TS wel, spermaspetterende feestjes welteverstaan. HOMOOOOOOOOquote:Op maandag 30 december 2013 15:45 schreef TUFKAL het volgende:
Verzonnen topics [ afbeelding ] Alsof fokkers spetterende feesten hebben
quote:Op maandag 30 december 2013 15:46 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
TS wel, spermaspetterende feestjes weltverstaan. HOMOOOOOOOO
Gast, je bent verkouden. Stel je aan ofzo.quote:Op maandag 30 december 2013 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
ware het niet dat dat dus niet doorgaat als ik me zo ellendig voel
Als ik verkouden ben, voel ik me ook behoorlijk ziek meestal, dus wel een terechte klacht.quote:Op maandag 30 december 2013 15:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gast, je bent verkouden. Stel je aan ofzo.
Was ik al a kehba.quote:Op maandag 30 december 2013 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Positief is dan wel weer dat doordat jullie dit topic hebben gelezen hebben nu ook verkouden zijn
Mensen zonder spetterende oudejaarsfeestenquote:Op maandag 30 december 2013 15:45 schreef TUFKAL het volgende:
Verzonnen topics [ afbeelding ] Alsof fokkers spetterende feesten hebben
Ik heb al honing gehad, maar zal zometeen eens een citroen pakken.quote:Op maandag 30 december 2013 16:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog snel naar de slijterij gaan. Zo'n klein flesje cognac halen.
Citroensap, suiker en cognac, heet maken in een pannetje.
Achterover gooien, en onder de dekens. Moet jij eens zien hoe
opgeknapt je bent morgen.
Goede combi wel. Citroen killed die verkoudheid welquote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb al honing gehad, maar zal zometeen eens een citroen pakken.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Positief is dan wel weer dat doordat jullie dit topic hebben gelezen hebben nu ook verkouden zijn
Halve ui in de slaap kamerquote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb al honing gehad, maar zal zometeen eens een citroen pakken.
O dan moet ik de hangui even bellen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |