Mooi systeem hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 16:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als ik mijn specs opzoek is het niet zo overzichtelijk, hoe doe je dat?
Afijn, dit zit er bij mij in
-Seag 2TB HDD
-Spire Coolbox 503 bk ATX
-Sharkoon System Fan M 92x92x25
-Sharkoon System Fan L 80x80x25
-Scythe Katana 4 SCKTN-4000
-LG GH24NS 24x SA bk B
-Club2GB D5 X HD7850 Royal King R
-CooMas B600 600W ATX23
-SSD 250GB 520/540 840 EVOBasic SA3 SAM
-MSI Z87-G45 Gaming
-i7 4770K
-8GB CRU
Mijne haalt een 7,8 van de 7,9quote:Op maandag 30 december 2013 16:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi systeem hoor.
Start, computer, rechtermuisknop, eigenschappen, windows prestatie-index, details.
Sorryquote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef BBQSausage het volgende:
Jij had gewoon je lapo als geldige lapo moeten laten tellen LB.
Gamen is ook gewoon duur.quote:
"Ik neuk jullie allemaal de moeder."quote:
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 16:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
4.4 is ook wel echt gewoon baas.Ziet er zo strak uit
Bedrijfskleding dingen, lekker inventariseren leuk.quote:
goede zin, ben wijzer gewordenquote:Op maandag 30 december 2013 16:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Bedrijfskleding dingen, lekker inventariseren leuk.
ja mn brein is gesmolten van het inventariseren vandaag.quote:
4.2 zag er mooi uit, heb sinds kort 4.3 maar meh, alles wordt zo speelgoed achtig.quote:
wotquote:Op maandag 30 december 2013 16:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
4.2 zag er mooi uit, heb sinds kort 4.3 maar meh, alles wordt zo speelgoed achtig.
net als die nieuwe iOSquote:
iOS 7quote:
4.4 dus. qua uiterlijk.quote:
Vind 4.4 veel beter eruit zien dan iOS 7, hoorquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 16:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
4.2 zag er mooi uit, heb sinds kort 4.3 maar meh, alles wordt zo speelgoed achtig.
Dit inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 16:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
4.4 is totaal geen speelgoed-achtige look. Sowieso doet Google daar niet aan, en in 4.4 zie je echt een Google style terugkomen, strak en netjes.
Ik ben nog niet begonnenquote:Op maandag 30 december 2013 16:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga maar eens het zelfde doen als HeaN.
quote:
Witte is leukerquote:Op maandag 30 december 2013 16:37 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Zo verleidelijk meteen op die knop te drukken.
Ja, ik vind hem mooierquote:
Stormtrooper Nexusquote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind 'm zwart zo mooiMooi strak, helemaal de zelfde kleur.
quote:
Ik weet het nog niet.quote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gewoon de zwarte kopen dan
Why not?quote:
Koop beidequote:
Ja tochquote:
Weet nietquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 16:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet nietIk denk dat ik vanavond nog even wat filmpjes ga kijken enzo, kijken welke nou 't mooist is.
Mensen met iphonequote:
Mensen van 14.quote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mensen met iphone
quote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mensen met iphone
Denken dat ik 14 benquote:
Jij blijft altijd 14.quote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Denken dat ik 14 ben
quote:
Waarom?quote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik zou voor zwart gaan.
Wit is voor mokkels en bontkraagjes.
M'n broer heeft er ook een, en die wil nu ook overstappen naar Android. Zie ik steeds vaker gebeuren, dus.quote:
Mijn vriend heeft een Android, en die wil nu ook overstappen naar iPhone. Zie ik steeds vaker gebeuren, dus.quote:Op maandag 30 december 2013 17:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n broer heeft er ook een, en die wil nu ook overstappen naar Android. Zie ik steeds vaker gebeuren, dus.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een Android, en die wil nu ook overstappen naar iPhone. Zie ik steeds vaker gebeuren, dus.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Windows Phone![]()
Nokia Lumia 520
quote:
Geen 500 euro joh. En je kan hier heel wat jaren mee vooruit.quote:Op maandag 30 december 2013 17:12 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Wat moet je moet zo'n ding van 500 euro, als je voor 120 al een goede hebt.
De enigen die ik heb gezien met bv. een witte iPhone oid, die man was, hadden een bontkraag met een eckte Goetsjie tas.quote:
bedanktquote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
De enigen die ik heb gezien met bv. een witte iPhone oid, die man was, hadden een bontkraag met een eckte Goetsjie tas.
En de overige personen waren mokkels.
QFT dit wel.
M'n baas heeft een witte iPhone. M'n collega ook. Een vriend van me ook, en dat zijn allemaal geen bontkraagjes met Goetsjie tas.quote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
De enigen die ik heb gezien met bv. een witte iPhone oid, die man was, hadden een bontkraag met een eckte Goetsjie tas.
En de overige personen waren mokkels.
QFT dit wel.
Mijn broer heeft toch echt geen bontkraagquote:
Sorry brah, maar dan is het gewoon tuig.quote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n baas heeft een witte iPhone. M'n collega ook. Een vriend van me ook, en dat zijn allemaal geen bontkraagjes met Goetsjie tas.
Dan is het een mokkel.quote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn broer heeft toch echt geen bontkraag
M'n baas is wel tuig ja, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 30 december 2013 17:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sorry brah, maar dan is het gewoon tuig.
Opgelost. Ik hoop je nu te hebben kunnen overtuigen om voor zwart te gaan.quote:Op maandag 30 december 2013 17:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n baas is wel tuig ja, daar heb je gelijk in.
Als we het over telefoons hebben dan.quote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefvader heeft ook de witte iPhone. Het is best mooi, maar ik vind zwart eigenlijk altijd mooier.
quote:
Stiefvaders in films zijn altijd evil, dus BBQ, nog een reden; zwart.quote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefvader heeft ook de witte iPhone. Het is best mooi, maar ik vind zwart eigenlijk altijd mooier.
400 dan nog steeds veel te veelquote:Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen 500 euro joh. En je kan hier heel wat jaren mee vooruit.
M'n vorige telefoon was gratis, compleet gratis, zonder abonnement. Dus nu kan ik iets meer spenderen.
Neuh hoor, ik ga dat ding dan ook gewoon 10 jaar gebruiken.quote:Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
400 dan nog steeds veel te veel
quote:Op maandag 30 december 2013 17:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh hoor, ik ga dat ding dan ook gewoon 10 jaar gebruiken.
* Lt.Surge & ongelijkquote:Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef BBQSausage het volgende:
Weer een reden om een witte te nemen. Lt.Surge ongelijk geven.
Wat?quote:Op maandag 30 december 2013 17:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Waar is Donnie btw? SC ban van z'n nieuwe gf?
Nieuwe gf?quote:
Semi-nieuwe gf IDK.quote:
Lokpost.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou krijg ik nooit naamtopics. Misschien icoontje maar veranderen.
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vertel mij niet wat ik moet doen.
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ben veel groter dan brownie, ik snap niet waarom ik zo bang voor haar ben.
quote:
Ja, want een abonnement is gratis.quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gamen is ook gewoon duur.En als je zegt dat je per jaar 200 euro besteed aan games, is dat in twee jaar tijd 400 euro. Dan kom je al boven de prijs van de Nexus 5, waar je gewoon jaren mee vooruit kan.
Gewoon niet zo'n dure abo nemen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want een abonnement is gratis.
BBQ is wel liev.quote:
pls.quote:
Als jij er bent durf ik nooit meer veel te posten.quote:
Fuck youquote:
Not my cakequote:Op maandag 30 december 2013 17:56 schreef Braddie het volgende:
Hallo, ik kom even jullie space verneuken
Komma's tussen werkwoorden.quote:Op maandag 30 december 2013 17:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als jij er bent durf ik nooit meer veel te posten.
kquote:Op maandag 30 december 2013 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik haal je van m'n favo fokkers ding af
fixedquote:
Dit krijg je er van. Niemand durft nog te posten.quote:
waz?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 18:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit krijg je er van. Niemand durft nog te posten.
quote:
Dan nog Ven je minstens 20 euro per maand kwijt als je een fatsoenlijke abo wil. 240 euro per jaar dus.quote:Op maandag 30 december 2013 17:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon niet zo'n dure abo nemen.
Dat is waar.quote:Op maandag 30 december 2013 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog Ven je minstens 20 euro per maand kwijt als je een fatsoenlijke abo wil. 240 euro per jaar dus.
Ok?quote:Op maandag 30 december 2013 18:48 schreef Braddie het volgende:
GA JIJ MAAR DOOR GA JIJ MAAR LEKKER ZO DOOORRRR
ALS JE MIJ DENKT BEDRIEGEN, BEN IK JE NU EEN STAPJE VOOR!!!
Er zijn dan ook van die momenten dat Hazes past. Hoewel ik dat niet graag toegeef.quote:Op maandag 30 december 2013 18:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik zit "Dit is wat ik wil" van Hazes te luisteren, goed album
Ik kan ze helaas niet bedenken.quote:Op maandag 30 december 2013 18:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er zijn dan ook van die momenten dat Hazes past. Hoewel ik dat niet graag toegeef.
Dat blues album van Hazes vind ik echt prachtigquote:Op maandag 30 december 2013 18:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er zijn dan ook van die momenten dat Hazes past. Hoewel ik dat niet graag toegeef.
Dat vind ik dan ook bij deze man, een gigantische berg kak, maar tussen al die uitwerpselen zitten toch wel wat goede dingen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat blues album van Hazes vind ik echt prachtigDie man had zoveel meer in z`n mars qua zang dan dat de meeste denken
En hij heeft niet alleen maar van die saaie dingen gemaakt, maar er zit ook écht goede shit tussen
Ja inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook bij deze man, een gigantische berg kak, maar tussen al die uitwerpselen zitten toch wel wat goede dingen.
Dat heb ik sowieso met elke fan van welke band dan ook. Ik geloof er niet in dat je van 1 band of artiest 'fan' kan zijn. Ze maken echt niet alleen maar goede dingen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja inderdaadDat hebben veel artiesten, ik noem bijvoorbeeld U2 met dat ondergewardeerde "POP" Album, veel mensen vinden het echt een stront album, maar ik heb wel respect voor ze dat ze eens wat anders wilde proberen
![]()
En sommige dingen zijn super vet "Please" is een heerlijk nummer "Mofo" is ook te gek, en natuurlijk "Discotheque" (Zeker de 440 Apollo remix)
Mja, ik ben toch echt wel "Fan" van The Rolling Stones/Queen/U2... Tuurlijk zijn er kut nummers bij alle bands (Flash Gordon anyone? Dat hele album, op Football Fight en The Hero is echt waardeloos) Maar als je daar doorheen prikt en de goede ("Niet commerciele") Nummers er tussen weg pikt heb je echt niet veel te klagenquote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso met elke fan van welke band dan ook. Ik geloof er niet in dat je van 1 band of artiest 'fan' kan zijn. Ze maken echt niet alleen maar goede dingen.
Dat bedoel ik, ook al ben je fan moet je wel toegeven dat echt niet alles van ze goed is. En dat is liefhebber zijn, geen fan. Er is zo veel goede muziek, maar het komt nooit van 1 kant.quote:Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja, ik ben toch echt wel "Fan" van The Rolling Stones/Queen/U2... Tuurlijk zijn er kut nummers bij alle bands (Flash Gordon anyone? Dat hele album, op Football Fight en The Hero is echt waardeloos) Maar als je daar doorheen prikt en de goede ("Niet commerciele") Nummers er tussen weg pikt heb je echt niet veel te klagen
Heb je een last.fm?quote:Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja, ik ben toch echt wel "Fan" van The Rolling Stones/Queen/U2... Tuurlijk zijn er kut nummers bij alle bands (Flash Gordon anyone? Dat hele album, op Football Fight en The Hero is echt waardeloos) Maar als je daar doorheen prikt en de goede ("Niet commerciele") Nummers er tussen weg pikt heb je echt niet veel te klagen
Mja... ik vind het als soundtrack album wel tof, maar als stand-alone album van Queen zelf heb ik er niet veel mee.quote:Op maandag 30 december 2013 19:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ook al ben je fan moet je wel toegeven dat echt niet alles van ze goed is. En dat is liefhebber zijn, geen fan. Er is zo veel goede muziek, maar het komt nooit van 1 kant.
En Flash Gordon van Queen is best wel nice.
Ik heb het dan ook vooral over de film en de muziek die daarbij hoort.quote:Op maandag 30 december 2013 19:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja... ik vind het als soundtrack album wel tof, maar als stand-alone album van Queen zelf heb ik er niet veel mee.
The Hero is een lekkere rocker, Flash Gordon zelf (Titeltrack) is ook wel tof, met die koortjes.. lekker bombastisch, Death Of Ming ook wel tof, lekker melancholisch, En Football Fight vind ik wel tof vanwege de sound van de drums.. maar verder, meh.
Ja preciesquote:Op maandag 30 december 2013 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook vooral over de film en de muziek die daarbij hoort.
Die moet ik niet bekijken met m'n koptelefoonquote:
Nintendo 64quote:
In zulke soort films maakt het niet uit dat het acteerwerk prut is, het is alsnog vermakelijk.quote:Op maandag 30 december 2013 19:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja preciesDe film heb ik echt nog nooit gezien
Schijnt dat het acteer werk echt ronduit bagger is.
(Ted heeft wel veel stukjes die teruggrijpen op Flash Gordon er in zitten, inclusief een rolletje van Mr Flash Gordon himself)
Ouch zonde inderdaad. Staat hier nog steeds onder de tvquote:Op maandag 30 december 2013 19:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nintendo 64Ik wou dat ik hem nog had.
12 games, 4 controllers, rumble pack, gameboy cartridge expansion... Verkocht 6 jaar geleden omdat ik weer eens iets wilde kopen wat 2 weken later als nutteloos bleek..
Ik heb op de laptop hier Project 64 staan, emulator versie van de N64, maar dat is toch echt niet te vergelijken.quote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ouch zonde inderdaad. Staat hier nog steeds onder de tv
Same herequote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb op de laptop hier Project 64 staan, emulator versie van de N64, maar dat is toch echt niet te vergelijken.
Ik mis het apparaatje welWilde er eigenlijk vorige maand een aanschaffen i.v.m verjaardag, lekker Mario Party spelen
Totdat ik de prijzen zag op Marktplaats..
Toch maar even vader lief aankijken om naar een rommelmarkt te gaan, vaak worden daar consoles aangeboden voor 5-10 euro met spellen(Zo heb ik voor 3 euro een Atari 2600 in doos met alles erbij gekocht in belgie 10 jaar terug
) (En 2 jaar later verkocht)
Als ik al m`n consoles nog had gehad, zat ik op een goudmijntje
NES collectiequote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Same hereNES collectie alles.
En rommelmarkten ftw. Kun je ze inderdaad voor een prikkie kopen.
Ook op Marktplaats komen ze wel eens voor cheap voorbij.
Staat er ook 1 in V&A met 2 games voor 45
Dan zit ik opeens op een goudmijntje.quote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb op de laptop hier Project 64 staan, emulator versie van de N64, maar dat is toch echt niet te vergelijken.
Ik mis het apparaatje welWilde er eigenlijk vorige maand een aanschaffen i.v.m verjaardag, lekker Mario Party spelen
Totdat ik de prijzen zag op Marktplaats..
Toch maar even vader lief aankijken om naar een rommelmarkt te gaan, vaak worden daar consoles aangeboden voor 5-10 euro met spellen(Zo heb ik voor 3 euro een Atari 2600 in doos met alles erbij gekocht in belgie 10 jaar terug
) (En 2 jaar later verkocht)
Als ik al m`n consoles nog had gehad, zat ik op een goudmijntje
Herkenbaar brah, herkenbaarquote:Op maandag 30 december 2013 19:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
NES collectie
Ik had ooit eens een platencollectie van echt 800 platen, totdat ik dacht "Nee, ik wil toch liever een videocamera" En toen heb ik al die platen verkocht voor 150 euro![]()
En 1 maand later de videocamera ook weer
![]()
ZuchtIk moet wat beter met m`n geld omgaan
___!! x 298432943824332423
NES games.quote:Op maandag 30 december 2013 19:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
NES collectie
Ik had ooit eens een platencollectie van echt 800 platen, totdat ik dacht "Nee, ik wil toch liever een videocamera" En toen heb ik al die platen verkocht voor 150 euro![]()
En 1 maand later de videocamera ook weer
![]()
ZuchtIk moet wat beter met m`n geld omgaan
___!! x 298432943824332423
Succes! Wij hopen het zelfdequote:Op maandag 30 december 2013 19:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja joh.... het is echt een ramp.
Hopen dat ik een miljoentje win dit jaar![]()
Snikquote:
quote:
Klopt, 50/50 toch.quote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
Sorry jongens, maar wij gaan in elk geval die jackpot al pakken
Samequote:Op maandag 30 december 2013 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het meer dan 2 nullen bevat ben ik al tevree
LMFAO.quote:Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
STEEK DIE LEGE PORTEMONNEE IN DE LUCHT!
Wtf waar hou jij je pasjes dan?quote:Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
LMFAO.
Ik heb niet eens een portemonnee ;_;
Zo erg is het.
Nou, alleen een keer m'n OV-kaart gebroken, en dit is m'n 3e pinpas, maar verderquote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Raak je ze nooit kwijt/gaan ze nooit kapot?
quote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, alleen een keer m'n OV-kaart gebroken, en dit is m'n 3e pinpas, maar verder
Ik vind dat niet handig. Ik moet gewoon 1 keer kunnen graaien en dat ding dan hebben.quote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neem gewoon zo'n klein dun pasjes-mapje, kost ¤5,-
Heb je al je pasjes altijd bij elkaar en past gewoon gemakkelijk in je broekzak
[ afbeelding ]
Nja mijn pinpas uit m'n portemonnee pakken gaat ook in één automatische vloeiende bewegingquote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik vind dat niet handig. Ik moet gewoon 1 keer kunnen graaien en dat ding dan hebben.
Al heb ik wel vorige week ofzo een portemonnee verkregen, mss toch maar eens proberen.
Arme Beyoncéquote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef Rezania het volgende:
Tijd voor de maandelijkse herinnering dat dit bestaat.
[ afbeelding ]
quote:
Vertelquote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef LompeHork het volgende:
Melkflessen wel. Doet me denken aan een bepaald nummer.
quote:
dat geloofd toch niemand?quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ging gangsta praten tegen een FOK!ker en die dacht dat ik een man was.
gelooft* welquote:
Meh, dan moet ik wat anders doen dan normaal. Dus eng. Dus neen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja mijn pinpas uit m'n portemonnee pakken gaat ook in één automatische vloeiende beweging
Pak het ding uit m'n jaszak, sla 'm open, schuif m'n pasje eruit (die natuurlijk vooraan geplaatst is) en pinnen maar
En voor een OV paal kun je gewoon je hele portemonnee/mapje houden zonder 'm open te slaan![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, dan moet ik wat anders doen dan normaal. Dus eng. Dus neen.
Wat zit er omhoog tuigneger? Al die problemen op de straat zijn echt klote, mijn man.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ging gangsta praten tegen een FOK!ker en die dacht dat ik een man was.
Die harde leven.quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Lt.Surge het volgende:
En nu ga ik koken.
Alweer.
Gvd, vriendje van het jaar award 2013 kom maar hier.
Sorry, die gaat al naar Monoquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Lt.Surge het volgende:
En nu ga ik koken.
Alweer.
Gvd, vriendje van het jaar award 2013 kom maar hier.
Edit: Gelieve niet mijn foto's op FOK! te plaatsen.quote:
Beter ben je daar juist tevreden over.quote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Edit: Gelieve niet mijn foto's op FOK! te plaatsen.
Ik had het over vriendje van het jaar hé. Niet over lieve debiel van het jaarquote:
Koning, ik ben tevreden.quote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter ben je daar juist tevreden over.
Ohquote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik had het over vriendje van het jaar hé. Niet over lieve debiel van het jaar
Het leven op de straat is moeilijk zwaar, mijn negroïde manquote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat zit er omhoog tuigneger? Al die problemen op de straat zijn echt klote, mijn man.
Hoi gianniquote:
Maar hij mag ook wel vriendje van het jaar zijn.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
Hork GVD ik zie nu pas dat jij in het topic bent omdat je UI niet distinctive genoe is.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
Hork GVD ik zie nu pas dat jij in het topic bent omdat je UI niet distinctive genoeg is.
Waarom las ik gonorroe?quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
Hork GVD ik zie nu pas dat jij in het topic bent omdat je UI niet distinctive genoe is.
ik las dat ook toen ik het teruglasquote:
Godverdommequote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
rip aan de nabestaanden
quote:Op maandag 30 december 2013 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik las dat ook toen ik het teruglasdus toen heb ik er maar een normaal woord van geëdit
Ganzen, mag ook.quote:
Wat.quote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Konijneenden zijn beter.
[ afbeelding ]
R.I.P Nederland.quote:I had 30 people draw a map of the world from memory and digitally merged the results.
quote:
So closequote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zo van 'Ja, dit klopt wel ongeveer, prima.'
leuk he, dat vuurwerkquote:
Siervuurwerk wel. Professioneel.quote:
klopt, knalvuurwerk heb ik op zich ook niks op tegen. maar dan wel morgen om 12 uur en niet dagen lang op elk willekeurig momentquote:Op maandag 30 december 2013 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Siervuurwerk wel. Professioneel.
Hier ook, maar deze was hard. KNALhard!quote:Op maandag 30 december 2013 21:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Nu pas? Hier steken ze die troep al sinds november af.
HEY JIJquote:Op maandag 30 december 2013 21:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Nu pas? Hier steken ze die troep al sinds november af.
Sup?quote:
Hier is het stilquote:Op maandag 30 december 2013 21:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Het lijkt hier net oorlog maar verder is alles okMet jou?
UIquote:
Grohl the banger!quote:
Stilte is goedquote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier is het stil
Gaat wel, beetje koppijn
Helaas ontploft ie nietquote:
quote:
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 21:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Stilte is goed![]()
Hoofdpijn is minder leukHad ik vanmiddag op kantoor ook last van, kon me niet meer fatsoenlijk concentreren en het werk verliep daardoor niet heel erg soepel.
Nee, iemand had hem als grap gemaakt ooit maar ik heb geen andere..quote:Op maandag 30 december 2013 21:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Helaas ontploft ie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |