quote:Op maandag 30 december 2013 15:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb nu een weekje vakantie en aansluitend verlof.
Ja dat ga ik nog doen, maar ik wil het eerst even laten bezinkenquote:Op maandag 30 december 2013 16:21 schreef Dot. het volgende:
Wat verveldn BurdieEn idd vooral doen waar je je zelf prettig bij voelt! Kun je dit ook bespreken met je vk?
Spannend joh! Je kindje komt eraanquote:Op maandag 30 december 2013 16:29 schreef flowerbox het volgende:
Wordt straks opgenomen. Ballon ingebracht. Hellup, ben niet zo'n held.
quote:Op maandag 30 december 2013 16:29 schreef flowerbox het volgende:
Succes!! Spannend!quote:Op maandag 30 december 2013 16:46 schreef flowerbox het volgende:
Mooi wiegje, kp!
Dit is mijn laatste post voorlopig. Inderdaad inleiden. Ben zo zenuwachtig, stom hè bij een derde.
Je was niet de enigequote:Op maandag 30 december 2013 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik dacht: huh? Wie moet wat op Facebook zetten?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik al met verlof??hoewel, nu ik vakantie heb, heb ik nog maar 1 keer een heel klein beetje bloed gezien. Tov de eerdere Max. 3dagenschoonrecords. Benieuwd wat de gyn daarvan gaat vinden..
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op maandag 30 december 2013 18:17 schreef Kimpossible het volgende:
Ik lig zo te genieten![]()
Drukke dag dus moe, tv'tje aan, bedje op rechts (vlinders krijg ik ervan) en de kat is ook een zoetje.
Kiektan
Misschien is dat dan niet eens zo'n slecht idee? Die paar weekjes... Het ziet er wel heerlijk uit zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik al met verlof??hoewel, nu ik vakantie heb, heb ik nog maar 1 keer een heel klein beetje bloed gezien. Tov de eerdere Max. 3dagenschoonrecords. Benieuwd wat de gyn daarvan gaat vinden..
Dat is ook zo. Ik ga het maandag sowieso ter sprake brengen. Ik zou dan 3/4 weken de zw in moeten voor m'n verlof start en anders moet ik nog 5 weekjes werken (want 5 weken voor ud met verlof ipv 6). Als ik nu vanaf volgende week weer terug ga naar een boel bloed (of als de groeiecho niet goed is maandagquote:Op maandag 30 december 2013 18:20 schreef Dot. het volgende:
[..]
Misschien is dat dan niet eens zo'n slecht idee? Die paar weekjes... Het ziet er wel heerlijk uit zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenin zit een zwaaiend armpje, hij wilde niet echt stil liggen. De echoscopiste zei wel 4x dat het een lekker beweeglijk kind is![]()
![]()
Hoi, even ontlurken:quote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
FB wat spannend! Zet 'm op!
KP wat enorm snoezig dat wiegje.
En hurray voor (bijna) geen bloed.
Chanty wat een mooie echo van jullie kereltje. Het is een heel mooie 3d voor die termijn, echt wauw!
Dyre wat een spanning. Ik duim voor een mooie knipper op de vervolg echo. Soms kan een cyclus rare dingen doen. Sterkte met wachten.
Burdie fijn dat alles oke was, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je er heel onzeker van wordt. Dat heb ik dus ook door die echo's. Bij de vk de vorige zwangerschap nooit gedoe gehad en nu met die echo's in het ziekenhuios is er ineens wat aan de hand. Het zou me niets verbazen als ik straks gewoon twee gemiddelde jongetjes krijg de heul niet groot zijn. Maar lekker onzeker wordt je er wel van.
Ik heb net even gewalvist in bad. Heerlijk! Ik zit tegenwoordig enorm vol na het avondeten, zo vol dat het pijn doet aan mijn buik.Zo'n warm bad helpt dan wel wat.
En ik mag morgen voor de suikertest. Ik heb er serieus nachtmerries van gehad het afgelopen weekend. Toen ik dat aangaf mocht ik morgen al komen. En heel misschien is de uitslag er morgenmiddag al. Bah, ik word er gewoon echt onzeker van.![]()
En het goede nieuws van vandaag. Ons geboortekaartje wordt kosteloos aan onze wensen aangepast. Eerst krijgen we een standaard proefdruk en als we die mooi vinden gaan we onze wensen doorgeven. Can't wait!
zo ben ik ook ingeleid. Succesquote:Op maandag 30 december 2013 16:29 schreef flowerbox het volgende:
Nou wie weet! En jemig al 2 keer een suikertest is helemaal balen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hoi, even ontlurken:
Mijn nicht krijgt een tweeling (uitgerekend in februari) en die krijgt ook continu te horen dat de babies groot zijn (zelfs voor eenlingen met die termijn), en ze moest al twee keer voor een suikertest. Uiteraard niks aan de hand steeds, en ws. zijn die kids straks ook gewoon normaal.
Misschien is t iets waar ze heel erg op letten momenteel ofzo?
Lurk jij hier nou nog?quote:Op maandag 30 december 2013 21:10 schreef Mabawa. het volgende:
Flobo wat spannend!! Heel veel succes!!
Kim
Chanty en Fazz beiden een knul, leuk!
Ik vond het inbrengen heel spannend. Maar bij jou goed gegaan?quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Skoap het volgende:
[..]
zo ben ik ook ingeleid. Succesen als je meer wilt weten vraag vooral!
ik voelde me net een kermis attractie... Er stonden iets van 6 mensen op de kamer mee te kijkenquote:Op maandag 30 december 2013 21:21 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik vond het inbrengen heel spannend. Maar bij jou goed gegaan?
Schuldigquote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Lurk jij hier nou nog?Hoe gaat het met je kleine man?
hihi mijn gyn was ook eenquote:Op maandag 30 december 2013 21:48 schreef flowerbox het volgende:
Hier nemen ook de harde buiken hand over hand toe. Dus ik heb goede hoop dat er wat gebeurt.
moest heel hard lachen om je reactie van het slangetje.
Ik ben zelf al ontspannender (is dat een woord?) dan ik was.
Mooi, goed om te horenquote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Schuldig![]()
Gaat goed hoor, eet veel en groeit lekker
Wat vreemd, ik heb in het ziekenhuis sinds ik zwanger ben een vaste gyn, lijkt mij idd vervelend alsquote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nou wie weet! En jemig al 2 keer een suikertest is helemaal balen.
Ik krijg dus ook elke 4 weken een groeiecho. Eerst vond ik de echo's fijn, het zou goed in de gaten gehouden worden enzo, maar nu had ik eigenlijk liever gezien dat er net zoals een vk doet gewoon gevoeld werd naar het formaat in plaats van die echo's. Geen idee of dat mogelijk is bij een tweeling hoor, maargoed. Sowieso heb ik in het zh nooit het fijne vertrouwde gevoel ervaren dat ik bij de vk wel heb. Ik heb ook continue een andere gyn, nog geen enkele keer hetzelfde gezicht gezien. Kortom, doe mij maar een vk!
he wat leuk!!quote:Op maandag 30 december 2013 15:07 schreef Chanty het volgende:
Mag er in de OP Jongetje achter mijn naam?
Woeiiii nog een 2013 babyquote:Op maandag 30 december 2013 23:48 schreef ikke_84 het volgende:
onze zoon Mats is geboren. Hij doet t super goed en is zo mooi
![]()
![]()
![]()
48cm 3240 gram
Bah ik snap dat echt niet. Van mij mogen ze om dit soort dingen het vuurwerk ook gewoon afschaffen en een gemeentevuurwerk gaan afsteken. Ik blijf zelf ook altijd liever binnen op de 31stequote:Op dinsdag 31 december 2013 08:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Twinkle, wat slecht zeg. Dat zijn gewoon gegevens van iemand anders! Dat kan echt niet, zeker als het niet de eerste keer is.
Gisteren in Eindhoven geweest bij jarige schoonmoeder en toen hebben jochies vuurwerk richting m'n zoontje gegooid. Het was wel nog op een paar meter afstand maar hij is helemaal panisch nu. Viel pas om 23,00 in slaap van de angst en ziet erg op tegen het vuurwerk vandaag.
We kopen zelf dus ook maar niks vandaag, dat kunnen we hem niet aandoen. Arm manneke.
Gelukkig ligt ie nu nog te slapen.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 30 december 2013 23:48 schreef ikke_84 het volgende:
onze zoon Mats is geboren. Hij doet t super goed en is zo mooi
![]()
![]()
![]()
48cm 3240 gram
Haha, een strijker in zo'n fles geeft vast een heel bijzonder effect...quote:[b]Op dinsdag 31 december 2013 09:32 schreef Chanty
Hier staan nu de MVM flessen buiten om opgehaald te worden, ik hoop maar dat ze geen doelwit wordenMaar.... wel klaar met MVM
Nou die gaat wel meteen uit denk ik want de flessen zitten tot de rand toe vol gezekenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:21 schreef Cantare het volgende:
[..]
Haha, een strijker in zo'n fles geeft vast een heel bijzonder effect...
Gewoon om 23.59 eruit persenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:20 schreef flowerbox het volgende:
Ikke84, gefeliciteerd met jullie zoon!
Ik weet niet of dit nog een 2013 baby wordt. Het vlot nog niet zo. Ach, ik zie wel.
Nobono, nu schiet het op hè?
Ieuwquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou die gaat wel meteen uit denk ik want de flessen zitten tot de rand toe vol gezekenZou dan wel weer lachen zijn als ze compleet onder de zeik zitten
Leuk idee, maar dat kost je een hele dag kraamzorgquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gewoon om 23.59 eruit persenHappy new year
Wat een lieve reactie, bedankt!quote:Op maandag 30 december 2013 23:30 schreef Kwisted het volgende:
Ik was nog even terug aan t lezen en ik wil dyre nog even een hart onder de riem steken. Wat ontzettend balen dat de echo niet meteen de bevestiging gaf die je zo graag wilde. Geduld opbrengen kan dan zo moeilijk zijn. De verhalen van de dames zijn wel waar, met dat termijn kan een milimeter meetverschil al een aantal dagen schelen. Probeer flink afleiding te zoeken deze week zodat de tijd opschiet en je er niet teveel aan denkt. Dikke knuffel voor jou!
Hey joh, doe jij eens persen!quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:20 schreef flowerbox het volgende:
Ikke84, gefeliciteerd met jullie zoon!
Ik weet niet of dit nog een 2013 baby wordt. Het vlot nog niet zo. Ach, ik zie wel.
Nobono, nu schiet het op hè?
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:11 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Hey joh, doe jij eens persen!![]()
Best wel ja, word er bijna zenuwachtig van....mijn vrouw beweert bij hoog en bij laag dat het ergens rond de 38ste week al komt...dat is nog maar 2 weken ja!!
Ik ook hoor zandvogeltje! En dan is het voor mij nog wel de tweede. Been there done thatquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:40 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het ook maar akelig dichtbij komen allemaal.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:05 schreef ProjSkippy het volgende:
En ik wilde nog even reageren op Dyre: hier had ik een echo bij 7 weken (ook ivm eerdere miskraam). We wisten hoe ver ik zou moeten zijn, maar de echoscopiste zette me bijna 2 volledige weken terug: de lengte kwam niet overeen met mijn eigen berekende termijn en het hartje klopte 'opstartend' en niet zoals het bij mijn termijn zou moeten zijn. Het resultaat ligt hier nu naast me in bed d'r luier volledig vol te baggeren.
Ja die gedachte heb ik ooit ook gehad.. Kon ik alsnog 4 weken langer wachtenquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:11 schreef NoBoNo het volgende:
Best wel ja, word er bijna zenuwachtig van....mijn vrouw beweert bij hoog en bij laag dat het ergens rond de 38ste week al komt...dat is nog maar 2 weken ja!!
Niks zo teleurstellend om die 9 maanden naar toe geleefde datum de hele dag overal te zien en hij gaat uiteindelijk geruisloos voorbijquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:30 schreef Pvoesss het volgende:
Dan nog ik vind het altijd zo zonde, ook als mensen enorm denken dat ze gaan bevallen op DE uitgerekende datum. Zo vaak komt dat helemaal niet voor
37 weken + een beetjequote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Musique het volgende:
Hoeveel weken ben jij nu Pvoesss? Jij loopt toch ook al redelijk tegen het einde aan meende ik?
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:41 schreef laziness het volgende:
Niks zo teleurstellend om die 9 maanden naar toe geleefde datum de hele dag overal te zien en hij gaat uiteindelijk geruisloos voorbij
Pcm spiegel opbouwen en zo'n vicks inhaler.. Verder gewoon uitzieken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gefeliciteerd ikke!
Ik ben m'n verkoudheid en bluh-gevoel zooooo enorm zat. Ik hoest de longen uit m'n lijf, heb een kop vol snot en alle zooi die ik heb die ik mag werken voor geen meter. Ik voel me ellendig en ik vind dat echt klote op een dag als vandaag. We gaan bij de buren eten en de buurvrouw heeft onwijs veel eten voorbereid dus kan het niet maken niet te gaan.
Maar het liefst blijf ik in m'n bed... En dat terwijl ik oud en nieuw altijd wel leuk vind.
Bah bah en nog eens bah.
Misschien moet ik eens gaan stomen ofzo, ook al haat ik dat en moet ik er nog meer van hoesten. Iemand tips?
Wanneer was je eerste echo?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:30 schreef Alixia het volgende:
Een twee-eiige tweeling. Ze hebben allebei hun eigen vruchtzak en placenta en het tussenschot is heel duidelijk te zien. Twee verschillende echoscopisten hebben dat bij de eerste en tweede echo gezegd (jeetje dat is al lang geleden ), dus daar gaan we maar vanuit.
Als jouw meiden twee-eiig zijn ben ik de paashaas!quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wanneer was je eerste echo?
Want hier gingen ze ook uit van een twee-eiige tweeling. Maar ik weet niet of je wel eens foto's van mijn kinderen hebt gezien.... :
(achteraf vind ik het tussenschot ook helemaal niet zo heel duidelijk als ik da)t vergelijk met de echofoto's van bijvoorbeeld j/m tweelingen).
En dan ga ik me in een hoekje zitten schamen omdat ik ze ook niet altijd uit elkaar kan houdenquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als jouw meiden twee-eiig zijn ben ik de paashaas!
Dit dus. Het zijn gewoon kopietjes.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als jouw meiden twee-eiig zijn ben ik de paashaas!
Ja doe maar, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:38 schreef Alixia het volgende:
Euhh, dat moet ik even terugzoeken in mijn agenda.![]()
Eerste echo was op 10 juli (week 8 van mijn zwangerschap). De tweede was een week later in het ziekenhuis.
Ik heb geen foto's van jouw tweeling gezien, maar ik neem aan dat ze erg op elkaar lijken ?
Bij de eerste echo foto was het tussenschot een duidelijke streep. Zal eens kijken of ik een foto kan delen hier.
Dit is een academisch ziekenhuis dus bevallen mag ik daar nu al (maar ik wacht nog wel even).quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:39 schreef Kyara het volgende:
Nikki, wat een vaag verhaal zeg. Hier was een gesprek over bevallen in het ziekenhuis sowieso standaard (bij 32 weken was dat geloof ik, op het moment dat ik daar ook zou mogen bevallen qua termijn). Hopelijk kun je dan je vragen kwijt!
Ik zal even kijken of ik ze kan vinden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:40 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja doe maar, ben benieuwd!
(volgens mij staan er nog foto's in het fototopic)
Ik zou zeker vragen stellen als ik jou was. Daar zijn de artsen ook voor en het kan je zoveel rust en duidelijkheid geven. Ik maak elke keer een lijstje met vragen, zodat ik niets kan vergeten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dit is een academisch ziekenhuis dus bevallen mag ik daar nu al (maar ik wacht nog wel even).
Ik hoop dat ik volgende week wat wijzer word in ieder geval. Ik denk dat het een behoorlijk lang gesprekje gaat worden, ik wil nu gewoon alles weten. Ook over bevalplannen bijvoorbeeld. Daar hebben ze nog nooit over gesproken en juist dat is voor mij nu reden om er wel een te willen maken. Anders ben ik bang dat veel dingen niet zullen gaan zoals ik graag zou willen.
Super! ik hou je op de hoogte!quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:07 schreef DJMomo het volgende:
OT. Kyara, vent heeft je pakje op de bus gedaan.
In het ziekenhuis wordt de lengte van het kind ook vaak niet opgemeten toch? Bij mij (en andere kindjes in mijn omgeving) in ieder geval niet..quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:35 schreef DJMomo het volgende:
Eens BE!
Vraagje trouwens, wordt bij een thuisbevalling de lengte van het kind ook gemeten? Of alleen gewicht?
/vroeg ik me opeens zo af
Wij hebben gevraagd of ze even wilde meten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:35 schreef DJMomo het volgende:
Eens BE!
Vraagje trouwens, wordt bij een thuisbevalling de lengte van het kind ook gemeten? Of alleen gewicht?
/vroeg ik me opeens zo af
Hier ben ik het helemaal mee eens !quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:14 schreef BlueEyes het volgende:
Weet je wat ik zo fijn vind hier...
(En ook in wat andere topics waar ik nog wel eens meelurk)
Hoe iedereen z'n vragen en onzelerheden gewoon kwijt kan en er altijd wel ergens een ervaringsdeskundige meepost en daardoor hele fijne adviezen en geruststellingen kunnen worden gegeven.
Of gewoon de verhalen/ ervaringen waar je zelf van kan beslissen of je er iets van opslaat.
Toevallig heb ik dat laatst gelezen in een boek over tweelingen, maar de reden stond er niet bij. Heel interessant.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:13 schreef WupWup het volgende:
Je weet dat een eigen vruchtzak en placenta niet hoeft te betekenen dat ze twee-eiig zijn? Dat heeft te maken met op welk moment een bevruchte eicel zich deelt. Hoe vroeger, hoe meer gescheiden. Alleen bij een j/m tweeling weet je zeker dat het een twee-eiig is. En andersom, als ze 1 of 2 vruchtvliezen delen, weet je zeker dat ze eeneiig zijn.
Klopt, in 'mijn' ziekenhuis doen ze het ook niet. Schijnt niet zo goed voor de heupjes oid te zijn om een pasgeboren kind 'uit te rekken'.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
In het ziekenhuis wordt de lengte van het kind ook vaak niet opgemeten toch? Bij mij (en andere kindjes in mijn omgeving) in ieder geval niet..
Idd, dat was de reden zeiden ze in het ziekenhuis. Dus wij hebben maar wat verzonnen op het geboortekaartje (49 cm geloof ik).quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:19 schreef Mineola het volgende:
[..]
Klopt, in 'mijn' ziekenhuis doen ze het ook niet. Schijnt niet zo goed voor de heupjes oid te zijn om een pasgeboren kind 'uit te rekken'.
Dit dus. Ze benaderen de zwangerschap dan als twee-eiig maar dat wil nog niet zeggen dat het ook zo is. Soms raaskallen ze nog iets over y- en t- vormige tussenschotten en de dikte van het tussenschot maar ook dat is niet altijd goed te zien.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:13 schreef WupWup het volgende:
Je weet dat een eigen vruchtzak en placenta niet hoeft te betekenen dat ze twee-eiig zijn? Dat heeft te maken met op welk moment een bevruchte eicel zich deelt. Hoe vroeger, hoe meer gescheiden. Alleen bij een j/m tweeling weet je zeker dat het een twee-eiig is. En andersom, als ze 1 of 2 vruchtvliezen delen, weet je zeker dat ze eeneiig zijn.
Echt he!quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Zwanger het nieuwe jaar in .. kan het nog beter?!
Zwanger en niet misselijk een optie?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Zwanger het nieuwe jaar in .. kan het nog beter?!
Hier vorig jaar precies hetzelfde. Samen met alle langsvliegende hormonen...En nu ook gelukkig weer zwanger.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja zwanger het nieuwe jaar in.
Vorig jaar was ik nog in afwachting of mijn baarmoeder schoon was na de mk. En nu gewoon 29 weken zwanger vandaag.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 06:24 schreef DJMomo het volgende:
ben benieuwd hoe flobo het nieuwe jaar in is gegaan!
Jeetje dat duurt al wel lang. Ik kan me voorstellen dat het helemaal niet is wat je ervan had verwacht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:23 schreef flowerbox het volgende:
[..]![]()
Helaas, hier nog met baby in buik.
Nog niets wat lijkt op handen zijnde bevalling.Heel anders dan ik in mijn hoofd had.
Alle to-be- moeders in 2014 gelukkig nieuwjaar.
Ja duurt best wel lang zo. Maar er is nog niet gesproken over drastischere maatregelen. Gelukkig maar, liever niet te veel polonaise aan mijn lijf.quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:48 schreef DJMomo het volgende:
Jemig flo. Dat duurt lang zeg. Hoe lang gaan ze nog zo door? Wordt er al over drastischere maatregelen gesproken?
Ik dacht: Huh Hoe kun jij nou 14 weken zijn? ... Toen bedacht ik me dat ik morgen alweer 17 weken benquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:32 schreef BlueEyes het volgende:
Zat me net te bedenken...
1 januari 2014 en ik ben vandaag in week 14 terecht gekomen.
Hé, misschien een 1 januari kindjequote:Op woensdag 1 januari 2014 12:43 schreef flowerbox het volgende:
Nee, er is twee keer een ballon geplaatst. Heeft niets uitgehaald.![]()
Dus nu iets met gel. Welkom in de wereld van de inleiding.
Oh, en vandaag 39 week. Toch wel een jompel waard.
Klopt, vooral de onderdruk. 142/110 vandaagquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:11 schreef WupWup het volgende:
Succes flowerbox! Was je bloeddruk zo hoog geworden dat ze zo'n haast hebben gekregen?
Oei. Da's wel hoog ja. Sterke vandaag, hopelijk heb je de kleine snel in je armen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:45 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Klopt, vooral de onderdruk. 142/110 vandaag
Ik weet nog dat ik dat 6 jaar geleden ook zo dachtquote:
<3quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik dat 6 jaar geleden ook zo dacht![]()
![]()
En nu slaapt er gewoon een heel groot, leuk meisje naast mij as we speak![]()
Hoewel je wel een idee hebt van hoe het zal zijn het zal nog zo erg mooier zijn dan dat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:07 schreef Kwisted het volgende:
ik ben officieel doorgeslagen
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whahahaha
Geweldig!
Ik heb echt 1 setje. Gekregen.XD Magoed, er kan natuurlijk van dochterlief wat doorgeschoven worden. Zal zeker ook wel wat nieuws kopen..
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
ik heb geloof ik al 7 mutsjes, 30 paar sokjes en minimaal 20 rompersquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omg![]()
Whahahaha
Geweldig!
Ik heb echt 1 setje. Gekregen.XD Magoed, er kan natuurlijk van dochterlief wat doorgeschoven worden. Zal zeker ook wel wat nieuws kopen..
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:12 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ik heb geloof ik al 7 mutsjes, 30 paar sokjes en minimaal 20 rompers![]()
Als ik een meisje had gekregen had ik ook alles gewoon doorgeschoven, t heeft zo weinig geleden
ik heb serieus koopdrift, en mensen blijven maar dingen posten in V&Aquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
XD
Ja precies. Whaha wel lekker he. Zo losgaan. Ik moet nog leuke dingen vinden. Maar komt wel goed
Arme jijquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ik heb serieus koopdrift, en mensen blijven maar dingen posten in V&A![]()
ik ben een bellypic aan t uploaden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
Ik ga ook maar eens kijken daar dan kaap ik het gewoon voor je neus wegquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ik heb serieus koopdrift, en mensen blijven maar dingen posten in V&A![]()
ik ben een bellypic aan t uploaden![]()
heb je nog mutsjes/sokken/rompers nodig?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens kijken daar dan kaap ik het gewoon voor je neus weg :p
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:24 schreef Kwisted het volgende:
[..]
heb je nog mutsjes/sokken/rompers nodig?
Ik hoop zo voor je dat het gewoon in orde isquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef Dyre het volgende:
Ik spiek af en toe ook al in het V&A-topic hoor(maar ik kan me nog inhouden)
Vandaag naar mijn ouders en zussen geweest om het nieuws te vertellen. Superlieve reacties gehad van iedereen en vooral mijn moeder was door het dolle heenEcht een leuke middag geweest, ondanks de waarschuwingen voor de aankomende echo en dat ze alles nog even stil moeten houden hebben we in 'ons kringetje' wel van het nieuws genoten.
Achteraf zijn we dus heel erg blij dat we het hebben verteld. Mocht er woensdag toch slecht nieuws komen na de echo dan kunnen we in ieder geval bij iedereen terecht
Ben helemaal blij en ik krijg langzaam een steeds positiever gevoel over de echo (ook al is dat nergens echt op gebaseerd)
ik moest vandaag nog aan je denken. Fijn dat het vertellen jullie toch een goed gevoel heeft gegeven. Nu kunnen jullie het nieuws straks ook delen met je familie. En laten we heel hard hopen dat dat gewoon goed nieuws is! Heb je eigenlijk last van kwaaltjes? Of doe je nog wel eens een test om te kijken of de streepjes donker worden?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef Dyre het volgende:
Vandaag naar mijn ouders en zussen geweest om het nieuws te vertellen. Superlieve reacties gehad van iedereen en vooral mijn moeder was door het dolle heenEcht een leuke middag geweest, ondanks de waarschuwingen voor de aankomende echo en dat ze alles nog even stil moeten houden hebben we in 'ons kringetje' wel van het nieuws genoten.
Achteraf zijn we dus heel erg blij dat we het hebben verteld. Mocht er woensdag toch slecht nieuws komen na de echo dan kunnen we in ieder geval bij iedereen terecht
Ben helemaal blij en ik krijg langzaam een steeds positiever gevoel over de echo (ook al is dat nergens echt op gebaseerd)
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef Dyre het volgende:
ik kan gewoon niet wachtenquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik dat 6 jaar geleden ook zo dacht![]()
![]()
En nu slaapt er gewoon een heel groot, leuk meisje naast mij as we speak![]()
Hoewel je wel een idee hebt van hoe het zal zijn het zal nog zo erg mooier zijn dan dat.![]()
Je hebt helemaal gelijk wb testen! T zegt helemaal niks! Las vandaag ook ergens dat rond 6 weken de streep lichter kan worden omdat t hcg te hoog wordt.... Je wordt er dus niet wijzer van...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef Dyre het volgende:
Ja, kwaaltjes heb ik wel, vooral mijn borsten zijn heel erg gevoelig. Dat was eigenlijk het eerste kwaaltje wat ik kreeg en dat is nog steeds hetzelfde gebleven. Ook merk ik dat ik, als ik niet op tijd eet, snel misselijk word. Dat heb ik hiervoor nooit gehad. Ben nu dus wel heel erg blij met die kwaaltjes
De laatste keer dat ik testte was met kerst en toen had ik 2 knalstrepen. Opnieuw testen doe ik nu liever niet: als ik positief test kan dat komen omdat HCG nou eenmaal niet meteen uit je urine is. En als ik minder positief test dan raak ik alleen nog maar meer in onzekerheid de komende week. En wachten op de echo moet ik toch, dus dan houd ik me liever in niemandsland deze week.
fijn die duimendraaiers, vind ik erg lief van jullie
Ik heb voor de gein met 22 weken ofzo nog een keer getest, de streep was nog nooit zo knalquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk wb testen! T zegt helemaal niks! Las vandaag ook ergens dat rond 6 weken de streep lichter kan worden omdat t hcg te hoog wordt.... Je wordt er dus niet wijzer van...
Kan mij voortstellen dat je blij bent met de kwaaljes!
Ik heb dat vorige zwangerschap met iets van 31 weken nog een keer gedaan. Gewoon voor de fun, die test moest toch op. En stiekem was ik best benieuwd hoe de streepjes eruit zouden zien, donker of licht enzo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb voor de gein met 22 weken ofzo nog een keer getest, de streep was nog nooit zo knal![]()
.
dat klinkt heerlijk!! Mijn droom oud&nieuw!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef Theeleuter het volgende:
Nog een gelukkig nieuwjaar dames, mag volgens mij nog![]()
Hier wat mindere dagen. Dochter is ziek en slaapt dan allen goed bij mij in bed. Nadeel is dat ze het liefst in me kruipt en ik werkelijk waardeloos lig en slaap. Gisteren om 10 uur naar bed gegaan. Nog even andermans vuurwerk vanuit slaapkamerraam bekeken en weer verder geslapen, beste nieuwjaar ever
HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb nóg niks gekocht. Ga ik binnenkort wel eens mee beginnen. Misschien kan ik veel van Saartje nog gebruiken, maar misschien ook niet. Ligt eraan of het een jongetje of meisje is
Dyre, ben blij dat het vertellen zo goed voelde en fijn was
Theeleuter, beterschap!
Was ook heerlijk, tot ze om 3 uur wakker werd en de hele inhoud van het bed uiteraard per se mee moest en ik 1 van die ***knuffels niet kon vinden. Hectiek midden in de nacht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef Kwisted het volgende:
[..]
dat klinkt heerlijk!! Mijn droom oud&nieuw!
ik zat om half 11 met tandenstokers tussen mijn ogen
Wat?!?! Kouwe koffie????quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:16 schreef Kwisted het volgende:
Zieke dochter is alles behalve ideaal natuurlijk, veel beterschap! Ik krijg stiekem toch een <3gevoel van je hectiek in de nacht hihi.
Uitrusten op je werk, herkenbaarVoor mijn eerste zwangerschap noooit gedacht dat te zullen zeggen. Net als dat 7.30u hier als uitslapen voelt! Nooit gedacht!!
Of dat ik zo kan genieten van rustig douchen of mijn koffie in 1x warm op kan drinken.
(maak ik nu nieuwe mama's bang)
dat kan niet want er ligt dan net een baby op je te slapenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat?!?! Kouwe koffie????![]()
![]()
Dan zet ik gewoon weer nieuwe
wij hebben daar tedurecupjescappuccino voorquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat?!?! Kouwe koffie????![]()
![]()
Dan zet ik gewoon weer nieuwe
Hmmz dan moet ik extra apparaten kopen! of manlief gewoon een schop gevenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat kan niet want er ligt dan net een baby op je te slapen
Jouw kind komt in de zomer, dus gewoon ijsklontje erin en voor de ijskoffie/thee gaanquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Jullie leven ook allemaal nog dus kom maar op! Mn eigenste ukkepuk
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:06 schreef flowerbox het volgende:
Geboren op 1 januari om 16.58u
M.yrthe! Heel heftig, maar ze is zoooo mooi. 3334 gram.![]()
Fotos volgen nog wel een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |