Jij komt. Dm je morgen wel, nu tukken!quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Als er een groepje vanuit Groningen reist ga ik wel mee, heb eigenlijk niet zoveel zin om in m'n eentje te reizen.
Relnichtquote:Op maandag 30 december 2013 23:45 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
[..]
Oh oh wat haal ik aan![]()
Maar idd, moet jij niet gewoon ook komen karten?
Ik wacht in spanning af, nu ook tukken, morgen Groningen - Assen en Rolde - Enter. Monsterritten in een Passat en een Priusquote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef S-RS het volgende:
[..]
Jij komt. Dm je morgen wel, nu tukken!
Ik ben er niet, 3 januariquote:Op maandag 30 december 2013 23:42 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zeg sukkel, moet jij niet mee karten? Of gaan we spontaan autistisch doen?
Ik moet sowieso uit Groningen vertrekken. Ik heb ook niet zo'n zin om alleen te reizen, dus dat lijkt me een goede match.quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Als er een groepje vanuit Groningen reist ga ik wel mee, heb eigenlijk niet zoveel zin om in m'n eentje te reizen.
Done!quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef discotex2 het volgende:
Kan iemand mij even een bericht sturen met het telefoonnummer voor hikers? Easyway heeft gebeld en ik moet terugbellen maar kan het nummer nergens vinden..
Je kan surfen naar dm.fok.nlquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:40 schreef Solidberg het volgende:
Hoe stuur je eigenlijk dm via mobiele versie van fok? En klembord werkt bij mij niet op deze website . Betreft een Samsung S4 icm Firefox Mobile
Bedanktquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je kan surfen naar dm.fok.nl
Dan hebben ze je zeker met mij verward, ik ben beschikbaar maar nog niet gebeldquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:52 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Bedankt
EW belde mij net nog voor donderdag, terwijl ik voor donderdag heb aangegeven niet beschikbaar te zijn :S Volgens hun sta ik wel op beschikbaar, hebben ze daar last van een Y2k14 bug ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |