Jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:24 schreef Kwisted het volgende:
[..]
heb je nog mutsjes/sokken/rompers nodig?
Ik hoop zo voor je dat het gewoon in orde isquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef Dyre het volgende:
Ik spiek af en toe ook al in het V&A-topic hoor(maar ik kan me nog inhouden)
Vandaag naar mijn ouders en zussen geweest om het nieuws te vertellen. Superlieve reacties gehad van iedereen en vooral mijn moeder was door het dolle heenEcht een leuke middag geweest, ondanks de waarschuwingen voor de aankomende echo en dat ze alles nog even stil moeten houden hebben we in 'ons kringetje' wel van het nieuws genoten.
Achteraf zijn we dus heel erg blij dat we het hebben verteld. Mocht er woensdag toch slecht nieuws komen na de echo dan kunnen we in ieder geval bij iedereen terecht
Ben helemaal blij en ik krijg langzaam een steeds positiever gevoel over de echo (ook al is dat nergens echt op gebaseerd)
ik moest vandaag nog aan je denken. Fijn dat het vertellen jullie toch een goed gevoel heeft gegeven. Nu kunnen jullie het nieuws straks ook delen met je familie. En laten we heel hard hopen dat dat gewoon goed nieuws is! Heb je eigenlijk last van kwaaltjes? Of doe je nog wel eens een test om te kijken of de streepjes donker worden?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef Dyre het volgende:
Vandaag naar mijn ouders en zussen geweest om het nieuws te vertellen. Superlieve reacties gehad van iedereen en vooral mijn moeder was door het dolle heenEcht een leuke middag geweest, ondanks de waarschuwingen voor de aankomende echo en dat ze alles nog even stil moeten houden hebben we in 'ons kringetje' wel van het nieuws genoten.
Achteraf zijn we dus heel erg blij dat we het hebben verteld. Mocht er woensdag toch slecht nieuws komen na de echo dan kunnen we in ieder geval bij iedereen terecht
Ben helemaal blij en ik krijg langzaam een steeds positiever gevoel over de echo (ook al is dat nergens echt op gebaseerd)
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef Dyre het volgende:
ik kan gewoon niet wachtenquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik dat 6 jaar geleden ook zo dacht![]()
![]()
En nu slaapt er gewoon een heel groot, leuk meisje naast mij as we speak![]()
Hoewel je wel een idee hebt van hoe het zal zijn het zal nog zo erg mooier zijn dan dat.![]()
Je hebt helemaal gelijk wb testen! T zegt helemaal niks! Las vandaag ook ergens dat rond 6 weken de streep lichter kan worden omdat t hcg te hoog wordt.... Je wordt er dus niet wijzer van...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef Dyre het volgende:
Ja, kwaaltjes heb ik wel, vooral mijn borsten zijn heel erg gevoelig. Dat was eigenlijk het eerste kwaaltje wat ik kreeg en dat is nog steeds hetzelfde gebleven. Ook merk ik dat ik, als ik niet op tijd eet, snel misselijk word. Dat heb ik hiervoor nooit gehad. Ben nu dus wel heel erg blij met die kwaaltjes
De laatste keer dat ik testte was met kerst en toen had ik 2 knalstrepen. Opnieuw testen doe ik nu liever niet: als ik positief test kan dat komen omdat HCG nou eenmaal niet meteen uit je urine is. En als ik minder positief test dan raak ik alleen nog maar meer in onzekerheid de komende week. En wachten op de echo moet ik toch, dus dan houd ik me liever in niemandsland deze week.
fijn die duimendraaiers, vind ik erg lief van jullie
Ik heb voor de gein met 22 weken ofzo nog een keer getest, de streep was nog nooit zo knalquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk wb testen! T zegt helemaal niks! Las vandaag ook ergens dat rond 6 weken de streep lichter kan worden omdat t hcg te hoog wordt.... Je wordt er dus niet wijzer van...
Kan mij voortstellen dat je blij bent met de kwaaljes!
Ik heb dat vorige zwangerschap met iets van 31 weken nog een keer gedaan. Gewoon voor de fun, die test moest toch op. En stiekem was ik best benieuwd hoe de streepjes eruit zouden zien, donker of licht enzo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb voor de gein met 22 weken ofzo nog een keer getest, de streep was nog nooit zo knal![]()
.
dat klinkt heerlijk!! Mijn droom oud&nieuw!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef Theeleuter het volgende:
Nog een gelukkig nieuwjaar dames, mag volgens mij nog![]()
Hier wat mindere dagen. Dochter is ziek en slaapt dan allen goed bij mij in bed. Nadeel is dat ze het liefst in me kruipt en ik werkelijk waardeloos lig en slaap. Gisteren om 10 uur naar bed gegaan. Nog even andermans vuurwerk vanuit slaapkamerraam bekeken en weer verder geslapen, beste nieuwjaar ever
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:07 schreef Kwisted het volgende:
ik ben officieel doorgeslagen
HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb nóg niks gekocht. Ga ik binnenkort wel eens mee beginnen. Misschien kan ik veel van Saartje nog gebruiken, maar misschien ook niet. Ligt eraan of het een jongetje of meisje is
Dyre, ben blij dat het vertellen zo goed voelde en fijn was
Theeleuter, beterschap!
Was ook heerlijk, tot ze om 3 uur wakker werd en de hele inhoud van het bed uiteraard per se mee moest en ik 1 van die ***knuffels niet kon vinden. Hectiek midden in de nacht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef Kwisted het volgende:
[..]
dat klinkt heerlijk!! Mijn droom oud&nieuw!
ik zat om half 11 met tandenstokers tussen mijn ogen
Wat?!?! Kouwe koffie????quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:16 schreef Kwisted het volgende:
Zieke dochter is alles behalve ideaal natuurlijk, veel beterschap! Ik krijg stiekem toch een <3gevoel van je hectiek in de nacht hihi.
Uitrusten op je werk, herkenbaarVoor mijn eerste zwangerschap noooit gedacht dat te zullen zeggen. Net als dat 7.30u hier als uitslapen voelt! Nooit gedacht!!
Of dat ik zo kan genieten van rustig douchen of mijn koffie in 1x warm op kan drinken.
(maak ik nu nieuwe mama's bang)
dat kan niet want er ligt dan net een baby op je te slapenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat?!?! Kouwe koffie????![]()
![]()
Dan zet ik gewoon weer nieuwe
wij hebben daar tedurecupjescappuccino voorquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat?!?! Kouwe koffie????![]()
![]()
Dan zet ik gewoon weer nieuwe
Hmmz dan moet ik extra apparaten kopen! of manlief gewoon een schop gevenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat kan niet want er ligt dan net een baby op je te slapen
Jouw kind komt in de zomer, dus gewoon ijsklontje erin en voor de ijskoffie/thee gaanquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Jullie leven ook allemaal nog dus kom maar op! Mn eigenste ukkepuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |