Ben je 1 of andere emo ofzo? Of heb je serieus een ziekte oid? Dan heb ik niets gezegd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:34 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens om op de massa terug te komen;
1.78m en 49,7kg mét kleding, zonder schoenen. Ik denk dat ik maar wat krachttraining ga doen en shit.
Klinkt prima, kan ik gewoon thuis avondeten denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:49 schreef S-RS het volgende:
Net het karten gereserveerd, het ia een half uurtje later geworden, maar dat maakt niet uit lijkt me!
Tussen half 8 en kwart voor 8 maar bij de kartbaan afspreken?
[..]
Wel een lease auto bedingen he, succes!!
Gloeiende gloeiende, dat is echt niet goed...quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:34 schreef Amoeba het volgende:
1.78m en 49,7kg mét kleding, zonder schoenen. Ik denk dat ik maar wat krachttraining ga doen en shit.
Je mag wel 12kg van mij krijgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:34 schreef Amoeba het volgende:
Wat voor baan ga je op solliciteren?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klinkt prima, kan ik gewoon thuis avondeten denk ik
En ik ga mijn best doen. Lekker beginnen met een afgeragde Aygo automaat zonder airco uit de poule ofzo
Ik had niet zelf gesolliciteerd, ze hadden mijn cv gezien op intermediairquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:40 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wat voor baan ga je op solliciteren?
Haha, als het maar roltquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klinkt prima, kan ik gewoon thuis avondeten denk ik
En ik ga mijn best doen. Lekker beginnen met een afgeragde Aygo automaat zonder airco uit de poule ofzo
Dan liever een eigen autootje en beginnen aan een leasebak als je een fatsoenlijke kan krijgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:42 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, als het maar rolt
Wat voor baan is het idd?
Klinkt goed, ook nog wel uitzicht op een leaseautoquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had niet zelf gesolliciteerd, ze hadden mijn cv gezien op intermediair
Maar het is bij een financieel detacheringsbureau. Eerst een jaar interne trainingen volgen en op de eigen financiële afdeling werken, daarna gedetacheerd worden naar klanten.
Krachttraining met zo'n lengte en gewicht?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:34 schreef Amoeba het volgende:
Rustig aan beginnen. Ik heb een (extreem) snelle stofwisseling. Daardoor zet ik weinig energie om in lichaamsvet. Ik zit al mijn hele leven op een tamelijk verwaarloosbare massa, denk niet dat ik nooit een diëtiste gezien heb.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:50 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Krachttraining met zo'n lengte en gewicht?
Waar moeten die spieren vandaan komen dan?
Ik ben ook tamelijk zwakjes. Beetje power in m'n armen zou wel handig zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:07 schreef Kiprollade het volgende:
Ik heb ook ondergewicht hoor, maar ik ben liever lui dan moe. Alles eten en niks aankomen is toch wel relaxed (al mogen er wel een paar kilo's bij)
Geloof het of niet maar om aan te komen zul je gezond moeten gaan eten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:01 schreef Amoeba het volgende:
Voordeel is weer dat ik me helemaal dicht kan eten zonder 1 gram aan te komen. Maar de keerzijde van de munt is dat ik gewoon een blanke Ethiopiër ben.
Dit, gewoon dagelijks je boterhammen naar binnen werken en gewoon thuis je eten netjes naar binnen werken..quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:15 schreef BlackLining het volgende:
Geloof het of niet maar om aan te komen zul je gezond moeten gaan eten.
Deze maand precies hetzelfde. Per vandaag aan(redelijk hals over kop) de slag bij de bank, maar stond nog voor 2 dagen beschikbaar. Vond het ook lullig voor Easyway.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet gebeld voor een sollicitatiegesprek morgen voor een 'echte' baan, belt 2 minuten later EW met werk voor morgen. Lullig om nee te zeggen terwijl ik beschikbaar sta, maar kan even niet anders..
Ik ben er! Het boek ligt op tafel!quote:
Om aan te komen? Nee, dat is onzin. Gezond is het niet, maar als je gewoon meer eet dan je dagelijkse behoefte kom je gewoon aan. Of dat nu sla of een kroket is, dat maakt niets uit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dit, gewoon dagelijks je boterhammen naar binnen werken en gewoon thuis je eten netjes naar binnen werken..
Veel vette hap enzo naar binnen werken heeft het tegenovergestelde effect.
Jawel hoor, gezond eten is om aan te komen en af te vallen. Alleen bij aankomen moet je méér gezond eten. Een kroket zit (bijna) niks aan nuttige voedingsstoffen in, alleen vette bagger, waardoor het ongezond is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:26 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Om aan te komen? Nee, dat is onzin. Gezond is het niet, maar als je gewoon meer eet dan je dagelijkse behoefte kom je gewoon aan. Of dat nu sla of een kroket is, dat maakt niets uit.
Ik heb een periode zwaar staan bulken, en dat betekende dus gewoon na het avondeten nog gewoon vrolijk een pizza of vette hap naar binnen schuiven en ik kwam geen reet aan..quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:26 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Om aan te komen? Nee, dat is onzin. Gezond is het niet, maar als je gewoon meer eet dan je dagelijkse behoefte kom je gewoon aan. Of dat nu sla of een kroket is, dat maakt niets uit.
Lekker bezig!quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:49 schreef S-RS het volgende:
Net het karten gereserveerd, het ia een half uurtje later geworden, maar dat maakt niet uit lijkt me!
Tussen half 8 en kwart voor 8 maar bij de kartbaan afspreken?
Vlakke baan gewoon, ik heb er 2 jaar geleden nog een paar rondjes gedaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:57 schreef QuiCk01 het volgende:
Zijn er trouwens al mensen hier die daar al gereden hebben? Ik vind hoogteverschillen altijd wel leuk, maar dat is hier niet toch?
Wat versta je onder een gezonder eetpatroon? Ik zit nu rond de 65 maar kom nog niet veel verder.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb een periode zwaar staan bulken, en dat betekende dus gewoon na het avondeten nog gewoon vrolijk een pizza of vette hap naar binnen schuiven en ik kwam geen reet aan..
Een wat gezonder eetpatroon gedaan, en ik ben in een 4 maanden van 65 kilo naar 73 kilogram gegaan....
Waar gaan jullie uiteindelijk karten, Maarssen toch? Dat is een toffe kartbaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:57 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Het is half uurtje rijden dus ik ben er half 8. Alvast de baan verkennen![]()
Zijn er trouwens al mensen hier die daar al gereden hebben? Ik vind hoogteverschillen altijd wel leuk, maar dat is hier niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |