Ik ook hoor zandvogeltje! En dan is het voor mij nog wel de tweede. Been there done thatquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:40 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het ook maar akelig dichtbij komen allemaal.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:05 schreef ProjSkippy het volgende:
En ik wilde nog even reageren op Dyre: hier had ik een echo bij 7 weken (ook ivm eerdere miskraam). We wisten hoe ver ik zou moeten zijn, maar de echoscopiste zette me bijna 2 volledige weken terug: de lengte kwam niet overeen met mijn eigen berekende termijn en het hartje klopte 'opstartend' en niet zoals het bij mijn termijn zou moeten zijn. Het resultaat ligt hier nu naast me in bed d'r luier volledig vol te baggeren.
Ja die gedachte heb ik ooit ook gehad.. Kon ik alsnog 4 weken langer wachtenquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:11 schreef NoBoNo het volgende:
Best wel ja, word er bijna zenuwachtig van....mijn vrouw beweert bij hoog en bij laag dat het ergens rond de 38ste week al komt...dat is nog maar 2 weken ja!!
Niks zo teleurstellend om die 9 maanden naar toe geleefde datum de hele dag overal te zien en hij gaat uiteindelijk geruisloos voorbijquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:30 schreef Pvoesss het volgende:
Dan nog ik vind het altijd zo zonde, ook als mensen enorm denken dat ze gaan bevallen op DE uitgerekende datum. Zo vaak komt dat helemaal niet voor
37 weken + een beetjequote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Musique het volgende:
Hoeveel weken ben jij nu Pvoesss? Jij loopt toch ook al redelijk tegen het einde aan meende ik?
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:41 schreef laziness het volgende:
Niks zo teleurstellend om die 9 maanden naar toe geleefde datum de hele dag overal te zien en hij gaat uiteindelijk geruisloos voorbij
Pcm spiegel opbouwen en zo'n vicks inhaler.. Verder gewoon uitzieken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gefeliciteerd ikke!
Ik ben m'n verkoudheid en bluh-gevoel zooooo enorm zat. Ik hoest de longen uit m'n lijf, heb een kop vol snot en alle zooi die ik heb die ik mag werken voor geen meter. Ik voel me ellendig en ik vind dat echt klote op een dag als vandaag. We gaan bij de buren eten en de buurvrouw heeft onwijs veel eten voorbereid dus kan het niet maken niet te gaan.
Maar het liefst blijf ik in m'n bed... En dat terwijl ik oud en nieuw altijd wel leuk vind.
Bah bah en nog eens bah.
Misschien moet ik eens gaan stomen ofzo, ook al haat ik dat en moet ik er nog meer van hoesten. Iemand tips?
Wanneer was je eerste echo?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:30 schreef Alixia het volgende:
Een twee-eiige tweeling. Ze hebben allebei hun eigen vruchtzak en placenta en het tussenschot is heel duidelijk te zien. Twee verschillende echoscopisten hebben dat bij de eerste en tweede echo gezegd (jeetje dat is al lang geleden ), dus daar gaan we maar vanuit.
Als jouw meiden twee-eiig zijn ben ik de paashaas!quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wanneer was je eerste echo?
Want hier gingen ze ook uit van een twee-eiige tweeling. Maar ik weet niet of je wel eens foto's van mijn kinderen hebt gezien.... :
(achteraf vind ik het tussenschot ook helemaal niet zo heel duidelijk als ik da)t vergelijk met de echofoto's van bijvoorbeeld j/m tweelingen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |