Ik dacht: Huh Hoe kun jij nou 14 weken zijn? ... Toen bedacht ik me dat ik morgen alweer 17 weken benquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:32 schreef BlueEyes het volgende:
Zat me net te bedenken...
1 januari 2014 en ik ben vandaag in week 14 terecht gekomen.
Hé, misschien een 1 januari kindjequote:Op woensdag 1 januari 2014 12:43 schreef flowerbox het volgende:
Nee, er is twee keer een ballon geplaatst. Heeft niets uitgehaald.![]()
Dus nu iets met gel. Welkom in de wereld van de inleiding.
Oh, en vandaag 39 week. Toch wel een jompel waard.
Klopt, vooral de onderdruk. 142/110 vandaagquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:11 schreef WupWup het volgende:
Succes flowerbox! Was je bloeddruk zo hoog geworden dat ze zo'n haast hebben gekregen?
Oei. Da's wel hoog ja. Sterke vandaag, hopelijk heb je de kleine snel in je armen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:45 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Klopt, vooral de onderdruk. 142/110 vandaag
Ik weet nog dat ik dat 6 jaar geleden ook zo dachtquote:
<3quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik dat 6 jaar geleden ook zo dacht![]()
![]()
En nu slaapt er gewoon een heel groot, leuk meisje naast mij as we speak![]()
Hoewel je wel een idee hebt van hoe het zal zijn het zal nog zo erg mooier zijn dan dat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:07 schreef Kwisted het volgende:
ik ben officieel doorgeslagen
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whahahaha
Geweldig!
Ik heb echt 1 setje. Gekregen.XD Magoed, er kan natuurlijk van dochterlief wat doorgeschoven worden. Zal zeker ook wel wat nieuws kopen..
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
ik heb geloof ik al 7 mutsjes, 30 paar sokjes en minimaal 20 rompersquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omg![]()
Whahahaha
Geweldig!
Ik heb echt 1 setje. Gekregen.XD Magoed, er kan natuurlijk van dochterlief wat doorgeschoven worden. Zal zeker ook wel wat nieuws kopen..
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:12 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ik heb geloof ik al 7 mutsjes, 30 paar sokjes en minimaal 20 rompers![]()
Als ik een meisje had gekregen had ik ook alles gewoon doorgeschoven, t heeft zo weinig geleden
ik heb serieus koopdrift, en mensen blijven maar dingen posten in V&Aquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
XD
Ja precies. Whaha wel lekker he. Zo losgaan. Ik moet nog leuke dingen vinden. Maar komt wel goed
Arme jijquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ik heb serieus koopdrift, en mensen blijven maar dingen posten in V&A![]()
ik ben een bellypic aan t uploaden![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:07 schreef Kwisted het volgende:
ik ben officieel doorgeslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
Ik ga ook maar eens kijken daar dan kaap ik het gewoon voor je neus wegquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ik heb serieus koopdrift, en mensen blijven maar dingen posten in V&A![]()
ik ben een bellypic aan t uploaden![]()
heb je nog mutsjes/sokken/rompers nodig?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens kijken daar dan kaap ik het gewoon voor je neus weg :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |