abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:40:22 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134917875
Ik vind het ook maar akelig dichtbij komen allemaal :').
KuikenGuppy
pi_134917889
Geen zeik strijkers voor jou dus Chanty. ;)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:16:45 #128
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_134919599
Ikke wat doe je nu!! :D Jeetje, zo op de valreep nog eventjes van het oude jaar! O+ Geweldige naam, gefeliciteerd met jullie zoon! *O* O+

Twink jeutje wat een rommeltje daar in het zh.. :o Hoop idd dat ze dat wel even rechtzetten nog :') -O-

Nummer_zoveel jeutje dat is schrikken... bah! Pff }:| wat sneu voor hem zeg. Sterkte vandaag :*
Ik merk ook dat ik wel voorzichtiger ben. Ook met al die verhalen, je kan dan zelf wel voorzichtig zijn met vuurwerk maar als je buurman dat niet is ben je zo een oog kwijt :X Ik kijk wel uit vanavond met mn dikke buik.

Nikki jammer dat je zo anders begeleid wordt dan je verwacht idd.. Bespreken volgende keer maar? Even lijstje maken met puntjes en je vent meenemen? :*

Chanty klaar met MvM! En ik hoop idd niet dat er een rotje bij gegooid wordt :D Dat zal stinken! :+

Nobono spannend hoor... :D Bij mij ook bij de eerste, ze kwam met 38w! Daarvoor nog oncontroleerbare nesteldrang, dus als je dat ziet, dan weet je hoe laat het is ;) :D

Hier moet ik vanavond nog even werken, en ben dan vanavond op tijd thuis om te proosten met manlief met jip en janneke champagne :D :9 Heb gisteren ook al lekker oliebollen en appelbeignets gehaald, die raken al gestaag op hihi :D Nomz!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_134919918
Ach, ik ben niet voor een vuurwerkverbod. Dan lijden de goeden alleen maar onder de kwaden.
Maar als je nu ook weer leest dat een 12-jarige een deel van z'n hand kwijt is door vuurwerk wat eerst is afging zou het misschien wel een goed idee zijn kinderen vuurwerk te verbieden af te steken...
Denk dat het voor het merendeel toch die puberjongens zijn die vuurwerk naar ouderen, kinderen en dieren gooien en zelf verongelukken... Vooral zij kunnen er niet mee omgaan.
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:27:53 #130
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_134920083
Nee, ik ben ook niet voor een verbod, dan krijg je alleen maar meer gezeik. Ben wel voor meer voorlichting aan ouders en ook aan jongeren over de gevaren etc en hoe je ermee om moet gaan. Een ongeluk zit wel in een klein hoekje.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_134921032
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:40 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het ook maar akelig dichtbij komen allemaal :').
Ik ook hoor zandvogeltje! En dan is het voor mij nog wel de tweede. Been there done that ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:05:05 #132
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_134921652
Ikke! Gefeliciteerd!

--

Flower, zet hem op. :*

--

En ik wilde nog even reageren op Dyre: hier had ik een echo bij 7 weken (ook ivm eerdere miskraam). We wisten hoe ver ik zou moeten zijn, maar de echoscopiste zette me bijna 2 volledige weken terug: de lengte kwam niet overeen met mijn eigen berekende termijn en het hartje klopte 'opstartend' en niet zoals het bij mijn termijn zou moeten zijn. Het resultaat ligt hier nu naast me in bed d'r luier volledig vol te baggeren.

Maar ze slaapt, eindelijk.. Dat kl*te vuurwerk de hele tijd.. Iedere keer als ze bijna sliep kwam er weer een mega knal.. Tief op met je knallen, vanavond om 00 uur pas. Wat me trouwens nog doet bedenken: Iedereen alvast een goed uiteinde gewenst!
pi_134922427
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:05 schreef ProjSkippy het volgende:
En ik wilde nog even reageren op Dyre: hier had ik een echo bij 7 weken (ook ivm eerdere miskraam). We wisten hoe ver ik zou moeten zijn, maar de echoscopiste zette me bijna 2 volledige weken terug: de lengte kwam niet overeen met mijn eigen berekende termijn en het hartje klopte 'opstartend' en niet zoals het bij mijn termijn zou moeten zijn. Het resultaat ligt hier nu naast me in bed d'r luier volledig vol te baggeren.
O+ O+ O+
Dit soort verhalen doen me goed, fijn dat jullie me allemaal zo op proberen te beuren!

Flower, ben je al bezig? O-) *O*
pi_134922437
Ikke proficiat! Ik had het niet verwacht. Geniet ervan!
pi_134922602
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:11 schreef NoBoNo het volgende:

Best wel ja, word er bijna zenuwachtig van....mijn vrouw beweert bij hoog en bij laag dat het ergens rond de 38ste week al komt...dat is nog maar 2 weken ja!!
Ja die gedachte heb ik ooit ook gehad.. Kon ik alsnog 4 weken langer wachten :D
42 weken FTL.
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:28:43 #136
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_134922647
Nou er is ons verteld dat het zeker geen 41 weken wordt...;-)
pi_134922729
Dan nog ik vind het altijd zo zonde, ook als mensen enorm denken dat ze gaan bevallen op DE uitgerekende datum. Zo vaak komt dat helemaal niet voor :D
pi_134923229
Hoeveel weken ben jij nu Pvoesss? Jij loopt toch ook al redelijk tegen het einde aan meende ik?
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:41:35 #139
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_134923328
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:30 schreef Pvoesss het volgende:
Dan nog ik vind het altijd zo zonde, ook als mensen enorm denken dat ze gaan bevallen op DE uitgerekende datum. Zo vaak komt dat helemaal niet voor :D
Niks zo teleurstellend om die 9 maanden naar toe geleefde datum de hele dag overal te zien en hij gaat uiteindelijk geruisloos voorbij :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_134923392
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Musique het volgende:
Hoeveel weken ben jij nu Pvoesss? Jij loopt toch ook al redelijk tegen het einde aan meende ik?
37 weken + een beetje *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:41 schreef laziness het volgende:
Niks zo teleurstellend om die 9 maanden naar toe geleefde datum de hele dag overal te zien en hij gaat uiteindelijk geruisloos voorbij
Ja }:|
pi_134924006
Hey allemaal,

Hoe is het hier??

Een nieuwe (en bijna nieuwe) baby zag ik! Gefeliciteerd Ikke!

Ik ben helaas al een paar dagen KO door immense hoofdpijn die maar niet afzwakt, dus van posten kwam niets :(. Iemand tips om dit een beetje in toom te houden?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134924203
Gefeliciteerd ikke! *O*

Ik ben m'n verkoudheid en bluh-gevoel zooooo enorm zat. Ik hoest de longen uit m'n lijf, heb een kop vol snot en alle zooi die ik heb die ik mag werken voor geen meter. Ik voel me ellendig en ik vind dat echt klote op een dag als vandaag. We gaan bij de buren eten en de buurvrouw heeft onwijs veel eten voorbereid dus kan het niet maken niet te gaan.
Maar het liefst blijf ik in m'n bed... En dat terwijl ik oud en nieuw altijd wel leuk vind.
Bah bah en nog eens bah.
Misschien moet ik eens gaan stomen ofzo, ook al haat ik dat en moet ik er nog meer van hoesten. Iemand tips?
Tralalalaaa
pi_134924282
Heb je Rhinocaps in huis TAP? Daarmee stomen hielp voor mij in elk geval wel. Gaf net wat verlichting. En PCM spiegel opbouwen.

Beterschap :*
pi_134924951
Nee heb die niet in huis. Ff zoeken wat ik wel heb, heb wel nog gedroogde kamillebloempjes.
Tralalalaaa
pi_134925050
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gefeliciteerd ikke! *O*

Ik ben m'n verkoudheid en bluh-gevoel zooooo enorm zat. Ik hoest de longen uit m'n lijf, heb een kop vol snot en alle zooi die ik heb die ik mag werken voor geen meter. Ik voel me ellendig en ik vind dat echt klote op een dag als vandaag. We gaan bij de buren eten en de buurvrouw heeft onwijs veel eten voorbereid dus kan het niet maken niet te gaan.
Maar het liefst blijf ik in m'n bed... En dat terwijl ik oud en nieuw altijd wel leuk vind.
Bah bah en nog eens bah.
Misschien moet ik eens gaan stomen ofzo, ook al haat ik dat en moet ik er nog meer van hoesten. Iemand tips?
Pcm spiegel opbouwen en zo'n vicks inhaler.. Verder gewoon uitzieken.

Ik ging net ff naar t winkelcentrum om brood te halen en appelbeignets, en vervolgens raakte ik n soort oververhit ofzo... Zweet brak me uit, hartkloppingen en warrum!!! Eenmaal buiten trok t wel snel weg gelukkig! Hormonen ofzo????

Verder haat ik pubers die het leuk vinden om mensen en dieren te bekogelen....
S. 2014
J. 2016
pi_134925106
Hier ben ik ook weer eens. :W Ik sta nu in de top 10 !! :o :')

Ikke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. *O*

JJ: helaas geen oplossing voor je hoofdpijn. Wel een :* Hopelijk gaat het snel weer weg.

TAP: jij ook beterschap met je verkoudheid ! :*

Dyre: veel sterkte gewenst in deze onzekere tijd. De volgende keer zie je een mooi knippertje. :Y

FlowerBox: Zet hem op! :%

Verder *O* en :* voor wie wil en het nodig heeft.

Inmiddels ben ik bezig met week twee van mijn vervroegde verlof (officieel pas vanaf 7 januari, maar op advies van de bedrijfsarts, dus eerder). Ik moest eerst erg aan het idee wennen, maar mijn lijf heeft krak gezegd, dus ik ben er nu erg blij mee. :) Geen abnormale dingen, maar wel meer pijn in mijn rechter heup, bekken en ribben. Baby zit lekker te douwen en ik heb het idee dat een rib zelfs een beetje beurs is. Ze bewegen allebei lekker veel, dus dat is weer positief. :D

Met de meiden gaat alles prima. Bij de laatste controle waren ze weer goed gegroeid. Mijn dametjes liggen qua gewicht ook op de curve van een eenling baby, maar ik heb mijn gyn nog geen enkele keer over een diabetes test gehoord. Ze was alleen maar blij dat het zo goed gaat. Wat apart dat dat per ziekenhuis blijkbaar zo kan verschillen. :o :?

Hoe dan ook, ik probeer positief te blijven en gelukkig gaat dat over het algemeen heel goed. :) (8> lief zorgt goed voor me en hij maakt me ook aan het lachen als ik hijgend de trap op strompel en dat maakt het voor mij een stuk dragelijker. Ik kan er beter om lachen dan om huilen, toch ? :D
pi_134925283
Fijn Alixia!

En verstandig dat je eerder bent gestopt met werken. Ben je in verwachting van een een-eiige tweeling of is het nog niet duidelijk?
pi_134925406
Een twee-eiige tweeling. Ze hebben allebei hun eigen vruchtzak en placenta en het tussenschot is heel duidelijk te zien. Twee verschillende echoscopisten hebben dat bij de eerste en tweede echo gezegd (jeetje dat is al lang geleden :o ), dus daar gaan we maar vanuit. :)
pi_134925495
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:30 schreef Alixia het volgende:
Een twee-eiige tweeling. Ze hebben allebei hun eigen vruchtzak en placenta en het tussenschot is heel duidelijk te zien. Twee verschillende echoscopisten hebben dat bij de eerste en tweede echo gezegd (jeetje dat is al lang geleden ), dus daar gaan we maar vanuit.
Wanneer was je eerste echo?

Want hier gingen ze ook uit van een twee-eiige tweeling. Maar ik weet niet of je wel eens foto's van mijn kinderen hebt gezien.... :+

(achteraf vind ik het tussenschot ook helemaal niet zo heel duidelijk als ik dat vergelijk met de echofoto's van bijvoorbeeld j/m tweelingen).
pi_134925552
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:32 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wanneer was je eerste echo?

Want hier gingen ze ook uit van een twee-eiige tweeling. Maar ik weet niet of je wel eens foto's van mijn kinderen hebt gezien.... :

(achteraf vind ik het tussenschot ook helemaal niet zo heel duidelijk als ik da)t vergelijk met de echofoto's van bijvoorbeeld j/m tweelingen).
Als jouw meiden twee-eiig zijn ben ik de paashaas!
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')