SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ik dacht dat je bedoelde dat dit uur niet goed uit kwam
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
ik probeer alle lapo's angstvallig te vermijden
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik was ook al omhoog aan het scrollen. VOlgende goede lied is ergens tussen 3 - 4quote:Op maandag 30 december 2013 01:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja maar meer verderop, de goede platen liggen te ver uit elkaar.Ze smelten de kazen!![]()
Die TTquote:Op maandag 30 december 2013 01:42 schreef Uccie het volgende:
ik probeer alle lapo's angstvallig te vermijden
Nee, ga maar om 2u slapen...anders word ik misschien om 9u wakker en dat is echt een uur dat je liever overslaat.quote:Op maandag 30 december 2013 01:42 schreef FritsFlits het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat dit uur niet goed uit kwamOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb die film laatst pas voor het eerst gezien. Kakt een beetje in op een gegeven moment, maar hij is zo geniaal. Alan Rickman ook
dat had natuurlijk Fischer-Z moeten zijnquote:
Ja, al vind ik de boeken echt geniaal.quote:Op maandag 30 december 2013 01:43 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb die film laatst pas voor het eerst gezien. Kakt een beetje in op een gegeven moment, maar hij is zo geniaal. Alan Rickman ookOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 30 december 2013 01:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, al vind ik de boeken echt geniaal.boeken
Ik ben niet zo'n boekenwurm"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik wel.quote:Op maandag 30 december 2013 01:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]boeken
Ik ben niet zo'n boekenwurmOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wat klinken die ouwe rot liedjes van CCR zo fijn rauw"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Vind schrijven leuker, doe het alleen te weinigquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Otis Redding - I've Got Dreams To Remember
Mooie voor vannacht.. tijdens het slapen
Talking Heads - Psycho Killer
Als ik ga slaapwandelen
U2 - I Will Follow
En stalken
Eurythmics - Sweet Dreams
En weer verder dromen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Verhalen schrijven is dan weer nooit mijn hobby geweest. Niet creatief genoeg voor denk iklquote:Op maandag 30 december 2013 01:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vind schrijven leuker, doe het alleen te weinigOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 30 december 2013 01:47 schreef FritsFlits het volgende:
Otis Redding - I've Got Dreams To Remember
Mooie voor vannacht.. tijdens het slapen
Talking Heads - Psycho Killer
Als ik ga slaapwandelen
U2 - I Will Follow
En stalken
Eurythmics - Sweet Dreams
En weer verder dromen
Ik ben af en toe een perfectionist, dus blijf vaak hangen als ik niet doorzetquote:Op maandag 30 december 2013 01:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verhalen schrijven is dan weer nooit mijn hobby geweest. Niet creatief genoeg voor denk ikl
Gewoon omdat het kan:
Let it raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn down on meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 30 december 2013 01:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
*kijkt stiekem mee vanuit de bosjes
Nee...er zijn gluurdersquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dan moet je nog niet gaan zingenquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
te laatquote:Op maandag 30 december 2013 01:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan moet je nog niet gaan zingenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik vind dit gewoon wel een lekker nummer, the hell dat het Kane is![]()
Nou ja...losquote:
Als mijn deur zo geforceerd zou zijn, zou ik aangifte doen bij de politiequote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mensen, ik ga afhaken. ZZ top is toch niet mijn ding...even kijken waar we morgen voor gaan opstaan.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ga verhizen naar m'n bed voo het geval ik oin slpaa wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Truste Uccie!quote:Op maandag 30 december 2013 01:54 schreef Uccie het volgende:
Mensen, ik ga afhaken. ZZ top is toch niet mijn ding...even kijken waar we morgen voor gaan opstaan.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Bedankt ! Ik had wel op Bol.com gekeken maar schijnbaar niet goed genoegquote:Op zondag 29 december 2013 07:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/t(...)099200000021180456-4
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
Weer zo'n goed nummer nu
Net klaar met de arbeid, wat heb ik gemist dan?quote:Op maandag 30 december 2013 02:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
OlaHad je straks es hier moeten zijn
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Topics die in recordtempo er doorheen vlogen en niet meer bij te houden waren.quote:Op maandag 30 december 2013 02:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Net klaar met de arbeid, wat heb ik gemist dan?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zie wel erg veel Top2000 in mijn active topics staan jaquote:Op maandag 30 december 2013 02:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Topics die in recordtempo er doorheen vlogen en niet meer bij te houden waren.
StayingAlive
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
![]()
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Kom er maar in : Doe Maarrrrrrrrrrrrrrr
Betrap ik De Dijk zowaar weer op een leuk nummer
Ik zie voor de komende uren niks leuks meerquote:
Smaken verschillenquote:Op maandag 30 december 2013 03:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie voor de komende uren niks leuks meerOp de Kast en nog 1 of 2 nummers na goeie shit wat mij betreft
Ook belangrijk, dat jij het leuk vindtquote:Op maandag 30 december 2013 03:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Smaken verschillenOp de Kast en nog 1 of 2 nummers na goeie shit wat mij betreft
Kashmirquote:Op maandag 30 december 2013 03:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Smaken verschillenOp de Kast en nog 1 of 2 nummers na goeie shit wat mij betreft
Ze smelten de kazen!![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook belangrijk, dat jij het leuk vindtvoor mij wel ja
Ken je het wel allemaal wat er aan komt?Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Ik ben te moe om goed in de lijst te kijkenquote:Op maandag 30 december 2013 03:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]voor mij wel ja
Ken je het wel allemaal wat er aan komt?
quote:Op maandag 30 december 2013 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben te moe om goed in de lijst te kijkenGoeie reden om niet te kijken. Met een beetje pech zie je nog een paar goeie nummers en zit je nog uren op
Blender?quote:Op maandag 30 december 2013 03:14 schreef Stickertje het volgende:
Nog even tot 4u top 2000 luisteren terwijl ik in Blender zit te klungelen
Voorzichtig met je vingers hè!quote:Op maandag 30 december 2013 03:14 schreef Stickertje het volgende:
Nog even tot 4u top 2000 luisteren terwijl ik in Blender zit te klungelen![]()
Scherpquote:Op maandag 30 december 2013 03:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik knip me elke keer in de vingers als ik Crtl X doeNet als Ctrl-X dus.
![]()
Mooi nummer van Denver. Heerlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Stom eigenlijk dat dat café leeg is nu. Laat ze lekker de hele nacht doorgaan
De dj zegt overleden vaders ik schrok en dacht toch niet Steff bos nu dan is er geen slapen meer bij alleen maar janken. Maar gelukkig is het gewoon een of ander kut nummer van Christina.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cristina is de Stef Bos van Amerika hè.quote:Op maandag 30 december 2013 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
De dj zegt overleden vaders ik schrok en dacht toch niet Steff bos nu dan is er geen slapen meer bij alleen maar janken. Maar gelukkig is het gewoon een of ander kut nummer van Christina.![]()
Christina zag ik altijd graag in Dirty en Moulin rouge zo zou ik Steff niet graag zien.quote:Op maandag 30 december 2013 03:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Cristina is de Stef Bos van Amerika hè.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je onderschat 'm dan echt hoor!quote:Op maandag 30 december 2013 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Christina zag ik altijd graag in Dirty en Moulin rouge zo zou ik Steff niet graag zien.![]()
Stef als buurman Mengelmoes bij Samson en Gert dat waren nog eens tijden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kasper Kooij heeft wel echt een hoofd voor de radio.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yup, dat dacht ik laatst ook al.quote:Op maandag 30 december 2013 03:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kasper Kooij heeft wel echt een hoofd voor de radio.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijke drugs plaat helaas geen bij op het moment.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
"De hond van Beth moet nodig poepen, dus die moet snel naar buiten. Maar dat wil Beth niet, Beth wil liever de Top2000 luisteren. Zo willen we het horen Beth!"
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ja.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Inmiddels ruim na middernacht en en heerlijk wakker wordt muziekje van JJ Cale.Non possumus non loqui![]()
Weer ingehaakt bij The Who vanochtend. Goedemorgen!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik heb een keer een film gezien waarin Art Garfunkel de rol van een totaal doorgeflipte necrofiel speelt.
Deze zachtaardige krullebol speelde de rol héél overtuigend.Non possumus non loqui![]()
Belachelijk hard gestegen ook. Eén van de grootste stijgers zelfs in de Top 2000.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 07:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Belachelijk hard gestegen ook. Eén van de grootste stijgers zelfs in de Top 2000.Ze moeten het stemrecht van die mensen ontnemen.
![]()
Lekkere opener.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Sleep well!quote:Op maandag 30 december 2013 07:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had ik mijn wekker voor gezet![]()
Ik ga nu ook gewoon weer verder slapen![]()
De Claudia de Breij fanclub gaat dan de discriminatiekaart spelenquote:Op maandag 30 december 2013 07:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ze moeten het stemrecht van die mensen ontnemen.
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Die fanclub moet worden verbannen.quote:Op maandag 30 december 2013 07:13 schreef TLC het volgende:
[..]
De Claudia de Breij fanclub gaat dan de discriminatiekaart spelen![]()
Het is pure haat, omdat ze lehesbihisch is, boehoehoe!quote:Op maandag 30 december 2013 07:13 schreef TLC het volgende:
[..]
De Claudia de Breij fanclub gaat dan de discriminatiekaart spelen
Donnie Darko.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
By far het grootste k*tnummer van dit uur en één van de "toppers" in de lijst in dat opzicht nu"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
CLAUDIAAAAA![]()
nee als de oorlog komt mag je niet bij me schuilen Claudia, dan geef ik je aan"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Je had er beter net iets later uit kunnen gaan, ja.quote:Op maandag 30 december 2013 07:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Goedemorgen, het is veeeeeeeeeeeeeel te vroeg
Eén van de DJ's waardoor ik naar Radio 2 ben geswitchd.quote:Op maandag 30 december 2013 07:32 schreef Pino112 het volgende:
En dit wint de Radioster.
Goede vrouwelijke DJ's zijn zeldzaam.
Nou ja, eigenlijk de hoofdreden, denk ik.
quote:Op maandag 30 december 2013 07:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik breij er maar eens een punt aan
Tot later vandaag![]()
![]()
Astrid de Jongquote:Op maandag 30 december 2013 07:32 schreef Pino112 het volgende:
En dit wint de Radioster.
Goede vrouwelijke DJ's zijn zeldzaam.![]()
Voor die twee uur per week zet ik wel een podcast aan ofzo.quote:Op maandag 30 december 2013 07:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eén van de DJ's waardoor ik naar Radio 2 ben geswitchd.
Hihi pod.![]()
Ik wel. Er blijkt namelijk een einde aan dat nummer te zitten.quote:Op maandag 30 december 2013 07:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, daar zijn we weer voor een jaar vanaf. Niet dat ik hier nou veel vrolijker van word, maar toch.
De videoclip met allemaal die stoere Amerikaanse bikers![]()
Ze was vanaf 2003 jarenlang dagelijks te horen, als opvolger van Henk Westbroek. Daarvoor zat ze dan in de avond, ook dagelijks, maar dat kreeg ik gelukkig niet echt mee.quote:Op maandag 30 december 2013 07:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor die twee uur per week zet ik wel een podcast aan ofzo.
Hihi pod.
Oh dat is gelukkig ver voor mijn tijd. Dagelijksquote:Op maandag 30 december 2013 07:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze was vanaf 2003 jarenlang dagelijks te horen, als opvolger van Henk Westbroek. Daarvoor zat ze dan in de avond, ook dagelijks, maar dat kreeg ik gelukkig niet echt mee..
![]()
Ik ben echt al heel lang geleden met 3 gestopt. Af en toe voel ik me dan zoooooooo oud als ik het bij mijn zusje in de auto luister. Ik denk altijd eerst dat ze 538 aan heeft staan, het lijkt allemaal op elkaar![]()
Eén keer per week vind ik trouwens nog teveel. Die vier minuten in de Top 2000 eigenlijk al.quote:Op maandag 30 december 2013 07:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat is gelukkig ver voor mijn tijd. Dagelijks.
Nummer 1-hit, dat is zijn maatje nooit gelukt in Nederland."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wel degelijk konijnen toch?quote:Op maandag 30 december 2013 07:38 schreef TLC het volgende:
Het waren hazen Hans, geen konijnediertjes"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Gelukkig deed diens album Gracelandquote:Op maandag 30 december 2013 07:39 schreef Ferdo het volgende:
Nummer 1-hit, dat is zijn maatje nooit gelukt in Nederland.het als album wel fantastisch
![]()
Doet me denken aan het berichtje wat ik vanmorgen gelezen heb over dat hondje dat bij zijn aangereden maatje is blijven waken
Dat zeker wel.quote:Op maandag 30 december 2013 07:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig deed diens album Gracelandhet als album wel fantastisch
En terecht.
Dat is het ook. Elke seconde is er een te veel.quote:Op maandag 30 december 2013 07:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eén keer per week vind ik trouwens nog teveel. Die vier minuten in de Top 2000 eigenlijk al.![]()
De tweede Bob dit uur.
Gisteren hadden we al een uur met twee verschillende Bob's (deze en Marley)."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Moeten jullie trouwens verder ook nog werken ofzo vandaag? Ik ben uiteraard niet vrijwillig zo vroeg opgestaan.![]()
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 07:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Moeten jullie trouwens verder ook nog werken ofzo vandaag? Ik ben uiteraard niet vrijwillig zo vroeg opgestaan.![]()
![]()
Altijd is het weer de vraag of we de studiouitvoering of de acapella-versie krijgen.
Dit keer won de eerste."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Aan het werk, met de radio binnen hand- en gehoorbereik.quote:Op maandag 30 december 2013 07:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Moeten jullie trouwens verder ook nog werken ofzo vandaag? Ik ben uiteraard niet vrijwillig zo vroeg opgestaan."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik ga straks uren missen, dan moet ik het af en toe doen met Frans Bauer en consorten. Als ik geluk heb dan zet ik daar Henk Wijngaard op.![]()
Mazzel!quote:Op maandag 30 december 2013 07:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik spring onder de douche en dan richting werk. Groetjes!![]()
Nog steeds genoeg mensen die Frank boeiend vinden.
Mooi nummer en in mijn herrinering waren het wel degelijk hazen, maarja ik word ook n dagje ouderquote:Op maandag 30 december 2013 07:54 schreef Ferdo het volgende:
Nog steeds genoeg mensen die Frank boeiend vinden."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Werkze.quote:Op maandag 30 december 2013 07:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik spring onder de douche en dan richting werk. Groetjes!![]()
Goedemorgen
Make love, not war ☮![]()
Net als de twee die er nog van hem aankomen trouwens.quote:Op maandag 30 december 2013 07:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Mooi nummer en in mijn herrinering waren het wel degelijk hazen, maarja ik word ook n dagje ouder"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ook goeiemorgen!quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
465 Video Games Lana Del Rey
464 Zonder Jou Paul de Leeuw & Simone Kleinsma
463 Ben Michael Jackson
462 River Deep Mountain High Ike & Tina Turner
461 Ain't Got No - I Got Life Nina Simone
460 Thank You For The Music ABBA
459 Pak Maar M'n Hand Nick & Simon
458 Hallelujah Lisa Lois
457 Take It Easy Eagles
456 The Boys Of Summer Don Henley
455 Tom Traubert's Blues Tom Waits :)
454 Alive & Kicking Simple Minds
Na dit uur zijn we van Nick en Simon af.![]()
Nick en Simon na ABBA, dat is een klap in het gezicht voor die epische Zweedse band"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 08:05 schreef Ferdo het volgende:
Na dit uur zijn we van Nick en Simon af.![]()
![]()
![]()
Zijn we al van Blof afquote:Op maandag 30 december 2013 08:05 schreef Ferdo het volgende:
Na dit uur zijn we van Nick en Simon af.
Nee, komende nacht komen ze in ieder geval nog.quote:
Ow ze komen nog zeker een keer of 5.Make love, not war ☮![]()
Op zes nummers na wel ja.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Kan er nog steeds niet over uit dat die draak ooit op 17 heeft gestaan.quote:Op maandag 30 december 2013 08:08 schreef TvhN het volgende:
[..]
O.a. Rood komt nog.Wat een schijtnummer is dat...
Zeven zelfs, bij nader inzien. Ze deden ook nog iets met die tellende kraaien.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Heilige neukquote:Op maandag 30 december 2013 08:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zeven zelfs, bij nader inzien. Ze deden ook nog iets met die tellende kraaien."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:
465 Video Games Lana Del Rey
464 Zonder Jou Paul de Leeuw & Simone Kleinsma
463 Ben Michael Jackson
462 River Deep Mountain High Ike & Tina Turner
461 Ain't Got No - I Got Life Nina Simone
460 Thank You For The Music ABBA![]()
459 Pak Maar M'n Hand Nick & Simon
458 Hallelujah Lisa Lois
457 Take It Easy Eagles
455 Tom Traubert's Blues Tom Waits![]()
454 Alive & Kicking Simple Minds
Ik had beter even kunnen blijven liggen..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor Nick en Simon is het in elk geval hun afscheid voor wat betreft de Top 2000 van dit jaar."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had beter even kunnen blijven liggen..
De accu van mijn laptop heeft zojuist de geest gegeven. Zat eraan te komen
Bummer.quote:Op maandag 30 december 2013 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De accu van mijn laptop heeft zojuist de geest gegeven. Zat eraan te komen![]()
Maar wel voordeel: je hebt je er op voor kunnen bereiden.Make love, not war ☮![]()
Fuseren met de TROS heeft inderdaad zijn nadelen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hij viel steeds al op 40-45 procent uit, dus kreeg al geen meldingen voordat ie uitviel. Maar nu kan ik me misschien niet eens meer verplaatsen zonder dat m'n laptop uitvalt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goedemorgen
458 Hallelujah Lisa Lois
457 Take It Easy Eagles
455 Tom Traubert's Blues Tom Waits
454 Alive & Kicking Simple Minds![]()
![]()
Terecht de laagstgenoteerde van de drie Hallelujah's."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Stuk beter dan die cover van....ach laat ook maar. Gelukkig horen we dit nummer nog 2x
Meestal kan je wel vervangers vindenquote:Op maandag 30 december 2013 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij viel steeds al op 40-45 procent uit, dus kreeg al geen meldingen voordat ie uitviel. Maar nu kan ik me misschien niet eens meer verplaatsen zonder dat m'n laptop uitvalt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Mogge Frits en cafca[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nieuwe kopen?quote:Op maandag 30 december 2013 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij viel steeds al op 40-45 procent uit, dus kreeg al geen meldingen voordat ie uitviel. Maar nu kan ik me misschien niet eens meer verplaatsen zonder dat m'n laptop uitvalt.Make love, not war ☮![]()
Ja wordt even zien hoe groot het probleem is. 50 euro neertikken is niet niksquote:Op maandag 30 december 2013 08:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Meestal kan je wel vervangers vinden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze zijn inderdaad duur. Twan moet eigenlijk ook een nieuwe accu hebben voor zijn laptop (onze oude laptop).quote:Op maandag 30 december 2013 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wordt even zien hoe groot het probleem is. 50 euro neertikken is niet niksMake love, not war ☮![]()
Ik ben altijd bang dat de backlight het begeeft maar blijkbaar zijn accu's een groter probleem. Heb mijn harde schijf ook vervangen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
*positive thinkingquote:Op maandag 30 december 2013 08:35 schreef cafca het volgende:
Dankzij deze baggercover staan die andere 2 er wel in, das het enige plusje voor dit nummer![]()
Topic niet dicht
Ik lig nog in bed zonder bril en met ipad hoor
Ik kan je zien hoor....ik ben niet doof!quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ben echt dwars door een wekker geslapen
quote:Op maandag 30 december 2013 08:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan je zien hoor....ik ben niet doof!
M'n oren zitten dichtquote:Op maandag 30 december 2013 08:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen, ze is niet doof!
Niet gek toch?quote:Op maandag 30 december 2013 08:39 schreef FritsFlits het volgende:
Ben echt dwars door een wekker geslapen
Maar waarom zet je een wekker? Je hebt vakantie.Make love, not war ☮![]()
Je hebt geluk, ik had Nick en Simonquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
hoi uccie en D.
Deze vind ik dan nog wel leuk van deze Egel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor de Topquote:Op maandag 30 december 2013 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet gek toch?
Maar waarom zet je een wekker? Je hebt vakantie."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Komt er iets aan om je wakker te zingen?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Gisteren de Beatles en Lennon achter elkaar, nu de Eagles en Don Henley.
Niet echt, maar vind het leuk om zo veel mogelijk Top2000 mee te pikkenquote:Op maandag 30 december 2013 08:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komt er iets aan om je wakker te zingen?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Boys of Gordon Sumner[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijne ookquote:Op maandag 30 december 2013 08:41 schreef Cee het volgende:
Boys of summerEen van mijn alltime favorieten. Goedemorgen!
goeiemorgen
Het verschil tussen een goede fles wijn en een emmer stront.quote:Op maandag 30 december 2013 08:41 schreef Ferdo het volgende:
Gisteren de Beatles en Lennon achter elkaar, nu de Eagles en Don Henley.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zal even de lijst er bij halen... eens kijken"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ceequote:Op maandag 30 december 2013 08:41 schreef Cee het volgende:
Boys of summerEen van mijn alltime favorieten. Goedemorgen!
Volgende uur is geloof ik niet mijn uur.quote:Op maandag 30 december 2013 08:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet echt, maar vind het leuk om zo veel mogelijk Top2000 mee te pikkenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ceeke
456 Don Henley - The Boys Of Summer
455 Tom Waits - Tom Traubert's Blues
454 Simple Minds - Alive & Kicking
453 Bruce Springsteen - My Hometown
452 Kraftwerk - Autobahn
451 Guus Meeuwis - Dat Komt Door Jou
450 Phil Collins - You'll Be In My Heart
449 Chi Coltrane - Go Like Elijah
448 Marco Borsato - Afscheid Nemen Bestaat Niet
447 Toto - Hold The Line
446 The Beatles - Something
445 Dolly Parton - Jolene
444 Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
443 Train - Drops Of Jupiter"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
![]()
Kraftwerk, lekker elektronisch. Hoop dat Glitter op tijd is
Toch jammer dat de Eagles dan nu toch weer gaan touren...quote:Op maandag 30 december 2013 08:42 schreef D. het volgende:
Ik heb een DVD van Eagles Farewell Tour waarop ze dit nummer van Henley spelen. Kippenvel![]()
453 My Hometown Bruce Springsteen
452 Autobahn Kraftwerk
451 Dat Komt Door Jou Guus Meeuwis
450 You'll Be In My Heart Phil Collins
449 Go Like Elijah Chi Coltrane
448 Afscheid Nemen Bestaat Niet Marco Borsato
447 Hold The Line Toto
446 Something The Beatles
445 Jolene Dolly Parton
444 Alles Geprobeerd Het Goede Doel
443 Drops Of Jupiter (Tell Me) Train[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ahhh, gelukkig maakt Borsato veel goed tochquote:Op maandag 30 december 2013 08:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgende uur is geloof ik niet mijn uur.![]()
Bekende lijstquote:Op maandag 30 december 2013 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
452 Autobahn Kraftwerk
447 Hold The Line Toto
445 Jolene Dolly Parton
443 Drops Of Jupiter (Tell Me) Train
Farewell Tour part I was het ookquote:Op maandag 30 december 2013 08:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch jammer dat de Eagles dan nu toch weer gaan touren...![]()
![]()
Toto en kraftwerk en dolly redden het uur.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
452 Autobahn Kraftwerk
450 You'll Be In My Heart Phil Collins![]()
447 Hold The Line Toto
446 Something The Beatles![]()
445 Jolene Dolly Parton![]()
![]()
443 Drops Of Jupiter (Tell Me) Train
MM
Tom![]()
![]()
![]()
Ik krijg altijd een schrale keel als ik al alleen al naar hem luister"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Z'n goede werk staat niet in de lijst helaas, dit is voor hem ook gewoon een matige kuffer natuurlijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik alleen als ik mee probeer te zingenquote:Op maandag 30 december 2013 08:45 schreef FritsFlits het volgende:
Ik krijg altijd een schrale keel als ik al alleen al naar hem luister![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 08:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik alleen als ik mee probeer te zingen
Nou....ach zo slecht kan uur hierna niet meer zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 08:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ahhh, gelukkig maakt Borsato veel goed toch
3 Bruce Springsteen - My Hometown
452 Kraftwerk - Autobahn
451 Guus Meeuwis - Dat Komt Door Jou
450 Phil Collins - You'll Be In My Heart
449 Chi Coltrane - Go Like Elijah
448 Marco Borsato - Afscheid Nemen Bestaat Niet
447 Toto - Hold The Line
446 The Beatles - Something
445 Dolly Parton - Jolene
444 Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
443 Train - Drops Of Jupiter![]()
![]()
En het enige goede nummer van Train komt ook volgend uur"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Strepsil iemand?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 30 december 2013 08:45 schreef D. het volgende:
Kraftwerk is cool, Chi is altijd leuk, en deze van het Goede Doel is mooiVooruit, die andere 2 mogen er ook zijnquote:Op maandag 30 december 2013 08:44 schreef Uccie het volgende:
Toto en kraftwerk en dolly redden het uur.![]()
![]()
+1quote:Op maandag 30 december 2013 08:41 schreef MadMaster het volgende:
Hier is een boy die nu al uitkijkt naar de summer...Make love, not war ☮![]()
Ik heb die blauwe en oranje eventueelquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
30 dec 09.00-10.00 Uur 118
452 Autobahn Kraftwerk
447 Hold The Line Toto
445 Jolene Dolly Parton
443 Drops Of Jupiter Train
Graag.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die van jiu ook....eigenlijk valt het wel mee dus.quote:Op maandag 30 december 2013 08:46 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Vooruit, die andere 2 mogen er ook zijnOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Tom Waits?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ik heb niet genoeg Strepsils voor iedereen
Ik vind Rot Steward sowieso niet zoveel aan, heb meer met Tom.quote:Op maandag 30 december 2013 08:46 schreef Karina het volgende:
De versie van Rod Stewart vind ik mooier.
We vervallen weer in ons oude patroon
Nee, hij zingt al.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
*deelt Strepsils uitquote:Op maandag 30 december 2013 08:47 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb niet genoeg Strepsils voor iedereenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Tom Waits on the bus.
Zegt de buschauffer: Kom er eens vanaf.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 08:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die van jiu ook....eigenlijk valt het wel mee dus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |