quote:Op maandag 30 december 2013 18:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit krijg je er van. Niemand durft nog te posten.
quote:
Dan nog Ven je minstens 20 euro per maand kwijt als je een fatsoenlijke abo wil. 240 euro per jaar dus.quote:Op maandag 30 december 2013 17:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon niet zo'n dure abo nemen.
Dat is waar.quote:Op maandag 30 december 2013 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog Ven je minstens 20 euro per maand kwijt als je een fatsoenlijke abo wil. 240 euro per jaar dus.
Ok?quote:Op maandag 30 december 2013 18:48 schreef Braddie het volgende:
GA JIJ MAAR DOOR GA JIJ MAAR LEKKER ZO DOOORRRR
ALS JE MIJ DENKT BEDRIEGEN, BEN IK JE NU EEN STAPJE VOOR!!!
Er zijn dan ook van die momenten dat Hazes past. Hoewel ik dat niet graag toegeef.quote:Op maandag 30 december 2013 18:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik zit "Dit is wat ik wil" van Hazes te luisteren, goed album
Ik kan ze helaas niet bedenken.quote:Op maandag 30 december 2013 18:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er zijn dan ook van die momenten dat Hazes past. Hoewel ik dat niet graag toegeef.
Dat blues album van Hazes vind ik echt prachtigquote:Op maandag 30 december 2013 18:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er zijn dan ook van die momenten dat Hazes past. Hoewel ik dat niet graag toegeef.
Dat vind ik dan ook bij deze man, een gigantische berg kak, maar tussen al die uitwerpselen zitten toch wel wat goede dingen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat blues album van Hazes vind ik echt prachtigDie man had zoveel meer in z`n mars qua zang dan dat de meeste denken
En hij heeft niet alleen maar van die saaie dingen gemaakt, maar er zit ook écht goede shit tussen
Ja inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook bij deze man, een gigantische berg kak, maar tussen al die uitwerpselen zitten toch wel wat goede dingen.
Dat heb ik sowieso met elke fan van welke band dan ook. Ik geloof er niet in dat je van 1 band of artiest 'fan' kan zijn. Ze maken echt niet alleen maar goede dingen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja inderdaadDat hebben veel artiesten, ik noem bijvoorbeeld U2 met dat ondergewardeerde "POP" Album, veel mensen vinden het echt een stront album, maar ik heb wel respect voor ze dat ze eens wat anders wilde proberen
![]()
En sommige dingen zijn super vet "Please" is een heerlijk nummer "Mofo" is ook te gek, en natuurlijk "Discotheque" (Zeker de 440 Apollo remix)
Mja, ik ben toch echt wel "Fan" van The Rolling Stones/Queen/U2... Tuurlijk zijn er kut nummers bij alle bands (Flash Gordon anyone? Dat hele album, op Football Fight en The Hero is echt waardeloos) Maar als je daar doorheen prikt en de goede ("Niet commerciele") Nummers er tussen weg pikt heb je echt niet veel te klagenquote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso met elke fan van welke band dan ook. Ik geloof er niet in dat je van 1 band of artiest 'fan' kan zijn. Ze maken echt niet alleen maar goede dingen.
Dat bedoel ik, ook al ben je fan moet je wel toegeven dat echt niet alles van ze goed is. En dat is liefhebber zijn, geen fan. Er is zo veel goede muziek, maar het komt nooit van 1 kant.quote:Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja, ik ben toch echt wel "Fan" van The Rolling Stones/Queen/U2... Tuurlijk zijn er kut nummers bij alle bands (Flash Gordon anyone? Dat hele album, op Football Fight en The Hero is echt waardeloos) Maar als je daar doorheen prikt en de goede ("Niet commerciele") Nummers er tussen weg pikt heb je echt niet veel te klagen
Heb je een last.fm?quote:Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja, ik ben toch echt wel "Fan" van The Rolling Stones/Queen/U2... Tuurlijk zijn er kut nummers bij alle bands (Flash Gordon anyone? Dat hele album, op Football Fight en The Hero is echt waardeloos) Maar als je daar doorheen prikt en de goede ("Niet commerciele") Nummers er tussen weg pikt heb je echt niet veel te klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |