En binnen staat er nog heel verloren de receptie, ik moest daar vanochtend ook zijn, trieste boel is het zo.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:15 schreef dery1990 het volgende:
Moest de laatste auto afleveren bij de bekende in Assen. Die zijn nu failliet! De parking amper vol en de hele showroom was leeg. Er stonden enkel nog wat kerstbomen en een paar stapels banden
http://nos.nl/artikel/590465-autodealer-pouwnoord-failliet.htmlquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:59 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik kom nooit in Groningen en Assen. Over welke gaat 't?
Dat was een groot kruis, zijkant was aardig naar de tering bij jouquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:42 schreef S-RS het volgende:
Ik was al om 12:20 op het ophaal adres, 13:00 kwam ze thuis en ze is nu nog schade formulieren aan het invullen. Achja, de klok tikt wel door😄
Lachen, waar moet je zijn? Bij BMW dealer of Bunstma zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:02 schreef Amoeba het volgende:
Ritje voor donderdag is binnen. Alphen a/d Rijn - Diemen in een BMW 118. Is dat wat? Eerste BMW ervaring.
Mijn werkgelegenheid, wat doe je ; (quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:15 schreef dery1990 het volgende:
Moest de laatste auto afleveren bij de bekende in Assen. Die zijn nu failliet! De parking amper vol en de hele showroom was leeg. Er stonden enkel nog wat kerstbomen en een paar stapels banden
Haha, hij zat er van voor toch achter onder, ze was tegen een verkeersbord aangereden bij wegwerkzaamheden. En aan de andere kant was er een fiets op gevallen. Ze was daar zo kwaad over, ze had de fiets opgetild en is er mee weggelopen en heeft hem ergens neer geflikkertquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:38 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat was een groot kruis, zijkant was aardig naar de tering bij jouBedacht me later nodig dat ik die auto ook een keer voor hun heb gereden.
Bus ging trouwens gewoon vanaf die bushalte, maar die vervalt per 5-1 en dan gaat hij een andere route rijden.
Ik moest hem toen ophalen in Utrecht, omdat haar eigen Up (die ik bracht) helemaal in elkaar had gezeten. Dus zal wel een andere zijn geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, hij zat er van voor toch achter onder, ze was tegen een verkeersbord aangereden bij wegwerkzaamheden. En aan de andere kant was er een fiets op gevallen. Ze was daar zo kwaad over, ze had de fiets opgetild en is er mee weggelopen en heeft hem ergens neer geflikkert![]()
![]()
Moest jij de auto toen ook bij haar afleveren of bij het bedrijf waar ze werkte? Het was namelijk geen verkeerd uitzicht voor een uur en een kwartierDe koffie was helaas wel op, maar die thee ging er ook prima in
Mm'n dan blijven er daar maar weinig bushaltes over....
@Sarasi, Ruben Gehakstaaf
Dikke kans dat ik gewoon met de auto ga vanaf Meppel, vanaf daar kunnen jullie meerijden
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik gewoon met de auto ga vanaf Meppel, vanaf daar kunnen jullie meerijden
Dat zou helemaal top zijn!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef S-RS het volgende:
En gekekenquote:Op maandag 30 december 2013 23:38 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zal morgen na het werken even kijken, dikke kans dat het gewoon online kan
Hahaha word nog wat als het echt nog kan...quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:46 schreef S-RS het volgende:
Zojuist gedelegeerd, moest na het werk gelijk weer door -__-'
Jawel, karten duurt maar een kwartiertje per heat.. dus dat is zo gebeurt..quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:03 schreef Sarasi het volgende:
Ik zie net dat de laatste trein vrijdag om één uur uit Meppel vertrekt. Dat moet te halen zijn, toch?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Jawel, karten duurt maar een kwartiertje per heat.. dus dat is zo gebeurt..
Als we half 8 terecht kunnen je
Nouja, weet niet of ze heel toevallig nog om half 8 vrijdagavond na een O&N nog 2-3 heats vrijhebben... Maar we zullen wel zienquote:
Terug gedelegeerd, bel morgen even als ze open zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hahaha word nog wat als het echt nog kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |