quote:Op maandag 30 december 2013 15:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb nu een weekje vakantie en aansluitend verlof.
Ja dat ga ik nog doen, maar ik wil het eerst even laten bezinkenquote:Op maandag 30 december 2013 16:21 schreef Dot. het volgende:
Wat verveldn BurdieEn idd vooral doen waar je je zelf prettig bij voelt! Kun je dit ook bespreken met je vk?
Spannend joh! Je kindje komt eraanquote:Op maandag 30 december 2013 16:29 schreef flowerbox het volgende:
Wordt straks opgenomen. Ballon ingebracht. Hellup, ben niet zo'n held.
quote:Op maandag 30 december 2013 16:29 schreef flowerbox het volgende:
Wordt straks opgenomen. Ballon ingebracht. Hellup, ben niet zo'n held.
Succes!! Spannend!quote:Op maandag 30 december 2013 16:46 schreef flowerbox het volgende:
Mooi wiegje, kp!
Dit is mijn laatste post voorlopig. Inderdaad inleiden. Ben zo zenuwachtig, stom hè bij een derde.
Je was niet de enigequote:Op maandag 30 december 2013 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik dacht: huh? Wie moet wat op Facebook zetten?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik al met verlof??hoewel, nu ik vakantie heb, heb ik nog maar 1 keer een heel klein beetje bloed gezien. Tov de eerdere Max. 3dagenschoonrecords. Benieuwd wat de gyn daarvan gaat vinden..
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op maandag 30 december 2013 18:17 schreef Kimpossible het volgende:
Ik lig zo te genieten![]()
Drukke dag dus moe, tv'tje aan, bedje op rechts (vlinders krijg ik ervan) en de kat is ook een zoetje.
Kiektan
Misschien is dat dan niet eens zo'n slecht idee? Die paar weekjes... Het ziet er wel heerlijk uit zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik al met verlof??hoewel, nu ik vakantie heb, heb ik nog maar 1 keer een heel klein beetje bloed gezien. Tov de eerdere Max. 3dagenschoonrecords. Benieuwd wat de gyn daarvan gaat vinden..
Dat is ook zo. Ik ga het maandag sowieso ter sprake brengen. Ik zou dan 3/4 weken de zw in moeten voor m'n verlof start en anders moet ik nog 5 weekjes werken (want 5 weken voor ud met verlof ipv 6). Als ik nu vanaf volgende week weer terug ga naar een boel bloed (of als de groeiecho niet goed is maandagquote:Op maandag 30 december 2013 18:20 schreef Dot. het volgende:
[..]
Misschien is dat dan niet eens zo'n slecht idee? Die paar weekjes... Het ziet er wel heerlijk uit zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |