Klopt, 50/50 toch.quote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
Sorry jongens, maar wij gaan in elk geval die jackpot al pakken
Samequote:Op maandag 30 december 2013 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het meer dan 2 nullen bevat ben ik al tevree
LMFAO.quote:Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
STEEK DIE LEGE PORTEMONNEE IN DE LUCHT!
Wtf waar hou jij je pasjes dan?quote:Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
LMFAO.
Ik heb niet eens een portemonnee ;_;
Zo erg is het.
Nou, alleen een keer m'n OV-kaart gebroken, en dit is m'n 3e pinpas, maar verderquote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Raak je ze nooit kwijt/gaan ze nooit kapot?
quote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, alleen een keer m'n OV-kaart gebroken, en dit is m'n 3e pinpas, maar verder
Ik vind dat niet handig. Ik moet gewoon 1 keer kunnen graaien en dat ding dan hebben.quote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neem gewoon zo'n klein dun pasjes-mapje, kost ¤5,-
Heb je al je pasjes altijd bij elkaar en past gewoon gemakkelijk in je broekzak
[ afbeelding ]
Nja mijn pinpas uit m'n portemonnee pakken gaat ook in één automatische vloeiende bewegingquote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik vind dat niet handig. Ik moet gewoon 1 keer kunnen graaien en dat ding dan hebben.
Al heb ik wel vorige week ofzo een portemonnee verkregen, mss toch maar eens proberen.
Arme Beyoncéquote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef Rezania het volgende:
Tijd voor de maandelijkse herinnering dat dit bestaat.
[ afbeelding ]
quote:
Vertelquote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef LompeHork het volgende:
Melkflessen wel. Doet me denken aan een bepaald nummer.
quote:
dat geloofd toch niemand?quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ging gangsta praten tegen een FOK!ker en die dacht dat ik een man was.
gelooft* welquote:
Meh, dan moet ik wat anders doen dan normaal. Dus eng. Dus neen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja mijn pinpas uit m'n portemonnee pakken gaat ook in één automatische vloeiende beweging
Pak het ding uit m'n jaszak, sla 'm open, schuif m'n pasje eruit (die natuurlijk vooraan geplaatst is) en pinnen maar
En voor een OV paal kun je gewoon je hele portemonnee/mapje houden zonder 'm open te slaan![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, dan moet ik wat anders doen dan normaal. Dus eng. Dus neen.
Wat zit er omhoog tuigneger? Al die problemen op de straat zijn echt klote, mijn man.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ging gangsta praten tegen een FOK!ker en die dacht dat ik een man was.
Die harde leven.quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Lt.Surge het volgende:
En nu ga ik koken.
Alweer.
Gvd, vriendje van het jaar award 2013 kom maar hier.
Sorry, die gaat al naar Monoquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Lt.Surge het volgende:
En nu ga ik koken.
Alweer.
Gvd, vriendje van het jaar award 2013 kom maar hier.
Edit: Gelieve niet mijn foto's op FOK! te plaatsen.quote:
Beter ben je daar juist tevreden over.quote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Edit: Gelieve niet mijn foto's op FOK! te plaatsen.
Ik had het over vriendje van het jaar hé. Niet over lieve debiel van het jaarquote:
Koning, ik ben tevreden.quote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter ben je daar juist tevreden over.
Ohquote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik had het over vriendje van het jaar hé. Niet over lieve debiel van het jaar
Het leven op de straat is moeilijk zwaar, mijn negroïde manquote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat zit er omhoog tuigneger? Al die problemen op de straat zijn echt klote, mijn man.
Hoi gianniquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |