Belachelijk hard gestegen ook. Eén van de grootste stijgers zelfs in de Top 2000.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 07:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Belachelijk hard gestegen ook. Eén van de grootste stijgers zelfs in de Top 2000.
Lekkere opener.quote:
Sleep well!quote:Op maandag 30 december 2013 07:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had ik mijn wekker voor gezet![]()
Ik ga nu ook gewoon weer verder slapen![]()
De Claudia de Breij fanclub gaat dan de discriminatiekaart spelenquote:Op maandag 30 december 2013 07:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ze moeten het stemrecht van die mensen ontnemen.
Die fanclub moet worden verbannen.quote:Op maandag 30 december 2013 07:13 schreef TLC het volgende:
[..]
De Claudia de Breij fanclub gaat dan de discriminatiekaart spelen
Het is pure haat, omdat ze lehesbihisch is, boehoehoe!quote:Op maandag 30 december 2013 07:13 schreef TLC het volgende:
[..]
De Claudia de Breij fanclub gaat dan de discriminatiekaart spelen
Donnie Darko.quote:
Je had er beter net iets later uit kunnen gaan, ja.quote:Op maandag 30 december 2013 07:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Goedemorgen, het is veeeeeeeeeeeeeel te vroeg
Eén van de DJ's waardoor ik naar Radio 2 ben geswitchd.quote:Op maandag 30 december 2013 07:32 schreef Pino112 het volgende:
En dit wint de Radioster.
Goede vrouwelijke DJ's zijn zeldzaam.
quote:Op maandag 30 december 2013 07:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik breij er maar eens een punt aan
Tot later vandaag
Astrid de Jongquote:Op maandag 30 december 2013 07:32 schreef Pino112 het volgende:
En dit wint de Radioster.
Goede vrouwelijke DJ's zijn zeldzaam.
Voor die twee uur per week zet ik wel een podcast aan ofzo.quote:Op maandag 30 december 2013 07:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eén van de DJ's waardoor ik naar Radio 2 ben geswitchd.
Ik wel. Er blijkt namelijk een einde aan dat nummer te zitten.quote:Op maandag 30 december 2013 07:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, daar zijn we weer voor een jaar vanaf. Niet dat ik hier nou veel vrolijker van word, maar toch.
Ze was vanaf 2003 jarenlang dagelijks te horen, als opvolger van Henk Westbroek. Daarvoor zat ze dan in de avond, ook dagelijks, maar dat kreeg ik gelukkig niet echt mee.quote:Op maandag 30 december 2013 07:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor die twee uur per week zet ik wel een podcast aan ofzo.
Hihi pod.
Oh dat is gelukkig ver voor mijn tijd. Dagelijksquote:Op maandag 30 december 2013 07:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze was vanaf 2003 jarenlang dagelijks te horen, als opvolger van Henk Westbroek. Daarvoor zat ze dan in de avond, ook dagelijks, maar dat kreeg ik gelukkig niet echt mee.
Eén keer per week vind ik trouwens nog teveel. Die vier minuten in de Top 2000 eigenlijk al.quote:Op maandag 30 december 2013 07:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat is gelukkig ver voor mijn tijd. Dagelijks.
Wel degelijk konijnen toch?quote:Op maandag 30 december 2013 07:38 schreef TLC het volgende:
Het waren hazen Hans, geen konijnediertjes
Gelukkig deed diens album Gracelandquote:Op maandag 30 december 2013 07:39 schreef Ferdo het volgende:
Nummer 1-hit, dat is zijn maatje nooit gelukt in Nederland.
Dat zeker wel.quote:Op maandag 30 december 2013 07:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig deed diens album Gracelandhet als album wel fantastisch
Dat is het ook. Elke seconde is er een te veel.quote:Op maandag 30 december 2013 07:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eén keer per week vind ik trouwens nog teveel. Die vier minuten in de Top 2000 eigenlijk al.
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 07:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Moeten jullie trouwens verder ook nog werken ofzo vandaag? Ik ben uiteraard niet vrijwillig zo vroeg opgestaan.
Aan het werk, met de radio binnen hand- en gehoorbereik.quote:Op maandag 30 december 2013 07:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Moeten jullie trouwens verder ook nog werken ofzo vandaag? Ik ben uiteraard niet vrijwillig zo vroeg opgestaan.
Mazzel!quote:Op maandag 30 december 2013 07:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik spring onder de douche en dan richting werk. Groetjes!![]()
Mooi nummer en in mijn herrinering waren het wel degelijk hazen, maarja ik word ook n dagje ouderquote:Op maandag 30 december 2013 07:54 schreef Ferdo het volgende:
Nog steeds genoeg mensen die Frank boeiend vinden.
Werkze.quote:Op maandag 30 december 2013 07:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik spring onder de douche en dan richting werk. Groetjes!![]()
Net als de twee die er nog van hem aankomen trouwens.quote:Op maandag 30 december 2013 07:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Mooi nummer en in mijn herrinering waren het wel degelijk hazen, maarja ik word ook n dagje ouder
Ook goeiemorgen!quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 08:05 schreef Ferdo het volgende:
Na dit uur zijn we van Nick en Simon af.![]()
Zijn we al van Blof afquote:Op maandag 30 december 2013 08:05 schreef Ferdo het volgende:
Na dit uur zijn we van Nick en Simon af.![]()
Nee, komende nacht komen ze in ieder geval nog.quote:
Op zes nummers na wel ja.quote:
Kan er nog steeds niet over uit dat die draak ooit op 17 heeft gestaan.quote:Op maandag 30 december 2013 08:08 schreef TvhN het volgende:
[..]
O.a. Rood komt nog.Wat een schijtnummer is dat...
Zeven zelfs, bij nader inzien. Ze deden ook nog iets met die tellende kraaien.quote:
Heilige neukquote:Op maandag 30 december 2013 08:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zeven zelfs, bij nader inzien. Ze deden ook nog iets met die tellende kraaien.
quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had beter even kunnen blijven liggen..
Bummer.quote:Op maandag 30 december 2013 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De accu van mijn laptop heeft zojuist de geest gegeven. Zat eraan te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |