abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 december 2013 @ 22:13:05 #76
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_134898522
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Nou wie weet! En jemig al 2 keer een suikertest is helemaal balen.

Ik krijg dus ook elke 4 weken een groeiecho. Eerst vond ik de echo's fijn, het zou goed in de gaten gehouden worden enzo, maar nu had ik eigenlijk liever gezien dat er net zoals een vk doet gewoon gevoeld werd naar het formaat in plaats van die echo's. Geen idee of dat mogelijk is bij een tweeling hoor, maargoed. Sowieso heb ik in het zh nooit het fijne vertrouwde gevoel ervaren dat ik bij de vk wel heb. Ik heb ook continue een andere gyn, nog geen enkele keer hetzelfde gezicht gezien. Kortom, doe mij maar een vk!
Wat vreemd, ik heb in het ziekenhuis sinds ik zwanger ben een vaste gyn, lijkt mij idd vervelend als
je steeds een andere arts ziet.
doei
  maandag 30 december 2013 @ 22:20:54 #77
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_134899010
Hier ook telkens een andere gyn hoor. Tis maar net welke er poli draait/dienst heeft/visites loopt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_134902851
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 15:07 schreef Chanty het volgende:

Mag er in de OP Jongetje achter mijn naam? O+
he wat leuk!! :D
pi_134904005
Ik was nog even terug aan t lezen en ik wil dyre nog even een hart onder de riem steken. Wat ontzettend balen dat de echo niet meteen de bevestiging gaf die je zo graag wilde. Geduld opbrengen kan dan zo moeilijk zijn. De verhalen van de dames zijn wel waar, met dat termijn kan een milimeter meetverschil al een aantal dagen schelen. Probeer flink afleiding te zoeken deze week zodat de tijd opschiet en je er niet teveel aan denkt. Dikke knuffel voor jou!

En dan ook nog veel succes voor flowerbox!
pi_134905247
*O* onze zoon Mats is geboren. Hij doet t super goed en is zo mooi O+ O+ O+
48cm 3240 gram
  maandag 30 december 2013 @ 23:51:50 #81
390026 Aisly
A flower a day..
pi_134905446
Gefeliciteerd met jullie zoontje Ikke!! *O*
Geniet ervan O+
pi_134905501
Ikke!
Gewoon in 2013 nog even *O*
Genieten maar! !

En Flobo puffen maar!
  maandag 30 december 2013 @ 23:56:21 #83
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_134905700
Van geen-2013-babies-meer naar sowieso 1 en mogelijk 2 in 1 dag, hopsa!

Van harte ikke, geniet!! *O* O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_134906227
Ikke84! *O* *G* gefeliciteerd!

Flowerbox, sluit jij 2013 af! :% :%
S. 2014
J. 2016
pi_134906378
Gefeliciteerd ikke !! *O* *O*

Go FB :% :%
  dinsdag 31 december 2013 @ 00:13:57 #86
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_134906580
Ikke! Gefeliciteerd *O*

En nog een 2013 baby onderweg... :%
Oude (on)bekende.
pi_134908141
Ikke gefeliciteerd O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134911680
Gefeliciteerd ikke! Leuke naam ook O+
pi_134912091
Hey ikke84 wat super! Van harte!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 31 december 2013 @ 06:55:13 #90
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134912123
Ikke, van harte O+ *O*
KuikenGuppy
pi_134912301
Ikke gefeliciteerd! *O*

FB ik hoop dat jij ook al lekker aan het babyknuffelen bent. O+

Sowieso vallen de controles in het zh me erg tegen. Moest ik bij de vk vanaf 24 weken elke drie weken komen, nu met de tweeling is het nu nog steeds elke 4 weken. En toen ik daar binnenkwam werd er gezegd: "nou mevrouw we gaan het goed in de gaten houden." Ehm, dat gevoel heb ik nu helemaal niet. Het is dat ik weet dat het niet verstandig is, maar anders zou ik echt liever terug gaan naar mijn vk.
pi_134912583
Ikke gefeliciteerd met je zoon. Nu lekker genieten saampjes!
pi_134912718
Zo, mijn suikerdrankje zit erin. Ik vond het drankje eigenlijk best te doen. :@ En nu lekker wachten.
pi_134912737
Ikke gefeliciteerd!

Nu FB nog!

Nikki wat vervelend dat je het zo ervaart. Straks zullen zij jou bevalling begeleiden en dat is voir jou niet prettig als je je daar niet op het gemak voelt.

Overigens zit ik ook bij de gyn van een groot ziekenhuis en krijg ik iedere keer een ander. Maar omdat ik ze tot nu toe allemaal heel kundig en aardig vind is dat voor mij geen probleem.

Enige nadeeltje wat ik daar nog even rechtmoet zetten. Ze werken daar nu met een nieuw systeem. Vorige week was ik er weer en namen ze de info door die tot dat moment in het systeem stond van mij. Daar klopte geen hout van. Zo zou ik een miskraam met 19 weken hebben gehad, een eileider zou verwijderd zijn ... ik vroeg al of ze er wel het juiste dossier bij gepakt hebben en dat was toch het geval. Want er stonden ook dingen in die wel klopten. Dat hebben we allemaal recht gezet.

Krijg ik van de week een samenvatting thuis gestuurd van het gesprek .. klopt er weer geen hout van. De reden van mijn medische indicatie is niet juist.. ik zou nu zwanger zijn van mijn vierde kindje ... dus dat gaat niet helemaal goed daar. Dat moeten we bij ons volgende bezoek toch maar even recht zetten.
pi_134912942
Ikke, van harte!! *O*

Benieuwd naar fb!

Nikki, wat had je dan verwacht van het ziekenhuis? Qua begeleiding? Anders dat misschien gewoon eens bespreken :)

Twink, huu, wat een gedoe allemaal!

Ik krijg deze zwangerschap bijna iedere keer dezelfde gyn (behalve bij de echo's die plaatsvinden op de echokamer). Vorige zwangerschap was dat niet zo, kreeg ik heel vaak een ander. Geloof dat ze er wel naar streven om je een vaste gyn te geven, maar ik kon toen niet als die vaste gyn wel kon en omgekeerd :+ Nu moet ik zeggen dat het me toen weinig uitmaakte. Nu vind ik het op zich prettig dat ik een vaste heb, maar da's meer omdat ik mijn gyn fijn vind :Y
pi_134913105
Twinkle, wat slecht zeg. Dat zijn gewoon gegevens van iemand anders! Dat kan echt niet, zeker als het niet de eerste keer is.

Gisteren in Eindhoven geweest bij jarige schoonmoeder en toen hebben jochies vuurwerk richting m'n zoontje gegooid. Het was wel nog op een paar meter afstand maar hij is helemaal panisch nu. Viel pas om 23,00 in slaap van de angst en ziet erg op tegen het vuurwerk vandaag.
We kopen zelf dus ook maar niks vandaag, dat kunnen we hem niet aandoen. Arm manneke.
Gelukkig ligt ie nu nog te slapen.
pi_134913156
Ikke gefeliciteerd!! *O* *O* Veel geluk samen O+
pi_134913162
Nou ik had voor meer controles verwacht. En meer informatie. Ze hebben me nog nieteens verteld dat ik moet gaan liggen als de vliezen breken bijvoorbeeld. Terijl er toch een grotere kans is op vroeggeboorte bij een tweeling en mijn volgende controle is pas met 32.5 week. Ik vind dat soort dingen toch een beetje engig. Ook nooit te horen gekregen dat ik moet bellen als dit of dat etc. Ik had vooral meer informatie verwacht en ook vaker controle als met een eenlingzwangerschap. Zoiets.

Nummer zoveel wat sneu voor je zoontje. :( En wat een eikels.
pi_134913274
Jeetje Nikki ja dat kan ik me voorstellen. Ik kreeg bij mijn eerste echo met 6 weken al een heel infopakket mee in welke gevallen ik als e bliksem contact met ze moest opnemen. Hmm .. raar hoor. En idd bij een tweeling zou ik ook meer frequent controles vereachten.
pi_134913286
Gefeliciteerd met jullie zoon Ikke!!! *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')