Ik vind zo'n Superb anders nog best aan de prijs, al lijkt die met de facelift wat gunstiger geprijsd te zijn?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef Babananana het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Zo'n Audi A4 vind ik maar een te dure Passat. Het oude model A6 is echt extreem lomp door de bocht, de nieuwe A6 is dan wel een fijne auto. Maar als ik moest kiezen nam ik een Skoda Superb, die dingen zijn even duur als een Golf Variant. rijden als een Passat en is nog ruimer dan dat.
Heb net even zitten kijken naar de nieuwprijzen, en ik heb wat overdreven idd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:44 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik vind zo'n Superb anders nog best aan de prijs, al lijkt die met de facelift wat gunstiger geprijsd te zijn?
In 2011 heb ik de 508, Passat en Superb allemaal naast elkaar gelegd, maar toen kwam ik volgens mij op 38k voor een 2.0TDI zonder dat daar gekke dingen bij zaten. In de lease waren was die toen ook veel duurder.
Een 508 en een Passat waren in vergelijkbare uitrusting even duur. De Passat miste dan alleen nog panoramadak en navi welke standaard zijn op een 508. De Superb had nog iets minder, en was ongeveer 150 euro per maand duurder. Zal wel door de afschrijving komen, maar toch.
Zo'n witte A4 of 3-serie vind ik anders mooier dan een zwarte.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef Sarasi het volgende:
Audi.Maar dan wel zwart graag. Witte auto's.
Wanneer komt die eigenlijk?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef bokkepoot het volgende:
De nieuwe Aston Mondeo ziet er ook goed uit
[ afbeelding ]
Proline S nemen als het budget het toelaat. Dikkkkkkkquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:36 schreef Pizzabodem het volgende:
Bij Audi moet je trouwens gewoon sportstoelen nemen, vind de normale stoelen niet lekker zitten. En kies dan ook gelijk het driespaaks stuur ipv een lomp vierspaaks stuur.
Mmmmn interessant, wel een dik ding! Hij wou het huidige model in 2007 al kopen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Eind 2014 word het waarschijnlijk
Ik heb zin in de dag dat die dingen in de 25% catagorie vallen. En ze lappen ook geen WB of wel? Geen particulier die die shit wil hebben als je er WB voor moet gaan betalen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:07 schreef QuiCk01 het volgende:
Of die V60PIH leasen. Die vind ik ook éééérg lekker. Redelijk ingetogen, maar toch 280pk en 0-100 in 6 seconden
Tja ik heb me maar overgegeven aan het spelletje dat de overheid speelt. Bijna geen enkele leaserijder geeft ene flikker om het milieu.quote:
Doet me denken aan de strijd tussen de iPhone kleurenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo'n witte A4 of 3-serie vind ik anders mooier dan een zwarte.
Het valt me op dat de milieubewuste auto's gereden worden door mensen die dat nou juist net niet willen. Gevolg: vol in de toeren jagen wat die wagens uiteindelijk nog onzuiniger maken dan wat dikkere non-eco bakken. Wat ze wilde bereiken is nu werkt nu zo'n beetje averechtsquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:31 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Tja ik heb me maar overgegeven aan het spelletje dat de overheid speelt. Bijna geen enkele leaserijder geeft ene flikker om het milieu.
Maar wat dacht je van die Outlander dan? Zijn er 11.000(!) van verkocht waarvan er nog een paar duizend moeten worden geleverd. Die haalt ook de 1 op 12 niet heb ik gehoord, maar wel 0%...
Mensen kiezen gewoon met hun portemonnee en tja dan is die V60 met D6 AWD toch wel erg lekker
Nee ik geef hem inderdaad volkomen gelijk. Maar het beleid van de overheid klopt natuurlijk voor geen meter.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:38 schreef bokkepoot het volgende:
Maar de andere kant, mijn neef bespaart nu 400 euro per maand met zo'n Outlander . Geef hem eens ongelijk
Ik haalde gister een Prius plugin op, vertelt die kerel doodleuk dat het oplaadsnoer in 4 maanden en 13000 km nooit uit de kofferbak is geweest. Dan gaat er gewoon echt iets mis...quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:40 schreef Kiprollade het volgende:
Tjah, dat is dan weer de andere kant van het verhaal. Ik denk namelijk niet dat hij altijd netjes tussen de 2000-2500 toeren doorschakelt
Het idee is goed, beloon de zuinige rijders.. Alleen de uitvoerquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:42 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Nee ik geef hem inderdaad volkomen gelijk. Maar het beleid van de overheid klopt natuurlijk voor geen meter.
Had er een vrouw in gereden? Die hebben niet zo veel verstand van plug-insquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:43 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Ik haalde gister een Prius plugin op, vertelt die kerel doodleuk dat het oplaadsnoer in 4 maanden en 13000 km nooit uit de kofferbak is geweest. Dan gaat er gewoon echt iets mis...
Mja zou kunnen, maar ik vind dat we ons eerst is moeten gaan afvragen of dat hele overdreven eco-gedoe wel moeten willen. We zitten nu gewoon in een vicieuze cirkel. Laten we lekker dat geld wat we missen door die bijtellingsregels steken in innovatie om het probleem echt te kunnen oplossen en iedereen lekker een vast percentage laten betalen. Mensen die dan meer uitstoten worden alsnog zwaarder belast door de BPM. Dan heb je onderaan de streep geld en kennis ipv geen geld en geen kennis zoals we nu hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het idee is goed, beloon de zuinige rijders.. Alleen de uitvoer. Ik ben eigenlijk meer voorstander van het afschaffen van wegenbelasting en gewoon de accijns op benzine etc. de lucht in te knallen. Betalen naar gebruik, diesel een slagje duurder. Maar dan krijg je weer figuren die de grens over gaan om te tanken
Mijn pa was voor zijn Outlander elke maand 700 euro netto kwijt, bijtelling + eigenbijdrage voor het overschrijden van het budget. Dusja, als werknemer ben je gek als je dergelijke aanbiedingen laat lopen. Maar dat maakt het systeem inderdaad niet minder achterlijk...quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:38 schreef bokkepoot het volgende:
Maar de andere kant, mijn neef bespaart nu 400 euro per maand met zo'n Outlander . Geef hem eens ongelijk
Sowieso. Maar dan neem ik ook gelijk 10 jerrycans mee.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het idee is goed, beloon de zuinige rijders.. Alleen de uitvoer. Ik ben eigenlijk meer voorstander van het afschaffen van wegenbelasting en gewoon de accijns op benzine etc. de lucht in te knallen. Betalen naar gebruik, diesel een slagje duurder. Maar dan krijg je weer figuren die de grens over gaan om te tanken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |