Mja... ik vind het als soundtrack album wel tof, maar als stand-alone album van Queen zelf heb ik er niet veel mee.quote:Op maandag 30 december 2013 19:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ook al ben je fan moet je wel toegeven dat echt niet alles van ze goed is. En dat is liefhebber zijn, geen fan. Er is zo veel goede muziek, maar het komt nooit van 1 kant.
En Flash Gordon van Queen is best wel nice.
Ik heb het dan ook vooral over de film en de muziek die daarbij hoort.quote:Op maandag 30 december 2013 19:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja... ik vind het als soundtrack album wel tof, maar als stand-alone album van Queen zelf heb ik er niet veel mee.
The Hero is een lekkere rocker, Flash Gordon zelf (Titeltrack) is ook wel tof, met die koortjes.. lekker bombastisch, Death Of Ming ook wel tof, lekker melancholisch, En Football Fight vind ik wel tof vanwege de sound van de drums.. maar verder, meh.
Ja preciesquote:Op maandag 30 december 2013 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook vooral over de film en de muziek die daarbij hoort.
Die moet ik niet bekijken met m'n koptelefoonquote:
Nintendo 64quote:
In zulke soort films maakt het niet uit dat het acteerwerk prut is, het is alsnog vermakelijk.quote:Op maandag 30 december 2013 19:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja preciesDe film heb ik echt nog nooit gezien
Schijnt dat het acteer werk echt ronduit bagger is.
(Ted heeft wel veel stukjes die teruggrijpen op Flash Gordon er in zitten, inclusief een rolletje van Mr Flash Gordon himself)
Ouch zonde inderdaad. Staat hier nog steeds onder de tvquote:Op maandag 30 december 2013 19:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nintendo 64Ik wou dat ik hem nog had.
12 games, 4 controllers, rumble pack, gameboy cartridge expansion... Verkocht 6 jaar geleden omdat ik weer eens iets wilde kopen wat 2 weken later als nutteloos bleek..
Ik heb op de laptop hier Project 64 staan, emulator versie van de N64, maar dat is toch echt niet te vergelijken.quote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ouch zonde inderdaad. Staat hier nog steeds onder de tv
Same herequote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb op de laptop hier Project 64 staan, emulator versie van de N64, maar dat is toch echt niet te vergelijken.
Ik mis het apparaatje welWilde er eigenlijk vorige maand een aanschaffen i.v.m verjaardag, lekker Mario Party spelen
Totdat ik de prijzen zag op Marktplaats..
Toch maar even vader lief aankijken om naar een rommelmarkt te gaan, vaak worden daar consoles aangeboden voor 5-10 euro met spellen(Zo heb ik voor 3 euro een Atari 2600 in doos met alles erbij gekocht in belgie 10 jaar terug
) (En 2 jaar later verkocht)
Als ik al m`n consoles nog had gehad, zat ik op een goudmijntje
NES collectiequote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Same hereNES collectie alles.
En rommelmarkten ftw. Kun je ze inderdaad voor een prikkie kopen.
Ook op Marktplaats komen ze wel eens voor cheap voorbij.
Staat er ook 1 in V&A met 2 games voor 45
Dan zit ik opeens op een goudmijntje.quote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb op de laptop hier Project 64 staan, emulator versie van de N64, maar dat is toch echt niet te vergelijken.
Ik mis het apparaatje welWilde er eigenlijk vorige maand een aanschaffen i.v.m verjaardag, lekker Mario Party spelen
Totdat ik de prijzen zag op Marktplaats..
Toch maar even vader lief aankijken om naar een rommelmarkt te gaan, vaak worden daar consoles aangeboden voor 5-10 euro met spellen(Zo heb ik voor 3 euro een Atari 2600 in doos met alles erbij gekocht in belgie 10 jaar terug
) (En 2 jaar later verkocht)
Als ik al m`n consoles nog had gehad, zat ik op een goudmijntje
Herkenbaar brah, herkenbaarquote:Op maandag 30 december 2013 19:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
NES collectie
Ik had ooit eens een platencollectie van echt 800 platen, totdat ik dacht "Nee, ik wil toch liever een videocamera" En toen heb ik al die platen verkocht voor 150 euro![]()
En 1 maand later de videocamera ook weer
![]()
ZuchtIk moet wat beter met m`n geld omgaan
___!! x 298432943824332423
NES games.quote:Op maandag 30 december 2013 19:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
NES collectie
Ik had ooit eens een platencollectie van echt 800 platen, totdat ik dacht "Nee, ik wil toch liever een videocamera" En toen heb ik al die platen verkocht voor 150 euro![]()
En 1 maand later de videocamera ook weer
![]()
ZuchtIk moet wat beter met m`n geld omgaan
___!! x 298432943824332423
Succes! Wij hopen het zelfdequote:Op maandag 30 december 2013 19:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja joh.... het is echt een ramp.
Hopen dat ik een miljoentje win dit jaar![]()
Snikquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |