quote:Op maandag 30 december 2013 15:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb nu een weekje vakantie en aansluitend verlof.
Ja dat ga ik nog doen, maar ik wil het eerst even laten bezinkenquote:Op maandag 30 december 2013 16:21 schreef Dot. het volgende:
Wat verveldn BurdieEn idd vooral doen waar je je zelf prettig bij voelt! Kun je dit ook bespreken met je vk?
Spannend joh! Je kindje komt eraanquote:Op maandag 30 december 2013 16:29 schreef flowerbox het volgende:
Wordt straks opgenomen. Ballon ingebracht. Hellup, ben niet zo'n held.
quote:Op maandag 30 december 2013 16:29 schreef flowerbox het volgende:
Succes!! Spannend!quote:Op maandag 30 december 2013 16:46 schreef flowerbox het volgende:
Mooi wiegje, kp!
Dit is mijn laatste post voorlopig. Inderdaad inleiden. Ben zo zenuwachtig, stom hè bij een derde.
Je was niet de enigequote:Op maandag 30 december 2013 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik dacht: huh? Wie moet wat op Facebook zetten?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik al met verlof??hoewel, nu ik vakantie heb, heb ik nog maar 1 keer een heel klein beetje bloed gezien. Tov de eerdere Max. 3dagenschoonrecords. Benieuwd wat de gyn daarvan gaat vinden..
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op maandag 30 december 2013 18:17 schreef Kimpossible het volgende:
Ik lig zo te genieten![]()
Drukke dag dus moe, tv'tje aan, bedje op rechts (vlinders krijg ik ervan) en de kat is ook een zoetje.
Kiektan
Misschien is dat dan niet eens zo'n slecht idee? Die paar weekjes... Het ziet er wel heerlijk uit zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik al met verlof??hoewel, nu ik vakantie heb, heb ik nog maar 1 keer een heel klein beetje bloed gezien. Tov de eerdere Max. 3dagenschoonrecords. Benieuwd wat de gyn daarvan gaat vinden..
Dat is ook zo. Ik ga het maandag sowieso ter sprake brengen. Ik zou dan 3/4 weken de zw in moeten voor m'n verlof start en anders moet ik nog 5 weekjes werken (want 5 weken voor ud met verlof ipv 6). Als ik nu vanaf volgende week weer terug ga naar een boel bloed (of als de groeiecho niet goed is maandagquote:Op maandag 30 december 2013 18:20 schreef Dot. het volgende:
[..]
Misschien is dat dan niet eens zo'n slecht idee? Die paar weekjes... Het ziet er wel heerlijk uit zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenin zit een zwaaiend armpje, hij wilde niet echt stil liggen. De echoscopiste zei wel 4x dat het een lekker beweeglijk kind is![]()
![]()
Hoi, even ontlurken:quote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
FB wat spannend! Zet 'm op!
KP wat enorm snoezig dat wiegje.
En hurray voor (bijna) geen bloed.
Chanty wat een mooie echo van jullie kereltje. Het is een heel mooie 3d voor die termijn, echt wauw!
Dyre wat een spanning. Ik duim voor een mooie knipper op de vervolg echo. Soms kan een cyclus rare dingen doen. Sterkte met wachten.
Burdie fijn dat alles oke was, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je er heel onzeker van wordt. Dat heb ik dus ook door die echo's. Bij de vk de vorige zwangerschap nooit gedoe gehad en nu met die echo's in het ziekenhuios is er ineens wat aan de hand. Het zou me niets verbazen als ik straks gewoon twee gemiddelde jongetjes krijg de heul niet groot zijn. Maar lekker onzeker wordt je er wel van.
Ik heb net even gewalvist in bad. Heerlijk! Ik zit tegenwoordig enorm vol na het avondeten, zo vol dat het pijn doet aan mijn buik.Zo'n warm bad helpt dan wel wat.
En ik mag morgen voor de suikertest. Ik heb er serieus nachtmerries van gehad het afgelopen weekend. Toen ik dat aangaf mocht ik morgen al komen. En heel misschien is de uitslag er morgenmiddag al. Bah, ik word er gewoon echt onzeker van.![]()
En het goede nieuws van vandaag. Ons geboortekaartje wordt kosteloos aan onze wensen aangepast. Eerst krijgen we een standaard proefdruk en als we die mooi vinden gaan we onze wensen doorgeven. Can't wait!
zo ben ik ook ingeleid. Succesquote:Op maandag 30 december 2013 16:29 schreef flowerbox het volgende:
Nou wie weet! En jemig al 2 keer een suikertest is helemaal balen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hoi, even ontlurken:
Mijn nicht krijgt een tweeling (uitgerekend in februari) en die krijgt ook continu te horen dat de babies groot zijn (zelfs voor eenlingen met die termijn), en ze moest al twee keer voor een suikertest. Uiteraard niks aan de hand steeds, en ws. zijn die kids straks ook gewoon normaal.
Misschien is t iets waar ze heel erg op letten momenteel ofzo?
Lurk jij hier nou nog?quote:Op maandag 30 december 2013 21:10 schreef Mabawa. het volgende:
Flobo wat spannend!! Heel veel succes!!
Kim
Chanty en Fazz beiden een knul, leuk!
Ik vond het inbrengen heel spannend. Maar bij jou goed gegaan?quote:Op maandag 30 december 2013 21:11 schreef Skoap het volgende:
[..]
zo ben ik ook ingeleid. Succesen als je meer wilt weten vraag vooral!
ik voelde me net een kermis attractie... Er stonden iets van 6 mensen op de kamer mee te kijkenquote:Op maandag 30 december 2013 21:21 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik vond het inbrengen heel spannend. Maar bij jou goed gegaan?
Schuldigquote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Lurk jij hier nou nog?Hoe gaat het met je kleine man?
hihi mijn gyn was ook eenquote:Op maandag 30 december 2013 21:48 schreef flowerbox het volgende:
Hier nemen ook de harde buiken hand over hand toe. Dus ik heb goede hoop dat er wat gebeurt.
moest heel hard lachen om je reactie van het slangetje.
Ik ben zelf al ontspannender (is dat een woord?) dan ik was.
Mooi, goed om te horenquote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Schuldig![]()
Gaat goed hoor, eet veel en groeit lekker
Wat vreemd, ik heb in het ziekenhuis sinds ik zwanger ben een vaste gyn, lijkt mij idd vervelend alsquote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nou wie weet! En jemig al 2 keer een suikertest is helemaal balen.
Ik krijg dus ook elke 4 weken een groeiecho. Eerst vond ik de echo's fijn, het zou goed in de gaten gehouden worden enzo, maar nu had ik eigenlijk liever gezien dat er net zoals een vk doet gewoon gevoeld werd naar het formaat in plaats van die echo's. Geen idee of dat mogelijk is bij een tweeling hoor, maargoed. Sowieso heb ik in het zh nooit het fijne vertrouwde gevoel ervaren dat ik bij de vk wel heb. Ik heb ook continue een andere gyn, nog geen enkele keer hetzelfde gezicht gezien. Kortom, doe mij maar een vk!
he wat leuk!!quote:Op maandag 30 december 2013 15:07 schreef Chanty het volgende:
Mag er in de OP Jongetje achter mijn naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |