders al doorgegeven dat die vrijdagavond geen auto heeft :9
pi_134955052
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:22 schreef S-RS het volgende:
Net geprobeerd de kartbaan te bellen, maar die zijn vandaag gesloten. Morgen om 9 uur hang ik aan de lijn om te reserveren ^O^

Amoeba, weet je al of je komt? Je zat misschien in Duitsland ofzo toch?

Heb vaders al doorgegeven dat die vrijdagavond geen auto heeft :9
België, en dat gaat door ja. -1 dus
pi_134955334
Ik ga morgen en overmorgen even flink aan de studie, moet ook weer eens gebeuren helaas! }:|
pi_134955476
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:45 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga morgen en overmorgen even flink aan de studie, moet ook weer eens gebeuren helaas! }:|
Ik weiger. Moet zoveel shit doen, maar op de een of andere manier rol ik toch wel door m'n tentamens heen. Laatste week voor de tentamens vrij, dus DAN wordt het hardcore studeren en AR'en.

Tevens:

Analyse I _O_
pi_134955493
Beste wensen allemaal jongens! Proost op een hoop veilige kilometers in hybride pk-monsters. :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_134955526
Deze vakantie wel echt iedere dag werk gehad buiten de feestdagen om. Niet echt gezond vrees ik.
pi_134955533
Ja ik heb dus gewoon nog twee weken elke week verplichte practica/bijeenkomsten en twee tentamens vallen in de eerste week daarna, de derde op de maandag van de tweede week. Dus die week ga ik wel flink rijden, nu eerst even de cijfers hoog houden zodat ik (hopelijk) bij het Honours binnen kom. :)

En ik was voor kerst uberhaupt nog niet begonnen. :@
pi_134955689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef Sarasi het volgende:
Ja ik heb dus gewoon nog twee weken elke week verplichte practica/bijeenkomsten en twee tentamens vallen in de eerste week daarna, de derde op de maandag van de tweede week. Dus die week ga ik wel flink rijden, nu eerst even de cijfers hoog houden zodat ik (hopelijk) bij het Honours binnen kom. :)

En ik was voor kerst uberhaupt nog niet begonnen. :@
Zo te lezen ben ik niet vrij. Wel 8 uur minder college die ik dan kan investeren in studeren voor Natuurkunde (dat vak dat dus uitvalt).
pi_134955730
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

België, en dat gaat door ja. -1 dus
Zonde, ik haal je van de lijst ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:45 schreef Sarasi het volgende:
Hou op, ben nu al maanden aan het uitstellen om een afstudeer plek te zoeken. Moet ik morgen ook maar eens mee bezig als ik nog in Februari wil beginnen met afstuderen |:(
pi_134956556
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:01 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hou op, ben nu al maanden aan het uitstellen om een afstudeer plek te zoeken. Moet ik morgen ook maar eens mee bezig als ik nog in Februari wil beginnen met afstuderen |:(
:P Tja. Uitstellen is soms ook gewoon wel heel erg lekker, zeker in de vakantie.
pi_134956603
Ook van mijn kant de beste wensen voor 2014 iedereen! Hopen op meer ritten met vooral fatsoenlijke wagens.
Maar wat een waardeloze dag dit zeg. Net een paar uurtjes uit bed, maar kruip d'r zo ook maar weer in O+ .

@S-RS,
We houden nog wel ff contact. Zou mooi zijn als we vanaf Meppel mee kunnen rijden.
pi_134956774
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:35 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Maar wat een waardeloze dag dit zeg. Net een paar uurtjes uit bed, maar kruip d'r zo ook maar weer in O+ .

@S-RS,
We houden nog wel ff contact. Zou mooi zijn als we vanaf Meppel mee kunnen rijden.
Haha, ik duik er ook weer vroeg in vanavond :D

Komt goed, 99% dat ik met de auto ga! Of ik moet al in Limburg eindigen ofzo, maar dat zal wel niet :+
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:43:11 #150
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134956793
Ik lag er vanochtend om 7 uur in, hele ritme verneukt..
#26 || Luciano da Silva
pi_134956830
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:43 schreef joppie_saus het volgende:
Ik lag er vanochtend om 7 uur in, hele ritme verneukt..
Ben je niet gewend he, dit was zeker weer de eerste en de laatste keer stad voor jou dit jaar :+
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:49:38 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134956966
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:44 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ben je niet gewend he, dit was zeker weer de eerste en de laatste keer stad voor jou dit jaar :+
De tering zeg.
#26 || Luciano da Silva
pi_134957126
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:49 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

De tering zeg.
:') aansteller
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:15:00 #154
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134957659
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:55 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

:') aansteller
Wheh. Deze man.
#26 || Luciano da Silva
pi_134958781
Maar even serieus, vinden jullie zo'n Audi A4 niet een ontzettend geile bak om te rijden? En dan gewoon zo'n witte he, dan ben je gewoon een prins op 142 witte paarden. :9~ :9~

Ik weet het, there exists better shit, maar echt een gruwelijk lekkere wagen. Zuinig en comfortabel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2014 19:49:33 ]
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:54:17 #156
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134958951
Fucking lelijke ledjes in de koplampunits, en als je dan je richtingaanwijzer aan doet kijkt de auto scheel omdat de ledjes dan dimmen. Nee, bedankt :')
#26 || Luciano da Silva
pi_134959018
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:54 schreef joppie_saus het volgende:
Fucking lelijke ledjes in de koplampunits, en als je dan je richtingaanwijzer aan doet kijkt de auto scheel omdat de ledjes dan dimmen. Nee, bedankt :')
Dat heb ik nooit gezien. :'(

Alhoewel ik die LED's wel stijlvol vind. Maar die angel eyes van BMW zijn sowieso superieur.
pi_134959059
Blijf het maar een lompe wagen vinden. Misschien dat het met een S-line pakket beter is. Maar standaard vindt ik het niet bijzonder. Heb sowieso niks met Audi, enkel de S en RS modellen.
En wat Joppie zegt, die kermisverlichting.. Dat doen ze bij Opel en Peugeot toch beter, niet van die lijntjes en golfjes met die LED's.
En het valt mij elke keer op, dat dimmende effect. Ziet er net zo dom uit als zo'n mistlamp die gaat branden in een bocht :')
pi_134959116
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:48 schreef Amoeba het volgende:
Maar even serieus, vinden jullie zo'n Audi A4 niet een ontzettend geile bak om te rijden? En dan gewoon zo'n witte he, dan ben je gewoon een prins op 142 witte paarden. :9~ :9~

Ik weet het, there exists better shit, maar echt een gruwelijk lekkere wagen. Zuinig en comfortabel.
Ik vind het een heeeeele geile bak di heel hoog op mijn lijstje staat voor over een jaartje of 5/6. Wel een dikke me 2.0tfsi quattro handbak en s-line int en ext uiteraard ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:54 schreef joppie_saus het volgende:
Kun je uitzetten.
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:59:59 #160
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134959210
Oh je kan het uitzetten. Nou ja, dan heb je alsnog duur betaald voor je ledjes die elke Sjonnie in zijn Polo of Ibiza uit 93 heeft zitten van de Autostyle :')
#26 || Luciano da Silva
pi_134959211
Alleen jammer dat de verschillen tussen de modellen bij Audi steeds kleiner worden. Een A6 ziet er gewoon exact hetzelfde uit, maar dan groter.

Verder wel een liefhebber van Audi, A5 Coupé met leuke motor en S-line :9
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:00:59 #162
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134959250
Als ik dan toch een Audi moet rijden, doe me dan maar de 185pk sterke A1 _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_134959288
Doe mij dan maar een 3-serie! Veel mooier ^O^ . Achterwielaandrijving, en dan ook maar direct een 6-lijn diesel. Dat geluid O+
pi_134959311
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Doe mij dan maar een 3-serie! Veel mooier ^O^ . Achterwielaandrijving, en dan ook maar direct een 6-lijn diesel. Dat geluid O+
Dat geluid van die zescilinders. _O_
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:02:26 #165
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134959320
We hadden het nu over Audi :')
#26 || Luciano da Silva
pi_134959341
Laatst een 5 liter V8 gereden, dát was pas een vet geluid _O_
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:03:13 #167
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134959360
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef joppie_saus het volgende:
We hadden het nu over Audi :')
Een V6je met kunstmatige beademing mag voor mij ook...

Maar niets is zo fijn als een 5 of 6 in lijn :)
pi_134959733
6 in lijn, kom maar door :Y
pi_134959801
Er gaat niks boven het geluid van een V8 _O_
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:20:37 #170
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134960050
Neuh hoogtoerige Italiaanse v10/12.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:27:50 #171
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134960364
Superb Combi met 3,6 V6 FSI :9
#26 || Luciano da Silva
pi_134962541
quote:
2s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik weiger. Moet zoveel shit doen, maar op de een of andere manier rol ik toch wel door m'n tentamens heen. Laatste week voor de tentamens vrij, dus DAN wordt het hardcore studeren en AR'en.

Tevens:

Analyse I _O_
Zit in spanning af te wachten of mijn afstudeerstage wel doorgaat. was al halverwege toen het bedrijf failliet ging..
Overigens, Mercedes CLA :D
pi_134962736
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Zo'n Audi A4 vind ik maar een te dure Passat. Het oude model A6 is echt extreem lomp door de bocht, de nieuwe A6 is dan wel een fijne auto. Maar als ik moest kiezen nam ik een Skoda Superb, die dingen zijn even duur als een Golf Variant. rijden als een Passat en is nog ruimer dan dat. ^O^
pi_134963878

Die bakken hebben ook wel stijl. Wel fucking lelijke velgen op die foto.
pi_134963912
Zou kopen.

pi_134964056
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef Babananana het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Zo'n Audi A4 vind ik maar een te dure Passat. Het oude model A6 is echt extreem lomp door de bocht, de nieuwe A6 is dan wel een fijne auto. Maar als ik moest kiezen nam ik een Skoda Superb, die dingen zijn even duur als een Golf Variant. rijden als een Passat en is nog ruimer dan dat. ^O^
Ik vind zo'n Superb anders nog best aan de prijs, al lijkt die met de facelift wat gunstiger geprijsd te zijn?
In 2011 heb ik de 508, Passat en Superb allemaal naast elkaar gelegd, maar toen kwam ik volgens mij op 38k voor een 2.0TDI zonder dat daar gekke dingen bij zaten. In de lease waren was die toen ook veel duurder.
Een 508 en een Passat waren in vergelijkbare uitrusting even duur. De Passat miste dan alleen nog panoramadak en navi welke standaard zijn op een 508. De Superb had nog iets minder, en was ongeveer 150 euro per maand duurder. Zal wel door de afschrijving komen, maar toch.
pi_134965127
Audi. O+ Maar dan wel zwart graag. Witte auto's. :{w
pi_134965194
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:44 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ik vind zo'n Superb anders nog best aan de prijs, al lijkt die met de facelift wat gunstiger geprijsd te zijn?
In 2011 heb ik de 508, Passat en Superb allemaal naast elkaar gelegd, maar toen kwam ik volgens mij op 38k voor een 2.0TDI zonder dat daar gekke dingen bij zaten. In de lease waren was die toen ook veel duurder.
Een 508 en een Passat waren in vergelijkbare uitrusting even duur. De Passat miste dan alleen nog panoramadak en navi welke standaard zijn op een 508. De Superb had nog iets minder, en was ongeveer 150 euro per maand duurder. Zal wel door de afschrijving komen, maar toch.
Heb net even zitten kijken naar de nieuwprijzen, en ik heb wat overdreven idd.

Golf Variant 2.0TDI 110kW Highline + metallic lak = ¤34.411
Passat Variant 2.0TDI 103kW Highline + metallic lak = ¤44.038 :o
Superb Combi 2.0TDI 103kW Ambition + metallic lak = ¤39.814

Zit er dus mooi tussenin. :)
pi_134966506
Whaaaaaaaat die Passat, gaat toch nergens meer over man }:|

M'n pa wil hierna graag een Passat. Saai, maar wel lekker degelijk en het rijd gewoon super, kan die hem lekker goedkoop overnemen als die met pensioen gaat. Geen idee wat een Skoda tegenwoordig in de lease doet, anders hem maar eens een Skoda dealer in sleuren. Of gewoon een Mazda 6 ^O^ ^O^
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:34:51 #180
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134966588
De nieuwe Aston Mondeo ziet er ook goed uit :)

pi_134966667
Audi _O_

A4 is een mooie bak, rijdt ook prima. Interieur is ook mooi afgewerkt, al is de nieuwe A3 toch weer net iets beter afgewerkt. Iets mooiere (zachtere) materialen.

A3 Sportback 2.0TDI Proline met wat opties was goedkoper in de lease dan een Skoda Octavia Combi van ¤4.500 minder. En net zo duur in de lease als een Golf Variant Highline zonder opties. Dus het werd de Audi. En dat vind ik helemaal niet erg ;) Audi doet het blijkbaar goed in de lease.

Bij Audi moet je trouwens gewoon sportstoelen nemen, vind de normale stoelen niet lekker zitten. En kies dan ook gelijk het driespaaks stuur ipv een lomp vierspaaks stuur.

[ Bericht 6% gewijzigd door Pizzabodem op 01-01-2014 22:42:41 ]
.
pi_134967364
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef Sarasi het volgende:
Audi. O+ Maar dan wel zwart graag. Witte auto's. :{w
Zo'n witte A4 of 3-serie vind ik anders mooier dan een zwarte.
pi_134967392
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef bokkepoot het volgende:
De nieuwe Aston Mondeo ziet er ook goed uit :)

[ afbeelding ]
Wanneer komt die eigenlijk?

quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:36 schreef Pizzabodem het volgende:
Bij Audi moet je trouwens gewoon sportstoelen nemen, vind de normale stoelen niet lekker zitten. En kies dan ook gelijk het driespaaks stuur ipv een lomp vierspaaks stuur.
Proline S nemen als het budget het toelaat. Dikkkkkkk *;
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:01:43 #184
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134968063
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:50 schreef S-RS het volgende:
Wanneer komt die eigenlijk?
Eind 2014 word het waarschijnlijk ;)
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:07:01 #185
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134968364
Of die V60PIH leasen. Die vind ik ook éééérg lekker. Redelijk ingetogen, maar toch 280pk en 0-100 in 6 seconden O+
pi_134968693
Pfuuuu, staat nu een lekkere 318is(geniaal blok) te koop. Kriebel kriebel, jeuk jeuk. Als ik nou even zeker wist dat ik een afstudeerplek heb a 400 euro in de maand...

quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:01 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Eind 2014 word het waarschijnlijk ;)
Mmmmn interessant, wel een dik ding! Hij wou het huidige model in 2007 al kopen.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:07 schreef QuiCk01 het volgende:
Of die V60PIH leasen. Die vind ik ook éééérg lekker. Redelijk ingetogen, maar toch 280pk en 0-100 in 6 seconden O+
Ik heb zin in de dag dat die dingen in de 25% catagorie vallen. En ze lappen ook geen WB of wel? Geen particulier die die shit wil hebben als je er WB voor moet gaan betalen.

Ik zeg, over 5 jaar zien we transporten voor V60's naar Polen verdwijnen!
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:28:57 #187
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134969553
Die loodzware hybride's zijn nu leuk, maar inderdaad over 5 jaar wil niemand die zware hokken nog hebben.. Leuk joh, een auto afdanken na 5 jaar das goed voor het milieu :') :')
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:31:34 #188
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134969790
quote:
0s.gif
Ik heb zin in de dag dat die dingen in de 25% catagorie vallen. En ze lappen ook geen WB of wel? Geen particulier die die shit wil hebben als je er WB voor moet gaan betalen.

Ik zeg, over 5 jaar zien we transporten voor V60's naar Polen verdwijnen!
Tja ik heb me maar overgegeven aan het spelletje dat de overheid speelt. Bijna geen enkele leaserijder geeft ene flikker om het milieu.
Maar wat dacht je van die Outlander dan? Zijn er 11.000(!) van verkocht waarvan er nog een paar duizend moeten worden geleverd. Die haalt ook de 1 op 12 niet heb ik gehoord, maar wel 0%...

Mensen kiezen gewoon met hun portemonnee en tja dan is die V60 met D6 AWD toch wel erg lekker :7
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:31:45 #189
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134969810
quote:
2s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zo'n witte A4 of 3-serie vind ik anders mooier dan een zwarte.
Doet me denken aan de strijd tussen de iPhone kleuren :')
Ik vind op sommige auto's wit ook mooi, maar over het algemeen gat zwart toch voor. Op een A4 S-line lijkt me wit ook wel strak.
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:35:46 #190
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134970069
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:31 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Tja ik heb me maar overgegeven aan het spelletje dat de overheid speelt. Bijna geen enkele leaserijder geeft ene flikker om het milieu.
Maar wat dacht je van die Outlander dan? Zijn er 11.000(!) van verkocht waarvan er nog een paar duizend moeten worden geleverd. Die haalt ook de 1 op 12 niet heb ik gehoord, maar wel 0%...

Mensen kiezen gewoon met hun portemonnee en tja dan is die V60 met D6 AWD toch wel erg lekker :7
Het valt me op dat de milieubewuste auto's gereden worden door mensen die dat nou juist net niet willen. Gevolg: vol in de toeren jagen wat die wagens uiteindelijk nog onzuiniger maken dan wat dikkere non-eco bakken. Wat ze wilde bereiken is nu werkt nu zo'n beetje averechts :')
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:38:57 #191
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134970207
Maar de andere kant, mijn neef bespaart nu 400 euro per maand met zo'n Outlander . Geef hem eens ongelijk :P
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:40:49 #192
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134970296
Tjah, dat is dan weer de andere kant van het verhaal. Ik denk namelijk niet dat hij altijd netjes tussen de 2000-2500 toeren doorschakelt :P
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:42:43 #193
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134970365
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:38 schreef bokkepoot het volgende:
Maar de andere kant, mijn neef bespaart nu 400 euro per maand met zo'n Outlander . Geef hem eens ongelijk :P
Nee ik geef hem inderdaad volkomen gelijk. Maar het beleid van de overheid klopt natuurlijk voor geen meter.
pi_134970383
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:40 schreef Kiprollade het volgende:
Tjah, dat is dan weer de andere kant van het verhaal. Ik denk namelijk niet dat hij altijd netjes tussen de 2000-2500 toeren doorschakelt :P
Ik haalde gister een Prius plugin op, vertelt die kerel doodleuk dat het oplaadsnoer in 4 maanden en 13000 km nooit uit de kofferbak is geweest. Dan gaat er gewoon echt iets mis...
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:53:20 #195
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134970801
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:42 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Nee ik geef hem inderdaad volkomen gelijk. Maar het beleid van de overheid klopt natuurlijk voor geen meter.
Het idee is goed, beloon de zuinige rijders.. Alleen de uitvoer :X. Ik ben eigenlijk meer voorstander van het afschaffen van wegenbelasting en gewoon de accijns op benzine etc. de lucht in te knallen. Betalen naar gebruik, diesel een slagje duurder. Maar dan krijg je weer figuren die de grens over gaan om te tanken
  donderdag 2 januari 2014 @ 00:06:03 #196
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134971238
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:43 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Ik haalde gister een Prius plugin op, vertelt die kerel doodleuk dat het oplaadsnoer in 4 maanden en 13000 km nooit uit de kofferbak is geweest. Dan gaat er gewoon echt iets mis...
Had er een vrouw in gereden? Die hebben niet zo veel verstand van plug-ins :+
(deze slechte grap kon ik niet laten, sorry)
  donderdag 2 januari 2014 @ 00:10:10 #197
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134971354
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:53 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Het idee is goed, beloon de zuinige rijders.. Alleen de uitvoer :X. Ik ben eigenlijk meer voorstander van het afschaffen van wegenbelasting en gewoon de accijns op benzine etc. de lucht in te knallen. Betalen naar gebruik, diesel een slagje duurder. Maar dan krijg je weer figuren die de grens over gaan om te tanken
Mja zou kunnen, maar ik vind dat we ons eerst is moeten gaan afvragen of dat hele overdreven eco-gedoe wel moeten willen. We zitten nu gewoon in een vicieuze cirkel. Laten we lekker dat geld wat we missen door die bijtellingsregels steken in innovatie om het probleem echt te kunnen oplossen en iedereen lekker een vast percentage laten betalen. Mensen die dan meer uitstoten worden alsnog zwaarder belast door de BPM. Dan heb je onderaan de streep geld en kennis ipv geen geld en geen kennis zoals we nu hebben.
pi_134972473
En toen zegde mijn vriendin af voor de UBafspraak morgen negen uur. Gelukkig heb ik morgen nog een koffieafspraak om elf uur met aansluitend een UBafspraak, want ik ken mezelf en anders zit ik om vier uur 's middags nog niet te studeren. }:|

Maar nog even drie daagjes flink knallen, zondag naar de Efteling en volgende week de beschikbaarheid weer voorzichtig open. :)
pi_134972733
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:38 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn pa was voor zijn Outlander elke maand 700 euro netto kwijt, bijtelling + eigenbijdrage voor het overschrijden van het budget. Dusja, als werknemer ben je gek als je dergelijke aanbiedingen laat lopen. Maar dat maakt het systeem inderdaad niet minder achterlijk...
pi_134972836
quote:

[..]

Sowieso. Maar dan neem ik ook gelijk 10 jerrycans mee.
pi_134973504
quote:

[..]

Totaal oneens ;) De veel gebruiker betaald al extra. Meer rijden = meer tanken = meer accijns. Onzinnigere auto = een hoger verbruik = meer accijns lappen. Laat ze maar eens stoppen met die auto's uit te melken, en kap alsjeblieft met onnodig geld weg gooien naar Syrië e.d.
pi_134974810
Gisteren op dit tijdstip m'n nest in, vandaag op dit tijdstip de bus in. Weet niet wat ik liever doe eigenlijk :O
pi_134974854
Ach, zeur niet. :P

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2014 06:59:06 ]
pi_134974865
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 06:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ach, zeur niet. :P
Doe ik ook niet, ik vind het allebei even leuk natuurlijk *O*
pi_134974975
Ik voel me een partij brak zeg. Ik knal de beschikbaarheid voor morgen maar dicht. :')

Want studie.
pi_134975566
Een nieuwe C4 Grand Picasso zojuist in Nieuwegein afgeleverd. Viel me reuze mee, die 1.6HDI met 115pk die er in lag. Alleen dat apparaat heeft echt de wegligging en stuurgedrag van een dweil zeg. Net of je in zo'n speelhal aan een stuur zit te draaien.

Maar goed, je koopt zo'n auto natuurlijk niet omdat ie zo sportief is. En comfortabel is ie wel.

Volgende rit naar de grote in Breda, zie alleen net dat er geen rede transport in de ritinfo vermeld staat, dus straks even een belletje richting EW doen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:44:59 #207
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134975788
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef S-RS het volgende:
Totaal oneens ;) De veel gebruiker betaald al extra. Meer rijden = meer tanken = meer accijns. Onzinnigere auto = een hoger verbruik = meer accijns lappen. Laat ze maar eens stoppen met die auto's uit te melken, en kap alsjeblieft met onnodig geld weg gooien naar Syrië e.d.
Nee want de enige reden dat veel mensen zo'n kleine auto rijden of zo'n milieu geval is omdat het bespaart. De wegenbelasting/bijtelling etc. is vaak laag of zelfs nul.

Ik ken genoeg mensen die een klein gebakje hebben voor het woon-werk verkeer en een station of zoiets voor het hele gezin.. Dat is complete onzin omdat het maken van zo'n kleine auto meer vraagt van het milieu dan dat die grote er ooit uit blaast uit de uitlaat.

Ik rij privé nu ook ongeveer 20.000 km per jaar en ik ga hetzelfde geintje flikken. Mijn oude gebakje met 157 euro aan wegenbelasting slinger ik eruit en ik ga een klein schijtautootje halen en iets van een leuke oude oldtimer ofzo''
Ala zoiets

:9~

Ik vind dat je moet betalen naar gebruik, stel je gebruikt je auto bijna nooit? geen kosten behalve verzekering ;). Jammer dat dit in de grensstreken helaas niet haalbaar is.
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:47:21 #208
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134975830
Kinders, hoelaat spreken we morgen af? Ik moet trouwens nogwel even geld bietsen, kon het weer niet laten om een paar schoenen te kopen :P
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:50:52 #209
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134975877
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:47 schreef Fiorano het volgende:
Kinders, hoelaat spreken we morgen af? Ik moet trouwens nogwel even geld bietsen, kon het weer niet laten om een paar schoenen te kopen :P
Ik denk ongeveer vanaf kwart over 7/half 8..

Maar eerst maar eens kijken hoelaat we terecht kunnen
pi_134975910
Zo maar eens mijn bed uit, de BMW 320ed ophalen :7
pi_134976020
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:44 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Nee want de enige reden dat veel mensen zo'n kleine auto rijden of zo'n milieu geval is omdat het bespaart. De wegenbelasting/bijtelling etc. is vaak laag of zelfs nul.

Ik ken genoeg mensen die een klein gebakje hebben voor het woon-werk verkeer en een station of zoiets voor het hele gezin.. Dat is complete onzin omdat het maken van zo'n kleine auto meer vraagt van het milieu dan dat die grote er ooit uit blaast uit de uitlaat.

Ik rij privé nu ook ongeveer 20.000 km per jaar en ik ga hetzelfde geintje flikken. Mijn oude gebakje met 157 euro aan wegenbelasting slinger ik eruit en ik ga een klein schijtautootje halen en iets van een leuke oude oldtimer ofzo''
Ala zoiets
[ afbeelding ]
:9~

Ik vind dat je moet betalen naar gebruik, stel je gebruikt je auto bijna nooit? geen kosten behalve verzekering ;). Jammer dat dit in de grensstreken helaas niet haalbaar is.
Sowieso zijn die eco-dingen alleen voor de kosten ja. Zo'n V60 D6, erg goedkoop natuurlijk, maar je kan mij niet wijs maken dat als je een auto met 280pk hebt, je altijd netjes oplaadt en elektrisch rijdt.

Mijn pa heeft een Jetta Hybrid. 14%, maar gecombineerd 170pk. Er zit een eco-knop in, maar die wordt bijna nooit gebruikt. De 170pk echter wél, de automaat staat - zeker als ik rij - vaker in S dan in D.
Denk niet dat dat de bedoeling van een ecoauto is :')
pi_134976195
Mijn ouders hebben een Punto Evo, die viel destijds op 1 gr/km CO2 na in de categorie dat je geen wegenbelasting hoeft te betalen. Alleen was dat ding tergend sloom, dus laten chippen :') Maar goed, per dit jaar moet er wel wegenbelasting worden betaald.
pi_134976776
Daarnet gebeld voor een sollicitatiegesprek morgen voor een 'echte' baan, belt 2 minuten later EW met werk voor morgen. Lullig om nee te zeggen terwijl ik beschikbaar sta, maar kan even niet anders..
pi_134976850
Net het karten gereserveerd, het ia een half uurtje later geworden, maar dat maakt niet uit lijkt me!

Tussen half 8 en kwart voor 8 maar bij de kartbaan afspreken?

quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet gebeld voor een sollicitatiegesprek morgen voor een 'echte' baan, belt 2 minuten later EW met werk voor morgen. Lullig om nee te zeggen terwijl ik beschikbaar sta, maar kan even niet anders..
Wel een lease auto bedingen he, succes!!
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:56:54 #215
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134976994
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso zijn die eco-dingen alleen voor de kosten ja. Zo'n V60 D6, erg goedkoop natuurlijk, maar je kan mij niet wijs maken dat als je een auto met 280pk hebt, je altijd netjes oplaadt en elektrisch rijdt.
Jawel want die kosten kun je ook op de zaak declareren ;) Gewoon een laadpaal op kosten van de zaak neerpleuren en gang...

quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:49 schreef S-RS het volgende:
Net het karten gereserveerd, het ia een half uurtje later geworden, maar dat maakt niet uit lijkt me!

[..]

^O^ Hoeveel heats heb je gereserveerd?
pi_134977123
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:56 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Jawel want die kosten kun je ook op de zaak declareren ;) Gewoon een laadpaal op kosten van de zaak neerpleuren en gang...

[..]

^O^ Hoeveel heats heb je gereserveerd?
Twee, niet bij nagedacht eigenlijk. De vorige keer ook twee gedaan :)
pi_134977177
Topper SRS! :D

Ik ben eindelijk onderweg naar de UB. :')
pi_134977287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:06 schreef Sarasi het volgende:
Topper SRS! :D

Ik ben eindelijk onderweg naar de UB. :')
Opstartproblemen, zo herkenbaar :')
  donderdag 2 januari 2014 @ 11:14:06 #219
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134977348
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:03 schreef S-RS het volgende:

[..]

Twee, niet bij nagedacht eigenlijk. De vorige keer ook twee gedaan :)
Toppert :)., Prima tijd, nee morgen misschien wel vrij van stage dus het boeit mij niet zo hoe en wat.
pi_134977379
Morgen eerst nog werken. Groningen - Ravenstein in een nieuwe Transporter en Gorichem - Groningen in een 5008.. Wel weer op tijd terug in Groningen. S-RS nog geen werk?
pi_134977452
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:15 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen eerst nog werken. Groningen - Ravenstein in een nieuwe Transporter en Gorichem - Groningen in een 5008.. Wel weer op tijd terug in Groningen. S-RS nog geen werk?
Nops nog geen werk, maar de dag is nog lang ;)

@Sarai,
Antwoord zo, zit nu op mn telefoon, niet ideaal typen ;)
pi_134977670
Laatste 50m naar je bus sprinten om 'm te halen _O_
pi_134977812
Trouwens om op de massa terug te komen;

1.78m en 49,7kg mét kleding, zonder schoenen. Ik denk dat ik maar wat krachttraining ga doen en shit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2014 11:34:49 ]
pi_134977880
Ja of je gaat normaal eten :')
pi_134977894
Ga naar een dokter man.

Krachttraining als je 0,0 reserves hebt is één van de domste dingen die je kunt doen trouwens.
  donderdag 2 januari 2014 @ 11:39:08 #226
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134977930
quote:
9s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:34 schreef Amoeba het volgende:

1.78m en 49,7kg mét kleding, zonder schoenen. Ik denk dat ik maar wat krachttraining ga doen en shit.
Ben je 1 of andere emo ofzo? Of heb je serieus een ziekte oid? Dan heb ik niets gezegd.
pi_134977943
quote:

[..]

Klinkt prima, kan ik gewoon thuis avondeten denk ik :P

En ik ga mijn best doen. Lekker beginnen met een afgeragde Aygo automaat zonder airco uit de poule ofzo :9~
  donderdag 2 januari 2014 @ 11:40:09 #228
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134977947
quote:

Gloeiende gloeiende, dat is echt niet goed... :X Ik ben serieus al een mager stokbroodje met 73 kg op 1.90
pi_134977954
quote:

Je mag wel 12kg van mij krijgen :9
pi_134977955
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

En ik ga mijn best doen. Lekker beginnen met een afgeragde Aygo automaat zonder airco uit de poule ofzo :9~
Wat voor baan ga je op solliciteren?
pi_134977989
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:40 schreef Viezze het volgende:

[..]

Wat voor baan ga je op solliciteren?
Ik had niet zelf gesolliciteerd, ze hadden mijn cv gezien op intermediair :P

Maar het is bij een financieel detacheringsbureau. Eerst een jaar interne trainingen volgen en op de eigen financiële afdeling werken, daarna gedetacheerd worden naar klanten.
pi_134978021
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Haha, als het maar rolt :9
Wat voor baan is het idd?
pi_134978137
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:42 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, als het maar rolt :9
Wat voor baan is het idd?
Dan liever een eigen autootje en beginnen aan een leasebak als je een fatsoenlijke kan krijgen :P

En zie boven.
pi_134978143
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik had niet zelf gesolliciteerd, ze hadden mijn cv gezien op intermediair :P

Maar het is bij een financieel detacheringsbureau. Eerst een jaar interne trainingen volgen en op de eigen financiële afdeling werken, daarna gedetacheerd worden naar klanten.
Klinkt goed, ook nog wel uitzicht op een leaseauto :9
  donderdag 2 januari 2014 @ 11:50:31 #235
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134978263
quote:

Krachttraining met zo'n lengte en gewicht? :')
Waar moeten die spieren vandaan komen dan?
pi_134978557
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:50 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Krachttraining met zo'n lengte en gewicht? :')
Waar moeten die spieren vandaan komen dan?
Rustig aan beginnen. Ik heb een (extreem) snelle stofwisseling. Daardoor zet ik weinig energie om in lichaamsvet. Ik zit al mijn hele leven op een tamelijk verwaarloosbare massa, denk niet dat ik nooit een diëtiste gezien heb.
pi_134978607
Voordeel is weer dat ik me helemaal dicht kan eten zonder 1 gram aan te komen. Maar de keerzijde van de munt is dat ik gewoon een blanke Ethiopiër ben.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:07:01 #238
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134978742
Ik heb ook ondergewicht hoor, maar ik ben liever lui dan moe. Alles eten en niks aankomen is toch wel relaxed (al mogen er wel een paar kilo's bij) :P
pi_134978844
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:07 schreef Kiprollade het volgende:
Ik heb ook ondergewicht hoor, maar ik ben liever lui dan moe. Alles eten en niks aankomen is toch wel relaxed (al mogen er wel een paar kilo's bij) :P
Ik ben ook tamelijk zwakjes. Beetje power in m'n armen zou wel handig zijn.
pi_134978950
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:01 schreef Amoeba het volgende:
Voordeel is weer dat ik me helemaal dicht kan eten zonder 1 gram aan te komen. Maar de keerzijde van de munt is dat ik gewoon een blanke Ethiopiër ben.
Geloof het of niet maar om aan te komen zul je gezond moeten gaan eten.

En krachttraining gaan doen zonder vet op de botten is dom, niet doen. Breekt alleen maar weefsel af.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:22:29 #241
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134979143
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:15 schreef BlackLining het volgende:
Geloof het of niet maar om aan te komen zul je gezond moeten gaan eten.
Dit, gewoon dagelijks je boterhammen naar binnen werken en gewoon thuis je eten netjes naar binnen werken..

Veel vette hap enzo naar binnen werken heeft het tegenovergestelde effect.
pi_134979203
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze maand precies hetzelfde. Per vandaag aan(redelijk hals over kop) de slag bij de bank, maar stond nog voor 2 dagen beschikbaar. Vond het ook lullig voor Easyway.
pi_134979217
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:10 schreef Viezze het volgende:

[..]

Opstartproblemen, zo herkenbaar :')
Ik ben er! Het boek ligt op tafel! :D

@Amoeba: Je moet gewoon gezond(er) en meer gaan eten. Niet beginnen aan meer verbranden, want je hebt niets om te verbranden.
pi_134979249
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:22 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Dit, gewoon dagelijks je boterhammen naar binnen werken en gewoon thuis je eten netjes naar binnen werken..

Veel vette hap enzo naar binnen werken heeft het tegenovergestelde effect.
Om aan te komen? Nee, dat is onzin. Gezond is het niet, maar als je gewoon meer eet dan je dagelijkse behoefte kom je gewoon aan. Of dat nu sla of een kroket is, dat maakt niets uit.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:46:27 #245
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134979763
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:26 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Om aan te komen? Nee, dat is onzin. Gezond is het niet, maar als je gewoon meer eet dan je dagelijkse behoefte kom je gewoon aan. Of dat nu sla of een kroket is, dat maakt niets uit.
Jawel hoor, gezond eten is om aan te komen en af te vallen. Alleen bij aankomen moet je méér gezond eten. Een kroket zit (bijna) niks aan nuttige voedingsstoffen in, alleen vette bagger, waardoor het ongezond is.
Ik eet veel ongezonde troep, en kom geen grammetje aan. Ook heb ik geen conditie. Helaas is dit vrijwel een gewoonte voor me geworden, maar dit wil ik ooit eens gaan veranderen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:51:06 #246
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134979875
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:26 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Ik heb een periode zwaar staan bulken, en dat betekende dus gewoon na het avondeten nog gewoon vrolijk een pizza of vette hap naar binnen schuiven en ik kwam geen reet aan..

Een wat gezonder eetpatroon gedaan, en ik ben in een 4 maanden van 65 kilo naar 73 kilogram gegaan....
pi_134979972
Je lijf heeft bouwstenen nodig om voldoende te fictioneren en weefsels op te bouwen. Alleen vet binnenkrijgen klinkt misschien leuk, maar is ontzettend inefficiënt als je er al je energie mee wilt leveren. Als je voldoende binnenkrijgt van een variatie aan voedingsstoffen, kun je in onderhoud voorzien en een reserve opbouwen. Dan kun je als je wat bent aangekomen eventueel nog wat krachttraining doen om vet om spiermassa te kweken.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:57:40 #248
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134980042
quote:

Lekker bezig!

Het is half uurtje rijden dus ik ben er half 8. Alvast de baan verkennen :')
Zijn er trouwens al mensen hier die daar al gereden hebben? Ik vind hoogteverschillen altijd wel leuk, maar dat is hier niet toch?
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:58:50 #249
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134980067
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:57 schreef QuiCk01 het volgende:
Zijn er trouwens al mensen hier die daar al gereden hebben? Ik vind hoogteverschillen altijd wel leuk, maar dat is hier niet toch?
Vlakke baan gewoon, ik heb er 2 jaar geleden nog een paar rondjes gedaan
pi_134980078
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:51 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik heb een periode zwaar staan bulken, en dat betekende dus gewoon na het avondeten nog gewoon vrolijk een pizza of vette hap naar binnen schuiven en ik kwam geen reet aan..

Een wat gezonder eetpatroon gedaan, en ik ben in een 4 maanden van 65 kilo naar 73 kilogram gegaan....
Wat versta je onder een gezonder eetpatroon? Ik zit nu rond de 65 maar kom nog niet veel verder.

quote:

[..]

Lekker bezig!

Waar gaan jullie uiteindelijk karten, Maarssen toch? Dat is een toffe kartbaan :Y
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:01:05 #251
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134980135
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:58 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Vlakke baan gewoon, ik heb er 2 jaar geleden nog een paar rondjes gedaan
Jammer maar helaas!

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:59 schreef Viezze het volgende:

[..]

Wat versta je onder een gezonder eetpatroon? Ik zit nu rond de 65 maar kom nog niet veel verder.

[..]

Waar gaan jullie uiteindelijk karten, Maarssen toch? Dat is een toffe kartbaan :Y
Oké nou ben benieuwd dan. Waarom kom jij niet eigenlijk?
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:01:44 #252
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134980150
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:59 schreef Viezze het volgende:
Gewoon vaste tijden eten... Niet willekeurig van alles naar binnen proppen.
pi_134980197
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:01 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Oké nou ben benieuwd dan. Waarom kom jij niet eigenlijk?
Kan het geld eigenlijk niet missen. Nou is oudjaarsnacht me financieel meegevallen dus ik zou alsnog kunnen komen. Maar ik ben de betreffende nacht twee keer op mijn bek gegaan met fietsen. Kan amper lopen en mijn handen aan gort dus karten zit er niet in :')
pi_134980618
quote:

[..]

Lekker bezig!

Haha ik, hoop ook zo rond die tijd ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:03 schreef Viezze het volgende:

[..]

Maar ik ben de betreffende nacht twee keer op mijn bek gegaan met fietsen. Kan amper lopen en mijn handen aan gort dus karten zit er niet in :')
_O- _O- _O-

Sorry man ;)
pi_134980753
Ik kan er zelf ook alleen maar om lachen :')
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:32:12 #256
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134981037
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:03 schreef Viezze het volgende:

[..]

Kan het geld eigenlijk niet missen. Nou is oudjaarsnacht me financieel meegevallen dus ik zou alsnog kunnen komen. Maar ik ben de betreffende nacht twee keer op mijn bek gegaan met fietsen. Kan amper lopen en mijn handen aan gort dus karten zit er niet in :')
Ai dat is wel lang geleden dat ik zover heen was... Achja, weet je iniedertgeval zeker dat je een top avond/nacht hebt gehad.
pi_134981250
Ach, ik werd wakker met m'n kleren aan. Ieder zo z'n dingetjes :+
pi_134981308
@Sarasi, @Gehakt, @Ruben
Er komt een PM aan ;)
pi_134981348
Een mooie nacht was het zeker, alleen het had ook wel iets minder gemogen :+

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:37 schreef S-RS het volgende:
Ach, ik werd wakker met m'n kleren aan. Ieder zo z'n dingetjes :+
Ook leuk :+
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:42:24 #260
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134981410
Haha lekker bezig hoor, ik heb me deze keer aardig ingehouden. Was van vorig weekend (21/22) een paar stukjes nog kwijt. Ook een paar euro trouwens...
pi_134981545
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:42 schreef Fiorano het volgende:
Ook een paar euro trouwens...
Stukjes kwijt vind ik niet zo erg, maar dit vind ik altijd zo lelijk :7

Vond net nog 25 euro in m'n portemonnee van oudjaarsnacht. Altijd een meevaller, laat ik daar nou net van kunnen karten. De bankrekening kan nog net een weekje boodschappen aan...
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:50:32 #262
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134981621
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:47 schreef S-RS het volgende:

[..]

Stukjes kwijt vind ik niet zo erg, maar dit vind ik altijd zo lelijk :7

Vond net nog 25 euro in m'n portemonnee van oudjaarsnacht. Altijd een meevaller, laat ik daar nou net van kunnen karten. De bankrekening kan nog net een weekje boodschappen aan...
Gewoon komen joh :)
pi_134981645
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:50 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Gewoon komen joh :)
Ik kom sowieso chef! Karten gaat voor alles :D
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:12:09 #264
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134982443
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:51 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ik kom sowieso chef! Karten gaat voor alles :D
Ahja, haal je door de war met Viezze, ben nog niet helemaal scherp in 2014...

Morgenavond daarintegen ~O> . Kartfabrique toch?

Edit: blijkbaar toch genoeg gedronken met Oud & Nieuws, krijg spontaan een bloedneus...

[ Bericht 1% gewijzigd door Fiorano op 02-01-2014 14:17:56 ]
pi_134982960
Stukjes kwijt vind ik persoonlijk wel erg, in zo'n geval vind ik die stukjes meestal in de vorm van kots weer terug :+

Maar goed, de laatste keer dat dat gebeurde is alweer een aantal jaren geleden.

[ Bericht 14% gewijzigd door Irritatie100 op 02-01-2014 14:45:04 ]
pi_134983616
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Stukjes kwijt vind ik persoonlijk wel erg, in zo'n geval vind ik die stukjes meestal in de vorm van kots weer terug :+

Maar goed, de laatste keer dat dat gebeurde is alweer een aantal jaren geleden. }:|
Dat heb ik serieus nog nooit gehad.
pi_134983649
1e rit morgen is gewijzigd. Ipv 8:30u beginnen in Groningen nu 8:00u in Assen zijn. Vroeg! Is Assen - Breda geworden in een Jetta.

DM's zal ik zo even op reageren
pi_134983756
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:43 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dat heb ik serieus nog nooit gehad.
Paar keer, maar alleen in mijn jongere jaren :P en ik kan me het gekots zelf ook niet herinneren.

Toepasselijke emoticon heb ik er trouwens bijgezet :') ,volgens mij een beetje verkeerd gegaan. Stomme telefoon.
pi_134983834
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Paar keer, maar alleen in mijn jongere jaren :P en ik kan me het gekots zelf ook niet herinneren.

Toepasselijke emoticon heb ik er trouwens bijgezet :') ,volgens mij een beetje verkeerd gegaan. Stomme telefoon.
was en ben daar altijd te netjes voor. + laatste tijd ben ik heel vaak de bob.
1 andere waar we vaak mee op stap gaan, en die ook een rijbewijs + auto heeft, maar die drinkt ook gewoon rustig 4-5 biertjes als die moet bobben.. Daar stap ik dan dus mooi niet bij in.
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:52:42 #270
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134983976
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef Marco001 het volgende:
1 andere waar we vaak mee op stap gaan, en die ook een rijbewijs + auto heeft, maar die drinkt ook gewoon rustig 4-5 biertjes als die moet bobben.. Daar stap ik dan dus mooi niet bij in.
Dat is echt schofterig gewoon. Dan zou ik ook mooi niet instappen :{w
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:53:35 #271
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134984018
Als ik rij drink ik niets. Afspraak gemaakt toen ik ongeveer tegelijk m'n rijbewijs haalde met een paar andere gasten, inmiddels zijn er maar twee van over die zich er ook echt aanhouden...

Dat ik niet alles herinner gebeurd met een keer of 2/3 per jaar, kotsend m'n bed in is wel heel lang geleden. Had ik wel gelijk de hele hal te pakken bij ons, was m'n ma niet zo blij 's morgens -O-
pi_134984034
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef Marco001 het volgende:

[..]

was en ben daar altijd te netjes voor. + laatste tijd ben ik heel vaak de bob.
Ik ben pas de laatste jaren netjes geworden, op mijn 17e-18e nog niet zo :P

Ook al omdat ik een ouwe lul word en er steeds minder goed tegen kan heb ik het idee. Toen ik 17 was dronk ik allerlei shit door elkaar en stond ik de volgende dag fris en fruitig op, om uiterlijk 10.00. Hoe laat het ook geworden was.

Nu drink ik alleen bier en word ik voor 12.00 niet wakker. Als ik wakker word heb ik ook altijd een droge bek en voel ik me brak.
pi_134984088
Oh, en als ik nog moet rijden drink ik ook geen druppel. Ook al ben ik sinds mei geen beginnend bestuurder meer.
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:59:34 #274
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_134984228
Als ik onder de 20 km moet rijden of alleen in de auto en fit ben pak ik er soms nog 1tje..

Maar echt bobben is gewoon de hele avond cola...
pi_134984366
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:59 schreef bokkepoot het volgende:
Als ik onder de 20 km moet rijden of alleen in de auto en fit ben pak ik er soms nog 1tje..

Maar echt bobben is gewoon de hele avond cola...
Als ik alleen ben inderdaad soms eentje, maar alleen als ik daarna nog een paar uur niet rij.

Bijvoorbeeld voetbal kijken bij iemand thuis, dan drink ik tijdens de voorbeschouwing een biertje en daarna alleen cola. In de 75e minuut een biertje pakken en verder cola doe ik dan weer niet.
pi_134984622
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:52 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Dat is echt schofterig gewoon. Dan zou ik ook mooi niet instappen :{w
Precies. :)
Heb wel een beetje de regel dat als ik bob, anderen mijn drinken betalen.Aangezien stappen bij ons al snel 40-50 euro p.p. kost... :)
pi_134984655
Ik drink helemaal niks als ik nog moet rijden. Een bier heb je toch geen zak aan, kan je net zo goed de hele avond niks drinken.

Ben nog wel beginnend bestuurder (tot november) maar wil dit daarna ook gewoon vasthouden.
pi_134984818
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:10 schreef Viezze het volgende:
Ik drink helemaal niks als ik nog moet rijden. Een bier heb je toch geen zak aan, kan je net zo goed de hele avond niks drinken.

Ben nog wel beginnend bestuurder (tot november) maar wil dit daarna ook gewoon vasthouden.
Ach, ik drink sowieso geen bier. (vind mijn maag niet zo leuk, net als teveel whiskey. 1 glas kan nog wel, 2 of meer is een no-go)
Doe mij maar wodka met wat erdoor. Of bacardi oakheart met cola :)
pi_134984946
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:10 schreef Viezze het volgende:

Mwoah, de tijd van drinken om dronken te worden heb ik wel gehad. Een biertje is ook gewoon lekker, dus in die zin heb ik wel iets aan 1 bier :P
pi_134985008
Och die tijd is hier ook wel geweest hoor :+ Maar alsnog vind ik 1 biertje dan onzin. Waarom zou je het risico nemen.
pi_134985104
Dat is waar, daarom alleen als eerste drankje als je daarna toch nog een paar uur niet hoeft te rijden.

En ook dan doe ik het bijna niet trouwens, heel af en toe wel eens.
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:31:01 #282
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134985523
Kom er net achter dat ik geluk heb met de datum waarop ik mijn rijbewijs heb gehaald. In maart 2012 heb ik als 1 van de eersten mijn rijbewijs op 17-jarige leeftijd gehaald. Nu zie ik net dat wanneer je als 17-jarige je rijbewijs na 6 juni 2012 haalt, je 7 jaar beginnend bestuurder bent i.p.v. 5 jaar. Heb ik geluk mee dus, ik dacht altijd dat ik 7 jaar had, maar dat is dus 5 *O*
Overigens drink ik nooit wanneer ik weet dat ik ga rijden, ook al is het maar een half glaasje o.i.d. Ben ook van plan zo lang mogelijk boeteloos te blijven, wat me al 18 jaar gelukt is :')
pi_134985667
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:31 schreef Kiprollade het volgende:
Kom er net achter dat ik geluk heb met de datum waarop ik mijn rijbewijs heb gehaald. In maart 2012 heb ik als 1 van de eersten mijn rijbewijs op 17-jarige leeftijd gehaald. Nu zie ik net dat wanneer je als 17-jarige je rijbewijs na 6 juni 2012 haalt, je 7 jaar beginnend bestuurder bent i.p.v. 5 jaar. Heb ik geluk mee dus, ik dacht altijd dat ik 7 jaar had, maar dat is dus 5 *O*
Overigens drink ik nooit wanneer ik weet dat ik ga rijden, ook al is het maar een half glaasje o.i.d. Ben ook van plan zo lang mogelijk boeteloos te blijven, wat me al 18 jaar gelukt is :')
Zag EW je tijd als 17-jarige eigenlijk al als in bezit van rijbewijs? Want je rijdt niet echt alleen natuurlijk.
pi_134986137
Heb ook wel eens gehoord dat je zeven jaar beginnend bestuurder bent als je je AM-rijbewijs hebt gehaald, klopt dat?

Niet dat het voor mij veel uit zou maken, AM gehaald op 22-11-07 en B op 25-11-09 :P
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:52:55 #285
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134986327
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:48 schreef Viezze het volgende:
Heb ook wel eens gehoord dat je zeven jaar beginnend bestuurder bent als je je AM-rijbewijs hebt gehaald, klopt dat?

Niet dat het voor mij veel uit zou maken, AM gehaald op 22-11-07 en B op 25-11-09 :P
Vroegáh toen je alleen nog wat vragen hoefde te beantwoorden voor AM ipv zo'n heel praktijkexamen. Ik voel me eindelijk ook oud. *O*
pi_134986381
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:52 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Vroegáh toen je alleen nog wat vragen hoefde te beantwoorden voor AM ipv zo'n heel praktijkexamen. Ik voel me eindelijk ook oud. *O*
Ik heb geen gevaarherkenning hoeven doen voor mijn theorie voor B. Weet je hoe oud ik me voel? :'(
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:56:12 #287
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_134986448
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb geen gevaarherkenning hoeven doen voor mijn theorie voor B. Weet je hoe oud ik me voel? :'(
Ik weet ook niet of ik dat nog heb hoeven doen. Sinds wanneer kwam dat? 2008?
pi_134986597
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hier net zo :)
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:20:35 #289
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134987392
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zag EW je tijd als 17-jarige eigenlijk al als in bezit van rijbewijs? Want je rijdt niet echt alleen natuurlijk.
Blijkbaar wel, is het ook volgens de wet. Je krijgt ook een echt rijbewijs zonder aantekeningen erop met dat ik met een 'coach' moest rijden. Lijkt me dus dat dat telt.
Ik heb overigens als 17-jarige erg veel gereden, bijna altijd als ik met m'n ouder(s) wegging. De eerste week had ik er sowieso iets meer dan 1.000km gereden.

Even een ander onderwerp:
Hoeveel keer hebben jullie gedaan over theorie & praktijk?
Bij mij is het allebei de eerste keer gelukt.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:23:00 #290
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134987466
Alles in 1x uiteraard.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:23:38 #291
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134987491
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:48 schreef Viezze het volgende:

"Tijdsduur beginnend bestuurder
Iedereen van 18 jaar of ouder die voor het eerst zijn rijbewijs haalt is 5 jaar beginnend bestuurder. Dit geldt ook voor 17-jarigen die voor 6 juni 2012 hun rijbewijs B hebben gehaald. Voor 16-jarigen en 17-jarigen is de termijn 7 jaar nadat zij hun eerste rijbewijs hebben gehaald."

Bron: http://www.rijksoverheid.(...)innersrijbewijs.html

Lijkt me dus dat AM er niets mee te maken heeft, wat me overigens ook sterk lijkt.

Editje: na wat Googlen lijk je wel gelijk te hebben. Vanaf 16/17 jaar bij het behalen van het AM-rijbewijs heb je namelijk 7 jaar. Beetje balen voor mij aangezien ik AM heb gehaald in april 2011

[ Bericht 7% gewijzigd door Kiprollade op 02-01-2014 16:30:26 ]
pi_134987525
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:23 schreef Fiorano het volgende:
Alles in 1x uiteraard.
pi_134987568
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:23 schreef Fiorano het volgende:
Alles in 1x uiteraard.
Alleen de taxitheorie niet, dat was 2x omdat ik te klantvriendelijk zou zijn. |:(
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:25:39 #294
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134987572
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe kon het dan misgaan bij de rijtest van EW? :o
pi_134987741
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:56 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of ik dat nog heb hoeven doen. Sinds wanneer kwam dat? 2008?
Ik heb mijn theorie geloof ik in eind 2007 gehaald (oktober 2007 werd ik 18, toen direct begonnen met lessen. Rijbewijs uiteindelijk in mei 2008 gehaald). Toen kreeg ik alleen 5 testvragen gevaarherkenning om te kijken hoe die gemaakt zouden worden. Dus ik denk vanaf januari 2008 oid ja.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:20 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, is het ook volgens de wet. Je krijgt ook een echt rijbewijs zonder aantekeningen erop met dat ik met een 'coach' moest rijden. Lijkt me dus dat dat telt.
Ik heb overigens als 17-jarige erg veel gereden, bijna altijd als ik met m'n ouder(s) wegging. De eerste week had ik er sowieso iets meer dan 1.000km gereden.

Even een ander onderwerp:
Hoeveel keer hebben jullie gedaan over theorie & praktijk?
Bij mij is het allebei de eerste keer gelukt.
Tja, is eigenlijk ook niet meer dan logisch natuurlijk.

Ik heb theorie in 1x gehaald en praktijk in 3x, dus ik hoop dat je morgen nog in durft te stappen :P

DM trouwens je telefoonnummer even, dat is wel makkelijk afspreken denk ik?
pi_134987798
Ook hier alles in 1x.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:32:57 #297
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134987874
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb mijn theorie geloof ik in eind 2007 gehaald (oktober 2007 werd ik 18, toen direct begonnen met lessen. Rijbewijs uiteindelijk in mei 2008 gehaald). Toen kreeg ik alleen 5 testvragen gevaarherkenning om te kijken hoe die gemaakt zouden worden. Dus ik denk vanaf januari 2008 oid ja.

[..]

Tja, is eigenlijk ook niet meer dan logisch natuurlijk.

Ik heb theorie in 1x gehaald en praktijk in 3x, dus ik hoop dat je morgen nog in durft te stappen :P

DM trouwens je telefoonnummer even, dat is wel makkelijk afspreken denk ik?
Aangezien ik bij iedereen, behalve dronkelappen, instap heb ik al genoeg traumatische ervaringen :')
DM is verstuurd
pi_134987937
Lief dagboek,

Het was vroeg vanochtend, maar (wat later zou blijken) het was het allemaal waard.
Om 06:00 uur ging de wekker, eigenwijs als ik ben snooze ik nog twee keer, waarna ik er na een kwartiertje toch maar uit moet rollen. Moeizaam stap ik onder de douche om de slaap van me af te spoelen. Na een ontbijt, en m'n lunchpakket gesmeerd te hebben, spring ik op de fiets om richting de bushalte te fietsen. In de bus check ik m'n telefoon, en inmiddels zijn we alweer in Heerenveen. Ik had 8 minuten over voordat de trein zou vertrekken, dus koop ik van m'n laatste kleingeld een kop koffie bij de AH to go voor ¤1,50 en krijg er zelfs nog een spaarsticker bij! (nog 3 te gaan voor een gratis kop koffie). Terwijl de koffie uit het automaat druppelt, hoor ik een omroepbericht. Het zal toch niet, denk ik nog. ''Dames en heren, i.v.m. een sein- en overwegstoring rijden er tussen Zwolle - Meppel minder treinen. Tevens moet u rekening houden met een langere reistijd van 15 - 30 minuten.'' Ja hoor, moet ik een keer in Zwolle beginnen, heb je dit. Al met al 10 minuten later dan gepland in Zwolle aangekomen. Een bus later ben ik op weg naar het ophaaladres, midden in een woonwijk ergens in Zwolle. Terwijl ik uitstap, en om me heen kijk, denk ik: wat een paupers. Echt overal lag gewoon resten van vuurwerk op straat, geen hond die zich kennelijk geroepen voelde om het op te ruimen. Aangekomen bij het huis waar ik moest zijn, zie ik de Megane al op de oprit staan die naar Nieuwegein gebracht moet worden. Ik bel aan, in de verwachting dat er een man open doet (gezien de ritgegevens). De deur gaat open, en daar staat een prachtige vrouw, en ik overdrijf niet, echt prachtig van begin 30! O+ :@

Ze zegt: Goedemorgen, jij komt zeker voor de auto? Een fractie van een seconde blijft het even stil, en betrap ik mezelf erop dat ik aangenaam verrast was. ''G-g-goedemorgen, ja dat klopt'' zeg ik. Kom maar even mee naar binnen, klinkt het vervolgens. Ik stem zwijgzaam toe, en loop mee naar binnen. Wil je koffie? Ik bedank vriendelijk en zeg dat ik 10:45 uur in Nieuwegein moet zijn. Na het schaderondje en de gebruikelijke dingen, loop ik weer terug naar binnen voor de naam (voor FB >:) ) en handtekening. Terwijl ze haar handtekening zegt vraagt ze nogmaals of ik echt geen koffie wil. Wederom bedank ik haar vriendelijk voor het aanbod, en zeg dat ik direct door moet. Na nog een kort gesprek over het hiken, haar een hand gegeven en nog een hele fijne dag gewenst. Ik stap de auto in, en start de motor. Terwijl ik hem in de R zet, zie ik haar bij het keukenraam staan. Ze wacht tot ik wegrijd, zwaait nog een keer en lacht me vriendelijk toe. Ik rijd op weg naar Nieuwegein, en de hele rit vervloek ik mezelf dat ik tot tweemaal toe een kop koffie met deze knappe, leuke, spontane vrouw heb afgewezen. 8)7 O+
pi_134987966
Theorie 3x, praktijk 4x. :')
pi_134988005
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Aangezien ik bij iedereen, behalve dronkelappen, instap heb ik al genoeg traumatische ervaringen :')
DM is verstuurd
Komt wel goed dan :P

Eerste keer had ik trouwens een ingreep, toen zei die examinator: je kan heel goed rijden, maar ja, ingreep en regels zijn regels, dus gezakt.
Tweede keer zei de examinator: je kan heel goed rijden, maar af en toe ga je een beetje langzaam, dus gezakt.
Derde keer zelfde examinator als de tweede keer, ik reed voor mijn gevoel véél slechter, toen zei ie: uitstekend gereden, niks op aan te merken, gefeliciteerd!

Dus het zal allemaal wel meevallen joh :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')